Marko odbacio mogućnost izbacivanja Gaslyja usred sezone

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 5 godina 3 min 15 komentara

Red Bullov savjetnik za motorsport Helmut Marko odlučio je prekinuti sve glasine o mogućem izbacivanju Pierrea Gaslyja iz momčadi već tijekom ove sezone.

Gasly je praktički od samog početka sezone pod ogromnim pritiskom zbog konstantno loših rezultata koji su daleko od njegovog timskog kolege Maxa Verstappena. Nakon što je u Velikoj Britaniji ostvario rezultat sezone, četvrto mjesto, te napokon završio ispred Verstappena u utrci – doduše, uz pomoć Vettelovog zabijanja u Verstappena – na VN Njemačke se vratio starim navikama.

Nije uspio stići do cilja, ali se do trenutka odustajanja nalazio na sedmom mjestu iza oba Toro Rossa – odustao je upravo zbog zabijanja u stražnji kraj Alexa Albona. Njegov je timski kolega za to vrijeme osvojio drugu pobjedu i četvrti podij sezone, a da stvar bude još gora za Francuza, Daniil Kvjat je stigao do trećeg mjesta te s Toro Rossom stigao do podija prije Gaslyja u Red Bullu.

[vozac broj=”10″ ime=”Pierre Gasly” momcad=”Red Bull” sezona=”2019″]

Gasly za Verstappenom sada kasni ogromnih 107 bodova u prvenstvu, a iako Red Bull takvim rezultatima sigurno nije zadovoljan, odbacuju mogućnost izbacivanja Gaslyja iz momčadi već na sredini tekuće sezone, unatoč tome što su poznati po brutalnom tretmanu svojih vozača.

“Ove godine nećemo mijenjati. Sezonu ćemo završiti s ovom postavom.”

– Helmut Marko

Ipak, jasno je da je mjesto za 2020. itekako klimavo – na pitanje stavlja li Kvjatova rastuća forma Gaslyja pod pritisak, Marko odgovora kratko i jasno:

“Naravno.”

Ni šef momčadi Christian Horner nije impresioniran Gaslyjevim dosadašnjim nastupima – Red Bull je zasigurno mogao imati više bodova u konstruktorskom poretku gdje za drugoplasiranim Ferrarijem kasne 44 boda.

“Bilo je dobro pa loše. Imao je dobre kvalifikacije, ali je zatim imao problematičan prvi pit stop – bilo je problema sa stražnjim desnim kotačem. Zatim su ga morali zadržati jer je dolazila cijela kolona bolida.”

“Počeo se oporavljati te je na posljednjem restartu prošao Vettela. Ali, onda je u tri uzastopna kruga otišao široko u zavoju 1 i tamo su ga drugi bolidi prošli.”

“Zatim je došlo utrkivanje s Albonom, spoticali su se jedan o drugog, što je bilo frustrirajuće jer je danas bila dobra prilika da oduzmemo velik broj bodova od Ferrarija. Stoga smo umjesto oduzimanja 20-ak bodova uzeli samo 7 ili 8.”

– Christian Horner o Gaslyjevom nastupu na Hockenheimu

Smatra da je drugo mjesto među konstruktorima moguće, ali je suptilno poručio da im za to trebaju bolji rezultati drugog vozača.

“Mislim [da je moguće] ako počnemo osvajati bodove s oba vozača. To nam je cilj za drugi dio sezone, da stvarno zatvorimo taj razmak.”

S druge strane garaže situacija je potpuno drukčija – Max Verstappen nakon dvije pobjede u zadnje tri utrke drži čvrsto treće mjesto u prvenstvu sa 63 boda manje od Hamiltona i samo 22 boda manje od Bottasa. Iako on ne vjeruje da ga to stavlja u borbu za naslov, Marko ne otpisuje tu mogućnost za mladog Nizozemca.

“Ne bih to isključio [borbu za vozački naslov]. Max je dokazao da može pretjecati Mercedese i Ferrarije na stazi. U Engleskoj je mogao završiti drugi da nije tako dugo bio zaglavljen iza Leclerca.”

“Hockenheim je pokazao da Mercedes može pogriješiti ako ih uspijemo dovoljno pritisnuti.”

– Helmut Marko

Odgovor

15 komentara

  1. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Bruse Maxa i ne treba im nitko da covjeku remeti mir.. Covjek vozi odlicno negdje od sredine prosle sezone.. Kolega mu moze prismrdit jedino ako mu kotac otpadne ili nesto… Nema potreba mijenjat..



    1
    1

    0
    • Aston Martin
      Lewis Norris Prikaži

      Promijenio si avatara


      0
      0

      0
    • Master_F1 Prikaži

      @Crash
      Šta ako Gaslyjeva loša vožnja bude odlučivala borbu za 2. mjesto u konstruktorima? Izgleda da će i odlučivati. Max ima više bodova od Vettela i Lec-a. Može Marko pričati šta hoće, Gaslyjev bolid ima zagarantovano 6. mesto na svakoj utrci po performansama, nekad čak i bolje a on se vuče iza McLarena. Vidjet ćemo na kraju koliko je prosuo bodova. Sada nisam siguran da li se Red Bull pomirio sa time da bude treća ekipa u konstruktorima, sada redovno dobijaju Ferrari.



      3
      3

      0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Nekako sam misljenja da im je bitnije da Max vozi ovako kako vozi i napreduje nego drugo ili trece mjesto, ne vidim ni jedan drugi razlog zasto ga drze u bolidu. Nije da je prvo mjesto u pitanju ? Koliko Gasly vozi lose, toliko i Ferrari fula sta se fulat moze..



        2
        1

        1
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        nije stvar samo u konstrukotrima nego i uzimanju bodova konkurenciji da max potencijalno još više napreduje u vozačkom prvenstvu.



        2
        1

        1
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        @zekohonda
        Jasno, sve mi je jasno.. Kazem, trenutno im je ok tako kako je, inace bi ga sutnuli.. Ja to gledam tako.. Max raste, vozi odlicno, radi na manama a kolega mu je tu samo na papiru.. Za naslov se ne mogu borit ove sezone sigurno, bolje onda Maxa tetosit i pripremat za situaciju kad mognu parirat Mercedesu tokom cijele sezone..



        2
        2

        0
  2. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Po meni losa odluka zadrzavanje lorda panjeva to ce ih samo kostat 2mj u timskom poredtku vec ih kosta al ce i ostat treci s ovim panjom to bi trebo Ferrari stvarno kiksat da RB s Gaslyem dode na 2mj Nemoguce a ak je moguce Max ce sve sam skupit uz par mrvica od Lorda na racun bolida



    2
    1

    1
  3. Nando
    Matek14 Prikaži

    Marko je poslovni čovjek. Može pričati što hoće, ali zna i sam da s Lordom nema 2. konstruktorskog mjesta, a uz Ferrarijevu šlampavost i Red Bullov tradicionalno dobar drugi dio sezone to im je dohvatljivije nego li bilo koja sezona hibridne ere do sad.
    Trenutna razlika Max-Lord je 107 bodova, a Ferrari-Red bull je 44 boda. Da je Lord osvojio polovicu više bodova od trenutne razlike Max-Lord, Red Bull bi na polovici sezone već bio ispred Ferrarija. Prevelika je lova u pitanju da bi si doktor dopustio ovo što ima trenutno.
    Gasly možda još ima šanse da ostane u Red Bullu ove sezone, ali prvi idući fail i leti van. Budimo realni, Torpedo je dobio nogu nakon 1/4 sezone, a imao je bolje rezultate nego Lord ove godine.
    Red Bull je momčad koja ne trpi. S Kvyatom se mogu nadati 2. mjestu jer je lik evidentno trenutno u boljoj formi nego Lord. Neće ugrožavati Maxa jer nema kapacitet za to, ali Ferrari bi mogao ugroziti.
    Zato Lord OUT, Torpedo IN!



    3
    1

    2
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Lova je motivacija i problem za sve osim za RB. MB i SF.

      Iza njih stoje ogromne korporacije i ako je Helmut ispričao dobru priču zašto njemu vrijedi Gasly, a ne netko treći, onda će to tako biti i njega će se slušati, a ne nekog ćatu.


      0
      0

      0
      • Nando
        Matek14 Prikaži

        Ako mislis da ce Marko prihvatiti to da mu lajbek ko Lord unistava reputaciju momcadi, onda si dosta naivan. Nije tu samo lova u pitanju. Marko jako drzi do brenda koji ta momcad nosi, a pobjediti momcad kao sto je Ferrari tome dodatno doprinosi.


        0
        0

        0
      • Renault
        Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

        Hebo vas “Lord” više, totalno glupa spika.



        3
        3

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ljubazno molim da preskočiš karakterizaciju mene i moje naivnosti – to nije tema….
        Ja se ne komentiram tebe nego samo tvoje riječi..

        U svojem prethodnom postu si tvrdio da je doktor (pretpostavljam Helmut Marko) materijalista koji samo brine o novcima koje donosi 2 ili 3. mjesto u konstruktorskom poretku. Ja sam ti napisao da ne vjerujem da ih novci motiviraju. U svoje sljedećem postu si promijenio priču sad je “problem” u reputaciji i pobjedi Ferrarija. To je puno bliže onome što ja mislim. Skoro pa se slažemo.

        RedBull će s Gaslyjem napraviti ono što odluči Helmut Marko. A on će odlučiti prema onome što on misli da je korisno za momčad, a ne nužno prema novcima koje nosi jedna ili druga opcija.

        Ja bi rekao da mu je sve ovo što si naveo važnije od novaca. A od pobjede Ferrarija još više mu znači sretni Max. Jer sretni Max ostaje u RBu, a nesretni Max…


        0
        -1

        1
      • Nando
        Matek14 Prikaži

        Nije mi bila namjera uvrijediti te niti mislim da sam to ucinio, ali ako si ti to tako dozivio ispricam se..

        Napisao sam gore da je Marko poslovni covjek, a posebno sam se referirao na materijalni dio poslovnog, ali poslovno samo po sebi obuhvaca i nematerijalno kao sto je ugled tvrtke itd.. No da smatram da se svijet vrti oko love i da je Red Bullu u interesu biti izmedu ostalog ispred Ferrarija i zbog love, smatram..
        Max nece nigdje jer nema gdje tako da se Helmut oko toga ne treba brinut pogotovo sto je klauzula o ne pobjedivanju do Madarske unistena 2 puta ove sezone i sto tu ima sve, ukljucujuci i sve bolji bolid.. u Mercedesu ga ne trebaju dok je Hamiltona, a u Ferrari da ode to bi bio pad s konja na konjomagarca ;)



        2
        1

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @Matek sve ok. Ja se tebi ispričavam na ishitreno reakciji.

        Maxu je u RBu najbolje na svijetu. Kaj se tiče okoline nigdje mu ne bilo bolje. Sad RB ispunjava nužni uvjet za naslov prvaka – ima svog motoristu. Prema tome nema razloga mijenjati momčad osim ako se u okolini nekaj promijeni – dovedu Alonsa, na primjer. :)



        2
        2

        0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.