Izdvojeno

Russell: Leclerc i Kvyat su dokaz da ekipe trebaju dati šansu mladim vozačima

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell kaže da su Ferrari i Red Bull pokazali da ekipe trebaju dati šansu i riskirati s mladim vozačima.

Williamsov vozač je član Mercedesove vozačke škole, a Toto Wolff je jasno dao do znanja da za iduću sezonu razmišlja samo o Estebanu Oconu i Valtteriju Bottasu. Russell smatra da su Leclerc i Kvyat sjajni primjeri vozača koji su pružili dobre partije samo godinu dana nakon dolaska u Formulu 1.

“Kvyat je pobijedio Ricciarda u svojoj prvoj godini u Red Bullu. Charles drži Vettela vrlo budnim u svojoj prvoj godini u Ferrariju.”

“Zaista iskreno vjerujem u sebe. Ako ikad dobijem priliku neću uopće razmišljati. Bilo bi glupo misliti da ću otići u Mercedes i pobijediti Lewisa u prvoj utrci jer je on po mom mišljenju najbolji na gridu.”

“Ali, mislim da potencijal imam. Uvijek učite, iz svake utrke, svake godine raste iskustvo. Prema tome, ako se pruži prilika – mogu samouvjereno prihvatiti objeručke i naučiti što više mogu što brže mogu kako bih isporučio dobre rezultate nakon par utrka.”

Russell zna da iduće godine neće biti u Mercedesu pa kaže da je u potpunosti fokusiran na svoju ulogu u Williamsu:

“Svaki vozač bi volio voziti bolid koji je osvajao naslove. Bilo bi glupo to odbiti. Ja sam trenutno fokusiran samo na svoj posao, a politiku ostavljam Mercedesu i Williamsu.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Taktička poruka Wolfu i Mercedesu, naravno istinita. Lukavac ovaj George haha :)



    12

    0
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Hype mi je upitan oko njega, barem dok mu je kolega Kubica…



    5

    0
  3. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    Da se mene pita slijedeće bi sezone vozija u mercedesu.Botas ako nije do sad osvoija naslov nevirujem da ce i uspit.To pase mercedesu tako da lujo grabi sve i lagano se proseta prvenstvom kao do sad.



    3

    2
  4. e sad je malo previše, šmrkavče. Nema boda a uređivao bi svijet. Joj što su englezi arogantni. Skoro do odvratnosti.
    Pseudo “najbolji” ,ali samo zato što je od tamo



    8

    11

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni