Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

Verstappen: Vidi se koliko Mercedes još ima rezerve kad trebaju pritiskati

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Max Verstappen vjeruje da juriš Lewisa Hamiltona na današnjoj VN Mađarske pokazuje koliko brzine u rezervi još uvijek ima ekipa Mercedesa.

Verstappen je bio najbrži na jučerašnjim kvalifikacijama, ali za samo 18 tisućinki ispred Valtterija Bottasa. Danas u utrci je Bottas odmah pao u poretku, ali je Hamilton odradio sjajan start i odmah počeo pritiskati Verstappena. Max se uspio obraniti usred utrke dok su obojica bili na gumama slične starosti, ali je onda Mercedes povukao pobjedničku kartu i pozvao Lewisa na promjenu guma, nakon čega je Britanac odradio posao do kraja.

“Mislim da možete vidjeti koliko rezerve oni još uvijek imaju kad zaista trebaju pritiskati.”

“Mislim da je danas Lewis vozio sjajno, ali možete jasno vidjeti – u trenutku kad mora pritiskati – vidite da još uvijek imaju dominantan bolid. To je jednostavno. U nekim utrkama im možda nije potrebno voziti ga u punom opterećenju.”

“Naravno, imali su probleme s temperaturama u Austriji i tamo nisu mogli pritiskati. U Hockenheimu su bili nezgodni uvjeti pa se nije moglo voziti blizu limita bolida, ali ovdje danas mislim da su ga pritisnuli punom snagom, a onda vidite kakve su njihove mogućnosti kao ekipa.”

Verstappen kaže da nije očajavao oko pretjecanja u finišu utrke jer je vidio koliko su bili sporiji.

“Naravno, u jednom trenutku mi je ponestalo guma, a pokušavati održavati Lewisov ritam na takvim medium gumama je bilo skoro nemoguće.”

“Ponestalo mi je guma i naravno da možete predvidjeti što će se dogoditi. Nisam se previše razočarao kad me je prestigao jer je to bilo normalno. Ali, morate biti realistični – danas je očito bio brži. Mislim da sam se malo više mučio s gripom, a on me je mogao pritiskati. Naravno, kad ste na 2. mjestu onda se možete kockati sa strategijom.”

“Moj plan je stalno bio pokrivati ono što on radi da ostanem na vrhu, ali jednom kad je otišao po nove gume – u najgorem scenariju bi ostao drugi, a u najboljem bi me pretekao.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Har Kl i Jhkuiz5 .
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Naravno da imaju, ali jedino kome LH moze zahvaliti za uopće mogućnost danasnje pobijede je katastrofalan Ferrari, koji mu je omogućio besplatan box. Ali stvarno svaka cast mecki ko ekipi, iskupili su se za prosli weekend. S druge strane RB je odradio najbolje sto je mogao.



    21

    2
  2. 90% izjava mu je točno ali upada u oko priča koju su mu prodali nakon preočite pogreške pit walla. gledajući preko sky u 19 krugova prije kraja se oglasio horner i bahato kaže:”kad vodiš imaš privilegiju ostati i privesti trku kraju jer u posljednjem krugu je razlika bila samo 0,2s. tim tempom nas mercedes ne može sustići.”
    karma je kolodvorska droca.



    25

    3
  3. Ayrton Senna madgalico Prikaži

    Sta i Max mora plakati…hehe sta je mislio.. da ce Ham ostat na 2. mj. bez borbe? Morat ce tu dvojicu spojit u Mercedesu da vidimo tko je br.1 ;)



    6

    8
    • Nikada to neće napraviti. Strateški to bi bila greška za Mercedes, za obojicu vozača, a samim time i za F1. Ok, sa navijačke pozicije i pozicije izazova izgleda simpatično, no samo zamislimo kako bi izgledala sezona u kojoj Mercedes zadržava dominaciju i još ima naj- starog i naj – mladog vozača u svojim redovima. Još bi njima dvojici to možda bilo i svejedno jer bi ugovorno i financijski apsolutno bili bez brige, a spremni su na izazazov. Osobno mislim da za Maxa to ne bi bilo ok obzirom da već je i tek postaje zvijezda, a sa Hamom se nije za igrat prejak je na svim poljima i nema ništa za izgubiti u tim godinama.



      6

      4
  4. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Pa I nije se bas nesto laktao sa Hamiltonom za poziciju, da je kojim slucajem bio Vettel, bilo bi svega, tad se mali napali ko cigo na zeljezo!



    13

    4
  5. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Boga mi, mislio sam da će Hamilton dok skine onoliku prednost uništiti gume. Ali ovo pokazuje samo koliko su jaki. I onaj najbrži krug na starom hardu od prije nekoliko utrka… Ali još me više iznenadilo da je Vettel izdžao 30 krugova na softu, skinuo prednost, i još imao brzine u tim gumama. Izgleda da i Pirelli zna ponešto o svojim gumama, kad su predvidili da je najbrža taktika soft-medium.



    5

    1
  6. Ferrari 07drogo Prikaži

    Zato mi idu one price od Hamiltona i Tota na zivce…oni su vec od 2014 nepobjedivi i imaju toliku zalihu da cak i godina 2018 kad malo odrade slabiji posao opet ispadne lagano dobivena. Nije Ferrari tad bio toliko jak kao sta mnogi vole misliti kao sta ni Red Bull nije sad, sve je do Mercedesa i do toga kako oni funkcioniraju na pojedinim stazama i fazama u prvenstvu. Najjace su mi one fore “joj Ferrari i cak i Red Bull po novom imaju jaci motor” a Mercedes ima samo 3kmh manju brzinu na ravnom a 50posto vise downforcea. Sta im je tako tesko priznat da su favoriti



    7

    3
    • lukarak Donator Prikaži

      Treba samo vidjeti gdje su dvije momcadi s mercedesovim motorima.

      A downforce nije isto sto i drag.



      2

      4
      • Ferrari 07drogo Prikaži

        Nije isto da ali isto tako veci downforce dize i drag logicno. Zasto mislis da trkace momcadi u svim serijama imaju low downforce i high downforcec postavke i bolide ovisno o stazi? Pogledaj krila za Monzu ili npr za Monaco a koliko mercedes ima downforca i kakve price plasira da su treci po motoru onda ne bi bili u stanju nikoga pretec po ravnom sta i nije bas slucaj u praksi jel da? Sta imaju veze druge momcadi… Di su te druge sa najboljim Ferrari motorom? Bitan je cijeli paket a motor je samo jos jedna od najjacih tocaka Mercovog paketa koji briljira svugdje, ja sam samo dao primjer kako vole radit dramu i kukat a dobro znaju da mogu vozit sa jednom rukom kad pogledas prosijek sezone i proteklih godina. Samo pumpaju da izgledaju puno teze zasluzeno nego sta jesu. I eto kad vec gledas druge sjeti se Williamsa sa merc motorom iz 2014 i 2015… Ti su imali svugdje top speed na racun istoga!



        5

        0
      • lukarak Donator Prikaži

        Pa da, 2014 i 2015 su imali motor. Ali danas nije vise 2014 i 2015 nego 4 godine kasnije i danas vise nemaju najjaci motor, njihova prednost je danas nesto sasvim drugo.

        Uglavnom, to sto si rekao, da je dokaz da nemaju slabiji motor to sto imaju 3 kmh sporiji top speed ne znaci nista. Mozda imaju vise downforcea a manje draga. Jer efikasnije razvijaju downforce, s manje draga. Nije top speed jedini indikator snage motora. Bitno je i kako auto ubrzava iz zavoja, kad jos nema toliko draga, a tu se vidi da je Ferrari puno bolji od Merca ove godine, a i prosle je bilo slicno.

        Druge momcadi s Hondinim i Ferrarijevim motorom su bolje od drugih momcadi s Mercedesovim motorom. Motor naravno nije sve, ali je sasvim jasno da su se 2014 i 2015 momcadi s Mercedesovim motorom svercale na motor, a danas im to ne ide od ruke jer motor vise nije najjaci.



        2

        2
      • Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

        Druge ozbiljne momčadi sa Mercedesovim motorom na žalost praktički pa ne postoje…
        Imaš Williams koji je nažalost u totalnom rasulu i kaj je najtragičnije prilično sam ziher da bi oni bili zadnji čak i da imaju 100 Ks jači motor od kompletne konkurencije…

        Imaš RP koji je nekad bio vrhunska ekipa kao FI, no oni su se praktički pa raspali uslijed ogromnih financijskih problema…
        a bolid za ovu sezonu im još uvijek nije ni na razini zadnjeg pred sezonskog testa, kamo li nešto drugo.
        osim toga danas više sliče na igračku za tatinog sineka nego na onu fenomenalnu malu momčad od prije…



        2

        0
  7. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    nije mi jasno da je honda brža od ferarija


    0

    0
    • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

      Tek si sad skuzio brzi su od Ferraria od Astrije, mozda te Gasly sputava jer je stvarno los cak i najlosiji koji je vozio za top momcad neznam sta u Rb cekaju ak oce 2mj. u konstruktorima ovaj mora odma u B tim a Kyata nutra ak nis drugo do kraja sezone pa ak nebu Kyat dovoljno dobar gledat kaj ima neznam jer Sainz slobodan al odlicno vozi ove sezone u kval Norris bolji al sto se utrka tice tu se vidi da je Sainz puno bolji na dulje staze sto je na kraju najbitnije


      0

      0
  8. Mislim izjava da boli glava. Tek su sada ostali vozači shvatili da Mercedes ima rezerve. Pa oni voze koliko im je potrebno. Praktički se sprdaju s ostatkom grida.



    1

    0