Ratna mašina odmara se još kojih tjedan i pol. Svaka mašina nakratko mora stati jer bi u protivnom zahrđala. Ili si samo tako mi, kojima je F1 u svakom udahu i izdahu, opravdavamo očaj koji osjećamo tijekom svake pauze? Bilo kako bilo, uskoro će se u Belgiji sjekire ponovo ukrstiti, rogovi usmjeriti prema metama, a Ljeto nahuškati vlagu i znoj na lica vozača i gledatelja. Kao i svaki put dosad, ništa neće biti isto kao u Mađarskoj, a opet, sve će biti isto. Svake je godine tako i svake godine neprocjenjivo uživamo u tom osjećaju.
Hoće li Alex oduzeti Helmutu luksuz sočnih izjava i intriga svakog vikenda dostavljajući rezultate kakve se Gasly nije usudio ni sanjati? Hoće li nas Pierre sve iznenaditi i ponovo procvjetati u “mlađem bratu”, instalirajući još više upitnika iznad naših glava. Može li Max zaprijetiti Lewisu, mogu li Bikovi napokon od ekipe čiji način rada i neutaživa glad za uspjehom dijeli fanove, no u gotovo svima izaziva ogroman respekt ponovo, kao Sebastian svojedobno, “uperiti kažiprst” u nos ostalih? Može li Ferrari poboljšati svoje strategije? Ili, za početak, imati neku strategiju? Hoće li Charles usred šuma Ardena otjerati i zadnju mušicu ili će na njega nahrupiti novi kasnoljetni rojevi, tjerajući njegovu sezonu u nezaustavljivu spiralu zbunjenosti i traženja? Mogu li Renault i Cyril konačno dodati koji poen na svoju stranu za neminovni nastavak “rata” sa Hornerom i Bikovima u drugoj sezoni Drive to survive? Spa je mjesto na kojem je lani u ovo vrijeme započeo novi život Force Indije/Racing Pointa. Hoće li i biti mjesto na kojem, nakon što su to tada učinili financijski, ove godine i rezultatsku stanu na noge? Nastaviti bismo mogli unedogled.
I na kraju, doći do toliko voljenog konsenzusa među svima nama: mašina (ovog) rata samo se prividno umara. Ustvari, sada je budnija no ikad prije. Ljeto je najaktivnije i najzagrijanije za borbu onda kada se oluje tek spremaju. U ovom sportu, i kada se ništa ne događa, sve se događa. I zato, ne možemo dočekati da se to sve i ništa iduće nedjelje ponovo preseli na svjetske staze i naše ekrane. Potrgajmo primirje, vrijeme je za nove bitke!
To bi bilo to za ovoljetno izdanje Rata svih ratova. Razmišljao sam se posebno osvrnuti na svakog vozača i svaku momčad, ali odlučio sam to napraviti samo za onu “pozitivnu”, po mom mišljenju, polovicu grida? Zašto? Jednostavno smatram da neke uspjehe i toliku razinu istaknutosti treba pohvaliti, jer iako oslabe u drugoj polovici, ipak su ostavili snažan utjecaj u globalu, taj trag ne jenjava, može se samo povećati. S druge strane, negativno ne treba previše isticati dok posao još nije dovršen jer ako kreneš negativno i negdje po putu doživiš zaokret, sve se ono ružno briše. Jer ovaj svijet ipak je u srži stvoren kao fokus na pozitivno. Zamislite, npr., da Valtteri Bottas (koji bi, da sam sad na polovici radio osvrt na sve, bio u negativnom dijelu) uspije osvojiti naslov u drugoj polovici. Pa tko bi na kraju sezone pamtio šlampavost do Mađarske?! Bilo kako bilo, tu vas ostavljam, uživajmo zajedno u novim bitkama, a novi osvrt, ako sve bude po planu, slijedi na kraju sezone. Hvala na čitanju, nadam se da je kome bar malo skratilo ovu svima mučnu stanku, and till next time, keep it flat out.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mora Chrales bolje. Stavio sam ga u menađerki za prvog vozača. Zato mali ne kaki nego vozi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tek sam sada pročitala sve dijelove … i moram reći da sam uživala, slažem se sa svim rečenim za vozače i momčadi.
Svaka čast autoru i nadam se da će biti još koja ovakva kolumna, sve pohvale
1
1