Izdvojeno

Kubica nije siguran u budućnost s Williamsom

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Robert Kubica trenutno nije siguran u svoju budućnost s Williamsom te zasad ne zna hoće li ostati u Formuli 1 ni gdje će se natjecati dogodine.

34-godišnji Poljak se ove godine vratio u F1 nakon devet godina izbivanja zbog velike nesreće u reliju 2011. Prošlu godinu je proveo kao testni vozač Williamsa, a ove je godine promaknut na trkaće mjesto.

Kubica je uspio osvojiti Williamsov zasad jedini bod sezone desetim mjestom na VN Njemačke, no povratnička sezona nije bila nimalo bajkovita kao što je bio njegov put do povratka. Njegov timski kolega, debitant i aktualni prvak Formule 2 George Russell jedini ima čistih 12-0 u kvalifikacijskom dvoboju, dok je u utrci Poljak samo dvaput bio bolji od mladog Britanca koji redovito uspijeva biti znatno brži od starijeg kolege.

Mnogi stoga kritiziraju Kubicu te smatraju da bi Williams njegovo mjesto trebao dati nekom drugom – jedno od imena koje se ističe je svakako njihov rezervni vozač Nicholas Latifi, trenutno drugoplasirani u F2. Ni sam Kubica očito nije uvjeren da će ostati u momčadi.

“Počinjem razmišljati o svojoj budućnosti. Nalazim se u godinama u kojima nije ugodno doći do prosinca bez da znaš svoju budućnost.”

“Jedino što sigurno znam je da ću donijeti odluku koja će mi donijeti najveću sreću. Ipak, zasad ne znam što ću raditi 2020.”

“Planovi postoje, ali ne ovisi sve o meni. Vidjet ćemo što će biti. Situacija je kao i svake godine, treba biti strpljiv.”

– Robert Kubica

Kubica je prvi “stint” u F1 vozio od 2006. do 2010. Debitirao je sredinom 2006. za BMW Sauber te je tamo ostao sve do 2010. i prelaska u Renault. Osvojio je 12 podija od kojih je jedan bio pobjeda na VN Kanade 2008.

Za razliku od Kubicine, budućnost Georgea Russella je prilično jasna – Britanac ima trogodišnji ugovor s Williamsom i ne namjerava otići iz momčadi osim ako se “nešto drastično” ne dogodi.

Komentiraj

7 komentara

  1. Lijepa prica o povratku, moze voziti ali ne na razini, jel do glave ili ruke?
    Vjerojatno ga nema na gridu iduce sezone



    6

    0
  2. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Drago mi je da se vratio. Da ce ga timski kolega toliko “rasturiti” to nisam ocekivao. Da je egal sa timskim kolegom onda bih bas volio da bude u nekakvoj boljoj momcadi(sto znaci zapravo u bilo kojoj) od williamsa. Jer nekako bih imao vjere da ako ode u bolju momcad da ce i nesto vise pokazati. Ovako mislim da bi se trebalo dogoditi cudo da ostane. Kako svakome, tako i njemu zelim da ostane i da uspije ali ce to biti jako tesko.



    6

    0
  3. Njemu je ona rally utrka obilježila karijeru.
    Velika šteta



    2

    0
  4. “Počinjem razmišljati o svojoj budućnosti. Nalazim se u godinama u kojima nije ugodno doći do prosinca bez da znaš svoju budućnost.” ….. kubica je treba o budućnosti razmišljat još tokom lanjske sezone . zna je koliko je FW41 bija loš , a vjerovatno je ka dio tima bar moga naslućivat kakav će bit FW42 . moga je prihvatit ponudu ferraria za njihov simulator … ako je ovo bilo točna informacija . shvatam ja njegovu želju za F 1 , zbog nesriće je osta “nedorečen” ali nažalost vrime se ne može vratit .



    3

    0
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Fairy tail is over.
    Da.
    Kom’ bilo krivo, kom’ bilo pravo…..

    I to je činjenica,…. ne ide….. the end.
    Šteta, bio sam se ponadao, da će napraviti čudo, i vratiti se na svoju staru slavu – ili bar blizu svoje nekadašnje forme,….. ali….. to je bila samo MOJA velika želja……



    4

    1
  6. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Robert je bio veliki potencijal ali Kanada, Relly, imam osjećaj da je ostao u F1 negdje bi ga lopatom skupljali sa ograde, zato Robi uzmi lovu, zahvali se svima i u simulator, tamo si najsigurniji,



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni