Prema riječima šefa momčadi Mercedesa Tota Wolffa, momčadi su dale zeleno svjetlo za dodavanje još jedne dodate utrke sljedeće sezone.
S obzirom na to da je VN Španjolske blizu produženja ugovora na još jednu godinu, vlasnici Formule 1 naginju k tome da ubace još jednu utrku u kalendar. Kako bi se to ostvarilo, potrebne su konzultacije s momčadima te je tako o ovom prijedlogu raspravljano na regularnom jutarnjem sastanku u subotu za vrijeme VN Mađarske.
Nakon sastanka, Wolff je potvrdio kako je odobreno ubacivanje dodatne utrke, ali bez uvođenja dodatnog četvrtog motora što bi moglo povećati cijene za momčadi koje kupuju motore.
“Ukratko, dogovorili smo 22 utrke za sljedeću sezonu.”
“Moramo dopustiti Libertyju da radi svoj posao, a to je da grade F1.”
“Ako su u mogućnosti dovući promotore, moramo ih podržati.”
“Stoga, ne bismo trebali mijenjati tehničke propise zbog toga što imamo dodatnu utrku.”
“Ovo ne bi trebala biti prilika da se poveća broj dopuštenih komponenti.”
“Ali isto tako, moramo štiti ljude te nas sve zbog toga što možemo doći do toga da ne možemo sve napraviti s jednom ekipom.”
“Za taj faktor treba pronaći rješenje.”
Toto Wolff, šef momčadi Mercedesa
Kako su momčadi prihvatile ideju dodavanja dodatne utrke, čelnici Libertyja sada imaju posao finaliziranja konačnog kalendara za nadolazeću sezonu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Do 2021 bit ce ih 25!!!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto ne
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
*Grobnik has entered the chat*
26
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rijeci ti se pozlatile staza mi je 2 km od kuce.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ak se mene pita, ja bi da od 1.ožujka do 30 studenog budu 2-3 utrke mjesečno, pa nek ih bude 25-30.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neka neka. I ovako cekamo većinom po 2-3 tjedna do nove utrke. Samo da smanje troskove momcadima nekako i neka ih bude vise od 25. Ne mogu shvatiti to kada netko kaze da je previse utrka. Ako volis gledati formulu, nikako ih ne moze biti previse. ???
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao navijacu bi volia svaki tjedan jedan, al isto i vozaci i mehanicari i inzinjeri trebaju odmor
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ista stvar i sa dnevnom utrkom u Bahreinu. Nije stvar sto fanovi zele, nego sto je najbolje za vozace i timove. Svaka utrka u kalendaru je dodatni trosak za timove koji je iovako prevelik, putovalo bi se svaki tjedan te bi privatni zivot bio potpuno zakinut. Naravno ja se ne bih zalio ni da ima toliko utrka, ali mozda je i bolje ovako. Svaki tjedan nesto iscekujemo ?
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Momčadi financijski jedva guraju kraj s krajem, a oni dodaju još utrka.
Da se mene pita, utrka bi bilo 15, a momčadi bi ostatak novca i vremena uložile u razvoj bolida – da imamo konkurentniji grid.
Ljudi uopće ne kuže koliko milijuna odnese svaki Grand Prix. Da se taj novac preusmjeri u razvoj, imali bi žešće i bliže utrke, a da ne govorim da bi došle i neke nove momčadi, nova krv.
Stvar je prekomplicirana, jedna utrka nije što i jedna nogometna utakmica, treba biti razuman
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, ali više utrka je i više minuta oglasnog prostora.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
čemu ? , bolje imati 5 poštenih utrka u kalendaru od ovih 20 procesija i jedva 2-3 gledljive , ovo je samo zaradi novca od tv prava,nema veze sa bilo čim drugim…
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Previše. Meni bi optimum bio 17-18 utrka po sezoni.
Ovako se sve više umanjuje značaj pojedinačnih utrka čime one gube na draži.
A i teško je isplanirati skoro pola vikenda godišnje oko F1. Sve više počinjem preskakati live gledanje utrke i umjesto toga pogledam snimku navečer na F1Tv-u.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je i po meni neka mjera.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ovo znaci da ostaju Mexico i Interlagos onda podrzavam.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
za koju godinu F1 ce bit drugi indycar…..
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
riječi ti se pozlatile!
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A što nas očekuje u ovoj ljetnoj pauzi ? Šta ima osoblje u planu, oće li bit kakvih feljtona, kvizova ……
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bit će nešto :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
recimo možeš se zabavit serijalom f1 legends na yt do početka 2. poluvrimena :D
obrađeno je xy vozača a ja naravno preporučam barabe iz osandesetih :D od novijih eddia irvinea svakako :D
šalu na stranu kojeg god odabereš nećeš požalit odličan serijal :thumbsup:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, i ja uvijek kažem za osamdesete da su baš barabe vozile. Dal je to dašak nostalgije za vlastitom mladošću, ili su ipak bili drugačiji vozači to nebi znao
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Što se tiče troška broja utrka za same ekipe…
Prilično sam siguran da nije toliko problem broj utrka, koliko je problem kalendara tj. redoslijeda utrka…
Uvijek se sjetim tih ludorija kad sam radio za jednu veliku tvrtku po cijeloj RH i onda pizdarije tipa:
Ponedjeljak – Dubrovnik
Utorak – Osijek
Srijeda – Makarska
Četvrtak – Rovinj
Petak – Korčula
Sve pet, pet lokacija u pet dana…
No bitna stvar je da je u principu bilo apsolutno svejedno koja lokacija se odradi koji dan, sve samo stvar organizacije…
I da moguće je i to za odraditi, no realno totalno bez smisla i razloga jer radiš nepotrebno debelo preko 1000 km, što je potpuno bespotrebni trošak ali i gubitak vremena, praktički pa izgubiš kompletan jedan dan na vožnju totalno bez razloga…
Onda je tu naravno i umor, a sve totalno bez veze i ikakvog pametnog razloga ta takav raspored…
Tak i kalendar F1.
Logično bi bilo da imamo utrke tipa:
Brazil, Meksiko, Amerika, Kanada ili Kanada, Amerika, Meksiko, Brazil da idu nekom logikom po karti i u nekom smjeru…
Ali ne imamo Monako – Kanada – Francuska
Pa debelo kasnije Japan – Meksiko – Amerika – Brazil – Abu Dhabi
Tisuće i tisuće bespotrebnih kilometara i bacanje novaca u bunar…
No bitno da se u F1 štedi na sve strane….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I bitno je ko će više platit za prvu i zadnju utrku. :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno jer lova bogme i je najbitnija u toj priči…
I to još i mogu shvatit, jer to čak ima nekog smisla za same ekipe pošto ionako dio te love ide i njima.
E sad pokriva li taj dio love koji ide njima same troškove koje oni imaju zbog “nelogičnog” rasporeda jer je netko platio da ima prvu ili zadnju bog te pitaj…možda čak i da pa to nije nužno potpuno suludo.
No raspored Monako – Kanada – Francuska je logistička noćna mora i ne vidim apsolutno nikakve logike u tome.
Ali baš nikakve pošto se ne radi o prvoj/zadnjoj utrci sezone, pa samim tim sigurno nema ni više love za ekipe zbog takvog rasporeda.
No isti je eto ipak takav i to iako je van svake pameti…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako sam dobro shvatio neke dokumentarce o logistici F1, to plaća FOM osim ljudi. Neki datumi su tradicionalni, možda i upisani u višegodišnje ugovore. Neka oprema putuje brodovima; ima je nekoliko kompleta.
Ja se sjećam da je poslije Kanade bila američka utrka pa je to bila američka turneja, ali sad kako je staza u Texasu, tamo je u svibnju/ lipnju puno prevruće za bilo što outdoor. Jednako tako ne možeš kod Arapa drukčije nego na početak ili kraj iz sličnih razloga. A u Kanadu vjerojatno i nema smisla prije svibnja i poslije rujna….
Ne vjerujem ja da oni prave kilometre ako ne moraju.
0
0