Izdvojeno

Giovinazzi kažnjen s tri mjesta zbog ometanja Strolla

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Antonio Giovinazzi se za VN Mađarske kvalificirao na 14. mjesto, no startat će tri mjesta niže zbog ometanja brzog kruga Lancea Strolla u prvoj kvalifikacijskoj rundi.

Stroll je u brzom krugu krajem Q1 u zavoju 5 naletio na vozača Alfa Romea u sporom krugu. Kanađanin je u toj rundi ispao i na kraju se kvalificirao tek na 19. mjesto te će u utrku na Hungaroringu svejedno startati iza Giovinazzija koji je prošao u Q2.

Suci su spomenuli kako je Alfa pogrešno obavijestila Giovinazzija da je Racing Pointov vozač u sporom krugu, no naglasili su kako je dužnost vozača da i sam pazi da ne smeta vozačima u brzom krugu.

Talijanu su plave zastave pokazane između zavoja 3 i 4, a suci su utvrdili da je Stroll izgubio značajnu količinu vremena iza njega.

Osim kazne zbog koje će startati 17., Giovinazzi je dobio i jedan kazneni bod, njegov četvrti sveukupno.

https://streamable.com/3omq6

Rezultati VN Mađarske 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

1 komentar

  1. Fernando Alonso 14
    Marci Prikaži

    Eh ti sudci, za ovo je kriva momčad, a oni samo pletu po vozačima…ako Bottas sutra dobije Hama, ništa od njihove žalbe…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni