Romain Grosjean kaže kako je trenutno manje zabrinut oko svog mjesta u Formuli 1 nego što je bio prije godinu dana.
33-godišnji Francuz je u Formuli 1 debitirao prije 10 godina kada je usred sezone u Renaultu zamijenio Nelsona Piqueta Juniora. U tom se periodu nije proslavio pa se vratio u GP2 gdje je 2011. osvojio naslov. 2012. se vratio u F1, ponovno u momčad iz Enstonea, no tad se momčad zvala Lotus. Unatoč turbulentnoj prvoj sezoni sa zabranom nastupa zbog izazivanja kaosa na VN Belgije, Grosjean je ostao u momčadi sve do kraja 2015.
2016. se odlučio pridružiti potpuno novoj momčadi, Haasu. U prvoj mu je sezoni timski kolega bio Esteban Gutierrez koji nije uspio osvojiti nijedan bod, a odonda mu društvo pravi Kevin Magnussen.
On i Magnussen su od tada postali poznati po čestim (pre)bliskim susretima na stazi, a s obzirom na to da su s istim nastavili i u nekoliko utrka ove sezone, šef Haasa Gunther Steiner morao je uvesti timske odredbe, stoga mediji sve više špekuliraju o mogućem odlasku jednog ili čak obojice iz momčadi.
“Više sam bio zabrinut prošle godine nego ove. Prošle godine je bilo puno razloga zbog kojih sam ove godine mogao ostati kod kuće te sam radio brojne greške koje sa svojim iskustvom nisam smio.”
– Romain Grosjean
Haas trenutno proživljava svoju najtežu sezonu u F1 – muku muče s gumama i razumijevanjem bolida te trenutno drže pretposljednje, deveto mjesto u konstruktorskom poretku. Zbog takve su se forme odlučili na radikalan potez – Romain Grosjean zadnje tri utrke vozi sa specifikacijom bolida iz Melbournea i bez problema konkurira Magnussenu sa svim nadogradnjama.
“Mislim da sam se od tad [prošle godine] oporavio prilično dobro. Mislim da sve što smo ove godine govorili – povratak na staru specifikaciju bolida koji je dečkima otvorio oči zato što sam ja to tražio – pokazuje da je iskustvo vrlo važno u Formuli 1.”
“Sve se u momčadi promijenilo. Fokus je na drukčijim dijelovima i poboljšanju bolida, a ne na stavljanju nadogradnji bez da znamo gdje smo.”
Grosjean je zasad uspio ostvariti samo 8 bodova, 10 manje od Magnussena, no treba napomenuti da je Francuz imao čak šest, a Danac samo jedno odustajanje. Obojica su u bodovima bili po tri puta, a u utrkama koje su obojica završili Grosjean vodi 5-1.
“Što se tiče utrka, zadovoljan sam performansama. Mislim da sam ranije tijekom godine mogao biti bolji u kvalifikacijama, ali sad sam ponovno gdje bih trebao biti.”
“Kao što sam rekao, prošle je godine bilo puno razloga zbog kojih sam, iskreno, mogao ostati kod kuće. Ove godine pretpostavljam da ih je puno manje.”
– Romain Grosjean
Grosjean trenutno nema ugovor za 2020., dok se za Magnussena vjeruje da u ugovoru ima opciju za 2020.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opciju u kojem smjeru ima KMag? Momčad ima opciju ili on ima opciju?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za pretpostaviti je da je momčad ta koja ima opciju. On je izjavio da ima ugovor do kraja 2020., ali s obzirom na stanje u momčadi, ne želim pisati da je to 100% sigurno dok god Haas ne potvrdi postavu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja mislim da bi tamo moglo doći do totalnog reseta vozačke postave.
Barem bi ja to napravio na njihovom mjestu.
Nakon odluke Merca bi vidio kaj se nudi i odlučio, ali ne bi bježao niti od jednog rookija ili polu rookija.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bottas u Haasu uopšte ne izgleda kao loša opcija, dapače, veoma dobar rasplet za obje strane.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
KMag ostaje, al Grosjean će dobit pedalu – dovoljno negativnih bodova je skupio kod Gunthera a i kod FIA-e :D
Šteta da se sjedalo troši na nekoga ko što je Grozni, lik je izgubio ono nešto što je imao, a i dobrim dijelom je zalužan za Haas-ovo 5. mjesto prošle sezone.
Ima mladaca koji čekaju red i bolje prilike.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A zašto KMag zaslužuje ostati? Taj dio ne mogu provariti.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Govoris da bi trebo dobit pedalu a nakon toga govoris da je dobrim djelom zasluzan za 5 mjesto prosle godine,ne kuzim tvoju poantu,uostalom KM je idiot od vozaca,ja ga nebi imao jednu utrku
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Poanta je ta da je Haas mogao bit uredno 4. u poretku. OK, 24 boda su prosuli u Australiji….. ali Grozni pola sezone nije postojao…
https://www.youtube.com/watch?v=lcLE_5r2Ivg
KMAG je agresivan = nevalja. Max je agresivan = valja.
a i polgedajmo okrsaje/kontakte na stazi od obojice ove sezone…… mislim na GRO/MAG
pa pogledajmo malo strucne analize
uostalom nije KMAG badava bio u McL…tko misli da je Ron Dennis budala vara se, lud je – budala nije
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa trebao bi biti barem podjednako zabrinut kao i lani
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
HAAS je mlada ekipa i treba im iskusan vozač, ako Grosjean ode, trebaju uzeti Alonsa (skoro nemoguće), Bottasa (jako male šanse) ili Pereza…
McLaren i Red Bull si mogu priuštiti mladiće, jer u timu imaju dovoljno ljudi koji kvalitetno obavljaju svoj posao i sa manje povratnih informacija naprave nešto dobro, ali HAAS…teško
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trebalo bi ipak reći da je imao i jako dobrih partija sa Lotusom i podija uz iskusnog Kimia, više nego stalno spominjati kaznu radi kaosa u Spa.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To mu nije jedini incident te sezone, i nije samo zbog njega dobio kaznu…
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znam da mu to nije bio jedini incident. Samo htjedoh reći da kod brze analize njegove karijere treba spomenuti i uspjehe.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bojim se da bi trebao biti zabrinut,nije baš da je nešto uspješan,a u nekim elementima vožnje bolje bi mu pasalo prezime Maldonado.
0
1