Izdvojeno

Grosjean manje zabrinut oko budućnosti nego prije godinu dana

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Romain Grosjean kaže kako je trenutno manje zabrinut oko svog mjesta u Formuli 1 nego što je bio prije godinu dana.

33-godišnji Francuz je u Formuli 1 debitirao prije 10 godina kada je usred sezone u Renaultu zamijenio Nelsona Piqueta Juniora. U tom se periodu nije proslavio pa se vratio u GP2 gdje je 2011. osvojio naslov. 2012. se vratio u F1, ponovno u momčad iz Enstonea, no tad se momčad zvala Lotus. Unatoč turbulentnoj prvoj sezoni sa zabranom nastupa zbog izazivanja kaosa na VN Belgije, Grosjean je ostao u momčadi sve do kraja 2015.

2016. se odlučio pridružiti potpuno novoj momčadi, Haasu. U prvoj mu je sezoni timski kolega bio Esteban Gutierrez koji nije uspio osvojiti nijedan bod, a odonda mu društvo pravi Kevin Magnussen.

On i Magnussen su od tada postali poznati po čestim (pre)bliskim susretima na stazi, a s obzirom na to da su s istim nastavili i u nekoliko utrka ove sezone, šef Haasa Gunther Steiner morao je uvesti timske odredbe, stoga mediji sve više špekuliraju o mogućem odlasku jednog ili čak obojice iz momčadi.

“Više sam bio zabrinut prošle godine nego ove. Prošle godine je bilo puno razloga zbog kojih sam ove godine mogao ostati kod kuće te sam radio brojne greške koje sa svojim iskustvom nisam smio.”

– Romain Grosjean

Haas trenutno proživljava svoju najtežu sezonu u F1 – muku muče s gumama i razumijevanjem bolida te trenutno drže pretposljednje, deveto mjesto u konstruktorskom poretku. Zbog takve su se forme odlučili na radikalan potez – Romain Grosjean zadnje tri utrke vozi sa specifikacijom bolida iz Melbournea i bez problema konkurira Magnussenu sa svim nadogradnjama.

“Mislim da sam se od tad [prošle godine] oporavio prilično dobro. Mislim da sve što smo ove godine govorili – povratak na staru specifikaciju bolida koji je dečkima otvorio oči zato što sam ja to tražio – pokazuje da je iskustvo vrlo važno u Formuli 1.”

“Sve se u momčadi promijenilo. Fokus je na drukčijim dijelovima i poboljšanju bolida, a ne na stavljanju nadogradnji bez da znamo gdje smo.”

Grosjean je zasad uspio ostvariti samo 8 bodova, 10 manje od Magnussena, no treba napomenuti da je Francuz imao čak šest, a Danac samo jedno odustajanje. Obojica su u bodovima bili po tri puta, a u utrkama koje su obojica završili Grosjean vodi 5-1.

“Što se tiče utrka, zadovoljan sam performansama. Mislim da sam ranije tijekom godine mogao biti bolji u kvalifikacijama, ali sad sam ponovno gdje bih trebao biti.”

“Kao što sam rekao, prošle je godine bilo puno razloga zbog kojih sam, iskreno, mogao ostati kod kuće. Ove godine pretpostavljam da ih je puno manje.”

– Romain Grosjean

Grosjean trenutno nema ugovor za 2020., dok se za Magnussena vjeruje da u ugovoru ima opciju za 2020.

Komentiraj

14 komentara

  1. Opciju u kojem smjeru ima KMag? Momčad ima opciju ili on ima opciju?



    4

    0
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Pa trebao bi biti barem podjednako zabrinut kao i lani



    4

    0
  3. Fernando Alonso 14
    Marci Prikaži

    HAAS je mlada ekipa i treba im iskusan vozač, ako Grosjean ode, trebaju uzeti Alonsa (skoro nemoguće), Bottasa (jako male šanse) ili Pereza…
    McLaren i Red Bull si mogu priuštiti mladiće, jer u timu imaju dovoljno ljudi koji kvalitetno obavljaju svoj posao i sa manje povratnih informacija naprave nešto dobro, ali HAAS…teško



    3

    1
  4. Alain Prost
    aleneoprosti Prikaži

    Trebalo bi ipak reći da je imao i jako dobrih partija sa Lotusom i podija uz iskusnog Kimia, više nego stalno spominjati kaznu radi kaosa u Spa.



    1

    1
  5. Bojim se da bi trebao biti zabrinut,nije baš da je nešto uspješan,a u nekim elementima vožnje bolje bi mu pasalo prezime Maldonado.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni