F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

McLaren i Renault pronašli uzrok kvara na Norrisovom bolidu u Njemačkoj

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lando Norris bi trebao izbjeći daljnje kazne zbog promjene dijelova na VN Mađarske nakon istrage McLarena i Renaulta pomoću koje su pronašli uzrok njegovog odustajanja u Njemačkoj.

Norris je morao odustati nakon što mu je motor prestao raditi odmah nakon prolaska kroz bokseve.

Međutim, naknadna istraga je otkrila kako uzrok problema nije sam motor, već da se radi o kvaru na sporednom dijelu, koji će se modificirati za utrku u Budimpešti.

McLarenov glasnogovornik je rekao za portal Motorsport:

„Landov motor je pretrpio kvar sporednog dijela koji nas je prisilio da ugasimo motor. Namjestit ćemo novi dizajn u Mađarskoj. Motor nije oštećen te će se ponovno koristiti u Mađarskoj.“

– McLarenov glasnogovornik

Iako više detalja nije dano, pretpostavlja se da je dio o kojem se radi Renaultov dizajn.

Norris je kažnjen zbog promjene dijelova u Njemačkoj nakon što je imao problema s baterijom u kvalifikacijama zbog čega je morao uzeti novi MGU-K te još neke druge dijelove.

I dalje može uzeti treći MGU-H bez kazne, ali bilo koji drugi novi dio koji mu stave na bolid će značiti daljnje kazne.

Njegov momčadski kolega Carlos Sainz, koji je već iskoristio četiri V6 motora, turba i MGU-H, je na samom rubu sa svih šest elemenata.

McLarenov šef momčadi Andreas Seidl je priznao kako je mogućnost daljnjih kazni frustrirajuća.

„Naravno da nas brine, odraditi sve te kazne trenutno, tako rano u sezoni.

Ali ponavljam, cijenimo kontinuiran razvoj koji Renault radi kako bi došlo do napretka, i naravno da nije cilj dobiti sve te kazne, ali to je situacija u kojoj se trenutno nalazimo. Nadamo se da ćemo zajedno s Renaultom poboljšati trenutnu situaciju.“

– Andreas Seidl

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
150 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj