Izdvojeno

Binotto: Pronašli smo nešto downforcea, ali to još nije dovoljno

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mattia Binotto tvrdi da je njegova ekipa pronašla način za dodavanje downforcea na ovogodišnji bolid, ali to još uvijek nije u onim razmjerima koji bi bili potrebni da se konstantno bore za pobjede.

“Jesmo li poboljšali downforce, jesmo li tamo gdje trebamo biti? Ne još. Nivo downforcea traži od nas još malo rada.”

“Ali, bolid se poboljšao. Definitivno smo naučili kako ga koristiti po pitanju setupa, a dodali smo i nešto downforcea također.”

“Još je dug put ispred nas, a znatiželjan sam vidjeti što će biti ovog vikenda u Mađarskoj.”

“Ovo je staza na kojoj je downforce važan, a očekujem da će naši konkurenti biti sve bolji i bolji. No, mislim da ih možemo početi izazivati. Mađarska će biti važna za nas da shvatimo kako stojimo.”

Ferrari je u Mađarskoj testirao aerodinamičke nadogradnje ispred bočnih usisnika i odlučio ih zadržati na bolidu za ostatak vikenda, što sugerira da rade kako su očekivali.

“Ne radi se o tome da potpuno transformiramo bolid, ali ovo još jednom pokazuje da nastavljamo pritiskati i razvijati bolid. Kad god možemo pokušat ćemo donositi nadogradnje i poboljšanja.”

“To su mali koraci u pravom smjeru, ali nadamo se da će nam dati još brzine.”

– Mattia Binotto

Charles Leclerc je nakon jučerašnjih treninga komentirao:

“Uvijek je dobro vidjeti da nove komponente koje stavljamo na bolid funkcioniraju kako smo očekivali. Međutim, balans nije bio dobar.”

“Ovo je staza na kojoj trebate dosta downforcea, a znali smo da će biti teška za nas. Mučim se s gripom općenito. Moramo pokušati shvatiti što se događa i malo mi pomoći. Ja ću se fokusirati na vožnju i vidjeti što možemo popraviti.”

– Charles Leclerc

Komentiraj

9 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Joj daj prestani. Stalno neko kukanje. Imate vi sve kaj treba samo malo više rada i truda oko bolida i strategije.



    2

    19
  2. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Ne znam zašto nivo downforca zahtjeva još malo rada, kao da su izjednačene po tom pitanju s Mercedesom i Red Bullom, pa im treba malo još da budu bolji. U biti im treba još poprilično mnogo da se izjednače s njima, što je ove sezone teško moguće, pogotovo ako se uzme u obzir Ferrarijev razvoj kroz sezonu proteklih godina.



    2

    0
  3. I meni se čini da se Ferrari malo poboljšao, ne zaostaje više za Mercedesom 6 desetinki po krugu. Da li je to do staze ili se Ferrari stvarno malo poboljšao. Sve u svemu nekako mi je to sve presporo, mislim na nadogradnje.



    4

    0
  4. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    kasnite 10 utrka



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni