Izdvojeno

Sainz: U F1 nemamo dovoljno top bolida da smjestimo sve top vozače

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov vozač Carlos Sainz kaže da nemamo dovoljno dobrih bolida da bi se u njih smjestili svi dobri vozači iz Formule 1. Također, kaže da je nedostatak alata za borbu za naslov “vrlo frustrirajuć”.

Mercedes je zadnjih šest godina monopolizirao bitke za pobjede, a iako su ih u određenim periodima izazivali i Ferrari i Red Bull – njemačka ekipa je uvijek pronašla dodatnu brzinu da to riješi bez problema.

Na upit vidi li se sudionikom borbi na vrhu poretka, Sainz odgovara:

“Nadam se da McLaren može jednog dana napraviti bolid da se Lando [Norris] i ja borimo s tim dečkima na vrhu.”

“Mislim da se Formula 1 može znatno promijeniti 2021. godine. Prerano je da bi se donio zaključak kako će se raditi o Verstappenu i Leclercu. To ćemo gledati 2019. i 2020. sigurno, ali 2021. se sve može promijeniti.”

“Pitanje je tko će biti u pravo vrijeme na pravom mjestu. Ako je Verstappen u pravo vrijeme na pravom mjestu – on će osvojiti par naslova. Ako nije – onda neće. Tako to funkcionira u Formuli 1. Vrlo je frustrirajuće jer sport ne ovisi o sportašu.”

“Ne radi se o sprintu na 100 metara gdje najbolji pobjeđuje. Još uvijek mislim da su najbolji vozači inače u najboljim bolidima, ali je problem taj što nema dovoljno tih bolida da se smjeste svi dobri vozači.”

Sainz kaže da je Formula 1 “promašila” nekoliko prvaka, ističući Fernanda Alonsa:

“Svi se slažemo da je on mogao imati još par naslova, ali jednostavno nije uspio. Smatramo li ga zbog toga lošijim vozačem od bilo koga drugog? Ne vjerujem. On je jednako dobar kao bilo koji drugi vozač [s titulama], ali njegov broj je manji.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Marlboro
    TurboV8 Prikaži

    Ha normalno da bi bilo idealno da se 3, 4 momcadi bore za naslov…? #sretnovambilo



    2

    0
  2. Kao sto sam i bio rekao, fale jake tvornicke momcadi…. A standardizacija dijelova i smanjenje troskova, satelitske momcadi nikako, sve suprotno sto F1 predstavlja



    9

    1
  3. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    3 najbolja trenutno su u top momčadima


    0

    0
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    OK, nema dovoljno top momčadi ( nikada ih ni’ nije bilo pola grida; dvije, tri top momčadi u vrh glave ). Ne može biti toliko TOP momčadi, koliko Sainz jr. želi.

    Ono što istinski nedostaje u F1 su nove momčadi, i to minimalno 3 nove momčadi. I to bi štošta promijenilo – na bolje. To je ono, oko čega bi se Liberty media trebala JAKO, JAKO potruditi…..



    8

    0
  5. Aston Martin
    Lewis Norris Prikaži

    Dobro bi došle ekipe koje imaju šefa poput vuka. Šefa koji zna udariti šakom o stol, menadžera, a da se razumije u f1



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni