Izdvojeno

Leclerc: Imao sam sreće da me greška nije koštala

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc tvrdi da je današnja greška bila “nepotrebna” i “neoprostiva”, te dodaje kako je imao puno sreće što mu to nije upropastilo cijele kvalifikacije.

Podsjetimo, Leclerc je danas u prvoj kvalifikacijskoj rundi izletio u posljednjem zavoju u trenutku kad je već imao praktički zagarantiran prolazak u drugu rundu. Udario je stražnjim krajem bolida u barijere i kad se vratio u boks na ekipi je bilo da provjeri kako ništa nije nepovratno oštećeno.

Ovo dolazi tjedan dana nakon greške u Njemačkoj kad se izvrtio na stazi na istom mjestu gdje je tijekom utrke prije toga tri puta gubio i spašavao bolid.

“Pogreška u Q1 je bila nepotrebna. To su dvije greške u dva GP vikenda… Prva mi se može oprostiti, ova definitivno ne.”

“Moram to malo proanalizirati i osigurati da se ne ponovi. Imao sam puno sreće što sam mogao odraditi kvalifikacije do kraja.”

Rezultati VN Mađarske 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Leclerc se iskupio u Q3 kad je bioza 0,028s brži od timskog kolege Vettela. Međutim, čini se da je maksimum tog Ferrarija danas ipak bio puno premalo za borbu s Mercedesima i Red Bullom koji su bili pola sekunde ispred.

“Bio sam jako sretan krugom u Q3. Mislim da bih se jako trebao namučiti da pronađem još nešto vremena. Očigledno, išao sam malo pažljivije u trećem sektoru, ali sve u svemu bio je to dobar krug. Ne vjerujem da je pogreška utjecala na krajnji rezultat.”

– Charles Leclerc

Sebastian Vettel se složio s Leclercom oko stajališta da su Red Bull i Mercedesi danas bili van dohvata.

“Mislim da smo danas uhvatili maksimum. Nisam posve sretan, možda mi je ostalo još malo vremena, ali nedovoljno da se borim s top tri.”

“Moramo biti realistični – fali nam brzine u zavojima, ne na pravcima. Zato nam je prvi sektor jako dobar, a onda se mučimo održati gume na životu i mučimo se s gripom u zadnjih par zavoja. Tamo najviše gubimo.”

“Nezgodne kvalifikacije za nas, ali potvrda slike koja se nazirala prošlih tjedana i mjeseci. Naš bolid je jako dobar na pravcima, ali nije najbolji u zavojima.”

– Sebastian Vettel

Komentiraj

15 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Koliko je samo taj momak skroman i staložen , a opet neupitno brz i talentiran i svaki GP vikend bez problema parira Vettelu.
    Definitivno je jedna od najboljih stvari koja se Ferrariju mogla dogodit, samo da ga sreća malo pomazi pa da poćne uzimat one najviše stepenice na podijumu.
    Isto tako svaka čast Ferrarijevim mehaničarima što su uspjeli popraviti bolid za Q2.



    10

    9
  2. Oba Ferrarijeva vozača stalno traže neku dodatnu brzinu koje nema u bolidu, voze na rubu i često prelaze granicu koja je vrlo tanka između prolaska i izlijetanja. To je već evidentno jer se isto ponavlja kod oba vozača koji su manje-više dokazani majstori svog zanata. U isto vrijeme ih javno proziva šef ekipe koja nije u stanju tokom utrke provesti logične taktičke poteze pa čak ni odraditi 2-3 promjene guma u vremenu unutar kojeg isto odrađuje većina ostalih ekipa. U Ferrariju nema ekipnog duha kao ni shvaćanja bolida koji su sami stvorili, a zapravo ga najbolje razumiju sami vozači, ali 120 posto u realnosti ne postoji



    21

    3
    • Šef ekipe jse treba vratiti u garažu ili čak u Maranello. Na pitwallu je dio problema. Za ostalo se slažem.

      Mercedes donosi vrlo pametne taktičke odluke. Ako skuže da su sporiji onda se niti ne trude, odrade trku, ne naprežu niti sebe niti motor. SF i RB se grče dokazati da možda ipak mogu nešto, iako ih MB rastura….



      6

      4
    • Aston Martin
      tiptronic Prikaži

      Odlican komentar …otkriva šta je u pozadini grešaka koje prave Ferrarijevi vozaci …dajte im bolji bolid a ne ….penziju.



      5

      0
  3. Ayrton Senna
    madgalico Prikaži

    Ajde bar P3 sutra…



    1

    2
  4. sutra će se možda dogoditi singapur 2017? nekako mi na to smrdi, ali ovaj put bez maxa a i bilo bi dobro za prvenstvo..
    zanimljivo će biti lewis i leclerc. to mu je šansa da i on osjeti malo “šampionske krvi” na kotačima.
    zanimljiv podatak-ovo je prvi pole Honda nakon 2006 sa Buttonom.



    3

    2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Koja je to greška bila otkazati suradnju Prodriveu i Davidu Richardsu. Oni su 2004. pripremili brutalan bolid koji se u kvalama, a nekad i u utrci borio sa dominantnim ferrarijem. Honda je već sad mogla imati koju pobjedu više, a možda i naslov.



      2

      1
  5. Marlboro
    M_M 1983 Prikaži

    Leclerc je dobar vozač ali jako često prelazi granicu mogućnosti bolida ili ne može naći tu granicu i po meni ima puno bolji mladi vozača!



    2

    6
    • A koji su to da su baš “puno bolji”?



      1

      0
    • Mick Schumacher
      tifosoante novinar Prikaži

      Ocon? Nema sanse. Russell? Jos nedokazan, to sto pobjedjuje Kubicu nije mjerilo. Giovinazzi? Hahahahahahaha. Albon? Dobar, ali fali mu jos iskustva. Norris? Odlican, mozda malcice losiji od Leclerca, ali tu su negdje obojica. Wehrlein? Da je toliko dobar, sigurno bi dobio mjesto u nekoj momcadi. Verstappen? Jedini od svih nabrojanih koji je malo bolji od Leclerca, al i njemu se znaju dogadjat zute minute. Stroll? Hahahahahahahahahahahaha.Gasly? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.



      4

      1
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      LeClerc je odlican i brz vozac ali ima jedan velik problem a to je da od kad je doso u Ferrari ima samo jednu misiju a to je bit bolji od Vettela i onda stisce preko svoje mogucnosti i zavrsi di je. Zbilja morate bit neiskusan debil da zabijate aute u q2 to se opravdava jedino u q3 u hvatanju pola Ferka ce uvjek imat brzine da ode u q3 nego on ima osobne borbe al kakav je bio Max kad je doso a kakav je danas mozda ima nade za LeClerca mozda su to jos djecacki hirovi al Ferrari je pozurio s njim trebo ga je jos koju godinu brusit u Alfi



      2

      1
      • Ja mislim da je vozačka postava Ferrarija trenutno najbolje moguće rješenje. Isto tako mislim da je bolja i od Mercedesove, a pogotovo RB-ove. Da se razumijemo, pritom mislim na kompletnu postavu, a ne pojedine vozače.
        Isto tako mislim da LeClerc uopće nema “problem Vettela” i da njih dvojica surađuju korektno u granicama normalnog utrkivanja.
        Ferrarijevi problemi nisu u vozačima nego negdje drugdje



        4

        0
      • Slazem se sa @sennacher
        Ako se gleda ukupno Ferrari ima najbolju postavu od top tri momcadi. Gasly je truba (nazalost) a Bottas i da moze, ne moze.
        Ima vremena (ne previse) za Carlija, ova sezona mu je prva u Ferrariju a pokazao je da se moze nositi sa “starijima”. Bit ce sve bolji i bolji. Jos “samo” da Ferrari napravi dobar bolid…



        3

        0
  6. idem malo u svetogrđe … ka po običaju :) CL je interesantan tip . posli svake greške je samokritičan da bi opet uradija nešto pogrešno . baku , MC , njemačka , sada ovo …. no nema veze , mnogi ga već sad uzdižu usprkos svemu pa je hereza napisat nešto kontra momčića jer eto … ultra talent je . pa šta i da je ? zato ga se ne treba kritizirat , a treba uzet u obzir i (ne)iskustvo ? nekima se neiskustvo nije opraštalo zar ne ? najbolje je oplest po MB … a treba li njemu tolerirat nešto jer … i on je neiskusan na mistu “šefa” ? M_M 1983 je dobro ali možda ne baš najbolje formulirano napisa “opasku” o CL . možda neki od spomenutih nisu “kalibar” talenta CL ali mislim da s obzirom konkurentnost bolida koje voze albon , a naročito norris daju više od leclerca . u boljem bolidu ( a s obzirom na jučerašnju izvedbu ) mislim da bi i russell ima nešto za kazati . šta je mladcu trebalo ono izljetanje i lomljenje zadnjeg krila kad je ima siguran prolaz u sljedeće Q “krug” ? srića šta su oštećenja bila takva da su ish stigli sredit inače …. CL se češće ponaša ka krava koja da 30 l mlika pa posli mužnje nogom prevrne posudu u kojoj je to mliko . za kur talent ( za sada ) kad nema dovoljno pameti , sabranosti iako prema vani CL djeluje jako mirno , sabrano . za kur samokritika kad iste ili slične greške nastavlja radit . ako mu je jedini cilj pobjedit seba ove sezone , dokazat se ( taština ? , samopromocija talenta ? ) onda jbga . umisto da skuplja šta više bodova on ih dijelom raspe . jer može se desit da posli pauze gasly “provoza” , a ako CL nastavi ovako onda je vrlo ugrođeno 2. misto u konstruktorskom , a time i poprilično novca kojeg nikad dosta u F 1 …. CL treba shvatit da ponavljajući iste stvari ( nepotrebna forsiranja ) neće prominit rezultat na bolje , samo će ponavljat greške i kritizirat samog sebe , a od toga neće bit koristi ni za njega ni za tim ….



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni