Izdvojeno

Leclerc ne osjeća pritisak utrkivanja za Ferrari

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc tvrdi kako nije osjetio nikakav dodatan pritisak u svojoj prvoj polovici sezone kao Ferrarijev vozač.

Nakon prošlogodišnjeg prelaska iz tadašnjeg Saubera, sad Alfa Romeo, u Ferrari, Leclerc je bio jako blizu pobjedama u Bahreinu i Austriji, ali je imao i sudare u kvalifikacijama u Azerbajdžanu i u utrci u Njemačkoj.

Unatoč tome što je jedan od najmlađih vozača te vozača s najmanje iskustva da se priključio Ferrariju posljednjih sezona, Leclerc tvrdi kako se može nositi s dodatnom pozornošću koju ta pozicija donosi.

„Pritisak, ne osjećam ga baš“, rekao je Leclerc. Međutim, priznao je kako je jedan od izazovnijih aspekata njegovog promaknuća privikavanje na puno veću momčad.

„Voziti za Ferrari je uvijek očito ostvarenje snova, ali je također i puno više rada. Morate raditi najviše što možete – s dolaskom u top momčad općenito će biti puno ljudi, morate imati razumijevanja i učiti kako raditi s tako puno ljudi u početku nakon dolaska iz manje momčadi. Tako da je to bio najveći izazov za mene.“

– Charles Leclerc

Leclerc je očigledno napredovao u zadnjim utrkama prije ljetne stanke, pogotovo u kvalifikacijama. Leclerc tvrdi da je to zbog toga što su se on i momčad bolje upoznali međusobno.

„Ja učim kako raditi s njima, ali oni također uče kako raditi sa mnom. Što ja preferiram po pitanju setupa općenito, kako izbalansiran bolid ja volim voziti i slično. Tako da se to poboljšava utrku za utrkom.“

– Charles Leclerc

Leclerc je već pridobio reputaciju kako je strog prema sebi preko radija kad se stvari ne odviju prema planu, ali sugerira kako to nije znak da je pod pritiskom.

„To je jednostavno način na koji ja radim. Za napredak, mislim da je najbolje ne pronalaziti izlike svaki put kad napravite pogrešku, nego ju jednostavno analizirate i budete jako iskreni sami sa sobom. To ja pokušavam napraviti svaki put. Definitivno me nije sram priznati kad napravim pogrešku.“

– Charles Leclerc

Komentiraj

7 komentara

  1. Lažeš zlato, lažeš dušo…



    10

    17
  2. Dok je Vettel tamo, pritisak je na Vettelu. Leclerc ne mora ništa. Ne smije biti puno lošiji od Seba, ali sve drugo što napravi je čisti bonus. Seb je prvak, a on je neiskusni klinac. To će se sljedeće godine početi mijenjati jer ako nešto zasere ljudi će reći: “… pa nije više tako neiskusan – ima skoro 50 trka iza sebe….”



    22

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni