Izdvojeno

Verstappen: Leclerc nije jedina prijetnja iz mlade generacije

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen tvrdi da Charles Leclerc nije jedina prijetnja od mlađe generacije s kojom će se boriti u Formuli 1, te misli da bi još nekoliko vozača obavljalo sjajan posao da su u boljim bolidima.

Osvrnuo se na svoje dvoboje s Leclercom:

“Utrkujemo se zaista žestoko. Naravno, imali smo zajedničke trenutke i u kartingu, ali to prerastete. Sad smo obojica u Formuli 1 i san nam se ostvario.”

– Max Verstappen

“Obojica se utrkujemo u seriji koja je bila naš san dok smo bili u kartingu. Naravno da je sjajno što smo obojica uspjeli, jako poštujem Charlesa.”

“On je sjajan vozač, ali ne očekujem da je on jedini s kim ću se boriti.”

“Postoje mladi talenti poput Landa, potencijalno i Georgea, a možda i Alexa Albona.”

“Puno mladih talenata sad nadolazi i ako budu imali pravi bolid – oni također mogu obaviti sjajan posao.”

George Russell se prisjetio starih dana:

“Ja sam s Norrisom i Albonom bio u Formuli 2, a s Albonom i Leclercom u kartingu. Zezali smo se zajedno dok smo bili mlađi. Ja, Alex i Charles smo bili timski kolege 2011. i znali smo upadati u nevolje…”

– George Russell

“Na nekim utrkama sam bio timski kolega Maxu 2012. godine, a protiv Alexa sam se utrkivao godinama.”

“Zaista je čudno vidjeti da smo svi došli zajedno u Formuli 1, a međusobno smo postali bolji vozači jedan zbog drugog.”

“Uvijek smo izvlačili maksimum jedan iz drugog i mislim da je to bio jedan od faktora zašto smo sad svi tu.”

Norris kaže da je Formula 1 puno zabavnija uz ovakve odnose s kolegama:

“Zabavnije je. Nije da se sami u svom svijetu ili tako nešto… Otvorenije je, možete razgovarati s ljudima i jednostavno više uživate.”

– Lando Norris

Komentiraj

14 komentara

  1. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    I bit će zabavno, dok ne dođete u situaciju da se borite za WDC.



    16

    1
  2. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Obećavajuća generacija u svakom slučaju, druga polovica devedesetih je iznjedrila puno bolje mlade nade, već prva čini se. A moje godište (1995.) izgleda da će zaobići Formulu 1 :mrgreen:



    7

    0
  3. Velika je razlika u tome što Max u F-1 očigledno uživa povlašteni status što se kod ostalih iz ove generacije barem za sada ne može primijetiti.



    8

    10
  4. max je rekao pošteno:”ako će imati dobar auto…”…ali auto se ne dobije tek tako! Auto treba znati posložiti. to nije samo suhoparna statististika i data. S njom isključivo se možeš samo fučkati u prazno. ako lik ne zna osjetiti auto i to prenijeti “štimerima” (a ne inženjerima iz centrale koji su ga samo crtali) tada ćemo vidjetu mnogo ferrarija i williamsa kao u današnje vrijeme, a da bi se došlo na taj nivo trebaju proći godine, a to je za sada jedino max prošao od navedenih.



    4

    2
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Mogu reć da mi treba još jedna dobra Maxova izjava i zavoljet ću ga kao bumbar cvijet.



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni