Izdvojeno

Verstappen: Vrtio sam se zbog eksperimentiranja s postavkama

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen je danas na oba treninga završio drugi, no nije sve išlo po planu. Nizozemac se na prvom treningu čak dvaput izvrtio po suhoj stazi, jednom u početnom dijelu, a zatim i pred samim krajem treninga.

Žalio se na vrlo osjetljiv stražnji kraj bolida, ali je kasnije izjavio kako su jednostavno eksperimentirali s postavkama bolida.

“Isprobali smo puno stvari. Neke su radile, a neke nisu. Ipak, na kraju dana mislim da smo konkurentni.”

“Probali smo nekoliko stvari na bolidu. U početku sam bio zadovoljan s prvim treningom, ali onda smo probali nekoliko stvari s kojima nisam bio toliko zadovoljan. Imao sam čvrst prednji kraj, ali sam gubio stražnji kraj.”

“Mislim da je bitno da smo isprobali te stvari jer je bolid na drugom treningu ipak imao dobar balans.”

– Max Verstappen, Red Bull

Verstappen, vozač koji je pobijedio na dvije od posljednje tri utrke, je na prvom treningu bio nešto više od desetinke i pol sporiji od najbržeg Lewisa Hamiltona u Mercedesu, dok je na drugom treningu kasnio 5 stotinki za timskim kolegom Pierreom Gaslyjem, iako je taj trening manje reprezentativan s obzirom na jako malo vožnje po suhom.

[vozac broj=”33″ ime=”Max Verstappen” momcad=”Red Bull” sezona=”2019″]

On smatra kako Red Bull ovdje ima brzinu za borbu u samom vrhu:

“Čini se da smo konkurentni, ali i dalje očekujem Mercedes mrvicu ispred nas. I dalje imamo posla, ali uopće nismo bili loši. Ovog smo vikenda ponovno konkurentni, ali pričekajmo i pogledajmo što će biti sutra.”

Pierre Gasly, najbrži na drugom treningu, očekuje blisku borbu u vrhu poretka:

“Mercedes izgleda očekivano jako, a za Ferrari zasad ne znamo. Znamo da će biti borbe, borit ćemo se s Ferrarijem te ćemo vidjeti što možemo izvući.”

– Pierre Gasly

Rezultati VN Mađarske 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

1 komentar

  1. Koliko sam skužio Max vozi s starim prednjim krilom dok Gasly ima spec iz Austrije(F1 Technical), ako budu vece temperature mogao bi RB15 ljepo ic u ned!



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni