Izdvojeno

Norris: Nikad nisam mislio da ću doći do F1 dok nisam uspio

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris tvrdi kako nikad nije uistinu vjerovao u mogućnost da postane vozač Formule 1 dok se to nije dogodilo.

McLarenov vozač je imao vrlo uspješan uspon kroz juniorske kategorije, uključujući i tri naslova samo u 2016. Zatim je postao prvak u Europskoj Formuli 3 2017. godine te viceprvak u Formuli 2 prošle sezone iza Georgea Russella.

Tijekom te, posljednje, kampanje je potvrđeno njegovo promaknuće u McLarenovu F1 momčad. Norris je rekao kako je tek tad počeo vjerovati kako će dobiti priliku natjecati se u Formuli 1.

„To je uvijek bila moja ambicija, otkad sam imao 13 ili 14 [godina]. Oduvijek sam htio, ali nisam uvijek mislio da ću moći.

Znao sam da sam prilično dobar i osvojao sam utrke i nekoliko prvenstava, ali to i dalje ne garantira da ćete biti u F1.“

„Nikad nisam mislio da bih mogao dobiti mjesto u F1 dok mi nije rečeno da imam mjesto u momčadi. Ne znam zašto, jednostavno nikad nisam mislio [kako će se to ostvariti]. Prije nego što mi je rečeno, ne, ali nakon, da.“

– Lando Norris

Norris je priznao kako je iznenadio i samog sebe s ponekim od svojih nastupa otkako je došao u ovaj sport.

„Nisam iznenađen svojom sposobnošću jer sam bio dobar i u drugim kategorijama što mi je dalo određenu dozu samopouzdanja. Ali F1 je potpuno drugačija i nisam znao kakav ću biti u odnosu na Carlosa [Sainza Jr.], kakav ću biti u odnosu na sve ostale vozače koji su najbolji vozači u svijetu.

Ne mislim da sam bio čudesan. Bio sam poprilično dobar, ali i dalje nisam mislio da ću to odraditi tako dobro kao što jesam u smislu svoje kompetitivnosti općenito.“

– Lando Norris

„Očito u odnosu na Carlosa kao osobe s kojom se mogu usporediti, ali ne samo u odnosu s njim. Utrkujući se s drugim vozačima, vozačima koji su u [F1] puno više godina od mene, ljudima s puno više iskustva, ljudima u bržim bolidima i tako dalje. Napravio sam stvari za koje nisam nužno mislio da ću biti sto posto sposoban napraviti.“

– Lando Norris

Komentiraj

6 komentara

  1. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    odlični su ovi mladići kad se samo sitim palmera,gutierreza itd zaboli glava,za mi je wehrleina,ocona,vergna mislim da zasluzuju vozit



    6

    0
  2. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Ovaj lik je tako simpa, hodajući meme haha



    13

    0
  3. Pa naravno da si povjerovao jednom kad si zbilja došao u F1.
    Zanimljivije bi bilo da je rekao “još uvjek ne virujem da sam u F1. još uvijek ne virujem sto posto u sve to, možda je neki reallity show, neko pomicanje granica, iluzije i zbilje, neko medijsko izdrkavanje na temu iz Biblije, neko Orson Welles sranje, kao ona invazija s Marsa, možda je sve izrežirana farsa.”



    13

    1
  4. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Baš kul lik je ovaj Norris. Ta faca i smijeh, hodajući zafrkant. Zarazno. Ali ono što me zanima je kako će se ponašati kad dođu ozbiljnija vremena kad bude u prilici za pobjede i naslove. Ne mislim ništa loše s tim, samo me zanima dal će ostat ovakav.



    5

    0
  5. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Veoma simpatičan lik i kvalitetan vozač. Želim mu sve najbolje ?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni