Charles Leclerc tvrdi kako nije osjetio nikakav dodatan pritisak u svojoj prvoj polovici sezone kao Ferrarijev vozač.
Nakon prošlogodišnjeg prelaska iz tadašnjeg Saubera, sad Alfa Romeo, u Ferrari, Leclerc je bio jako blizu pobjedama u Bahreinu i Austriji, ali je imao i sudare u kvalifikacijama u Azerbajdžanu i u utrci u Njemačkoj.
Unatoč tome što je jedan od najmlađih vozača te vozača s najmanje iskustva da se priključio Ferrariju posljednjih sezona, Leclerc tvrdi kako se može nositi s dodatnom pozornošću koju ta pozicija donosi.
„Pritisak, ne osjećam ga baš“, rekao je Leclerc. Međutim, priznao je kako je jedan od izazovnijih aspekata njegovog promaknuća privikavanje na puno veću momčad.
„Voziti za Ferrari je uvijek očito ostvarenje snova, ali je također i puno više rada. Morate raditi najviše što možete – s dolaskom u top momčad općenito će biti puno ljudi, morate imati razumijevanja i učiti kako raditi s tako puno ljudi u početku nakon dolaska iz manje momčadi. Tako da je to bio najveći izazov za mene.“
– Charles Leclerc
Leclerc je očigledno napredovao u zadnjim utrkama prije ljetne stanke, pogotovo u kvalifikacijama. Leclerc tvrdi da je to zbog toga što su se on i momčad bolje upoznali međusobno.
„Ja učim kako raditi s njima, ali oni također uče kako raditi sa mnom. Što ja preferiram po pitanju setupa općenito, kako izbalansiran bolid ja volim voziti i slično. Tako da se to poboljšava utrku za utrkom.“
– Charles Leclerc
Leclerc je već pridobio reputaciju kako je strog prema sebi preko radija kad se stvari ne odviju prema planu, ali sugerira kako to nije znak da je pod pritiskom.
„To je jednostavno način na koji ja radim. Za napredak, mislim da je najbolje ne pronalaziti izlike svaki put kad napravite pogrešku, nego ju jednostavno analizirate i budete jako iskreni sami sa sobom. To ja pokušavam napraviti svaki put. Definitivno me nije sram priznati kad napravim pogrešku.“
– Charles Leclerc
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lažeš zlato, lažeš dušo…
10
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ti znaš…
11
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pretpostavljam.
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vjerovatno nema pritisak kakav ima Vettel, kakav su imali neki vozaci od kojih su se ocekivali naslovi prije Vettela no pritisak sigurno postoji. U najmanju ruku zna da se od njega ocekuje dobar rezultat i kad se spuca kao u njemackoj svakako osjeti pritisak, uostalom tko ne bi.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vettel ima veći pritisak jer se od njega očekuje samo vrh i maximum, ima titule, 200 i kusur utrka, puno veća očekivanja. A to da Leclerc nema pritisak jer vozi za Ferrari, a ne Sauber mi je bez veze izjava. Sam veli da je više rada, veća odgovornost, s time je i veći pritisak.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dok je Vettel tamo, pritisak je na Vettelu. Leclerc ne mora ništa. Ne smije biti puno lošiji od Seba, ali sve drugo što napravi je čisti bonus. Seb je prvak, a on je neiskusni klinac. To će se sljedeće godine početi mijenjati jer ako nešto zasere ljudi će reći: “… pa nije više tako neiskusan – ima skoro 50 trka iza sebe….”
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://youtu.be/SAlBWw6lnvo
2
5