Izdvojeno

Wolff: Hamiltonova vožnja bila je iz neke druge dimenzije; a naš bolid je bio daleko najbrži

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 29 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff smatra da je pobjednička vožnja Lewisa Hamiltona na jučerašnjoj utrci u Mađarskoj bila “iz druge dimenzije”, a da ga osobno veseli to što je Mercedes bio daleko najbrži bolid na stazi.

Hamilton je na početku prešao Valtterija Bottasa izravnim dvobojem na stazi, a strategija od dva zaustavljanja mu je omogućila da posljednjih 20 krugova vozi na novom mediumu i tako pokuša stići i prestići Verstappena. Britanac je u tome uspio četiri kruga prije kraja i osvojio svoju 8. pobjedu ove sezone.

“Za dominirati ovakvom erom treba se sakupiti ekipa i napraviti nešto posebno. Ništa ne bismo uspjeli bez svakog člana ekipe, ali naravno da ništa ne bi išlo bez pravog vozača u bolidu.”

“Njegova vožnja danas je bila iz druge dimenzije.”

“Vidjeli ste u prvom krugu poštovanje između Lewisa i Valtterija, a mi u to nikad nismo sumnjali.”

“Uhvatiti Verstappena i napadati ga žestoko na hard gumama – vidjeli ste da se i ta dva vozača jako poštuju. Samo s takvim poštovanjem možete ići kroz zavoj paralelno 290km/h.”

Wolff je sad svjestan da prava opasnost u borbi za naslov zapravo ne postoji. Svejedno, smatra da je dobro ovako završiti prvi dio sezone.

“Osjećaj je sjajan, otići ovako na ljetnu pauzu uz pobjedu…”

“Povećali smo prednost u vozačkom poretku i sad imamo 4 tjedna da to procesuiramo. Za naše konkurente bit će obrnuto.”

“Ono što me osobno veseli je da smo imali sjajan, sjajan bolid. Daleko najbrži bolid na stazi.”

“Osim bitke Verstappen/Hamilton vidjeli ste da su svi drugi na stazi bili u drukčijoj klasi. Slijede nam Spa i Monza, sasvim drukčije staze vrlo osjetljive na snagu motora… To će odgovarati Ferrariju.”

“Za nas će to biti teško i zato sad uživamo u ovom trenutku. Od sutra ćemo morati početi razmišljati o tome kako biti kompetitivan na Spa.”

– Toto Wolff

Komentiraj

29 komentara

  1. Ayrton Senna
    madgalico Prikaži

    Bottas je trebao doci na P6, ali trebalo je znat za to… ;p



    1

    7
  2. Max i Lewis su liga za sebe.

    Nevjerojatno je bilo gledati koliko su brži od svih ostalih vozača.



    13

    4
    • I njihovi bolidi. Momcafski kolege su im zesci panjevi. Ili mozda mislis da su samo svojim vozackim sposobnostima brzi od ostalih sekundu po krugu.



      13

      4
      • Da su Bottas i Gasly panjevi, sigurno ne bi bili u Mercedesu i Red Bullu.

        Max i Lewis su jednostavno nešto drugo, a uz to ih adrenalin i borba za prvo mjesto tjera da iz kruga u krug izvlače maksimum



        8

        8
      • Da Bottas i Gasly voze skupa u Mercedesu ne bi smo znali koliko je Mercedes zapravo brz, ovako Hamilton to zna pokazati ili?



        10

        3
      • Ne kazem ja nista lose za maxa i hamiltona nego da su njihove kolege 2 liga zato oni i jesu prva liga bez ikakve konkurencije jer trenutno nitko drugi nije ni blizu ili nema s cime biti blizu ( tu mislim na one koji bi nesto mogli da im bolidi to dopustaju).

        Amg pa lako moguce da sz gasly i bottas u mercu da bi imali nikad zanimljivije prvenstvo bas sto su obojica takvi da rijetko kad izvuku nekakav maximum. Bottas ajde jos nekako ali gasly nikako.



        7

        1
  3. Kako bi Hamsta rekao, iznenađen je sto je Mercedes tako blizu Ferrariju i Red Bullu, evo odma iza njih u utrci ali isto tako i krug ispred(skoro) hahaha



    12

    4
  4. Ma kakva druga dimenzija, 10% zasluge je Lewisu :chill:



    13

    4
  5. E moj Wolfe konačno si priznao da vam je bolid daleko najbrži bio, a ubiti uvijek je najbrži, valjda je zaboravio nabrusiti pilu???



    18

    2
  6. Konačno reci da je vaš bolid uvijek najbrži i nemoj više srati



    6

    6
  7. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    I Max i Hamilton su odvozili sjajnu utrku, međutim s obzirom na tip staze ovdje večinom odlične strategije znaju presuditi.
    Merc se kockao i dobio, strategija na koju RB nije mogao odgovoriti, šah mat. Koliko god su odlično vozili ova strategija je bila još genijalnija. Šteta što se ta borba nije odvila na nekoj od staza gdje pretjecanja nisu rijetkost kao na Hungaroringu, priželjkujem borbu Maxa i Luje kao što je bila Max – Charles u Silverstoneu. Bilo bi vrijeme vidjeti borbu dvojice najboljih trenutno…



    6

    2
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Naravno lako mi bit general poslije bitke al kad sam ponovo pogledo zadnjih 20krugova RB je definitivno trebo 13 krugova prije kraja u box po soft gume tada je Ham imao 15.5sec zaostatka znaci Max bi izaso oko 4-5sec iza Ham koji bi tada imao 7krugova stare medium gume a Max nove Softove za zadnjih 13 krugova dok bi Ham bile stare 20krugova u zadnjem krugu
      Neznam kak u RB Hondi nisu uspjeli izracunat da ce Ham doc a da Max vise nece imat zive gume da se brani pa isli probat ide ide nejde nejde al ostankom na stazi uz sve te kompjutere kaj imaju su trebali vidjet da nece pomoc ak nis drugo da je RB probo bila bi jos zanimljivija trka bez obzira na ishod
      Steta kaj u Rb nisu imali petlje da povuku ovaj drastican potez kao ovi u Mercu 20krugova prije kraja



      4

      2
      • Bio bi u pravu i mozda bi imalo logike da je Red Bull imao jednak race-pace kao Merc. Ali nije.
        Pa Max je Lewisa “zadržavao” cijelu utrku. Da je Lewis vodio od pocetka, odmaglio bi bez beda min.20 sek, odn ne bi, nego kao uvijek napravio cca 5sek prednosti i održavao to i kontrolirao utrku.
        a 5-6 krugova novije gume su minimalna, ako uopce ikakva prednost inace, a u ovom scenariju odn omjeru snaga, Merc bi bio brži i sa 10 krugova starijim gumama…



        6

        0
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        Kao sto reko bez obzira na ishod trebalo se probat bilo bi bar teoretske sanse ipak novi soft protiv mediuma ima prednost s tim da bi medium bio stariji



        3

        1
      • Da, par krugova je proslo da je bilo cca 15 sekundi, na kraju toga je Max mogao u pit i probati stici na softu.

        Ali opet, 13 krugova je puno za soft, pitanje je kakav bi taj soft bio, tj bi li stigao napraviti tih 5-6-7 sekundi u 6 krugova da mu dodje na guzicu ili bi to bilo na kraju utrke.


        0

        0
  8. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Lewis je bio fenomenalan, zar je to teško napisati, pa odvozio je 17 krugova punim gasom, bez ikakvih ograničenja, kukate non stop da se pazi na ovo, ono, štedi ovdje, ondje, bez obzira tko za koga navijao formula se gleda zbog ovoga, ovo kako je Lewis vozio samo nekoliko vozača je moglo u zadnjih trideset i nešto godina.



    21

    7
  9. Hamiltonova vožnja bila je iz neke druge dimenzije

    :rofl: :rofl:

    a naš bolid je bio daleko najbrži

    :thumbs:



    13

    13
  10. Lewis je odvozio odlicno, nema sta, ali bas “iz druge dimenzije”…Ali ajde, svatko svog konja hvali.
    To bi se eventualno moglo rec da je prestigao Maxa dok su bili na istim gumama.
    Ali naletio je na jos jednog koji je odvozio fantasticno i tko nije pukao pod pritiskom 50 krugova s njime na vratu u bržem bolidu…
    Ugl, veliko Bravo za oboje



    7

    2
    • Madjarsaka jedna od najtezih staza za pretjecanje u kalendaru, Max se brani bez imalo obzira, tek je pola krugova odradjeno.

      Kad imamo ovakve cinjenice, ne znam zasto se to pretjecanje nabada skoro kao neuspjeh. Upravo to sto nije bilo zurbe s Maxom/Red Bullom pokazuje snagu kako Hamiltona tako i Mercedesa… probao je jednom, zakljucio da toliko puno brzine nema i da nije efikasno dalje pokusavanje nego nesto pametnije.


      0

      6
      • Je madarska jedna od najtezih staza za preticanje no kada je neki bolid brzi 2,3 sekunde po krugu kao ovaj puta u situaciji izmedu Maxa i Lewisa (zbog novijih i brzih guma) onda se gotovo na svakoj stazi preticanje civi vise nego izglednim. Max u nedjelju na ovu strategiju mercedesa doslivno nije imao sanse. Cak se soft u clucaju vettela pokazao kao bolja opcija nego hard kod leclerca i to u stintu od 30 krugova. Da skratim pricu, ovo u nedjelju za prvo mjesto nije ni bilo preticanje ni borba nego obilazrnje kao nesto lani seb, lewis u spanjolskoj. Na tocki kocenja je Lewis bio debelo ispred da nikakvim suludim potezom se to nije moglo braniti. I da se razumijemo nije to smislio Lewis, nego netko tko sjedi na pitwallu mercedesa jer je za to placen netko drugi a ne vozaci. Vozaci mogu dati prijedloge tokom utrka kao sto smo vec nebrojeno puta culi . Zasto ove gume, gume su mi otisle trebam u boks itd…. na kraju krajeva na svakom setu guma je Mercedes uspio se zaljepiti Maxu na straznji kraj ili probao napasti sto mi daje do znanja da je Merc i bio brzi ovaj vikend od RB Honde pa kada tu dodamo nove gume i naravno Lewisa, Max jednostavno nije imao sanse.



        6

        0
      • @AMG
        Ne kazem da je neuspjeh. Naravno da je Madarska medju tezim za pretjecanje, jos pogotovo Maxa koji je najjaci u duelima (i kod pretjecanja i kod branjenja!), ali upravo zato bi to bilo “iz druge dimenzije”- napravit nesto sto ne moze nitko ili malo tko.
        Lewis je odradio utrku odlicno, mozes reci i zrelo jer nije isao po pretjecanje glavom bez obzira nego “kolko ide-ide”.
        A to sto je fino nanizao 20 quali krugova, to nije lako, ali nije ni toliko vanserijski. Pretjecanje je bilo obilaženje (teže ne proci, nego proci).
        Po meni bi F1 i svaka utrka trebala biti takva da je svima najbolja strategija svih 70 krugova odraditi na maksimum- 70 quali krugova, a tek u iznimnim situacijama, za one lukave, da im se isplati štednja guma i da to bude egzoticno, a ne nužno zlo za sve kao sto je sada.

        Btw, ja vjerujem da bi u obrnutim ulogama Max našao način da ga prestigne na stazi… ali to je moje subjektivno mišljenje u koje vjerujem…



        2

        1
      • Mislis pod obrnuto Max u Mecki a Lewis u RBu?



        2

        0
      • Decki odma na pocetku da razjasnimo da se ja takodjer ne slazem da je ovo bila voznja “iz druge dimenzije”…

        Alonso1983
        Ja uopce ne pricam o pretjecanju dok je Hamilton imao svjeze gume, nego dok je bio iza Maxa prije nego su odlucili riskirati drugi ulazak u box. U tom njihovom prvom duelu poslje onako lose utrke iz Njemacke za Hamiltona, on je taj (iako ima vise bodova) koji ima vise za izgubiti ako bi doslo do sudara…

        Realno tada nije Mercedes bio dovoljno brzi da ga Hamilton moze prestici bez da Max ima priliku za obranu. A znamo svi kako se Max brani… zasto bi onda Hamilton na tek pola utrke toliko riskirao, pogotovo ako su koliko toliko bili sigurnu u neki drugi plan (jos jedan box)?

        Za situaciju sa svjezim gumam se slazem, naravno da je to bilo vise obilazenje nego pretjecanje.


        0

        4
      • Zadnjih par krugova mi je izgledalo kao Hamilton Leclerc u Bahreinu, nakon sto je Max javio tyres are dead!

        Ok, nije bilo 5 sekundi po krugu nego 2.5, ali ista stvar.


        0

        0
      • @Crash
        Da, na to sam mislio…



        1

        0
  11. Iz neke druge dimenzije…kakvo samo volju ima covjek da konstatno to radi pa to mi je nevjerojatno,svaka mu cast na upornosti a i ustalom napokon,da se sam nasao u lazima i rekao da imaju daleko najbrzi bolid,pa od tud i je druga dimenzija



    4

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni