Izdvojeno

Hamilton, Verstappen i Vettel unutar desetinke na posljednjem treningu na Hungaroringu

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton je najbrži na trećem slobodnom treningu za Veliku nagradu Mađarske s vremenom 1’16.084. Unutar desetinke su mu Max Verstappen iz Red Bulla i Sebastian Vettel iz Ferrarija.

Početak posljednjeg slobodnog treninga uoči Velike nagrade Mađarske je odgođen za 10 minuta jer je mnoštvo sudaca kod zavoja 4 polagalo cementnu prašinu odnosno pijesak zbog ulja koje je ostalo na stazi nakon utrke Formule 2.

Izgubivši deset minuta vrijednog vremena u FP3 na stazu su pohitala oba Haasa, obje Alfe i oba Mercedesa čim je počelo odbrojavanje vremena. Slijedili su ih ostali vozači izlazivši po instalacijske krugove. Vozačima je u početku dosta smetala prašina koja se dizala u četvrtom zavoju. Prvo je zabilježeno vrijeme postavio Haasov Romain Grosjean (1’24.686), a najbolje je vrijeme u sredini poretka dugo držao Lando Norris u Mclarenu od 1’18.706. Od vozača iz top tri momčadi prvi je postavio vrijeme Charles Leclerc iz Ferrarija 1’18.228, a s prvog mjesta ga je brzo skinuo momčadski kolega Vettel s 1’17.435.

Red Bullovom je Pierru Gaslyju prvo vrijeme bilo dovoljno za četvrto mjesto iza Alexandra Albona u Toro Rossu. Valtteri Bottas je prvi Mercedes s zabilježenim vremenom te je imao tri desetinke zaostatka za Vettelom što je bilo dovoljno za četvrto mjesto, a njegov momčadski kolega Hamilton je od Finca bio malo brži na trećem mjestu.

Red Bullovom Maxu Verstappenu je trebalo pola sata za prvo vrijeme koje ga je bacilo na peto mjesto. U gotovo istom su se trenutku Mercedesi prebacili na prvo i drugo mjesto, Hamilton je bio dvije desetinke brži od Bottasa. Zatim je Verstappen popravio vrijeme na 1’17.035 i preskočio oba Ferrarija i Mercedesa.

Norris je popravio svoje vrijeme i ugurao se u jednom trenutku na treće mjesto razdvojivši dva Mercedesa. Staza se ubrzavala pa je Verstappen prvi koji se spustio ispod minute i 17 sekundi. Nakon njega su se na prvom mjestu zaredali Leclerc, Bottas i na kraju Hamilton s 1’16.339. Leclerc je poboljšao vrijeme i s najbržim drugim sektorom došao na pet stotinki iza Hamiltona.

Verstappen se ponovno našao na prvom mjestu s 1’16.097 skinuvši rekord staze i Leclercov najbrži drugi sektor. Vettel je zatim također s najbržim drugim sektorom od Versteppena bio sporiji tek šest stotinki. Hamilton je uspio biti brži za stotinku od Verstappena s konačnim vremenom 1’16.084. Tako, dakle, je prvi najbrži sektor pripao Vettelu, drugi Verstappenu, a treći Hamiltonu.

Najbolji od ostatka poretka na sedmom mjestu je bio Norris koji se tijekom treninga u nekoliko navrata motao između prve tri momčadi.

Budući da su vozači iz prve tri momčadi toliko blizu, a sve se više predviđa i kiša kako se oblaci iznad staze nakupljaju, očekuju nas vrlo vjerojatno iznimno neizvjesne i zanimljive kvalifikacije koje počinu u 15:00 sati.

# Vozač Momčad Krugovi Vrijeme Zaostatak
1. 44 Lewis Hamilton Mercedes 21 1’16.084  –
2. 33 Max Verstappen Red Bull 16 1’16.097 0.013
3. 5 Sebastian Vettel Ferrari 18 1’16.166 0.082
4. 77 Valtteri Bottas Mercedes 19 1’16.355 0.271
5. 16 Charles Leclerc Ferrari 18 1’16.392 0.308
6. 10 Pierre Gasly Red Bull 19 1’16.684 0.600
7. 4 Lando Norris McLaren 20 1’16.774 0.690
8. 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo 22 1’17.216 1.132
9. 55 Carlos Sainz Jr. McLaren 23 1’17.217 1.133
10. 20 Kevin Magnussen Haas 17 1’17.230 1.146
11. 8 Romain Grosjean Haas 21 1’17.293 1.209
12. 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 21 1’17.432 1.348
13. 27 Nico Hulkenberg Renault 19 1’17.667 1.583
14. 11 Sergio Perez Racing Point 17 1’17.670 1.586
15. 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 22 1’17.929 1.845
16. 3 Daniel Ricciardo Renault 19 1’17.962 1.878
17. 23 Alex Albon Toro Rosso 19 1’18.024 1.940
18. 63 George Russell Williams 23 1’18.072 1.988
19. 18 Lance Stroll Racing Point 20 1’18.534 2.450
20. 88 Robert Kubica Williams 26 1’18.709 2.62

Rezultati VN Mađarske 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

24 komentara

  1. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    samo jedan kratki za moje uvijek revnosne hejtere/”stručnjake od objavljenih F1 baza podataka” prije nego se da od nekud prepisati.
    Na ovoj stazi najbolji je RB bolid a max će napljuskati ostatak ekipice poprilično lahke.
    razočarat ćete me ako barem od jednog sa 3 registracije + ostali ne popijem barem 7 minusa



    9

    26
  2. Bit ce kvale napete,steta sto Honda nema Quali mod,al i drugi startni red ne bi bio los!



    3

    2
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Bas me kopka zadnjih dana nesto… What if Williams put a rocketship?



    2

    3
  4. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Ajmo Max uzmi svoj prvi pole !



    7

    4
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Jel Jura konačno zadovoljan downforceom? Mislim da je onaj pijesak na stazi dosta ometao vozače u brzom krugu.



    1

    3
  6. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    1:15.220 na polu danas – Max Verstapen
    baš me zanima koliko sam ne-blizu



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni