Izdvojeno

Sainz: Razlika među momčadima u F1 je podcijenjena

Piše: Jelena Benger

Prije 4 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Carlos Sainz tvrdi da se momčadi Formule 1 ”puno više razlikuju, no što ljudi misle” i vjeruje kako se podcjenjuje vrijeme koje vozač kontinuirano provede s nekom momčadi.

Kao dokaz za svoje tvrdnje McLarenov vozač navodi razdoblje prilagodbe Daniela Ricciarda u Renaltu i Charles Leclerca u Ferrariju, baš kao i frustrirajući boravak Pierra Gaslyja u Red Bullu u prvoj fazi sezone.

Sainz, koji je vozio za Toro Rosso, Renault i McLaren, uspoređuje te momčadi:

„Jako se razlikuju. Puno više, nego što si možete zamisliti. Bolidi se također razlikuju puno više, no što ljudi misle.“

„Smatram da zato gledamo kako svakom vozaču treba nekoliko utrka da se priviknu na momčad i bolid. Vidjeli smo to ove godine kod Ricciarda, Pierra kao i kod svakog vozača koji je promijenio momčad.“

„Treba Vam vremena da otkrijete sve tajne. Osim toga, svaka momčad radi na drugačiji način u svakom pogledu. Tako da je potrebno puno vremena, a ljudi podcjenjuju koliko se performansi može izvući iz određenog paketa ako ste u momčadi duže od jedne godine.“

„Performanse koje sam izvlačio iz Toro Rossa, koji po meni nikad nije bio vodeći u sredini poretka i to što sam ponekad u 2016. i 2017. došao do dobrog rezultate je sve posljedica toga što sam dobro znao kakav paket sam imao i kako ga najbolje mogu iskoristiti.“

„Ako pogledate [Sergia] Pereza u Racing Pointu, Maxa [Verstappena] u Red Bullu, pa [Lewisa] Hamiltona i Mercedes. To je sve posljedica toga što su proveli određeno vrijeme s momčadi i znaju kako maksimalno iskoristiti bolid.“

Sainz je s 58 bodova uvjerljivo najuspješniji vozač u sredini poretka. Međutim, Sainz kaže kako još nije u potpunosti usklađen s bolidom u kojem sjedi od početka ove sezone.

„Počinjem ga sve bolje upoznavati. Međutim, i dalje osjećam da ima još puno prostora za napredak i za mene i za bolid te za podešavanje bolida onako kako meni odgovara.“

„Još uvijek petkom isprobavamo mnogo toga ne bi li vidjeli što mi odgovara, ali to je spori proces.“

„Znate, ja ovom slučaju govorim o godinama. Što više godina provedete u jednoj momčadi ili bilo gdje drugdje, konstantno učite sve više o bolidu i momčadi, ljudima te kako izvući najbolje iz svakog pojedinca. Mislim da je tako u svakom drugom poslu bilo gdje u svijetu.“

Carlos Sainz jr.

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

4 komentara

  1. Pametan i jako brz vozač. Maximalno se trudi svaki vikend da izvuče barem jednu desetinku više iz bolida. Što McLaren bude bolji, to će Sainz biti brži. Mogu slobodno reći podcijenjeni Sainz :)



    27

    0
  2. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Tri momčadi je promijenio zasad i to je odlično iskustvo. U par stvari je sličan Alonsu. Brzo se prilagođava bolidu, u kvalifikacijama nije najbrži (Lando je često brži), ali je zato u utrci top klasa. Nije to na Nandovom nivou još, ali vidi se tko mu je uzor.
    Bio sam skeptičan oko nove generacije vozača, jer sam odrastao uz imena Button, Alonso, Raikkonen, Massa, Vettel, Hamilton itd. Nisam mogao zamisliti kako će to biti bez njih. Ali ova generacija je pravo osvježenje.



    16

    1
  3. …mene zapravo čude samo 2 (evo sad i treći) komentar na ovu izjavu, čak i kad uzmemo u obzir da tu ima malo i konteksta jer su vozači tako naučeni da ‘hendlaju’ medije ja vidim puno veću težine ove izjave od nekih sličnih (npr. kad je max izjavio da lewis nije nikad aimao pravi pritisak momčadskog kolege)…možda i ja griješim ali čini mi se da ‘ovo zlata vrijedi’…



    5

    0
    • Pirelli Wet
      F12013 Prikaži

      Složio bih se s tobom. Ovaj komentar nam daje jedan inside pogled mladog vozača koji je u tri četiri godine promijenio tri potpuno različite momčadi. Zbilja zlata vrijedno. Aspekt sporta koji se često previđa. Kulture momčadi, filozofija bolida itd…



      5

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni