Izdvojeno

Bottas: Leclercov potez je bio nepotreban

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas kaže da mu je agresivni potez Charlesa Leclerca u prvom krugu oštetio prednje krilo, te da je to bilo potpuno nepotrebno.

Bottas je krenuo s 2. startne pozicije, ali je onda izgubio poziciju od Lewisa Hamiltona s vanjske strane 2. i 3. zavoja. Ta borba omogućila je Leclercu da se približi pa prođe Bottasa. Međutim, čim ga je prošao – Leclerc se pomaknuo na trkaću putanju uslijed čega je oštetio Bottasov bolid.

Finac je morao u boks po novo krilo i nakon toga je šansa za bilo kakav bolji rezultat izgubljena.

“Bio sam s vanjske strane Verstappena pa sam pokušao kočiti kasno, proći s te strane.”

“Max je također kasno kočio pa sam malo blokirao kotače, time i flatspot. Ulaskom u 2. zavoj imao sam zbog toga malo podupravljanja. Ali, bilo je sve u redu. Lewis je također bio s vanjske strane, ali bilo je prostora za obojicu. Možda sam ostavio malo previše prostora jer je on uspio prenijeti dobru brzinu u idući zavoj.”

“Bili smo rame uz rame, a on mi definitivno nije ostavio prostora pa mi je to kompromitiralo izlazak iz 3. zavoja, morao sam pustiti gas.”

“Odjednom je Charles došao s desne strane na putu prema 4. zavoju i presjekao stazu, oštetivši moje prednje krilo.”

“To je to za mene, kompromitiralo mi je cijelu utrku. Gubio sam puno vremena u početku, a onda sam otišao u boks i kad sam se vratio morao sam se boriti s prometom cijelu utrku. To je moja priča iz Mađarske.”

Bottas je najprije pomislio da je on bio kriv, ali je promijenio mišljenje nakon utrke kad je pogledao snimku:

“U tom trenutku sam pomislio da sam ja bio fokusiran na nešto drugo i možda ga nisam vidio, ali se dogodilo jako brzo. Međutim, kad sam vidio onboard i kad sam vidio Vettelov onboard – bilo je jasno da sam ja išao ravno po pravcu, a on je došao s desna i ionako bi bio ispred mene do zavoja. Odjednom je skrenuo prema meni i bilo je prekasno za reakciju.”

“Ja volim žestoko utrkivanje, definitivno, ali ovo je bilo potpuno nepotrebno i kompromitiralo je moju utrku. Imao je sreće da nije probušio gumu. To se tako ne bi trebalo raditi.”

– Valtteri Bottas

Leclerc nakon utrke nije imao pojma što se dogodilo:

“Zaista ne znam, da budem iskren. Osjetio sam mali dodir, ali zaista ne znam što se dogodilo. Nemam pojma, nisam to vidio.”

– Charles Leclerc

Komentiraj

23 komentara

  1. F1puls
    ivanh Prikaži

    Bili smo rame uz rame, a on mi definitivno nije ostavio prostora pa mi je to kompromitiralo izlazak iz 3. zavoja, morao sam pustiti gas.”…

    ….e moj Botas, zar još neznaš sa kim imaš posla….tu jednostavno nema fer igre, pitaj Rosberga, on je naučio i postao ws…..



    13

    9
  2. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Slažem se s Bottasom u vezi kontakta s Leclercom, nepotrebno od strane Charlesa. Jednostavno, to je nešto što se ne radi i idući put bi mogao sebi uništiti utrku zbog toga.

    Žao mi je Bottasa u jednu ruku, što pokušava igrati fair play u tim duelima s Hamiltonom, ništa nažalost od Rosberga nije naučio i s takvim se stavom uvijek ispadne donji protiv njega. Ali gotovo je sad, zbog tog jučer je izgubio bilo kakvu šansu za titulu i vjerojatno mjesto u Mercedesu.

    Drago mi je da nije igrao nikakvu ulogu kad su ga Max i Lewis prestizali za krug, to bi bio vrhunac podaništa., nakon situacije s početka utrke.



    9

    5
  3. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    Ipak se vidi da je leclerc jos malo pozelen. Ne mislim mu nista lose, samo kontam da mu je ipak dobro da bude uslovno receno drugi vozac ovu i sledecu godinu. Talenat je tu, brzinu ima, ali samo da ne gori u zelji za instant uspjehom. Maxu je ovo 5 sezona cini mi se, pa mu stvari sjedaju sada bas onako kako treba. Malim koracima i daleko ce dogurati. Ono sto definitivno treba popraviti je menadzment guma, jer je tu vettel mnogo bolji od njega. Mislim da zbog tog slabijeg menadzmenta i
    nema tako dobar racepace kao vettel.



    17

    2
    • Tocno. I ja sam vec nekoliko puta rekao zasto smatram da jos nije prvi vozac, on grijesi gotovo svaki vikend samo sta ga i Vettelove greske drze relativno blizu u poretku. Isto tako nekako mi je razumljivije da njega manje krive kad ih pravi nego Vettela i njegove greske posto je kako ti kazes pozelen dok je Seb pun iskustva. Mislim da je Ferrari dobro napravio sta su rekli da ce Sebu dati podrsku barem za ovu sezonu.



      8

      1
      • F1puls Portal
        Testarossa Prikaži

        Slazem se. Nesto pametno i od ekipe haha. Skinuli su mu teret s ledja iako na prvu mozda ne izgleda tako.



        2

        1
      • Nazalost ovo im je sezona za zaborav, ekipa grijesi , prvi vozac grijesi, drugi vozac grijesi i sta je jos gore i mozda uzrok ova prva tri navoda sta su pogrijesili i u razvoju. Svi su na rubu i zato svi idu preko mogucnosti i rezultati se vide samo negativni. Jedini plus je sta se u narednim godinama Ferrari ne mora brinuti za prvog vozaca jer Leclerc kad se malo smiri i udomaci i kad dobije bolid vrlo brzo ce pokazati puni potencijal ali za sad nista od toga.



        2

        1
      • Zanimljivo mi je tvoje videnje toga da je leclerc blizu sebu samo zato sto seb isto zna pogrijesiti a obrnuto to nevrijedi? Da leclerc nije grijesio u baku njemackoj i monte carlu gdje ga je i ekipa naguzila kao i bahreinu gdje je motor malo umro na kraju onda bi isto vettel bio iza samo zbog greski? Imali su peha jedan i drugi a vozackih greski su radili i jedan i drugi. No reci da je leclerc blizu sebu zbog sebovih greski a neosvrnuti se koliko je bodova izgubio leclerc svojom i tudom krivicom je po meni besmisleno. 5 utrka ga je dobivao zaredom u kvalama i proslu utrku je zabrljao no ovdje je bio na ocito losijoj taktici. Ocito je takoder da je zelen no razlika u brzini njih dvojice je jako jako mala . Ono sto je mene najvise iznemadilo u kisnim uvijetima u njemackoj se leclerc do izlijetanja pokazao brzim u takvim uvijetima na stazi. Bio je brzi i na jos nekum stazama a za nekog tko je odradio tek jednu sezonu i tek dosao u tim sasvim ok rezultat. Grijesili su mnogi u svojim pocecima i sto je novo ako grijesi jos jedan klinjo. Bolje je i da grijesi dok vozi na limitu nego da bude bottas, massa ili barichelo 2…. sjetite se samo maxovog pocetka prosle sezone u prvih 6 utrka, a vec je imao 4 sezone iza sebe u f1. Leclerc je za nekog tko se smatra jos uvijek pocetnikom i vise nego dobar jer realativno uspjeva parirati starijem kolegi koji je 4 godine drmao prvenstvom. Isto tako treba uzeti u obzir da su leclercove strategije bile u nekoliko navrata stopanje mercedesa da ih vettel proba uhvatiti kao u npr kini ili baku. Decko se dobro drzi s obzirom na bolid kvarove, greske itd.



        4

        1
      • Vrijedi obrnuto da ali upravo o tome i pricam. Ti si Alonso sad krenuo da je ovo da je ono itd… Nemoj gledat kvarove i strategije jer i jedan i drugi su gubili zbog toga a realno i jedan i drugi su imali prednost strategije i nisu bas nesto pokazali. Leclerc puno vise grijesi i uz sve Vettelove greske opet je dosta iza. Realno u Bahrainu bi ostao bez boda jer kvar nije u njegovim rukama dok je Vettel sam kriv sta nije uzeo prvio ili drugo mjesto. Njemacka, Baku, Monte Carlo… Sve sam kriv! Previse zuri da se dokaze!


        0

        0
      • U monacu je kriv prvenstveno tim Ferrarija koji ga je postavio usituaciju da mora riskirati jer su pretcjenja za bodove doslovno znanstvena fantastika. Da nisu pogrijesili i da nije zbog te pogreske ispao u q1 pa da je imao vec neke solidne bodove na startu (npr p5) sigurno ne bi toliko riskirao. Baku i njemacka jesu njegove greske , no vratimo se godinu unazad. Koliko je Vettel napravio greski od njemacke nadalje? Vettel je takider grijesio ove godine , kanada, baherein, velika britanija. Leclerc je zelen no izgleda da obojica pokusavaju nesto sto bolid ne moze a ne samo mladi zeleni Leclerc.



        1

        1
  4. Imam dojam da je Austrija i borba sa Maxom te presuda sudaca oko iste dala nekog novog Leclerca na stazi s daleko vise agresivnosti kao odgovor na tu cijelu pricu. U prevodu imam dojam da je odlucio vratiti istim potezima svakome u znak ptotesta na tu sudacku odlucku.



    9

    4
  5. Ni mu namjerno potrgao krilo jer to nitko s iq iznad sobne temperature ne bi radio pomoću svojih guma. Htio mu je uletjeti u pitanju da ga natjera na gubitak momenta i kočenje kako ne bi bio u prilici uzvratiti preticanje.



    7

    0
  6. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    A to što ga Ham skoro sa staze izgurao je bio potreban potez? To mu ne smeta? Pa zbog toga je izgubio brzinu i Lec ga je prošao. Bottas, pa pa… Ti si svoje odvezao.



    7

    3
  7. Bottas je pogrijesio sto Lewisa nije stisnuo u onom zavoju za 180 do ruba kao k.mag riciarda. Nakon toga je se sve dogodilo sto je bila realnost. Lewis je idealnoj putanji ide mu zavoj u desno i ima prednost. Bottas tu ide siroko i dolazi do kontakta te popusta gas dovoljno da ga leclerc prode. Ako je mislio biti agresivan to je trebao napraviti u 2 zavoju utrke.



    3

    0
  8. Ayrton Senna
    madgalico Prikaži

    Kad samo pogledao jos par puta snimku stvarno mu je Lec sjebao krilo neportrebno. Doslovno je izasao iz trkace putanje…nepotreban potez, jer je ionako bio dosta brzi i na boljoj strani…ali nema veze da je to Max napravio pljuvali bi po njemu 6 dana hehe



    5

    4
  9. Evo, netko je umontirao razne poglede….

    https://www.planetf1.com/news/chopper-footage-shows-bottas-hit-leclerc/

    Lijepo se vidi na snimci iz zraka da se Bottas počinje micati desno prije dodira s Lecom…..



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni