Mattia Binotto tvrdi da je njegova ekipa pronašla način za dodavanje downforcea na ovogodišnji bolid, ali to još uvijek nije u onim razmjerima koji bi bili potrebni da se konstantno bore za pobjede.
“Jesmo li poboljšali downforce, jesmo li tamo gdje trebamo biti? Ne još. Nivo downforcea traži od nas još malo rada.”
“Ali, bolid se poboljšao. Definitivno smo naučili kako ga koristiti po pitanju setupa, a dodali smo i nešto downforcea također.”
“Još je dug put ispred nas, a znatiželjan sam vidjeti što će biti ovog vikenda u Mađarskoj.”
“Ovo je staza na kojoj je downforce važan, a očekujem da će naši konkurenti biti sve bolji i bolji. No, mislim da ih možemo početi izazivati. Mađarska će biti važna za nas da shvatimo kako stojimo.”
Ferrari je u Mađarskoj testirao aerodinamičke nadogradnje ispred bočnih usisnika i odlučio ih zadržati na bolidu za ostatak vikenda, što sugerira da rade kako su očekivali.
“Ne radi se o tome da potpuno transformiramo bolid, ali ovo još jednom pokazuje da nastavljamo pritiskati i razvijati bolid. Kad god možemo pokušat ćemo donositi nadogradnje i poboljšanja.”
“To su mali koraci u pravom smjeru, ali nadamo se da će nam dati još brzine.”
– Mattia Binotto
Charles Leclerc je nakon jučerašnjih treninga komentirao:
“Uvijek je dobro vidjeti da nove komponente koje stavljamo na bolid funkcioniraju kako smo očekivali. Međutim, balans nije bio dobar.”
“Ovo je staza na kojoj trebate dosta downforcea, a znali smo da će biti teška za nas. Mučim se s gripom općenito. Moramo pokušati shvatiti što se događa i malo mi pomoći. Ja ću se fokusirati na vožnju i vidjeti što možemo popraviti.”
– Charles Leclerc
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Joj daj prestani. Stalno neko kukanje. Imate vi sve kaj treba samo malo više rada i truda oko bolida i strategije.
2
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koje kukanje? Čovjeka pitalo pitanje kakav je trenutno bolid i što su napravili od početka sezone i čovjek normalno odgovori…bez kukanja.
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nakon testiranja i pokazane brzine otvarao se šampanjac u Maranellu. I tako dok su oni slavili,a sezona još nije ni počela drugi su već radili na poboljšanjima. Sljedeći mjeseci su samo bili jadikovanje.
4
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Dani
Od kuda te bedasroće o šampanjcu , prestanku razvoja i jadikovanju?
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kojeg testiranja, koji šampanjac, koje slavlje, koje kukanje, kako ovo nazvati nego čistom laži. Ti kao da si od jučer tu pa poput ovih novih mladih provokatora pišeš svašta.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vettel:
“This year, we want to win a lot of races and then we should be in a position to have a say in the title.
“If I have as much fun as I did today, then I will be very happy,” Vettel added.
“It was the best start to a season that I have ever had in formula one,” the four-time world champion admitted.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam zašto nivo downforca zahtjeva još malo rada, kao da su izjednačene po tom pitanju s Mercedesom i Red Bullom, pa im treba malo još da budu bolji. U biti im treba još poprilično mnogo da se izjednače s njima, što je ove sezone teško moguće, pogotovo ako se uzme u obzir Ferrarijev razvoj kroz sezonu proteklih godina.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I meni se čini da se Ferrari malo poboljšao, ne zaostaje više za Mercedesom 6 desetinki po krugu. Da li je to do staze ili se Ferrari stvarno malo poboljšao. Sve u svemu nekako mi je to sve presporo, mislim na nadogradnje.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kasnite 10 utrka
2
0