F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA: Nova procedura starta i suzbijanje timskog radija od VN Belgije

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA, Formula 1

Ekipe F1 su informirane od strane FIA-e o novim procedurama starta koje će se primjenjivati od Vn Belgije. FIA je odlučila postrožiti pravila i uvesti ograničenja – prvenstveno se to odnosi na sustav starta koji će osigurati da vozači imaju više utjecaja na vlastiti start u utrku. Cilj je suzbiti mapiranje motora i startove navođene računalom. Većinu startne procedure do sada su obavljale momčadi koje su preko radijske komunikacije vozačima davale informacije o tome što i kako napraviti kako bi im start bio uspješniji. Od Vn Belgije, dakle, možemo očekivati zanimljivije startove.

FIA je napisala momčadima dokument nazvan “Članak 20.1” – koji objašnjava kako “vozač mora voziti automobil samostalno i bez pomoći”. Praksa svih vozača je bila vježbanje startova prije utrke i naknadno traganje za optimalnom točkom prianjanja kvačila sa svojim inženjerima. FIA je ovim dokumentom strogo zabranila primjenu točke primanja kvačila od strane ekipe i računala.

Charlie Whiting je rekao kako će regulacije biti primjenjivane i kontrolirane vrlo rigorozno: “Cilj je osigurati da vozači budu potpuno odgovorni za pripremu startova.”

Tehnička direktiva TD/017-15 – nazvana “Vježbanje startova i startne procedure” – objašnjava kako će traganje za optimalnom točkom primanja kvačila biti na vozaču. Cilj je i suzbijanje bilo kakvih prijenosa informacija o tome između vozača i ekipe na Pit-wallu. Drugim riječima nema više “čavrljanja” vozača i ekipe u formacijskom krugu koji se do sada redovno koristio za detaljne instrukcije oko startne procedure. Od sada na dalje, optimalna točka primanja kvačila ne smije se mijenjati od vremena kada automobil napusti garažu po prvi puta nakon što je pit-lane otvoren.

Lewis Hamilton bio je prvi koji je pohvalio ovakvu izmjenu pravila:

“Što više kontrole imamo, to bolje za nas. Veoma sam sretan. Ovog trenutka mi otpuštamo kvačilo, ali momčad diktira sve potrebne performanse. Oni vam govore trebate li ići gore ili dolje s okretnim momentom i sličnim stvarima. Momčad, dakle, ponekad napravi dobre kalkulacija, ali ponekad promaši. Najbolji startovi za mene su bili u Formuli 3 kada smo imali normalno kvačilo. Imao sam potpunu kontrolu i bilo je zaista zabavno. Učine li istu stvar u F1, moglo bi biti sjajno.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. David Croft Ferrari Prikaži

    Ajde barem nešto dobro da je od FIA-e došlo.


    0

    0
  2. ovo bi moglo biti jakooooo dobro. veselim se BELGIJI ionako, ali uvođenjem ovog pravila, još i više :)


    0

    0