Vijesti

Leclerc: Nisam dovoljno dobro čuvao gume, strategiju smo prilagodili tim problemima

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc danas je imao otvoren put prema pobjedničkom postolju kad je prošao Valtterija Bottasa koji je usput oštetio svoje prednje krilo, ali za mladog Monegažanina danas nije bio dobar dan. Bio je sporiji od timskog kolege i uz to je više trošio gume pa je s medium guma morao prijeći na hard.

“Gume su odlazile… Išli smo prilično rano u boks u prvom stintu, uglavnom zato jer sam se mučio s gumama.”

– Charles Leclerc

“U drugom stintu na kraju sam se opet mučio s gumama, sa stražnjim gumama.”

“To je definitivno nešto što Seb radi bolje od mene u dužim stintovima kad je visoka degradacija. Moram to proanalizirati i pokušati se poboljšati.”

Novinari su ga pitali bi li za njega bilo bolje da je išao na istu strategiju kao Vettel:

“Ne, strategiju smo prilagodili mojim problemima – nisam mogao više izdržati.”

– Charles Leclerc

S druge strane garaže – Sebastian Vettel je produljio stint na medium gumama na kojima je startao i 30 krugova prije kraja je otišao na soft.

Sporo zaustavljanje i povratak u promet su ga usporili u hvatanju Leclerca, ali je tri kruga prije kraja ipak uspio.

“Pokušao sam sve, očigledno, ne mogu biti sretan jer nismo bili dovoljno brzi. 60 sekundi zaostatka u 70 krugova je naše realno stanje. Možda nismo imali apsolutno najbolju strategiju, ali sve u svemu – jednostavno nismo bili dovoljno brzi.”

– Sebastian Vettel

“Ovo nije ništa novo, znali smo za ove probleme i na nama je da se bavimo time u idućih par mjeseci tako da riješimo problem do kraja godine.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Ferrari minutu iza prvoga, MINUTU!

    Katastrofa.



    13

    0
    • Fernando Alonso
      Alonso king Prikaži

      Ne vidim zbog cega se dize tolika prasina oko Ferrarijevih performansi. Naravno da smo zadnjih nekoliko sezona navikli da je Ferrari druga najbrza momcad i da su blizu Mercedesa, ali mora se priznati da je Mercedes rijesio svoje probleme s gumama i bolidom na sporijim stazama. Ferrari je htio rijesiti probleme na brzim stazama, no napravili su pogresku u razvoju bolida te im ove sezone paket nije ni blizu za napad Mercedesu, ali i dalje su daleko ispred performansi iz 2014. , pa cak i 2015. u kojoj je Red Bull bio sporiji. Ne bih rekao da je situacija iz 2016. na snazi jer Ferrari i dalje nije toliko ispod Red Bulla. Svi znaju kakve staze odgovaraju Red Bullu i bilo je za ocekivati ovo s obzirom na Ferrarijevu ovogodisnju formu. Isto tako je u Kanadi Ferrari bio najbrzi bolid. Bilo je ove sezone puno timskih gresaka sto vozaca, sto vodstva, a Max vozi svoju najbolju sezonu do sada. Misljenja sam da se previse baca drvlje i kamenje po Ferrariju zbog zadnjih par utrka, ali i ocekivano.Navijacima je do neki dan Vettel bio za mirovinu, a sad je super. Nakon Bahreina 2018. Im je Max bio balavac kojeg treba staviti u Toro Rosso, a danas je bolji od Hamiltona…Ferrari je malo podbacio ove sezone, ali nista sto vec nismo vidjeli.



      19

      2
      • Pitaš zašto se diže prašina?

        Hmm, možda zato što su u sezonu ušli kao favoriti, a sad propadaju prema trećem mjestu?



        9

        5
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Favoriti? Nikako…Pa bilo je jasno i da je Mercedes na kraju prosle sezone bio brzi tim i tim s konstantim rezultatima. Mercedes je uvijek favorit za naslov, a ovo sto fanovi ocekuju od Ferrarija je da pobjede Mercedes koji ima nevideni momentum. Iako vise od 10 godina nisu vidjeli naslov, njihov je bolid izuzev 2009. i 2014. uvijek bio sposoban osvajati postolja. Razocaranje je ova sezona naspram prosle, to stoji, ali nisu toliko losi koliko se prica. Uostalom puno je bodova i prokockano vozackim i timskim greskama, a ne samim performansama



        14

        1
    • Bili bi blesavi da su forsirali kad su i ovako imali minutu prednosti pred McLarenom. Dakle, sumnjam da je Ferrari odvrnuo bolid do kraja.



      6

      5
    • Minutu iza prvoga. Uz dva boxa vs jedan box.


      0

      0
  2. ja jednostavno ne razumijem ovog malca. on se išao trkati protiv timskog kolege u predzadnjim krugovima i vettel ga mora gurati prema van a da leclerc nema uopće guma. ili je dečko jako isfrustriran ili nešto nije u redu sa mozgom, a drag mi je kao mlada nada. još je u prvom krugu imao sa bottasom dodir u kojem je definitivno leclercov trzaj bio neuobičajen a bottas gubi krilo.



    8

    5
  3. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Leclerc ima problema sa tempom u pojedinim dijelovima utrke i dosad ga je u skoro svakoj to pratilo, do čega najčešće dolazi zbog neoptimalnog tretiranja guma.

    Također mu i ja zamjerim ono agresivno branjenje pozicije od Vettela, kad je bilo izgledno da gubi poziciju, što je Vettela natjeralo da ga gura vani, ali tu i ekipa ima svoju krivnju, jer je morala to bolje iskomunicirati.

    I da, onaj potez protiv Bottasa u prvom krugu je stvarno nejasan i nepotreban, bio sam uvjeren da će ga kazniti za ono.



    8

    2
  4. Ayrton Senna
    madgalico Prikaži

    Mozda bi bilo bolje da se Ferrari prebaci u Porsche Cup (sarkazam) posto u F1 nemogu nista napraviti vec desetljece… ;p


    0

    9
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Dobar ka kruh


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni