Charles Leclerc danas je imao otvoren put prema pobjedničkom postolju kad je prošao Valtterija Bottasa koji je usput oštetio svoje prednje krilo, ali za mladog Monegažanina danas nije bio dobar dan. Bio je sporiji od timskog kolege i uz to je više trošio gume pa je s medium guma morao prijeći na hard.
“Gume su odlazile… Išli smo prilično rano u boks u prvom stintu, uglavnom zato jer sam se mučio s gumama.”
– Charles Leclerc
“U drugom stintu na kraju sam se opet mučio s gumama, sa stražnjim gumama.”
“To je definitivno nešto što Seb radi bolje od mene u dužim stintovima kad je visoka degradacija. Moram to proanalizirati i pokušati se poboljšati.”
Novinari su ga pitali bi li za njega bilo bolje da je išao na istu strategiju kao Vettel:
“Ne, strategiju smo prilagodili mojim problemima – nisam mogao više izdržati.”
– Charles Leclerc
S druge strane garaže – Sebastian Vettel je produljio stint na medium gumama na kojima je startao i 30 krugova prije kraja je otišao na soft.
Sporo zaustavljanje i povratak u promet su ga usporili u hvatanju Leclerca, ali je tri kruga prije kraja ipak uspio.
“Pokušao sam sve, očigledno, ne mogu biti sretan jer nismo bili dovoljno brzi. 60 sekundi zaostatka u 70 krugova je naše realno stanje. Možda nismo imali apsolutno najbolju strategiju, ali sve u svemu – jednostavno nismo bili dovoljno brzi.”
– Sebastian Vettel
“Ovo nije ništa novo, znali smo za ove probleme i na nama je da se bavimo time u idućih par mjeseci tako da riješimo problem do kraja godine.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari minutu iza prvoga, MINUTU!
Katastrofa.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne vidim zbog cega se dize tolika prasina oko Ferrarijevih performansi. Naravno da smo zadnjih nekoliko sezona navikli da je Ferrari druga najbrza momcad i da su blizu Mercedesa, ali mora se priznati da je Mercedes rijesio svoje probleme s gumama i bolidom na sporijim stazama. Ferrari je htio rijesiti probleme na brzim stazama, no napravili su pogresku u razvoju bolida te im ove sezone paket nije ni blizu za napad Mercedesu, ali i dalje su daleko ispred performansi iz 2014. , pa cak i 2015. u kojoj je Red Bull bio sporiji. Ne bih rekao da je situacija iz 2016. na snazi jer Ferrari i dalje nije toliko ispod Red Bulla. Svi znaju kakve staze odgovaraju Red Bullu i bilo je za ocekivati ovo s obzirom na Ferrarijevu ovogodisnju formu. Isto tako je u Kanadi Ferrari bio najbrzi bolid. Bilo je ove sezone puno timskih gresaka sto vozaca, sto vodstva, a Max vozi svoju najbolju sezonu do sada. Misljenja sam da se previse baca drvlje i kamenje po Ferrariju zbog zadnjih par utrka, ali i ocekivano.Navijacima je do neki dan Vettel bio za mirovinu, a sad je super. Nakon Bahreina 2018. Im je Max bio balavac kojeg treba staviti u Toro Rosso, a danas je bolji od Hamiltona…Ferrari je malo podbacio ove sezone, ali nista sto vec nismo vidjeli.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pitaš zašto se diže prašina?
Hmm, možda zato što su u sezonu ušli kao favoriti, a sad propadaju prema trećem mjestu?
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Favoriti? Nikako…Pa bilo je jasno i da je Mercedes na kraju prosle sezone bio brzi tim i tim s konstantim rezultatima. Mercedes je uvijek favorit za naslov, a ovo sto fanovi ocekuju od Ferrarija je da pobjede Mercedes koji ima nevideni momentum. Iako vise od 10 godina nisu vidjeli naslov, njihov je bolid izuzev 2009. i 2014. uvijek bio sposoban osvajati postolja. Razocaranje je ova sezona naspram prosle, to stoji, ali nisu toliko losi koliko se prica. Uostalom puno je bodova i prokockano vozackim i timskim greskama, a ne samim performansama
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bili bi blesavi da su forsirali kad su i ovako imali minutu prednosti pred McLarenom. Dakle, sumnjam da je Ferrari odvrnuo bolid do kraja.
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Minutu iza prvoga. Uz dva boxa vs jedan box.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ja jednostavno ne razumijem ovog malca. on se išao trkati protiv timskog kolege u predzadnjim krugovima i vettel ga mora gurati prema van a da leclerc nema uopće guma. ili je dečko jako isfrustriran ili nešto nije u redu sa mozgom, a drag mi je kao mlada nada. još je u prvom krugu imao sa bottasom dodir u kojem je definitivno leclercov trzaj bio neuobičajen a bottas gubi krilo.
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=jnz-lc9LYgo
0:49
5:40
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Leclerc ima problema sa tempom u pojedinim dijelovima utrke i dosad ga je u skoro svakoj to pratilo, do čega najčešće dolazi zbog neoptimalnog tretiranja guma.
Također mu i ja zamjerim ono agresivno branjenje pozicije od Vettela, kad je bilo izgledno da gubi poziciju, što je Vettela natjeralo da ga gura vani, ali tu i ekipa ima svoju krivnju, jer je morala to bolje iskomunicirati.
I da, onaj potez protiv Bottasa u prvom krugu je stvarno nejasan i nepotreban, bio sam uvjeren da će ga kazniti za ono.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto bi ga kaznili – išao je na trkaću putanju za prolazak kroz idući zavoj. Bottas nije pazio.
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije baš ono najbolji način vratiti se ispred vozača, on je imao kontrolu potpunu tu. Kao što je u Q1 imao sreće da nije više slupao bolid, tako je jučer imao sreće da mu guma nakon onog nije stradala.
Mislim da je Rosberg protiv Ricciarda, ili obrnuto, nekad bio kažnjen za sličnu stvar.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda bi bilo bolje da se Ferrari prebaci u Porsche Cup (sarkazam) posto u F1 nemogu nista napraviti vec desetljece… ;p
0
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobar ka kruh
0
0