Izdvojeno

Binotto: Pronašli smo nešto downforcea, ali to još nije dovoljno

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mattia Binotto tvrdi da je njegova ekipa pronašla način za dodavanje downforcea na ovogodišnji bolid, ali to još uvijek nije u onim razmjerima koji bi bili potrebni da se konstantno bore za pobjede.

“Jesmo li poboljšali downforce, jesmo li tamo gdje trebamo biti? Ne još. Nivo downforcea traži od nas još malo rada.”

“Ali, bolid se poboljšao. Definitivno smo naučili kako ga koristiti po pitanju setupa, a dodali smo i nešto downforcea također.”

“Još je dug put ispred nas, a znatiželjan sam vidjeti što će biti ovog vikenda u Mađarskoj.”

“Ovo je staza na kojoj je downforce važan, a očekujem da će naši konkurenti biti sve bolji i bolji. No, mislim da ih možemo početi izazivati. Mađarska će biti važna za nas da shvatimo kako stojimo.”

Ferrari je u Mađarskoj testirao aerodinamičke nadogradnje ispred bočnih usisnika i odlučio ih zadržati na bolidu za ostatak vikenda, što sugerira da rade kako su očekivali.

“Ne radi se o tome da potpuno transformiramo bolid, ali ovo još jednom pokazuje da nastavljamo pritiskati i razvijati bolid. Kad god možemo pokušat ćemo donositi nadogradnje i poboljšanja.”

“To su mali koraci u pravom smjeru, ali nadamo se da će nam dati još brzine.”

– Mattia Binotto

Charles Leclerc je nakon jučerašnjih treninga komentirao:

“Uvijek je dobro vidjeti da nove komponente koje stavljamo na bolid funkcioniraju kako smo očekivali. Međutim, balans nije bio dobar.”

“Ovo je staza na kojoj trebate dosta downforcea, a znali smo da će biti teška za nas. Mučim se s gripom općenito. Moramo pokušati shvatiti što se događa i malo mi pomoći. Ja ću se fokusirati na vožnju i vidjeti što možemo popraviti.”

– Charles Leclerc

Komentiraj

9 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Joj daj prestani. Stalno neko kukanje. Imate vi sve kaj treba samo malo više rada i truda oko bolida i strategije.



    2

    19
  2. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Ne znam zašto nivo downforca zahtjeva još malo rada, kao da su izjednačene po tom pitanju s Mercedesom i Red Bullom, pa im treba malo još da budu bolji. U biti im treba još poprilično mnogo da se izjednače s njima, što je ove sezone teško moguće, pogotovo ako se uzme u obzir Ferrarijev razvoj kroz sezonu proteklih godina.



    2

    0
  3. I meni se čini da se Ferrari malo poboljšao, ne zaostaje više za Mercedesom 6 desetinki po krugu. Da li je to do staze ili se Ferrari stvarno malo poboljšao. Sve u svemu nekako mi je to sve presporo, mislim na nadogradnje.



    4

    0
  4. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    kasnite 10 utrka



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni