Kanađanin Nicholas Latifi iz DAMS-a stigao je do svoje četvrte ovosezonske pobjede u glavnoj utrci na mađarskom Hungaroringu. Time je uspio smanjiti zaostatak za vodećim čovjekom prvenstva Nyckom de Vriesom koji je nakon starta s pole positiona i greške u prvom zavoju završio drugi. Posljednje mjesto na podiju pripalo je Jacku Aitkenu nakon sjajnog pit stopa njegove momčadi.
Četvrti je nakon kazne za Ghiotta završio Sergio Sette Camara nakon starta s 12. mjesta, dok je istom kaznom profitirao i Nobuharu Matsushita. Ghiotto je ciljem prošao četvrti, ali je nakon vremenske kazne spušten na šesto mjesto. Šesti je na stazi bio King, ali je istom kaznom spušten na sedmo mjesto. Mick Schumacher je završio osmi, što znači da sutra starta s pole positiona u sprint utrci. Posljednji bodovi pripali su Zhouu i Ilottu.
Za razliku od jučerašnjih kvalifikacija, glavna utrka je krenula u potpuno suhim uvjetima. Start utrke prošao je bez incidenata, a već u prvom zavoju dolazi do promjene u vodstvu – iako je imao dobar inicijalni start, Nyck de Vries promašuje kočenje i otvara priliku svom glavnom konkurentu za naslov, Nicholasu Latifiju. Kanađanin iz DAMS-a je startao s trećeg mjesta, a vrlo brzo je uspio stvoriti solidnu prednost ispred ostalih.
Utrka nije dugo trajala Louisju Deletrazu, Švicarac je u 4. krugu morao parkirati svoj Carlin u izletnoj zoni zavoja 1 nakon eksplozije motora na startno-ciljnom pravcu.
Nyck de Vries bio je prvi od vozača u boksu, ART ga je pozvao najranije što je mogao, tj. u 6. krugu. Krug kasnije od vodećih u boks ulaze Schumacher, Aitken i Matsushita te Aitken prolazi ispred Schumachera zahvaljujući boljem poslu Camposove momčadi.
Vodeći čovjek utrke Nicholas Latifi u boks ulazi krajem 8. kruga, a zanimljivo, za njim u istom krugu ulaze oba UNI-Virtuosija, Luca Ghiotto i Guanyu Zhou. Ghiotto je držao treće mjesto uoči pit stopa, ali je nakon njega izašao iza Jacka Aitkena koji je nakon pit stopa zaradio dva mjesta i ubacio se u poziciju za osvajanje podija.
King, Hubert, Gelael, Correa i Boschung ostali su na stazi duže od ostalih jer su se oni odlučili za obrnutu strategiju, odnosno start na tvrđim gumama.
U 19. krugu dolazi do prvog prekida utrke – nakon što je već ranije u utrci imao problema s bolidom, Arjun Maini ponovno odlazi pored staze, no ovaj put ne uspijeva nastaviti utrku. Na stazu je postavljen virtualni safety car koji je trajao sve do 22. kruga. Nobuharu Matsushita odlično koristi nepažnju Micka Schumachera na restartu i prolazi ispred Nijemca.
U 27. od 37 krugova iz vodstva utrke u boks ulazi Jordan King, a na stazu se vraća kao deveti, samo mjesto iznad onog na kojem je startao. On i Hubert su bili posljednji u boksu, Francuz se vratio na stazu na 12. mjesto, što je svakako napredak u odnosu na start s 18. mjesta zbog jučerašnje diskvalifikacije. Sean Gelael je dobio kaznu od 5 sekundi zbog prebrze vožnje u boksu, ali ionako je bio izvan bodova.
Već u 28. krugu Mick Schumacher javlja momčadi da su “gume gotove”, a to jasno vidimo iz njegovog širokog izlaska u zavoju 4 te gubitka pozicije od Sergija Sette Camare koji se tako s 12. probio do šestog mjesta.
Jordan King je sjajno koristio prednost svježih mekanih guma, prvo se u 31. krugu probio na osmo mjesto ispred Calluma Ilotta, a zatim dva kruga kasnije prolazi i Micka Schumachera. U 35. krugu prolazi i Nobuharua Matsushitu za šesto mjesto. Na vidiku je imao čak četvrto mjesto jer su odmah ispred bili Sette Camara i Ghiotto, no Kingov je pohod prekinuo izlazak safety cara u 35. krugu zbog kvara na bolidu Ralpha Boschunga.
Safety car je ostao na stazi do kraja utrke, tako da promjena na samoj stazi više nije bilo, ali vidjeli smo dvije vremenske kazne u vrhu poretka – četvrtoplasirani Ghiotto i šestoplasirani King dobili su 5 sekundi kazne zbog prekršaja pod SC-om te su tako pali na šesto i sedmo mjesto.
Sprint utrka kreće sutra u 11:25!
Iako su suci prvotno dodijelili vremenske kazne od 5 sekundi Luci Ghiottu i Jordanu Kingu, obje su odluke naknadno izmijenjene.
Ghiotto i King su kažnjeni zbog prekršaja pri izlasku safety cara, odnosno zbog toga što pod istim nisu dovoljno usporili da bi zadovoljili propisanu vremensku deltu. Suci su nakon utrke uzeli u obzir uvjete na stazi, odnosno proliveno ulje iz bolida Ralpha Boschunga koje je odgodilo početak trećeg treninga u F1, te su procijenili da vozači u toj situaciji jednostavno nisu mogli zadovoljiti deltu i usporiti bez da izazovu veći incident.
Zbog toga su im umjesto vremenskih kazni uručene opomene, stoga je Ghiotto vraćen na četvrto, a King na šesto mjesto.
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | N. Latifi | DAMS | – |
2 | N. de Vries | ART Grand Prix | 0.752 |
3 | J. Aitken | Campos Racing | 1.045 |
4 | L. Ghiotto | UNI-Virtuosi | 7.995 |
5 | S. Sette Câmara | DAMS | 4.144 |
6 | J. King | MP Motorsport | 10.048 |
7 | N. Matsushita | Carlin | 5.282 |
8 | M. Schumacher | PREMA Racing | 15.807 |
9 | G. Zhou | UNI-Virtuosi | 17.795 |
10 | C. Ilott | Sauber Junior Team by Charouz | 18.562 |
11 | A. Hubert | BWT Arden | 20.018 |
12 | N. Mazepin | ART Grand Prix | 22.072 |
13 | G. Alesi | Trident | 22.754 |
14 | J. Correa | Sauber Junior Team by Charouz | 23.756 |
15 | S. Gelael | PREMA Racing | 28.183 |
16 | T. Calderón | BWT Arden | 75.823 |
17 | M. Raghunathan | MP Motorsport | 76.712 |
18 | R. Boschung | Trident | nije završio |
– | A. Maini | Campos Racing | kvar |
– | L. Deletraz | Carlin | kvar |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mick, eto šanse.
Ako ne za pobjedu, barem za podijum.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imao je već pole u Bahreinu, vidjet ćemo koliko toga je naučio od tad :)
1
0