Lewis Hamilton je najbrži na trećem slobodnom treningu za Veliku nagradu Mađarske s vremenom 1’16.084. Unutar desetinke su mu Max Verstappen iz Red Bulla i Sebastian Vettel iz Ferrarija.
Početak posljednjeg slobodnog treninga uoči Velike nagrade Mađarske je odgođen za 10 minuta jer je mnoštvo sudaca kod zavoja 4 polagalo cementnu prašinu odnosno pijesak zbog ulja koje je ostalo na stazi nakon utrke Formule 2.
Izgubivši deset minuta vrijednog vremena u FP3 na stazu su pohitala oba Haasa, obje Alfe i oba Mercedesa čim je počelo odbrojavanje vremena. Slijedili su ih ostali vozači izlazivši po instalacijske krugove. Vozačima je u početku dosta smetala prašina koja se dizala u četvrtom zavoju. Prvo je zabilježeno vrijeme postavio Haasov Romain Grosjean (1’24.686), a najbolje je vrijeme u sredini poretka dugo držao Lando Norris u Mclarenu od 1’18.706. Od vozača iz top tri momčadi prvi je postavio vrijeme Charles Leclerc iz Ferrarija 1’18.228, a s prvog mjesta ga je brzo skinuo momčadski kolega Vettel s 1’17.435.
Red Bullovom je Pierru Gaslyju prvo vrijeme bilo dovoljno za četvrto mjesto iza Alexandra Albona u Toro Rossu. Valtteri Bottas je prvi Mercedes s zabilježenim vremenom te je imao tri desetinke zaostatka za Vettelom što je bilo dovoljno za četvrto mjesto, a njegov momčadski kolega Hamilton je od Finca bio malo brži na trećem mjestu.
Red Bullovom Maxu Verstappenu je trebalo pola sata za prvo vrijeme koje ga je bacilo na peto mjesto. U gotovo istom su se trenutku Mercedesi prebacili na prvo i drugo mjesto, Hamilton je bio dvije desetinke brži od Bottasa. Zatim je Verstappen popravio vrijeme na 1’17.035 i preskočio oba Ferrarija i Mercedesa.
Norris je popravio svoje vrijeme i ugurao se u jednom trenutku na treće mjesto razdvojivši dva Mercedesa. Staza se ubrzavala pa je Verstappen prvi koji se spustio ispod minute i 17 sekundi. Nakon njega su se na prvom mjestu zaredali Leclerc, Bottas i na kraju Hamilton s 1’16.339. Leclerc je poboljšao vrijeme i s najbržim drugim sektorom došao na pet stotinki iza Hamiltona.
Verstappen se ponovno našao na prvom mjestu s 1’16.097 skinuvši rekord staze i Leclercov najbrži drugi sektor. Vettel je zatim također s najbržim drugim sektorom od Versteppena bio sporiji tek šest stotinki. Hamilton je uspio biti brži za stotinku od Verstappena s konačnim vremenom 1’16.084. Tako, dakle, je prvi najbrži sektor pripao Vettelu, drugi Verstappenu, a treći Hamiltonu.
Najbolji od ostatka poretka na sedmom mjestu je bio Norris koji se tijekom treninga u nekoliko navrata motao između prve tri momčadi.
Budući da su vozači iz prve tri momčadi toliko blizu, a sve se više predviđa i kiša kako se oblaci iznad staze nakupljaju, očekuju nas vrlo vjerojatno iznimno neizvjesne i zanimljive kvalifikacije koje počinu u 15:00 sati.
# | Vozač | Momčad | Krugovi | Vrijeme | Zaostatak | |
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 21 | 1’16.084 | – |
2. | 33 | Max Verstappen | Red Bull | 16 | 1’16.097 | 0.013 |
3. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 18 | 1’16.166 | 0.082 |
4. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 19 | 1’16.355 | 0.271 |
5. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari | 18 | 1’16.392 | 0.308 |
6. | 10 | Pierre Gasly | Red Bull | 19 | 1’16.684 | 0.600 |
7. | 4 | Lando Norris | McLaren | 20 | 1’16.774 | 0.690 |
8. | 7 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 22 | 1’17.216 | 1.132 |
9. | 55 | Carlos Sainz Jr. | McLaren | 23 | 1’17.217 | 1.133 |
10. | 20 | Kevin Magnussen | Haas | 17 | 1’17.230 | 1.146 |
11. | 8 | Romain Grosjean | Haas | 21 | 1’17.293 | 1.209 |
12. | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 21 | 1’17.432 | 1.348 |
13. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault | 19 | 1’17.667 | 1.583 |
14. | 11 | Sergio Perez | Racing Point | 17 | 1’17.670 | 1.586 |
15. | 99 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 22 | 1’17.929 | 1.845 |
16. | 3 | Daniel Ricciardo | Renault | 19 | 1’17.962 | 1.878 |
17. | 23 | Alex Albon | Toro Rosso | 19 | 1’18.024 | 1.940 |
18. | 63 | George Russell | Williams | 23 | 1’18.072 | 1.988 |
19. | 18 | Lance Stroll | Racing Point | 20 | 1’18.534 | 2.450 |
20. | 88 | Robert Kubica | Williams | 26 | 1’18.709 | 2.62 |
Rezultati VN Mađarske 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
samo jedan kratki za moje uvijek revnosne hejtere/”stručnjake od objavljenih F1 baza podataka” prije nego se da od nekud prepisati.
Na ovoj stazi najbolji je RB bolid a max će napljuskati ostatak ekipice poprilično lahke.
razočarat ćete me ako barem od jednog sa 3 registracije + ostali ne popijem barem 7 minusa
9
26
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
–
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vettel p1 Hamilton p2 leclerc p3 botas p4 gasley p5 max p6 ??
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako Gasly bude išao široko preko bijelog praha u drugom sektoru i povukao koji put kroz nozdrve, možda i bude ispred Maxa :D
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bit ce kvale napete,steta sto Honda nema Quali mod,al i drugi startni red ne bi bio los!
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako nema?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Spaceguy a mozda ima al nije to kao kod Mercedesa i Ferrarija,sad s novom specifikacijom to bi trebalo bit izrazenije.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zar je to bitno max-u? to je bitno samo procesijskim prvacima. pravim drajverima nije
5
26
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Procesijski prvak? kad vidim ovakav komentar muka mi je.
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nego što je?
Jadan gadno se namučio.
7
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
mario
a kaj ćeš? nije još nigdje zapisano pa je teško imati vlastito mišljenje. to ti je tak
6
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pravi “drajver” na ovoj stazi mora izbaciti svog kolegu iz utrke, a nakon toga i dvaput mijenjati stranu pri kočenju i pri tome izbaciti još barem jedan bolid sa staze.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ko? VETEL?
Ili Rozberg Ham ?
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da je prvak biti lako u dominantnom bolidu onda bi prvaci bili i Fisichella i Barrichelo. Cinjenica da se Hamilton proseta pored konkurencije nije samo znak loseg stanja F1 nego i kvaliteta vozaca. Nije mi previse drag, ali ovo sto on radi ostalima sve govori (fun fact ako je vjerovati instagram stranicama – Hamilton ima vise od 52% pobjeda u V6 eri dok svi ostali skupa imaju 48%)
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno Hamilton nije za omalovažavati uvijek če on biti veliki vozač. Ali ruku na srce on stvarno nije imao ovih peteklih godina nikakve konkurencije,pa to svako normalan zna. Ferari je imao prošle godine prvu polovicu bolji bolid i svi znamo kako je završilo.
Moje osobno mišljenje je samo da je sada Max bolji i sada kada bolid još nije na razini. Ali ajmo gledati još je ostalo pola sezone
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda Honda nema quali mod ali su i bez njega vec dosta bolji od npr Ferrarija.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bas me kopka zadnjih dana nesto… What if Williams put a rocketship?
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajmo Max uzmi svoj prvi pole !
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel Jura konačno zadovoljan downforceom? Mislim da je onaj pijesak na stazi dosta ometao vozače u brzom krugu.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
1:15.220 na polu danas – Max Verstapen
baš me zanima koliko sam ne-blizu
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Presporo za pol
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šest vozača je tu jako jako blizu tribat će i malo sriće.
Sretno Max!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ukakilo me,malo su brži
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
o jeeee al nisam max-a fulao
3
1