Vijesti

Ricciardo izgubio živce i pokazao srednji prst Magnussenu; Magnussen: To je dobro

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Daniel Ricciardo je jučer imao katastrofalne kvalifikacije, a u današnjoj utrci nije uspio napredovati do bodova. Njegovu utrku je obilježila borba sa žilavim Kevinom Magnussenom koji je maksimalno raširio svoj Haas po stazi i nije se dao proći sve do kraja utrke.

Ricciardo je pokušao svoj Renault pozicionirati na unutrašnju stranu posljednjeg zavoja u posljednjem krugu – ali je Magnussen i u toj prilici zalupio vratima.

Prvi dvoboj

https://streamable.com/u59f4

Drugi dvoboj

https://streamable.com/k3usb

Borba u zadnjem zavoju

Ricciardov srednji prst nakon završetka utrke

Magnussenov komentar nakon utrke

Komentiraj

17 komentara

  1. Toliki mladi talenti čekaju priliku u Formuli 1, a Magnussen i Grosjean se ponašaju razmaženo i bahato dok usput rezultatski podbacuju iz utrke u utrku



    4

    21
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Magnussen ovdje nije napravio ništa pogrešno. Ricciardo bi trebao smanjiti frustracije i nabaciti osmijeh na lice, bit će bolje…



      24

      5
      • Vozači su se i danas u utrci žalili da se Magnussen miče prilikom kočenja, što je – em vrlo opasno, em krajnje bezobrazno prema kolegama

        Čovjek ima nula posto respecta među vozačima, treba se samo sjetiti što je Alonso rekao o njemu:

        From what I saw from Magnussen I never saw in my life!.



        11

        7
      • U potpunosti se slažem, ovo je bilo u stilu Leclerca u Britaniji protiv Maxa, na ivici pravila, ali legalno.

        Naravno nije jednako impresivno kao Leclercovo branjenje u Britaniji, ali idalje vrlo impresivno od KMaga :thumbs:



        11

        3
      • Nelson Piquet
        Grah0 Donator Prikaži

        Treba razumit Danija, Max osvaja pobjede i podije u RB-u, dok Reno jedva uspjeva bodove osvojit. Cyrilova obećanja…



        3

        4
      • Daniel Ricciardo 3
        miho_bubnjar Prikaži

        Navijač sam Ricciarda, ali drago mi je da je frustriran. Otići iz red bulla u renault može samo lud čovjek. Sto se tiče Magnussena branjenje je bilo na rubu al korektno i vise je to po meni frustracija Ricciarda jer je jadan u Renaultu.



        3

        4
    • Magnussen je ispravno zatvorio putanju. Zar je trebao pustiti protivnika u zadnjem zavoju zadnjeg kruga ? Potez mi se pogotovo sviđa jer je to borba za 12.mjesto čime je Magnussen pokazao da uvijek grize.
      Ali razumijem i Riccija. Jučer ispao u Q1, startao zadnji, vozi očajan bolid. Još zna da je Sainz sa istim motorom 5.
      Renaultov tim u Viryu je ove godine napravio dobar posao, ali je tim u Enstoneu jako zakazao. Trebali bi dobro zavrnuti rukave ako žele biti bar 5.momčad.



      15

      1
    • Fittipaldi

      U čudnoj fazi se nalazi Haas. Bolid iz Australije je pola sekunde brži od bolida iz Austrije. Ni sami inženjeri ne znaju šta da rade i odakle da krenu, tako da i vozači nemaju puno za pokazati. Viđali smo Haasove dobre utrke i jaku borbu kada je to bolid dozvoljavao.



      1

      1
  2. K-Mag odlična borba za prestiž! Odobravam ovako utrkivanje!



    12

    0
  3. Nelson Piquet
    Grah0 Donator Prikaži

    Kad su Max, Lewis, Lec i ostali top vozači agresivni to je ok, ali čim je to KMag odmah počnu plakanja pojedinaca, naravno tu je Renoov duo koji sad ima isorijat sa KMagom u Mađarskoj… Sasvim fer i čisti potezi KMaga.



    14

    0
  4. Ovo je kažiprst a ne srednjak ako se pogleda malo bolje video



    2

    4
  5. 2018: Kmag “suck my balls mate”
    2019: Ric “šipu racku”
    Kmag “that’s good”
    2020: ????



    12

    1
  6. Fernando Alonso
    tomidix Prikaži

    Izgubio živce jer vec n-tu utrku bude brži od nekog i ne može prestići… Francuska – Norris u problemima on ga ne može prestići, Britanija – Sainz, Mađarska – Magnussen… Nastavi niz… Čini mi se kao problem Renaulta na pravcima.. ili problem u zavojima gdje povećaju downforce pa pate na ravnom…



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni