Izdvojeno

Russell: P16 je za nas kao pole

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 32 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

George Russell kaže da je 16. startna pozicija za sutrašnju utrku u Mađarskoj za njegovu ekipu kao “pole position”, obzirom na formu ove sezone.

Russell je još jednom oduševio i deklasirao timskog kolegu, a u prvoj kvalifikacijskoj rundi je napravio krug koji je bio za samo 0.05s sporiji od Romaina Grosjeana na 15. poziciji.

“Osjetio sam da sam napravio dobar krug na 3. treningu. Mislim da smo bili par desetinki iza konkurencije.”

“Nisam bio siguran jesu li oni griješili ili što se događa, ali prije toga smo mislili da smo oko 4 desetinke iza druge najsporije ekipe.”

“Nakon toga ostvariti P16 u dvoboju s oba Racing Pointa i Ricciardom, da, ovo je zaista kao pole za nas. Apsolutno sam zadovoljan poslom kojeg sam danas obavio.”

“Svaki vozač na gridu zna da se pola desetinke uvijek može pronaći, to čak i Max zna koji je na pole positionu. Ali, obzirom na okolnosti i kako se staza mijenjala – zaista mislim da smo izvukli maksimum iz guma, bolida i iz samog sebe.”

– George Russell

Russellov rezultat znači da po prvi put ove sezone dva Williamsa nisu kvalificirana negdje u dva posljednja startna reda. Prije toga mu je najbolji rezultat bio P17 u Kini, ali tamo Alex Albon i Antonio Giovinazzi nisu sudjelovali u kvalifikacijama.

Vrijedi spomenuti da je Kubica svoj krug završio nakon Russella, ali je svejedno bio sporiji 1,3s.

Komentiraj

32 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Na kraju P15, jer je Gio kažnjen s tri mjesta…



    9

    0
  2. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Mali je zlata vrijedan. Nadam se da velike ekipe kuze koliko on izvlači iz Williamsa. 158%.i da ce uskoro vozit neki bolji bolid. i jos je simpatičan momak pa di ces bolje



    7

    2
  3. Malo je skočila atmosfera u Williamsu, prošli vikend Kubica smirenošću do prvog boda a sad Russell do najboljeg Q rezultata za momčad ove sezone.

    Bravo bravo.



    6

    0
  4. Sergio Perez 11
    LedeniSplicanin Prikaži

    Spavas li mirno Estabane?



    2

    0
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Mali je dobar. Ali da li je on toliko dobar ili je Kubica toliko loš?



    2

    0
  6. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ajde Roberte daj mjesto mladima ili brzima. Nema ovo smisla nimalo



    5

    3
  7. Wolff: Too early for Russell to move to Mercedes
    Možda bi mogao u Toro Rosso ako bi sljedeće godine RB uzeo Albona ili Kvyata. Ako bi Haas rasformirao postavu, kao McLaren prošle ove godine, i doveo dva nova vožača. A i Alfa muku muči sa Antonijom…. ima opcija. Vrijeme je za nove transfere :)



    1

    0
    • Alfa za 2020 ne mijenja vozače – gotovo sigurno. Gio će kao Talijan u Ferrari svijetu dobiti sigurno još jednu sezonu. Kimija nemaju baš nikakvog razloga škartat – sigurno im je koristan.

      Norris je na dobrom mjestu.

      Za dvojicu u Haasu ja tvrdim odavno da im je istekao rok trajanja. Tamo bi dobro sjeo Ocon + netko iz F2. Možda Bottasa škartaju, pa će Ocon u Merc. Onda Bottas može u Haas..

      Russela iz Williamsa može isčupati samo Merc, svima ostalima je preskupo.

      Albona će RB ispljunuti u roku od 2 godine, a onda ga treba netko uzeti.

      Ja bi rekao da jedino Ocon, eventualno Werlein + F2 diplomanti mogu nekuda za 2020.



      1

      2
      • Wapi
        Kako je Mercedes našao mjesto za Russela u Wiliamsu, tako mu može naći i platiti da vozi za neki bolji tim ako bude bilo slobodno mjesto. Kao Mercedesov vozač, oni ga plaćaju da vozi za druge samo da stekne brzinu, pa bi jednog dana mogao sjesti za njihov volan.
        Ako je Ferrari naumio da GIO vozi za njih, mogu samo reći jadan Ferrari, nek slobodno odustanu od Formule 1.
        Ima još pola sezone da se vozi i svašta se može desiti. Kimi kakav takav, hladani finac može sutra reći dosta mi je F1. Pitanje je kada će otici u mirovinu.
        Ocon ili Russel. Ja kažem Russel. Zašto? Zato što vozi formulu, dok Ocon samo sjedi u simulatoru. Da je Mercedes htio gurati Ocon-a, njemu bi prepustili mjesto u Wiliamsu a ne mlađem Russelu.


        0

        1
      • @Master

        Alfa za 2020 ne mijenja vozače – gotovo sigurno. Gio će kao Talijan u Ferrari svijetu dobiti sigurno još jednu sezonu. Kimija nemaju baš nikakvog razloga škartat – sigurno im je koristan.

        Niko nije pomenuo (niti insunirao) da će Gio voziti za Ferrari.
        Prije će Mick sjesti za volan Ferrarija, pogotovo ako nastavi sa rezultatima, kao danas.
        Naravno, i on će prvo u Alfu sezonu-dvije, pa tek onda (opet, ako zasluži) u Ferrari.



        4

        3
      • Frantic
        Zato sam napisao AKO… Ako Ferrari odluči…..
        A za Mick-a još je rano za bilo kakve priče i nagađanja, tek je uzeo prvu pobjedu u F2, ima još da se navoza F2 bolida.



        1

        0
      • Ubijeđen sam da oni uopšte ne razmišljaju o Giu.
        Nije im ni u “malom mozgu” :mrgreen:



        3

        1
  8. Mali je odlican!
    “Pratim” ga od pocetka sezone. Jako zanimljiv lik.
    Dakle: Russel, Norris i Albon. Sjajni su.
    Ne znam tko mi je zanimljiviji…



    4

    0
  9. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Odličan se čini zasad, a da je veliki potencijal pokazao je to već i u nižim kategorijama, pogotogo u Formuli 2 i direktnom srazu sa Norrisom.

    Volio bih ga vidjeti iduće sezone barem u ekipi za “best of the rest” i nadam se da nije beskičmenjak kakvim se Ocon pokazao.



    2

    2
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      beskičmenjak kakvim se Ocon pokazao.

      Može pojašnjenje? Ne sjećam se kad je on dobio takvu ‘titulu’? Ili je to vezano s cijelom pričom o Bottasu?



      3

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Taj nadimak sam mu ja “prišio” prošle godine, upravo iz razloga što su već @Dani i VRSV546, ponajviše nakon Monaka, ali i sveukupnog dojma kojeg sam o njemu stekao.
      Kad je ušao bio mi je drag, kao što mi je bilo drago i kad je dobio priliku u FI pored Wehrleina, ali sad žalim zbog toga i što Wehrleina nismo imali prilike još gledati u F1.

      Imao je ako težak put da dođe to najjačih serija, Mercedes je tu odradio ključnu ulogu, a on je za uzvrat postao njihov rob i nije se zauzeo za sebe kad je trebao i sad ovisi o volji i interesu drugih.



      4

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni