Izdvojeno

2021. stiže nova momčad – Panthera Team Asia F1?

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Britanski portal RaceFans prenosi vijest o mogućem dolasku potpuno nove momčadi u Formulu 1 2021.

Ime potencijalne nove momčadi je Panthera Team Asia F1, a projekt se vodi iz privremenog sjedišta u Northamptonshireu, u blizini Silverstonea. Još je prije mjesec dana novinar RaceFansa Dieter Rencken u svojoj kolumni prenio vijest kako se neimenovani bivši šef momčadi motao po paddocku za vrijeme VN Velike Britanije kako bi položio temelje za eventualni ulazak u sport.

Kao jedan od osnivača momčadi je naveden Benjamin Durand, bivši direktor WEC momčadi SMP Racinga i BR Engineeringa.

U izvještaju tvrde kako je Panthera već popunila određene pozicije u momčadi poput tehničkog i sportskog direktora, no imena nisu spomenuta. Neki su navodno još uvijek pod ugovorom s drugim momčadima.

Jedino ime koje je spomenuto pored Benjamina Duranda je Tim Milne koji bi u novoj momčadi trebao biti šef aerodinamičkog odjela. Milne je dosad radio za brojne F1 momčadi – Renault, Hondu, Super Aguri, Toyotu, Caterham i Manor. Zadnji bolid na kojem je radio je bio Manorov nedovršeni bolid za 2017.

RaceFans tvrdi kako je Panthera već dogovorila suradnju s određenim dobavljačima, a očekuje se da će momčad koristiti tzv. Haasov model, tj. kupit će sve što prema pravilima smiju. Problem je činjenica što pravila za 2021. još nisu definirana pa se ne zna ni u kojoj će se mjeri takav model tada moći koristiti.

Momčad zasad nije podnijela službeni zahtjev FIA-i za ulazak u F1, niti je FIA otvorila natječaj za nove momčad, no očekuje se da će biti otvoren kad se finaliziraju i objave nova pravila.

Posljednja potpuno nova momčad na gridu je bio Haas koji se Formuli 1 pridružio 2016. Nakon solidne prve tri sezone s uzlaznom formom u sredini poretka, Haas je ove godine pao na pretposljednje mjesto u konstruktorskom poretku te muku muči s nekonzistentnim bolidom. Često su bili kritični prema stanju Formule 1, posebno prema razlikama između velikih i manjih momčadi, stoga je Gene Haas nedavno izjavio kako nisu sigurni hoće li nastaviti sudjelovati u F1 nakon 2020.

Komentiraj

14 komentara

  1. Bojim se da ćemo 2021. godine imati najmanji grid u povijesti F1, mislim da Haas odlazi, a ovaj projekt će vjerojatno propasti.



    4

    1
  2. Opaaaa
    Ajde sa srecom vise!



    4

    0
  3. Interesantno.. Što se mene tiče što više to bolje. Bilo bi zanimljivo vidjeti još jednu momčad koja radi po Haasovom modelu. Haas bi time dobio direktnog konkurenta. Baš me zanima koju bi PU odabrali… Ali sve je to izgleda rekla-kazala za sada.



    7

    1
  4. Formuli 1 trebaju jake tvornicke momcadi koje ce se boriti za vrh, ove satelitske i copy paste ekipe me osobno ne zanimaju, nista nece bit zanimljivije s njima, a ni bez njih



    4

    8
    • Vise timova, vise vozaca. Vise talenata na okupu.



      12

      0
      • Jasno je to sve ali,evo Rusell je talent koji je u Williamsu, jel mi nesto zanimljiv? Bas i ne, vecinu nas zanima ona borba u vrhu i tamo fali konkurencije, a ne momcadi poput Toro Rossa, Haasa itd..
        Jedna do dvije momcadi koje ce se borit za top 5 i bilo bi puno zanimljivije nego momcadi koje ce boriti za 10+ mjesta



        7

        5
    • u jakim tvornickim momacadima i je problem….jer svako vuce na svoj mlin…i ko je jaci taj dobiva sto zeli……i to ubija F1….
      F1 se treba vratit osnovama po mom misljenu….momcadi rade sasiju a tvornicke momcadi motor…..
      jer ovo ovako nema smisla……svaka tvornicka momcad ce sebe uvijek stavljat na prvo mjesto i sve druge sebe poglagat……tako da male momcadi tu imaju samo pravo nastupa……nista vise



      2

      2
  5. Felipe Massa
    felipe_stipe Prikaži

    neznam nekako mislim da bi renault moga otic nenaprave li neki bolid koi bi se barem priblizija vodecima do 2021 mecklaren se dize a renault nista,jos odkad su dosli motor im nije toliko dobar i pouzdan, takva velika momcad nenapreduje sta ce bit s novom mladom momcadi.Ali sta vise vozaca i bolida to bolje



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni