Izdvojeno

Sainz: Razlika među momčadima u F1 je podcijenjena

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Carlos Sainz tvrdi da se momčadi Formule 1 ”puno više razlikuju, no što ljudi misle” i vjeruje kako se podcjenjuje vrijeme koje vozač kontinuirano provede s nekom momčadi.

Kao dokaz za svoje tvrdnje McLarenov vozač navodi razdoblje prilagodbe Daniela Ricciarda u Renaltu i Charles Leclerca u Ferrariju, baš kao i frustrirajući boravak Pierra Gaslyja u Red Bullu u prvoj fazi sezone.

Sainz, koji je vozio za Toro Rosso, Renault i McLaren, uspoređuje te momčadi:

„Jako se razlikuju. Puno više, nego što si možete zamisliti. Bolidi se također razlikuju puno više, no što ljudi misle.“

„Smatram da zato gledamo kako svakom vozaču treba nekoliko utrka da se priviknu na momčad i bolid. Vidjeli smo to ove godine kod Ricciarda, Pierra kao i kod svakog vozača koji je promijenio momčad.“

„Treba Vam vremena da otkrijete sve tajne. Osim toga, svaka momčad radi na drugačiji način u svakom pogledu. Tako da je potrebno puno vremena, a ljudi podcjenjuju koliko se performansi može izvući iz određenog paketa ako ste u momčadi duže od jedne godine.“

„Performanse koje sam izvlačio iz Toro Rossa, koji po meni nikad nije bio vodeći u sredini poretka i to što sam ponekad u 2016. i 2017. došao do dobrog rezultate je sve posljedica toga što sam dobro znao kakav paket sam imao i kako ga najbolje mogu iskoristiti.“

„Ako pogledate [Sergia] Pereza u Racing Pointu, Maxa [Verstappena] u Red Bullu, pa [Lewisa] Hamiltona i Mercedes. To je sve posljedica toga što su proveli određeno vrijeme s momčadi i znaju kako maksimalno iskoristiti bolid.“

Sainz je s 58 bodova uvjerljivo najuspješniji vozač u sredini poretka. Međutim, Sainz kaže kako još nije u potpunosti usklađen s bolidom u kojem sjedi od početka ove sezone.

„Počinjem ga sve bolje upoznavati. Međutim, i dalje osjećam da ima još puno prostora za napredak i za mene i za bolid te za podešavanje bolida onako kako meni odgovara.“

„Još uvijek petkom isprobavamo mnogo toga ne bi li vidjeli što mi odgovara, ali to je spori proces.“

„Znate, ja ovom slučaju govorim o godinama. Što više godina provedete u jednoj momčadi ili bilo gdje drugdje, konstantno učite sve više o bolidu i momčadi, ljudima te kako izvući najbolje iz svakog pojedinca. Mislim da je tako u svakom drugom poslu bilo gdje u svijetu.“

Carlos Sainz jr.

Komentiraj

4 komentara

  1. Pametan i jako brz vozač. Maximalno se trudi svaki vikend da izvuče barem jednu desetinku više iz bolida. Što McLaren bude bolji, to će Sainz biti brži. Mogu slobodno reći podcijenjeni Sainz :)



    27

    0
  2. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Tri momčadi je promijenio zasad i to je odlično iskustvo. U par stvari je sličan Alonsu. Brzo se prilagođava bolidu, u kvalifikacijama nije najbrži (Lando je često brži), ali je zato u utrci top klasa. Nije to na Nandovom nivou još, ali vidi se tko mu je uzor.
    Bio sam skeptičan oko nove generacije vozača, jer sam odrastao uz imena Button, Alonso, Raikkonen, Massa, Vettel, Hamilton itd. Nisam mogao zamisliti kako će to biti bez njih. Ali ova generacija je pravo osvježenje.



    16

    1
  3. …mene zapravo čude samo 2 (evo sad i treći) komentar na ovu izjavu, čak i kad uzmemo u obzir da tu ima malo i konteksta jer su vozači tako naučeni da ‘hendlaju’ medije ja vidim puno veću težine ove izjave od nekih sličnih (npr. kad je max izjavio da lewis nije nikad aimao pravi pritisak momčadskog kolege)…možda i ja griješim ali čini mi se da ‘ovo zlata vrijedi’…



    5

    0
    • Pirelli Wet
      F12013 Prikaži

      Složio bih se s tobom. Ovaj komentar nam daje jedan inside pogled mladog vozača koji je u tri četiri godine promijenio tri potpuno različite momčadi. Zbilja zlata vrijedno. Aspekt sporta koji se često previđa. Kulture momčadi, filozofija bolida itd…



      5

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni