Hondine performanse od uvođenja 3. specifikacije motora na VN Francuske poboljšale su se nakon što su odradili određena fina podešavanja nakon te utrke u Paul Ricardu.
Red Bullov Max Verstappen tvrdi da je japanski proizvođač prestao biti konzervativan upravo nakon te utrke. Tamo nisu bili kompetitivni, ali je Verstappen zatim pobijedio u vrućoj Austriji, bio na podiju u Britaniji, ponovo pobijedio u Njemačkoj i bio na poleu u Mađarskoj.
Masashi Yamamoto tvrdi da nije stvar samo u učenju o novom motoru:
“Mogu shvatiti zašto Max uspoređuje Francusku i Austriju. Puno smo naučili od Kanade do Francuske, pogotovo o visokim temperaturama.”
“Zatim smo poduzeli neke mjere prije Austrije i zaista je pomoglo. Shvaćam zašto Max kaže da smo u određenim uvjetima pritiskali motor.”
Verstappenova pobjeda u Austriji došla je nakon Mercedesovih problema s pregrijavanjem. Hondine mjere očito su dobro funkcionirale jer je Nizozemac mogao pritiskati sve do posljednjeg kruga utrke.
Toyoharu Tanabe tvrdi da fino uštimavanje motora nije prestalo tada:
“Naučili smo nešto u Francuskoj i to poboljšali za Austriju. Zatim smo naučili nešto u Austriji i poboljšali se za Njemačku.”
“Pokušali smo sve optimizirati.”
“Nije savršen tajming uvođenja novih motora jer smo tada po prvi put vidjeli drukčije uvjete, a u takvim prilikama se morate dodatno uštimati.”
“Ako su vam loše performanse – možete voziti. Ali ako imate problema s pouzdanošću – snaći će vas velika kazna i nećete moći voziti. Prema tome, uvijek moramo tražiti balans između performansi i pouzdanosti.”
“Moje stajalište je takvo da najprije morate pružiti određenu razinu pouzdanosti pa onda možete početi gurati performanse.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drago mi je da su se vratili. Samo strah me upravnog odbora i njihovih odluka. Nikad nije dobro ako je F1 na dnevnom redu uprave korporacije.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a tako bi trebao odlučivati u korporaciji?
to je tako u svakoj korporaciji, u svakoj tvorničkoj ekipi. ne odlučuju tanabe i yamamoto, niti toto* niti cyril niti, niti binotto.
*on je ipak manjinski vlasnik, pa ima nekog manjeg utjecaja.
ko što rekoh, ne bojim se odluke hondinog upravnog odbora, ostajemo 100%.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada kada ih je krenulo i kada se počinju isplačivati godine patnje nikako ne bi smijeli odustati. imaju bolno iskustvo sa Brawn GP i preranim odustajanjem. Pogotovo sa ovim Hypom oko Maxa i RB-a gdje ih Marko i Horner hvale na sva usta. ovo im je samo još dobra reklama. Bili bi ludi odustati.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mala vam se greška potkrala. Spominjete Bahrain koji tu ne bi trebao biti.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravljeno, hvala!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
to što su izjavili je bilo vidljivo zdravom oku i maxovim hiper performansima na idućoj utrci u austriji. Van teme- jeste li pogledali MOTO GP iz austrije? Pogledajte jer mi se čini da ta staza postaje totalno napeta u utrkivanju bilo čega po njoj.
2
0