Izdvojeno

Albon: Ne razmišljam o Red Bullu, cilj za 2020. je Toro Rosso

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Toro Rossov vozač Alexander Albon kaže kako trenutno ne razmišlja o mogućem napretku u Red Bullovu seniorsku momčad, već mu je glavni cilj zadržati trenutno mjesto u juniorskoj momčadi.

23-godišnjem Tajlanđaninu ovo je debitantska sezona u Formuli 1. Trenutno se nalazi na 15. mjestu u vozačkom poretku sa 16 bodova, 11 manje od iskusnijeg momčadskog kolege Daniila Kvjata. U bodovima je završio pet puta, a najbolji mu je rezultat šesto mjesto iz VN Njemačke gdje je Kvjat završio treći.

Pierre Gasly nije uspio prenijeti obećavajuću formu iz Toro Rossa u Red Bull te je dosad imao katastrofalnu sezonu – za Maxom Verstappenom kasni golemih 118 bodova, dok je McLarenov Carlos Sainz samo 5 bodova iza njega. Javnost, a i sama momčad, ga sve češće kritiziraju, a iako ga Red Bull ne želi izbaciti iz momčadi prije kraja sezone, mnogi očekuju da će se to dogoditi za 2020. Zamjena bi se onda zasigurno tražila u Toro Rossu, ali Albon kaže da ne razmišlja o tome:

“Ne razmišljam o toj stvari [prelasku u Red Bull]. Više razmišljam o osiguravanju mjesta u Toro Rossu. Na to sam fokusiran, fokusiran sam na trenutni posao i to je sve što mogu napraviti.”

– Alexander Albon

Šef momčadi Franz Tost je očito zadovoljan performansama rusko-tajlandske vozačke postave jer je izjavio kako bi volio zadržati istu postavu iduće sezone, međutim odluku o tome donosi Red Bull. Na pitanje o tome smatra li da je vožnjama zaslužio mjesto u Red Bullu, Albon odgovara:

“Nadam se. Sve je u mojim rukama što se tiče vožnje, ali odluka nije na meni.”

[vozac broj=”23″ ime=”Alexander Albon” momcad=”Toro Rosso” sezona=””]

Albon je prošle godine u svojoj drugoj sezoni u Formuli 2 završio na trećem mjestu u ukupnom poretku, a do zadnje je runde imao teoretske šanse za naslov. U rujnu je potpisao ugovor za sezonu 2018./19. Formule E s Nissan e.damsom, ali je već idućeg mjeseca Red Bull krenuo u pregovore s Nissanom oko raskida ugovora. U tome su uspjeli te je u studenom Albon potvrđen kao novi vozač Toro Rossa.

“U ovo sam vrijeme prošle godine pričao o Formuli E, tako da je ovo vrlo drukčiji put.”

Ponajprije zahvaljujući već spomenutim rezultatima Toro Rossovih vozača s kaotične VN Njemačke, talijanska momčad drži visoko peto mjesto u konstruktorskom poretku. O ciljevima za ostatak sezone Albon kaže:

“Trebamo otplesati još nekoliko kišnih plesova kako bi došli do podija, ali cilj su zapravo samo bodovi. Trenutno smo peti među konstruktorima i znamo da neće biti lako tamo ostati.”

“S obzirom na način kako F1 funkcionira, dobiti toliko bodova kao mi u Njemačkoj je bio ogroman poticaj za momčad. Stoga je sve u ostajanju na tom mjestu, daljnjem osvajanju bodova pa ćemo vidjeti.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Pametan momak.
    Ko hoće u RB sa Maxom, mora dobro razmisliti koliko je to pametno.
    Helmut je opčinjen nizozemcem i trenutno Max pije ptičijeg mlijeka.
    Zasluženo naravno, ali taj zanos u Markovim očima kada gleda u njega je …opčinjeno- opičen.
    Ovo sa Gaslyem je pomalo čudno i nekako sam sumnjičav glede stvarnih uzroka njegovog zaostatka za Maxom.
    Gasly je extra loš a neće ga mijenjati? Čudno, čudno za RB i dr. Marka obzirom da je Kvyat letio za manje.
    Potvrda da je u ovom trenutku ludost biti Maxov mom.kolega potvrđuje činjenica da se Alonso nudio za to.!!!
    Alonso zvani “promašaj”!



    10

    2
  2. Pametan momak, treba preživjeti Helmutovu sjekiru koja kad se zavitla lete glave.

    Malo se previše zaigrao pa sad nemaju koga staviti u TR ako Gaslyja škartiraju….



    8

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni