F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Kako je VN Njemačke razbila 4 mita

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kolumna

Jučerašnja utrka u Njemačkoj jedna je od najzanimljivijih i definitivno najluđa utrka koju sam gledao u posljednje 23 godine, a to je posebno impresivno jer dolazi kao kulminacija u lijepoj trilogiji Austrija-Britanija-Njemačka. Sve tri utrke bile su sjajne i oživjele su nam nadu oko dobrih utrka u eri kad Mercedes ima momčad i bolid za neku svoju ligu. Može se krenuti u razglabanje što se to promijenilo u odnosu na recimo Francusku, i jesu li ove tri iznimno zanimljive utrke puka slučajnost ili možda uzorak iz kojeg vrijedi uzimati zaključke. Ipak, ima par zanimljivih stvari na koje se treba osvrnuti. A što je ljepše od razbijanja mitova koje mi navijači često volimo recitirati bez previše razmišljanja?

Suci i suđenje

Suci su jučer odradili izvrstan posao. Toliko izvrstan da je to čak pomalo kontroverzno. Navikli smo da se radi po slovu na papiru i da suci donose odluke bez previše korištenja zdravog razuma. “Alibi” suđenje prouzrokovalo je puno frustracija prošlih godina, a nekonzistentne odluke često su izgledale smiješno jer bi par minuta nakon što suci potpišu dokument nekakav anonimus na internetskim društvenim mrežama pronašao sličnu situaciju u kojoj su neki drugi suci dosudili drukčije.

Jučer su sudili hrabro i, kako se činilo, sa dvije misli vodilje. Prva je bila da minimalno utječu na utrkivanje. Dosad se nikad nije dogodilo da “unsafe release” prođe “lišo” za vozača, a ovaj put je Leclercu poklonjeno da prođe bez kazne. Ferrari su opalili po džepu, ali to je u cijeloj priči najmanje bitno. Hamilton je dobio kaznu za prolazak s krive strane čunja iako je u tom momentu bio bez pola prednjeg krila i pod uvjetima sigurnosnog automobila. Budimo realni – nikog ne bi iznenadilo da je prošao bez kazne uz objašnjenje “na stazi je bio SC i nije postojala opasnost za druge vozače” ili možda “uvjeti su bili iznimni i nakon sudara nije imao mogućnost proći s druge strane čunja”. Treći primjer – Pierre Gasly se zabio u Alexa Albona u samom finišu utrke, a suci su solomonski zaključili da neće dati kaznu jer u incidentu nitko nije nastradao osim samog Gaslyja koji je i krivac.

Druga misao vodilja još više veseli, a zazivali su je i vozači i navijači već dugo, dugo vremena. Jednostavnim rječnikom rečeno – prestali su kakati u gaće zbog kišnih uvjeta i pustili vozače da rade ono što najbolje znaju (ili ne znaju). Kiša je padala, u redu. Vidljivost je bila slaba, u redu. Sigurnosni automobil je prošao stazom i odradio par formacijskih krugova – isto u redu. Ali kad su vozači na team-radio javili da je situacija dobra i da se treba krenuti s utrkivanjem – direktor utrke je hrabro odlučio da ćemo ne samo krenuti s utrkom, već da će i sam start biti stajaći. Gle čuda – sve je prošlo u redu. Moglo je i ne proći u redu, ali za to bi bio kriv vozač, a ne direktor utrke. F1 ima faktor opasnosti, što je uzrok adrenalina za vozače i navijače. Lijepo od vodstva utrke što su to jučer uvažili.

Lewis Hamilton

Ružno je veseliti se tuđem problemu, ali je divno veseliti se rušenju mitova. Komentatori po različitim portalima danas pišu kako je Lewis odradio sjajno prvi dio utrke i kako bi ovu utrku trebalo zaboraviti jer je “iznimka”. Nije “pucanje pod pritiskom” na domaćoj utrci gdje Mercedes slavi 125 godina motosporta i gdje njih i njega Netflix snima za iduću sezonu – nego “iznimka”.

Realno, Lewis je imao sramotno katastrofalnu utrku, slabiju čak i od epski sramotne Vettelove Njemačke od prošle godine. I osim toga – ovu utrku nitko od nas neće zaboraviti dugo, dugo vremena.

Može se tražiti alibi, kao što se mogao Vettelu tražiti alibi da ga je Raikkonen držao 11 krugova iza sebe prošle godine i tako doveo Nijemca da uništi gume (a vidjeli smo jučer koliko je bitno stanje guma u ovim uvjetima) – tako se može tražiti alibi i za Hamiltona. Međutim, Lewis je jučer vodstvo izgubio jer je pogriješio i izletio u barijere, ali daleko od toga da je ta jedna greška bila kraj priče kao prošle godine u Sachs zavoju. Čak i nakon tragikomične promjene nosa i guma – on se vratio na peto mjesto. Činilo se – vozač poput Lewisa po ovim uvjetima u bolidu Mercedesa ima tu još puno toga za reći. Ne da nije imao ništa za reći nego su ga najprije napali Albon (čak i prošao na trenutak) i Sainz, da bi se onda izvrtio u prvom zavoju, a kao kulminaciju svega javio ekipi na team radio: “Retire the car!”. Čini se da mantra “Never Give Up” ne vrijedi za ovakve utrke. Naravno, to nikad neće doći na naslovnicu mainstream medija niti će ga Sky prozivati kao što se radilo dok je Fernando Alonso imao slične izjave.

Ferrarijeva strategija je da nemaju strategiju

Puno se ove godine pričalo o Ferrarijevoj strategiji i odlukama, ali je bilo teško naći uzorak. Ponekad su išli na ruku Vettelu, ponekad Leclercu – kao da nikad nemaju dovoljno ljudi da brinu za oba vozača istovremeno. Nakon VN Njemačke – jasno je da ovdje vrijedi princip Ockhamove britve. Drugim riječima – Ferrarijeva strategija je da nemaju strategiju.

Za sve koji imaju 2 sata i 20 minuta viška u životu i imaju F1 TV pretplatu – preporučam da pogledate utrku s Vettelovog bolida uz team radio. Zapanjujuće je koliko ekipa ne zna što da radi, a još strašnije je čuti kako se boje povući bilo kakav hrabriji potez. Svaki ulazak u boks sugerirao im je njihov vozač, a u momentima kad se nisu slagali, Vettel je inzistirao i – pogodio. Kultura kukavičluka, strah od donošenja odluka i očigledno nepostojanje prave hijerarhije koštat će ih još puno, puno bodova.

Sličnu priču je proživljavao i Charles Leclerc, ali uz tu razliku da Leclerc nema toliko iskustva kao njegov kolega. Takav pritisak staviti na tako mladog vozača u ovakvoj utrci ne može rezultirati ničim dobrim, kao što i nije.

Možda bi sve izgledalo još i bolje da vozači sami sebi mijenjaju gume jer Ferrari ni u tom segmentu ne stoji dobro.

Kompjutorska simulacija nije savršena

Za kraj, lijepo je vidjeti da Formula 1 još može priuštiti neku utrku koja izlazi iz okvira kompjutorskih simulacija. Istina, analize su stratezima rekle da je u određenom stadiju guma za suho bila pravi izbor, ali kompjutor ne vidi da je jedan zavoj toliko mokar da će vozači tamo izlijetati kao na traci. Red Bullov team radio to je otkrio u posljednjoj trećini utrke kad na Maxov upit koje su najbolje gume javili: “Max, trenutno ne možemo vjerovati kompjutoru”. Još ovakvih utrka u kojima se izlazi iz komfor zone, molim!

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

107 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 CRooY3 Prikaži

    Što se sudaca tiče mogu reći: “Jedna lasta ne čini proljeće”. Puno sranja su do sad napravili da bi im oprostili zbog jedne utrke.



    24

    1
    • Ferrari AMG Prikaži

      Nije toliki problem u gospodi sudijama… Pravilnik je tako odredjen da 70% situacija koje se dogode izgledaju istovremeno za kaznu i za zanemarivanje. Vjerojatno je Liberty utjecao na FIA i u korist zanimljivijeg natjecanja zatrazio vise zanemarivanja, moguce da nece biti jedna lasta.



      6

      6
      • Pravila me ljute jer u zadnjih 10 godina mahom idu na štetu Ferrarija. Nekada je dopuštena grublja igra pa Ferrarijev dvojac dobije batine, kada Ferrari krene oštrije onda se kazne dijele. Hamilton sječe linije u boks učestalo, nema kazne, Kimi dirne liniju i dobije kaznu.

        Ako ćemo tako onda daj pravila da svatko može biti Maldonado i kuda koji mili moji.

        Vozači imaju džentlmenski dogovor da se samo jednom mjenja smjer gibanja na ravnici u fazi obrane… Max ide lijevo desno 10 puta i još pri kočenju mijenja smjer kretanja kako želi.



        6

        1
  2. Ferrari AMG Prikaži

    Ko o cemu Vetma o Mercedesu i Hamiltonu, jasno je meni da ovaj kratki sjaj Ferrarija (srebreni sjaj) u ljudima budi nadu i srecu, ali da pravi ovoliku euforiju…



    12

    36
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      promakao ti odlomak naslovljen ‘Ferrarijeva strategija je da nemaju strategiju’ ?



      19

      6
      • Ferrari AMG Prikaži

        Nije promaklo, ipak je novinar, trudi se izgledati objektivno…



        11

        24
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Kolega @zekohonda, valjda si uocio da je @AMG jedan od onih sa etiketom ‘internetski trol’



        13

        8
      • Alain Prost Alain Prost Prikaži

        Baš sam htio napisati, veći problem je strategija bez strategije o čemu bi Vettel mogao knjigu napisati nego to što Ferrari nije pobijedio i što se Leclerc razbio tako da tu nema nekog sjaja ili nisi ni to primjetio.

        Tebe u biti žulja što se Lewis dva puta razbio i izvrtio i što je srušen mit o njemu kao bezgrešnom, nepogrešivom i još će se o tome svako malo pisati idućhi 40 godina.
        Kao što Vettel nije zaboravio voziti i ono lani ga baš ni malo ne pogađa, tako ni Lewisa ovo jučer neće puno dirati, dešava se.

        Usput, primijeti li se kako je normalno da Vettel dođe sa dvadesetog na drugo mjesto i da je to svima normalno, a Leclerc se opet razbio i to je svima isto normalno i nitko ne reagira ni na jedno ni na drugo, naravno ni Ferrarijevi stratezi neće reagirati.



        9

        3
      • To su oni koji kontaminiraju prostor. Ima ih nekoliko ali su ucinkoviti. Dokle??



        2

        1
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Vetma ti nije navijač Ferrarija nego Vettela. Gdje je Vettel tu je Ante.



      14

      3
  3. Ovakva kazna za unsafe release je ok za vozače Ferrarija sve dok netko na nekoj od sljedećih utrka ne blokira Ferrarijevog vozača u boksu, onda će biti plakanja za stop n go kaznom ili za vremenskom kaznom. Novčana kazna niti smrdi niti miriše.

    Što se tiče Hamiltona svatko može imati loš dan, i ne samo on nego i Leclerc, Bottas itd.



    10

    7
    • Ferrari se nadobivao glupih kazni unazad par godina tako da mi vec znamo kako je to kad te netko naguzi bespotrebno. A vjerujem da ti nije promaklo zafnjih godina koliko su drugi puta sjebali vozace ferrarija bez sankcija. Torpedo, maxic i ekipa su ih toliko izllupali da je smjesno pricati o nekom ferrariju koji je prosao s opomenom.



      7

      0
      • Slažem se, za mene Max još mora puno žganaca pojesti da ga ne smatram Maldonadom. Od kada je došao o F1 doslovno je ubio Kimija i Vettela nekoliko puta. Sve je počelo na način što je bio golden boy i nikakve kazne za brutalne kontakte nije dobio. Obrane u kojima skreće 10 puta na ravnici i pri kočenju i nikom ništa.

        Torpedo je postao torpedo tako što je ciljao Vettela gdje god je mogao.

        Od većih timova rekao bih da je Ferrari izgubio sav utjecaj koji je nekoć imao. Sada klinci dođu u F1 i rade što hoće bez posljedica. Osim ako netko dirne Hamiltona – onda znaš da je penal.



        4

        4
  4. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    Kakav mit se srusio oko Lewisa ne kontam? Da su njegove izjave samo PR sranja? Pa to smo znali i nakon njegovih legendarnih trka.



    13

    6
  5. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Gleda sudaca ne slažem se sa presudom za unsafe release, jer bi to sad mogla postati praksa. Bogatim momčadima se isplati platiti nekakvu kaznicu za bolju poziciju u utrci.

    Meni je cendranje oko kiše nekih vozača uvijek išlo na živce. Ako su to najbolji vozači utrka na svijetu, pa onda nek pokažu da jesu i po kiši, snijegu, ledu. Čemu god.

    Slažem se da je upravljanje utrkom u Ferrariju čisti užas.

    Koliko god mi se jučerašnja trka sviđala, ne bi volio da montiramo prskalice pa to radimo stalno. Čega je previše ni s kruhom nije dobro.



    19

    1
    • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

      Mislim da je novcana kazna samo ak nekog ne osteti da je bio kontakt sa posljedicama bilo bi kazne i tak po meni treba bit ak niko nije ostecen novcana ako je onda kazna vozacu najpravednije



      5

      1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        S druge strane imamo Maxa i Leca, Lec nije zakočio pa nije bio unsafe release. Blesavo je da postojanje prekršaja ili njegovo nepostojanje ovise o reakciji “žrtve”.

        A određivanje kazne da ovisi o posljedicama – kakve je onda kazna ako voze paralelno i sudare se na izlazu iz boxa jer je jedan od njih odlučio biti nekooperativan?



        2

        1
      • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

        Mala je vjeroatnost da ce bit bas paralelni u milimetar prednost ima vodeci a za extra rjetke slucajve gdje ce bit u mm da suci odluce zasebno


        0

        0
  6. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Prikaži

    Članak na mjestu.



    6

    5
  7. Hamilton je imao jednu losu utrku. Big deal. Napravio je gresku isto kao i drugi. I to mu je bila prva ovakva unazad koliko? Neki drugi grijese puno cesce.

    Kao i za Hamiltona, tako i ta suce.. jedna lasta ne cini proljece..
    Za Ferrari i strategiju se slazem



    12

    5
    • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

      Mislim da ce ih jos bit jer bi se Ham mogo nac pod pritiskom na koji vec dugo nije naviko a znamo svi da mu je psiha slabija strana lako padne u depresiju kad nije prvi.
      RBHonda napreduje najbrze i smanjuje zaostatak a i Ferrari se priblizava cini mi se da Mercove nadogradnje nisu donjele nis spektakularno nit je novi motor napravio napredak ni preinake na bolidu Merc lagano gubi prednost a meo je sve pred sobom do Austrije
      Hondin motor u Maxovom bolidu odradio 4 utrku a mislilo se da ce ga vadit poslije Austrije jedva cekam novu nadogradnju Hondinog motora kazu da bi trebala bit za Spa ili Monzu al ce morat i kazna ic



      4

      3
      • Mercedes ima dovoljno veliku prednost.. u normalnim uvjetima ovo bi bila jos jedna dominantna pobjeda.. kisa je zacinila sve.. donosit zakljucke na temelju jedne kisne utrke je jako naivno.. ferrari i red bull trenutno mogu zaprijetiti mercedesu jedino u kvalifikacijama i to mora biti savrsen krug.. u utrci jedino u ovakvim okolnostima kakve su jucer bile.. pa cak ni tad.. hamilton je jucer odmaglio bez problema naprijed.. da nije bilo SC svako malo, pobjedio bi s dobrom prednosti.. a kakav pritisak hamilton ima? Max je udaljen 70 bodova iza Hamiltona.. ovaj skoro pa da redovno zavrsava u top 5 do kraja sezone svaku utrku, ima dovoljno veliku prednost da osvoji naslov.. jedna losa utrka ne znaci raspad sistema.. sanse da hamilton ove god ne osvoji naslov su nikakve.. a pucanje pod pritiskom.. ja jucerasnji debakl ne bih tome pripisao..



        8

        2
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @matek
        s većinom se slažem osim ovo sa većom prijetnjom u kvalama.
        npr. u utrci je max veća prijetnja nego u kvalama. još uvijek nema pp, a ima 7 pobjeda. ;)



        6

        1
      • A znamo svi da mu je psiha slabija strana!Ko to svi?Kakva slabija strana?Prvu sezonu,od prve utrke se naganjao s jednim kimijem i Alonsom i nije pucao,danas bi trebao pred nekim Maxom ili Vettelom?Svaka im čast,ali on je još uvijek klasa iznad…



        4

        9
      • Sebastian Vettel VettelFerrari Prikaži

        @x1x1x1
        Samo se sjeti 2011. godine i njegovih konstantnih sudaranja i zabijanja u Massu, 2009. u Monzi je ganjao Buttona i u zadnjem krugu se zabio u ogradu. On kad ima dobar bolid i dobru momčad pred sebe, onda je on najbolji, inače je drama.



        7

        3
      • Matek,Max je opasniji u utrci jer je i Honda radila da imaju jaci race mode,zapravo zadnja dva puta kad je Max startao s P2,oba dva puta je imao los start,Helmut i Tanabe su rekli da pokušavaju izvuci sto vise KS iz motora al se motor uvijek ubaci u safe mod!!! Iako bi ja volio da se dobije i Ferrari i Merc u najjačem modu i u postenoj trci!!! Jer je pobjeda slada!!!



        2

        0
  8. Smješno je da jedan Binotto proziva Vettela za lošije rezultate dok taj isti Vettel uvijek štiti momčad iako ga je više puta upropastila nego on sam sebe.
    “Možda bi sve izgledalo još i bolje da vozači sami sebi mijenjaju gume jer Ferrari ni u tom segmentu ne stoji dobro.” – najbolji opis Ferraria.
    Vettel je jučer pokazao da je forma prolazna, a da je klasa vječna.



    29

    1
  9. Hamilton je cijeli vikend bio bolestan i pod tabletama zbog želučanog virusa i temperature.

    Vetma, koji je mit razbijen? Da bolestan čovjek u nenormalnim uvjetima na stazi ne može voziti savršeno?



    7

    17
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Pa kud je onda išao po kiši u kabrioletu po stazi prije utrke? Trebao je u garaži dekicu i kamilicu pa bi vjerojatno vozio malo bliže savršenstvu.

      Šalu na stranu, razbijen je “Never give up” mit. Nakon što se propisno obrukao (događa se, sve ok) – zvao je ekipu da umirove bolid. Sreća da u Mercedesu (za razliku od Ferrarija) imaju vodstvo pa ga nisu poslusali nego ostali do kraja pa igrom slučaja zaradili 2 boda.



      20

      11
      • Kad Hamilton pobijedi – to je zbog bolida.

        Kad Hamilton izgubi – to je zbog njega.

        Odjednom se zaboravlja boks od 50 sekundi. Koji dvostruki standardi.

        Čovjek zadnje 3 godine vozi gotovo bezgrešno u odnosu na ostatak grida i onda na temelju JEDNE utrke odjednom rušite mitove. Bravo!



        19

        18
      • Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

        Vetma sjecas li se Italije 1999?



        3

        2
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ti:

        Odjednom se zaboravlja boks od 50 sekundi.

        Kolumna:

        Čak i nakon tragikomične promjene nosa i guma – on se vratio na peto mjesto.



        12

        2
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Vetma sjecas li se Italije 1999?

        Sjećam se Hakkinenovog izvrtanja, što s tim?



        3

        3
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Negdje sam procitao da je Hamilton inzistirao na intermedijama umjesto promjene na gume za suho. Ako je to istina onda je Mercedes prvi napravio gresku jer bi bez toga Hamilton vrlo vjerojatno otplovio u daljinu kao sto je radio i prije toga. Naravno to uopce ne opravdava dva izvrtanja, a pogotovo ne ono drugo. Naravno isto tako znamo sto bi se dogodilo i da je pobjedio…Velicala bi se jos jedna pobjeda i to ovaj puta s virozom na ledima. U svakom slucaju covjek je uz ogroman talent i brzinu koju posjeduje negdje nabavio Alonsovu kristalnu kuglu.



        6

        1
      • Nisam se referirao na članak, nego na mentalni sklop navijačke mase.

        – čovjek je bio bolestan
        – odvozio bolje od ‘zdravog’ momčadskog kolege
        – dobio krive gume
        – izvrtio se u zavoju u kojem se izvrtilo pola grida
        – jedan od rijetkih izvukao bolid iz šljunka
        – zaradio kaznu
        – momčad ga zadržala u boksu 50 sekundi

        I kada mu je bila puna kapa svega, kada je zbog bolesti, vibracija na bolidu nakon sudara i besmislenog zadnjeg mjesta iza Williamsa zatražio da vrate bolid u garažu i sačuvaju motor/šasiju – Vetma je odmah srušio MIT!

        Genijalno.



        12

        12
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ti:

        – čovjek je bio bolestan
        – odvozio bolje od ‘zdravog’ momčadskog kolege
        – dobio krive gume
        – izvrtio se u zavoju u kojem se izvrtilo pola grida
        – jedan od rijetkih izvukao bolid iz šljunka
        – zaradio kaznu
        – momčad ga zadržala u boksu 50 sekundi

        Kolumna :

        Može se tražiti alibi…



        13

        13
      • Pierre Gasly Frantic Donator Prikaži

        Hehe @Vetma
        Ko da si me špijunirao.
        Sinoć sam napisao podugačak post koji se najviše dotiče 2. i 3. mita, ali sam ga izgubio zbog kombinacije “tablet/internet/djeca/galama/…..”.
        U principu potrefio si sve što sam napisao (a nisam objavio).
        Sad nema smisla da ga pišem (iako mi je @Ferrari rekao da pokušam ponovo danas).

        I šta bi na kraju?
        Šta je imo Hamilton?
        Prehladu, gripu…?
        Koliku je imao temperaturu?
        Jel’ uzo šta?
        Paracetamol? Ne, to ne može, to je za djecu….
        Analgin, brufen voltaren….?
        Jel imo temperaturu prvih 25 krugova ili ne? A onda je naglo dobio?
        Ili je imao 37,8 C, pa mu skočilo na 38,5 – 39?
        Znal’ ko šta?
        Jel objavljen kakav “status”? :chill:



        6

        13
      • Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

        Po čemu li je boks tragikomičan i još više što je tu kriv Mercedes ?

        Hamilton uopće nije trebao ulaziti u boks…
        Hamilton je napravio vozačku grešku, razbio se i zapiknuo preko staze direktno u boks bez da to ekipa uopće zna…

        Ekipa ga nije očekivala niti imala pojma da ulazi u boks
        Ekipa nije imala pojma da treba menjat prednje krilo
        Ekipa nije imala pojma koje gume želi Hamilton, koje inženjeri

        Ekipa je to sve skupa s obzirom na okolnosti odradila čak i super brzo…



        7

        2
      • Nikakav mit nije razbijen, glupost.Sjećm se Bullsa ’90,sezona s 70 pobjeda i 12 poraza.12 poraza nije razbilo mit,72 pobjede su ga stvorile.Tako sa na osnovu jedne utrke “razbijati mit” je ,ajmo biti blagi i reći,neozbiljno



        2

        3
      • Ayrton Senna madgalico Prikaži

        Smijesno je uopce stavljat Hamiltona u isti koš sa Vetteom, a kamoli napisati da je gori od Vettela zbog jednog kiksa naprem desetak Vettelovim pirueta i zabijanja…

        Meni je Vettel super i drag lik kao osoba, ali kao vozac nažalost njegovih navijaca nije klasa koja zasluzuje 4 naslova prvaka. Prvo je to pokazao Ricci i sad to pokazuje Leclerc. Kimi je misterija i nitko nezna sta je u njegovoj glavi mozda ni on sam hehe

        Vettelu je ova utrka samo odgoda neizbjeznog ,a to je da leti iz Ferrarija, jer on nije tip da bude 2. vozac (pogotovo sa 4 naslova sto ima).

        Ja se ne molim kao Vetma da Ham izleti svaku utrku, naprotiv volio bi da sam u krivu i neka se Vettel izdigne iz situacije u kojoj se nasao.

        Nisam tip navijaca koji ceka tudje greske da bi vozac za kojeg navijam dosao do rezultata.

        Tip sam navijaca koji navija samo za vozaca, timovi su mi nebitni.

        Od prvog dana navijam za Hamiltona, ali sad mi je drazi Max…Ham mi je dosadio, (nebitno mi je hoce li skinut rekorde MS-a) a mogu mislit kako je tek hejterima…hehehe



        4

        11
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Meni i dalje nije jasno sto to Leclerc pokazuje u odnosu na Vettela. Dok je Vettel u vidljivo najlosijoj formi svoje karijere i dalje je 20 bodova ispred Leclerca u prvenstvu, no kako to ako je Charles bolji ove sezone..:Vratio bih se samo na pricu o Verstappenu od prosle sezone kada smo pricali kako brzina nije jedini faktor koji odreduje kvalitetu jednog vozaca. Charlesova jedina dva odustajanja ove sezone su dva zabijanja u zid, a tu se treba spomenuti i Kubica style parkiranje u Azerbajdanu. Spanjolskun cu tu izostaviti jer je bila prava katastrofa s obzirom da su imali u najmanju ruku 10 timskih odredbi. Vettel osvaja rezultat sezone za Ferrari u Monaku dok Leclerc sve prati s monitora. Kanada je bila za Vettela kao i Bahrein za Charlesa. I sada se tek dolazi do razdoblja gdje Leclerc pokazuje znakove zivota i osvaja postolja dok Vettel tri (sada vec 4 ) utrke zaredom ima kvar na bolidu za razliku od timskog kolege. VN Britanije bila je samo povod frustriranim fanovima da opale po Vettelu i pocnu smisljati sulude kombinacije gdje Vettela zamjenjuje Ocon, Alonso ili Ricciardo…Vjerujem da ce netko spomenuti i momcadske odredbe koje su isle u korist Vettelu, ali mislim da su one nista naspram ovih zadnjih nekoliko kvalifikacija. Uostalom propusta se Vettelova odlicna voznja u Austriji gdje je skoro ugrabio postolje i prosao nedodirljivog Hamiltona ove sezone. Charlesa volim, buducnost je sporta, Vettel je odlican vozac i veliki prvak, ali niti jednog ne smatram top klasom vozaca. Ono sto meni nije jasno je kako to da triput slupan bolid svi presute, a jedno izvrtanje i sudar cetverostrukog prvaka okarakteriziraju kao vrijeme za mirovinu. Vettel je malo razocarao s time sto je pukao pod pritiskom (mene nije uopce zacudilo jer danasnji mediji nemaju milosti niti malo, a pogotovo kada je u pitanju jedan Ferrari), Charles je odlican za prvu sezonu, ali po mojem misljenju izjednacen ili cak malo ispod Vettela. O timu na pit wallu mislim da nemamo sto reci.



        8

        1
      • Pierre Gasly Frantic Donator Prikaži

        Jbga, istom logikom je i Button pokazao neke stvari tamo nekad 2011.
        A i u periodu 2010.-2012. je bio vozač Mclarena koji je u zbiru u te 3 sezone osvojio više bodova.
        I Rosberg 2016., jel’?



        4

        1
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Bravo@Frantic. Dok je Vettel imao 4 titule naspram Hamiltonove jedne, i dok se ovaj drugi redovno lupao sa Massom, sve u jednoj sezoni. A ni ostale sezone u to vrijeme mu nisu bile nešto bolje. Lupanje sa Buttonom, Maldonadom, pa i ostalima. Sjećam se jedne utrke iz tog perioda, kad se probijao sa začelja, nije nikoga prošao a da nije imao kontakt s njim. Tad je bilo opravdanje da ga je ostavila ona ženska. Ali nebitno. Tada niko normalan, osim njegovih navijača ga nije stavljao ispred Vettela. Sad kad ga je prestigao za jednu titulu, u najdominantnijem bolidu ikad, odjednom se Vettel ne može porediti sa njim. :facepalm:



        3

        1
  10. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    Međutim, Lewis je jučer vodstvo izgubio jer je pogriješio i izletio u barijere, ali daleko od toga da je ta jedna greška bila kraj priče kao prošle godine u Sachs zavoju. Čak i nakon tragikomične promjene nosa i guma

    Prosle godine je kraj price bio valjda jer je auto zaglavilo u sljunku. A tragikomicna promjena nosa i guma se desila zbog cinjenice da se ocekivao drugi vozac.



    5

    1
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Da, to je oboje očigledno.



      2

      2
      • Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

        Kakav je onda argument/usporedba “daleko od toga da je ta jedna greska bila kraj price kao prosle godine”?

        Ako se sjecas Italije 1999. onda ti je valjda jasno da se ovakvim situacijama ne ruse mitovi.

        Jedino ostaje da tvrdimo da laze da je (bio)bolestan.



        2

        1
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Nisam siguran da razumijem što želiš reći. U kolumni piše da izvrtanje u zadnjem zavoju nije bila jedina pogreška pa da je game over nego je nastavio ići od lošeg prema gorem. Odnosno, utrka se dala spasiti u tom trenutku.

        Kako nije bio bolestan prvih 25 krugova dok je sve išlo po planu? ?



        15

        6
      • Ayrton Senna madgalico Prikaži

        Gospodine Vetma…Hehe

        Ne odustajes od trolanja ni pod koju cijenu.

        Tebi kao ekspertu znaci vozac je iste svježine u 1. 25. i 60. krugu, bez obzira sto izgubi par litara tekucine?
        Tko zna zasto je utrka limitirana na max 2h?

        Ako znas, a sigurno znas da se vozac iscrpi u utrci (pogotov kisnoj gdje su ljudi znali rigat u bolidu kao tipa Webber) kako je tek onda bolesnom vozacu…
        Hamilton je sigurno bio bolestan, jer je Ocon stajao u boksu i stalno buljio u Hamiltona i “nadao se” da se se ovaj skljokat.

        Ova utrka je trajala oko 1h 50 min. Ham se izletio nakon 1h utrke.

        Neznam jel ikoji portal ima takvog trola za urednika… ;p



        15

        10
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Tebi kao ekspertu znaci vozac je iste svježine u 1. 25. i 60. krugu, bez obzira sto izgubi par litara tekucine? Tko zna zasto je utrka limitirana na max 2h?

        Mora biti da je zato jer vozači ne mogu izdržati više od 2 sata.

        Ova utrka je trajala oko 1h 50 min. Ham se izletio nakon 1h utrke.

        Čuo sam puno alibija, ali da je izletio zbog iscrpljenosti – to je novost. Vettel je prošle godine izdržao čak do 52. kruga – tek je onda podlegao iscrpljenosti, mora da je jeo puno više voća od Lewisa.

        Neznam jel ikoji portal ima takvog trola za urednika… ;p

        Kad sam izgradiš svoju kuću onda u njoj možeš biti što god poželiš.

        Ne odustajes od trolanja ni pod koju cijenu.

        Vidiš ovo iznad – to je bilo trolanje. :)



        7

        10
      • Ayrton Senna madgalico Prikaži

        Meni se cini da Vettel u bolidu ima vodu, milkshake i smuti. Mozda zbog toga izgleda odmorniji od ostalih nakon utrke ili ne vozi na granici svojih mogucnosti Hehe

        Jer kad vozi na granici ne stignemo ga vidjet kako izgleda jer izleti ili zabije nekog. ;p

        Vetma, uzivaj u ovom clanku jer sljedeci kiks Hamiltona mozda neces vidjet do kraja njegove karijere. ;)



        3

        11
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Vetma, uzivaj u ovom clanku jer sljedeci kiks Hamiltona mozda neces vidjet do kraja njegove karijere.

        Vjerojatno si u pravu, kad će karijeru završiti u dominantnom Mercedesu pa osam grešaka (kao u Kanadi recimo) prođe potpuno nezapaženo.



        10

        10
      • Ayrton Senna madgalico Prikaži

        Ja se nadam da ce on zavrsiti karijeru u Ferrariju. Ham kao fan Senne mogao bi to i napraviti, jer je i Senna trebao zavrsiti karijeru tamo…a i crveno bi mu dobro stajalo. hehe



        4

        4
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ja se isto nadam da će doći u Ferrari, tek tada će biti ovakvih kolumni i napretek :)



        6

        3
      • Bernie Ecclestone Dani Prikaži

        Najbolje mi je kako naš Ante sve zna. On već sad zna da bi Hamilton imao jednakih problema u Ferrari ju kao i Seb. Da nisi vidjelica? Sebu nitko nije kriv kaj zadnje dvij, pa sada već i tri sezone ostaje bez naslova. A velikim djelom je zaslužan svojim greškama. A u obje godine je imao finu bodovnu prednost.


        0

        8
      • Italija senna66 Donator Prikaži

        @Dani

        hoćeš reći da je 2017. Ferrari imao bolid za naslov? U kojem svijetu?
        2018. i da nije imao one greške sjebala ga je momčad višestruko, najviše onim nadogradnjama koje nisu šljakale čak 4 utrke, a da ne govorim o strategijama, ali ajde, ne mogu reći da Vettel tu nije i sam sjebao puno toga. To stoji.
        Na ovu sezonu ako si isto mislio onda ne zna što da ti kažem, očito ne gledamo isti sport jer Ferrari nije konkurentan, one utrke koje su trebali dobit su sjebali maksimalno. Od pouzdanosti do loše momčadi.
        Ne znam u kojem svijetu bi to Bog Hamilton osvojio išta u Ferrariju.
        Nitko, aposlutno nitko, imao bi vjerojatno više bodova od Vettela, ali naslova kao i Seb ne bi vidio.

        Da je sve do Vettelovih greški, kako onda Kimi nije ništa osvojio, kako Leclerc onda nije ispred Vettela koji tako silno griješi?
        I nemoj reći da im nisu dozvolili. Sjeti se Njemačke prošle godine, Monze, sjeti se početka sezone i vijećanja koga pustiti naprijed.



        6

        1
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        imao bi vjerojatno više bodova od Vettela

        Pod uslovom da ne grriješi. Ali da vozi u Ferrariju možda bi griješio još više. Kao npr. što je griješio od 2009 do 2012.



        3

        1
  11. Petronas matkobee Prikaži

    Stoji sve u članku, ali koliko se autor teksta “naslađuje” zbog greške Hamiltona…. to nije nimalo objektivno, ako se već nazivate novinarom… Da navijač sam Hamiltona, ali prvotno Mercedesa, i ovo su samo slamke za koje se možete uhvatiti…. vjerujem da je to zadnja slamka ove sezone…. Da se razumijemo, Vettel je jucer odvezao jednu od boljih utrka,pametno,precizno, bez greške kako on to zna i umije,i s ovog portala su ga rano ljudi poceli otpisivati…

    Na kraju dana, svi smo mi navijači Formule 1 kao organizacije, a spuštati se na nivo prepirke koji je vozac je bolji je ravno onoj djecijoj prepirci “moj tata je jači od tvog tate”,a nitko nije bezgrešan,jer na kraju dana i oni su ljudi od krvi i mesa.



    16

    4
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      po ko zna koji put moram ponovit definiciju kolumne sa wikipedije:

      Kolumna je redovno ponavljajući članak ili rad objavljen u dnevnim novinama, časopisu ili drugoj publikaciji. Kolumne pišu kolumnisti. Od drugih oblika novinarstva kolumna se razlikuje po sljedećim kriterijama: redovna je značajka u publikaciji upravljana je od strane autora sadrži izričito gledište ili mišljenje.



      14

      2
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      to nije nimalo objektivno, ako se već nazivate novinarom

      Ne nazivam, niti me zanima previše kako me tko etiketira. ? Tu ste (ili niste) zbog sadržaja, ne zbog mene.

      spuštati se na nivo prepirke koji je vozac je bolji je ravno onoj djecijoj prepirci “moj tata je jači od tvog tate

      Slažem se. Ja puno više uživam u situacijama kad jedan vozač pogriješi pa su komentari “on nema pojma”, a drugi pogriješi dvaput pa su komentari “fenomenalno se izvukao iz ekstremno teških situacija”.



      24

      1
  12. Nisam fan Hamiltona, ali ne treba drvlje i kamenje sad po njemu. Prvu polovicu utrku je kontrolirao jednako savršeno kao Max drugu polovicu. Na slick gumama su redom izletili i Verstappen i Raikkonen i Leclerc i Hulkenberg i Vettel prosle godine na identičan nacin. Netko se izvukao netko ne. Nakon tog pitstopa, bio je iza Albona u odlicnom Toro Rossu, ali ni Vettel ni Max se nisu proslavili na inter gumama u prljavom zraku, ovaj iza Kimija pola utrke, a ovaj iza Bottasa. Tragican je Bottas koji na slicku nista nije mogao Strollu.
    Na kraju utrke je ocito odustao nakon onog spina u prvom zavoju ne zeleci riskirati. E sad je li to odustajanje od mantre never give up, ili samo visak godina i glava koja kaze da je za ovo popodne to to, tesko je reci. Mislim da je ovo drugo.
    Uglavnom, na zalost mene i svih, Lujo ce se opet vratiti i izdominirati dobar broj utrka ove sezone.
    Ako cemo gledati ovu utrku po izljetanjima i postotku provedenom izvan staze onda su Williamsovi vozači najtalentiraniji na gridu.
    A drago mi je i zbog karme. Prosle godine je Vettelu ovdje bio doomsday, sad je Lewisu. Pod ovakvim uvjetima nitko nije imun. Vettel je puno propatio zbog te Njemacke, a sad vidimo da i drugi vozaci, prosle godine heroji, rade iste greske.
    I ja sam bio njegov kriticar, ali nakon ove utrke mozemo se velik broj nas ipak malo zamisliti.



    13

    2
  13. Italija senna66 Donator Prikaži

    Vettel je jučer pokazao da je iz svojih grešaka naučio, Ferrari je pokazao da ništa nisu naučili jer već godinama ponavljaju isto.
    Svaka čast jer je jučer bio vozač i sam svoj vođa strategije. P20 na P2, nije neka spektakularna vožnja, ali vožnja
    bez greške, što je jučer bila rijetkost.
    Stvarno, paljba po njemu je bila prevelika. Dakle godina dana od onog njegovog izlijetanja i 7-8 dana prije utrke svaka druga objava na društvenoj mreži je njegov bolid u šljunku i svaki drugi članak koji spominje mirovinu. Ono najkomičnije je da pored sve medijske paljbe, Ferrari umjesto da hrabri Vettela dođu sa izjavom da nisu zadovoljni Vettelovom sezonom. A meni odmah kroz glavu prolete svi failovi Ferrarija od 2018. pa do sada koji kad se zbroje su daleko veći od njegovih.
    Vettel griješi, večina greški je upravo zato što je Ferrari nesposoban poručiti timskom kolegi 10-15 krugova da se makne. A to smo gledali i ove sezone sa Leclercom. Na kraju ostaje sve u rukama vozača i dogodi se greška.
    Momčad ne zna stati iza vozača, bio Seb isključivi krivac ili ne, pred domaću utrku gdje je tvoj vozač učinio odlučujuću i skupocjenu grešku pred godinu dana, sigurno ne dolaziš s tako idiotskim izjavama.
    Kad god Ferrari napravi idiotizam Vettel je pred kamerama pravda ekipu, ponekad čak i kritizira samoga sebe. Ferrari je nakon svakog faila jednom nogom u avionu.

    Nema pomaka u razumijevanju bolida, možda malih, nema nadogradnji, nema odlučnosti, nema dobrih strategija, nema čak ni dobrog pitstopa. Sezona je gotova, ali zašto ne pripremati teren za sljedeću godinu? Upravo na ovim područjima.
    Ferrari se danas čini kao vrlo opuštena ekipa koja kao da ne živi u realnosti. Njima je sve oke, iako griješe baš u tim svim istim stvarima. Dakle nema niti autoriteta, nema vođe. Prvo i osnovno vratiti Binotta na staru poziciju, dovesti šefa ekipe sa velikim autoritetom. Jedino će tako ekipa dobiti muda. Možda od tuda krenu bolje stvari.
    Ekipa je vrlo vjerojatno dobra i inovativna, ali nema nekoga tko ih goni. Ovo možda, ali možda čak i nije toliko fulana filozofija. Tragikomično je da jedna ekipa u 3 godine, promijeni svoju filozofiju 3 puta i to vrlo drastično. 2017. su imali bolid s odličnom trakcijom, aerodinamički najbolji bolid te godine. Falili su u snazi motora. Zbog čega jednostavno nisu zadržali sličnu filozofiju i razvijali motor? Motor je od 2018. bio jednak ili nešto malo jači od Mercedesovog. Filozofija 2018. je bila drugačija, ali opet je bila dobra. Samo je trebalo pametno razvijati bolid što na žalost nisu postigli, već su 3-4 utrke “shvaćali”bolid, da bi se na kraju vraćali na stari paket i eto opet vrlo brzog Ferrarija. 2019. je drastično drugačija filozofija, totalna suprotnost 2017. Smatram da je filozofija čak i oke, i da je više do toga što oni taj bolid ni sada ne shvaćaju u potpunosti. Tragedija. Možda bi bilo najpametnije razvijati ovu trenutnu i doći pametniji i jači 2020. Vjerujem da bi urodilo plodom. Da su barem strpljivi s tim filozofijama kao što su sa momčadskim naredbama i strategijama.

    Vettelu se u ovom trenutku gdje stvarno nema što za izgubiti isplati oplesti pred medijima po Ferrariju, onako reda radi. Jer igrao on dobricu ili zloću koji bi bili možda Alonso i Hamilton (opravdano s obzirom kakav je Ferrari cirkus) on ionako dobiva kritike od svog tima i pogotovo medija, dok taj isti tim svoje greške skriva pod tepih, iako ih svi vrlo jasno vidimo, njima očito paše paljba po vozaču. To se vidi i po talijaskim medijima koji Vettela najviše razapinju.
    Ostatak ove sezone mogao bi odrediti sudbinu Vettela. Vettel je vrhunski vozač kojeg će možda gledati kao slučajnog prvaka. Vrijeme je da Seb dovede u red neke stvari, ili neka potraži sreću u npr MB ili RB. Koja god bude sudbina navijam za još jedan naslov, pa makar i ne u Ferrariju. Možda je ova utrka, koja ga je koštala naslova prošle godine, prekretnica ove loše priče u Ferrariju i povratak na sretnija poglavlja u karijeri.



    15

    0
  14. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    Zelim reci da je i Hakkinen bio bolestan tog septembarskog dana u Monzi.

    I da niko tom momentu ne pridaje znacaj “rusenja mita”, bez obzira sto mu se manje vise ista stvar vec desila iste godine u San Marinu.



    3

    2
  15. Članak i tema članka odlično pogođeni, svaka čast na tome. Sa sadržajem se baš i ne slažem. Prvi mit da, ostali su manje više splet okolbosti iz ove utrke. Mitovi se dugo stvaraju da padnu ili se potvrde u jednoj kaotičnoj trci. Za mene su pali neki drugi “mitovi” iako su to više hypovi u određenim trenucima sezone ili prošlosti.
    – ne postoji Bottas 2.0. Postoji vrlo dobar vozac koji nikad nece biti materijal za prvaka
    – ne postoji izravna borba Ferrarija i Mercedesa ove sezone i Max je najveci konkurent Lewisu do kraja sezone ( s osjetnim zaostatkom)
    – Renaultove velike ambicije vec su sad ozbiljno poljuljane i borit ce se za 5 mjesto konstruktora do kraja
    – Sainz je najveca greska Redbulla u povijesti odabira/otkaza vozača



    11

    0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Da, dobro si pogodio sve napisano.
      Bottas jednostavno nije kapacitet za prvaka, Ferrarijev uzlet je neznacajan u širem pogledu stvari, Renault je smiješna ekipa u odnosu na ono što žele biti, a Sainz je vozač kojeg je RB ipak trebao sačuvati, bez obzira što nije kapacitet Verstappena.



      7

      4
  16. Jim Clark VekiVedro Prikaži

    Ima li gdje na internetu snimka utrke za pogledati?



    2

    0
  17. Hvala na odlicnom clanku.



    3

    2
  18. Red Bull grga Prikaži

    Pogođena analiza!



    2

    1
  19. Nigel Mansell _bataziv_0809 Prikaži

    zahvaljujem! ja tražio sa sickness i illness, a trebao sam ukucati fever.
    https://www.mclaren.com/racing/heritage/driver/mika-hakkinen/how-monza-got-the-better-of-mika-in-1999/

    Da :) to je ovako fun fact za tu trku, a tebi ce biti jos interesantnije da je to zadnja pobjeda za bolid pogonjen Mugen Hondom :)



    1

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      nurburgring je trebala bit peta. :(



      2

      0
      • Tag Heuer tifosoante Prikaži

        Nurburgring 1999 je bio isto teški kaos od utrke , isto tako zbog kiše, start se ponavljao zbog povarene signalizacije, vodeći se mijenjao više od ministara u ovoj vladi pa krenimo: Frentzenu ode motor tek što je izašao iz boksa, DC izlijeće sa staze ubrzo nakon toga, nije dugo u vodstvu bio ni Fisichella te isto izljeće, Ralf Schumacher tek što je preuzeo vodstvo ga gubi zbog puknute gume, te na kraju vodstvo preuzima Herbert i donosi prvu i jedinu pobjedu Stewart GPu, a ne treba zaboravit ni već dobro poznati pitstop Ferrarija kad se Irvine načekao da mu montiraju zadnju desnu gumu, te tužno odustajanje Badoera 10ak krugova prije kraja sa solidnog 4. mjesta, a to mu je bila i jedina šansa u karijeri da osvoji neke bodove.



        2

        0
      • Sebastian Vettel VettelFerrari Prikaži

        Trebao je Frentzen biti prvak te godine???


        0

        0
      • Tag Heuer tifosoante Prikaži

        Ne mogu reć da li bi postao prvak jer nisam još rođen bio kad se vozila ta sezona(ja san 00.god), gledao sam jedino Nurburgring i Monzu od te god, a Silverstone, Imolu i Austriju sam gledao highlightse, al sigurno bi to bio zanimljiv troboj za naslov prvaka(Mika, Frentzen i Irvine).


        0

        0
  20. Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

    Kolumna ko kolumna je dobra. Slažem se sa nekih 80% izrečenih stvari.
    Interesantan je manjak objektivnosti kod autora kad piše o Lewisu Hamiltonu. Još je interesantiji kako se on povećava iz godine u godinu.
    Ostatak cca 20% ću nabrojati.
    1. Suci su odradili sjajan posao. Znači bilo je potrebno da sudije naprave presedan i ne kazne ono što se uvijek kažnjavalo sa +5sec. da bi autor to proglasio kao hrabro suđenje? Ili je to zato što je u pitanju Ferrari.
    Dalje usporedba ovogodišnjeg prekršaja i prošlogodišnjeg je pucanj u prazno. 1. pravilo je promjenjeno tako da nema mjesta sumnji i olakšavajućim okolonistima tipa SC, a 2. ovogodišnji ulazak u pit lane je bio sa pogrešne strane čunja.

    nikog ne bi iznenadilo da je prošao bez kazne

    Možda da autor promijeni društvo, s obzirom da svima koje ja poznajem je bilo jasno da je kazna ko kuća za Hamiltona. Upravo iz gore pomenutih razloga. Ili pak autor još uvijek ne može da “probavi” da kazna od prošle godine je bila konzistentna i u skladu sa pravilima, čak su se dijelovi kazne (SC) mogli naći u drugim slučajevima.
    Ostali dio se slažem sa autorom.

    2. Lewis Hamilton

    Ružno je veseliti se tuđem problemu

    ali se veselje ipak osjeti na kilometar. N
    Neću puno oko ovoga, s obzirom da se slažem da je ovo jedna od gorih utrka LH.
    Da je gora od Vettelove od prošle godine, vjerovatno za autora i njegovo društvo jeste. Za ostatak svijeta ni blizu.
    Bez traženja alibija, Hamilton je vozio u skladu sa svojim renomeom sve dok mu nisu stavljene gume za suho. Tad je pošlo svašta nešto naopako, slabo je procijenio svoje mogućnosti i izvrtio se i oštetio bolid. Ostalo je prazna priča,
    Za “retire the car” autoru preporučujem da pogleda kraj utrke i tablicu osvojenih bodova pa će mu značenje “Never Give Up” biti možda jasnije.
    3. i 4. se slažem. Možda ove sugestije Vettela ih natjeraju da više vjeruju vozaču nego kompjuteru, mada je to u današnjem svijetu F1 jako teško.
    Kompjuter vjerovatno u 90% pogodi strategiju tačno i donese ključno prevagu, u ovakvim uslovima je nemoćan. Procijeniti kad je tačno pogodio, a kad promašio je jako teško.
    Zato se i radujemo ovakvim utrkama koje promiješaju sve moguće karte.



    7

    4
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Za “retire the car” autoru preporučujem da pogleda kraj utrke i tablicu osvojenih bodova pa će mu značenje “Never Give Up” biti možda jasnije.

      Možeš li pojasniti ovo? Nisam točno shvatio kakav je izgovor za “Retire the car” i “Never give up” istovremeno. Realno, da Mercedes nije ovako sređena ekipa – Lewis bi vjerojatno davnih dana otišao baviit se nečim drugim jer vidimo da nikako ne podnosi dobro ove rijetke slučajeve kad ekipa ispusti konce iz ruku.

      Upravo iz gore pomenutih razloga. Ili pak autor još uvijek ne može da “probavi” da kazna od prošle godine je bila konzistentna i u skladu sa pravilima, čak su se dijelovi kazne (SC) mogli naći u drugim slučajevima.

      Tako je, sasvim je normalno da suci u objašnjenju kazne napišu ovo: “vozač i ekipa su iskreno priznali pogrešku i činjenicu da je zavladala zbunjenost unutar ekipe oko toga treba li ostati na stazi ili ući u boks i to je dovelo do kršenja pravila”

      Možeš mi sigurno pokazati još jedan primjer da su suci nekom drugom oprostili prijestup s ovim obrazloženjem?



      6

      3
      • Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

        Možeš li pojasniti ovo? Nisam točno shvatio kakav je izgovor za “Retire the car” i “Never give up” istovremeno. Realno, da Mercedes nije ovako sređena ekipa – Lewis bi vjerojatno davnih dana otišao baviit se nečim drugim jer vidimo da nikako ne podnosi dobro ove rijetke slučajeve kad ekipa ispusti konce iz ruku.

        Ti hoćeš da prikažeš da je Hamilton htio odustati od utrke ali mu iz Mercedesa nisu to dozvolili.
        Pa ko je branio Hamiltonu, da kao neki vozači prije, parkira bolid pored staze i kaže to je to?
        Taj dio koji si ti čuo, je bio sastavni dio konverzacije. On je pitao da li da odustanu, jer su dijelovi ključni, njemu su rekli da ostane i da se bori. On nije odustao i ostao da se bori za 11.mjesto i na kraju osvojio dva boda.
        Šta tebi tu nije jasno sa uzrečicom “never give up” ja ne znam.
        Meni ništa nije realno u toj rečenici kojoj si ti počeo sa “realno”. Nisi jasan. Daj mi link da vidim na osnovu čega si to zaključio. Čisto da provjerim na čemu zasnivaš to “realno”.

        Već smo vodili raspravu i sad si našao neki drugi argument.
        Opet ne valja. U prijašnjim pravilima je bilo da ukoliko vozač ulazi u box (jako važan dio ulazi u box) da to mora uraditi po određenoj proceduri.
        S obzirom da Hamilton nije ušao u box, a ekipa je rekla da se zbunila u komunikaciji i priznali grešku, tu se stvorila konfuzija. Odlučeno je da se kažnjava prvom slabijom kaznom, zbog toga što su bili uslovi pod SC i da Hamilton nije nikoga ugrozio sa svojim postupkom.
        Prema novim pravilima su pokrili tu rupu. Sad su izbrisali taj dio ukoliko vozač ulazi u box.
        Naravno tebi opet neće biti dovoljno. Ali zato kad treba Vettelu oprostiti udaranje protivnika pod SC tad ćeš na sav glas galamiti kako je Hamilton kriv jer ga je prvi izazvao. To što su mu dali manju kaznu, nema veze ionako kazne nije ni trebalo biti.
        Kad Leclercu progledaju kroz prste i naprave presedan zbog “unsafe release” to je za tebe hrabra odluka.
        Da su to dosudili Hamiltonu, ti bi opet galamio godinu dana kako Warwick opet štima Lewisu pobjedu, ne bi li ga nekako pogurao do magičnog broja 92.



        5

        10
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Aha, pa što ne kažeš, sad vidim uzrok problema. Nekog obojiš nekim epitetom i onda primjenjuješ općenite karakteristike koje smatraš za te navijače:

        Ali zato kad treba Vettelu oprostiti udaranje protivnika pod SC tad ćeš na sav glas galamiti kako je Hamilton kriv jer ga je prvi izazvao.

        Ovo nema veze sa mnom, ti kao da raspravljaš s nekim popćenim “Ferrarijevim navijačima”, umjesto da čitaš što ti pišem. To mi se čini kao gubljenje vremena. Ja sam tu utrku radio prijenos uživo na TV i za sekundu i pol sam osudio to što je napravio, vjerojatno brže nego Crofty/Brundle dvojac koji su prototipi zaljubljenih Britanaca.

        A galamiti da Warwick štima Lewisu bilo što nije potrebno jer je Warwick jedini sudac u bilo kojem modernom sportu koji je prije početka događaja rekao da on želi da (citram) “njegov dečko Lewis” pobijedi. Ali, hej, prijeći ćemo preko toga jer… Ček, zašto prelazimo preko toga?



        6

        2
      • Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

        Nema potrebe da se rasprava okreće na neki lični ili kolektivni nivo.
        Ti si uveo argument

        Budimo realni – nikog ne bi iznenadilo da je prošao bez kazne uz objašnjenje “na stazi je bio SC i nije postojala opasnost za druge vozače”

        na način da je to nešto što je opravdanje samo za njegov incident. Ja sam samo povezao sličnu situaciju gdje je SC argument također uveden, a o tome se ne priča.
        Ja zaista nisam toliki kapacitet, a ni neki tvoj fan ili hejter (više sam fan nego hejter samo za informaciju) pa da pamtim sve tvoje izjave.
        Tako da ako nisi galamio da je Hamilton kriv, (a izgleda da nisi) … izvini.
        Zato ću te direktno pitati:
        Da li si ti u prenosu rekao da je kazna sa Vettela smiješna s obzirom da je namjerno udario protivnika, a za to se uvijek davala crna zastava? Da li si ikad poslije rekao (a da ne kažem ponavljao u svakoj prilici) da sudije nisu presudile ispravno?
        Da li si ikada rekao da je kazna za Lewisa Hamiltona imala slijed, jer je upravo Vettelu smanjena kazna za jednu stepenicu niže zbog toga što se incident desio pod SC? Napomena jedna stepenica niže od kazne +5sec. je opomena koju je Hamilton i dobio.
        Da li si prenio vijest na ovom portalu da je jedan sudija izjavio poslije utrke da nisu dali crnu zastavu jer nisu htjeli da se mješaju u borbu za naslov?
        Ili da li si ikad rekao za tog sudiju (ne znam mu ime, ali je lako pronaći ukoliko treba)

        Ali, hej, prijeći ćemo preko toga jer… Ček, zašto prelazimo preko toga?

        Što se tiče Warwick-a jeste to rekao. Međutim nekoliko puta je kaznio Lewisa dok je bio sudija, tako da ne vidim neku vezu. Čak i u ovoj utrci je Lewis popio kaznu, dok je Ferrariju dosuđena novčana kazna veličine 1 kune (s obzirom na budžet koji raspolažu)



        1

        4
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Da je gora od Vettelove od prošle godine, vjerovatno za autora i njegovo društvo jeste. Za ostatak svijeta ni blizu.

      Vettelova utrka prošle godine je imala gore posljedice, a što se tiče same vožnje, definitvo je gora Hamiltonova ove godine. I sa tim će se složit svako neutralan ko je odgledao obje utrke. A ako ti i tvoje društvo mislite suprotno onda mora da ti svo društvo pripada Mercedesovom fan klubu…



      4

      1
      • Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

        mora da ti je svo društvo

        Svo riječ ne postoji. Očito još uvijek kubiruš sa pravopisom.
        Ti si daleko od neutralnog ne znam otkud te uopšte u priči. Nalijepi minus kao što uvijek i radiš i okani se ćorava posla :thumbs:



        1

        5
  21. Fernando Alonso Lux14 Prikaži

    Naravno, to nikad neće doći na naslovnicu mainstream medija niti će ga Sky prozivati kao što se radilo dok je Fernando Alonso imao slične izjave

    Oho :party: sky/motorsport/racefans bi jedva dočekali nabiti Alonsa (ili Vettela) na udarne vijesti. I time bi samo pomogli u stvaranju upravo onoga što jako vole. Mitova. Nedodirljivih, GOATova, velikana, rekordera…
    Ova je utrka pokazala da nitko nije nedodirljiv, ni Lewis ni Mercedes.
    A za to je samo kiša trebala zarosit…



    7

    0
  22. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …postoji li šansa da dobijemo audio ‘transkript’ team radia od seba i charlesa?… Hvala… :)


    0

    0
  23. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Mitovi su da se razbijaju ili pobijaju. Ova trka je pokazala da suđenje može biti normalno, koliko god može biti sa pravilima kakva jesu. Ova utrka je pokazala da Vettel nije zaboravio voziti i da ima još želje i volje. Inače bi ostao 7. ili 8. i ne bi se trudio. Gledao sam najavu utrke na njemačkom RTL-u i pitao ga novinar je li san o naslovu u Ferrariju još uvijek aktualan i sa osmijehom je rekao da je itekako živ. Ova utrka je pokazala da Hamilton nije svemirac koji hoda po vodi. Ova utrka je pokazala da i najbolje momčadi griješe. Za Ferrari se slažem, nikakve hrabrosti i slaba odlučnost u odlukama koje i donesu za koje ni sami, čini se, nisu sigurni zašto su ih donijeli. Ali, ohrabruje 2. mjesto, više nego problemi kojih Ferrari i dalje ima.



    3

    0
  24. wowwww koliko žeste u komentarima :) ako ništa ante je kolumnom ( svojim mišljenjem ) ponovno zakuha . sa mišljenjima pa i topicima ne moramo se slagat ali da bi im se “suprostavili” prvo treba sve polako , pažljivo pročitat šta izgleda lako no često konstatiram da to i nije tako . zatim to polako , pažljivo pročitano “štivo” treba razumit šta je izgleda teže . da li zbog navijačkih strasti ili nečeg drugog ( ne usudim se napisat čega ;) ) razumjevanje može bit problematično . već sam danas na topicu “Suluda utrka u Njemačkoj – Verstappen pobijedio, Vettel drugi!” pisa nešto o pucanju pod pritiskom inspiriran lanjskom njemačkom i jučerašnjim događanjima u mercu . u kolumni se to spominje , a moje je mišljenje da je ovo jučerašnje pucanje pod pritiskom kompletnog tima mercedesa iznimka koja teško gotovo nemoguče da se ponovi . jer jbga , kad sve pripremite za proslavu obljetnice , 200. trke , obojite nos bolida , donesete velike nadogradnje , obučete mehaničare u nekadašnje “nošnje” ( meni su bili jako simpa sa kaišima oko pasa , kačketima ) , startalo se ka nekad bez obzira na kišu ( hvala direktoru trke na pravoj odluci ) . … zbog lošeg starta maxa sa P 1 i P 3 odma na startu zauzmete P 1 i 2 vodite trku . kako to da ne navuče osmjeh na lica tima , fanova . ljudi kažu da posli kiše dolazi sunce ali usprkos kiši sunce je mercedesu/LH “trajalo” 29 krugova , a onda je sunce zamjenila kiša ( figurativno ) … malko se ukazalo ponovno u 47. krugu i to je bilo sve . ne sjećam se kad je zdnji put LH ovoliko , ovako griješio . zapravo , mislim da je teško griješiti kad je gotovo konstantno situacija konforna , kad uz dominantan bolid imaš i “čuvara” , a ne treba zanemarit ni talent LH ( i sve drugo pa i igrice koje ima u “rukavu” 5 X prvak ) ali …. već “davno” sam spominja kako je za mene LH “kralj” lock up – a kad je pod pritiskom bilo da ga “pogoni” adrenalin kad ganja “bitne” konkurente , bilo da se želi šta prije udaljiti od njih kad ga “progone” .
    jučer je bila drugačija vrsta pritiska … “jubilarni pritisak” + poprilično neugodni uvjeti na stazi . po meni je situacija gotovo svo vrime trke bila ” ko se bolje snađe i prilagodi” . tu se valjda od želje za šta boljim slavljem jubileja pogubila , puka cila momčad mercedesa . sljedeća trka će bit “obična” i opet će mo vidit “stari” mercedes . ante nije ništa loše napisa o LH . opisa je događanje , možda je malko bombastično jučerašnje događanje staviti “pod” razbijanje mita , ali fanovi ka fanovi … nisu primjetili da je okosnica svega šta je ante napisa tek ovo mantra “Never Give Up” je jučer zamjenjena sa “Retire the car!” jer je možda samopouzdanje LH jednostavo “isparilo” usljed događanja . fanovi LH se “vade” na zdrastveno stanje pogoršano koje je bilo OK 29 krugova jer eto kasnije se stanje samo pogoršava . pričaju ka da je LH ,robot isto ka i osoblje merca . nikako da “priznaju” da su i oni ljudi koji jučer zbog pritiska specifičnosti trke nisu imali svoj dan . ” Ferrarijeva strategija je da nemaju strategiju” stvarno ? možda je i nemaju ali ne treba sudit na osnovu jučerašnje trke . zapravo kako prvenstvo odmiče treba ih sudit sve manje . znam , zvuči suludo ali mislim da su u taboru ferraria u takvom stanju “uplašenosti” neuspješnošću dosadašnje sezone da bi bili najsritniji da nikakve odluke , poteze ne trebaju “vuč” .šta god naprave ( katkad i dobro ) bude u konačnici nedovoljno ( drugi naprave bolje ) ili loše . npr … kad trebate prominit gumicu na slavini zatvorite glavni ventil , skinete dio , zamjenite gumicu i sve ponovno vraite na misto . prvi zub nareza pogodite iz prve . ali kad ne bi mogli zatvorit glavni ventil , kad bi radnju trebali obaviti dok voda teče virujem da prvi zub nareza dok voda teče sigurno ne bi pogodili iz prve ni druge ni …. mislim da se to događa u ferrariu . pod pritiskom neočekivanog razvoja sezone jednostavno su izgubili samopouzdanje . a šta se tiče jučerašnje trke … pa griješili su svi . šta je čudno da je seb sugerira timu ulaske u box , da je seb “pogađa” , inzistira kad se nisu slagali oko odluka ? vozači su u ovakvoj trci jedini neposredi učesnici i najbolje su znali šta se događa . npr vjerovatno je “hrabro , odlučno ” ( za razliku od ferrarieve neodlučnosti , kukavičluka) donesen zaključak ekipe RB da max ide na srednje meke gume . i šta se desilo ? max se izvrtija i TR pita zašto su mu stavili te gume . ako je to pita valjda je odluku o gumama donija tim , a ne on koji je na stazi i bolje zna od njih . u sljedećem slučaju su bili manje hrabri ( kad ih je pita koje su mu najbolje gume ) i odgovorili “Max, trenutno ne možemo vjerovati kompjutoru” znači li to da je “hrabrost , odlučnost” RB zapravo jučer bila umjetna inteligencija ? seb je inzistira jer je iskusniji max pita jer je neiskusniji . a da mu se desilo kad je prelaskom na medium gume koje mu je tim hrabro , pametno odabra umisto okretanja za 360 izaša na šljunak bez mogučnosti povratka na stazu ili da se zbog klizavog šljunka zabija u ogradu ? virujem da niko ne bi “opleja” zbog pogrešne odluke po RB ka sad po ferrariu iako su obe “priče” završile sritno no ferrarieva se pamti , RB ne . nešto od ovoga max je i sam komentira “Sad nakon utrke mogu reći da sam napravio spin za publiku, ali u tom trenutku je bilo nezgodno voziti na medium gumama koje nemaju toliko gripa. ” . spominje se i nesposobnost ferraria kod izmjena guma . valjda je tome kumovala ona nedavna 6 , 1 s konfuzna izmjena ali u njemačkoj je to sve bilo OK ( i inače je OK ) . npr od onih koji su 5 X ulazili u box samo je maxova bila brža od sebove , svi ostali su bili sporiji ali usprkos tome nije zgorega napisat “Možda bi sve izgledalo još i bolje da vozači sami sebi mijenjaju gume jer Ferrari ni u tom segmentu ne stoji dobro.” isto ka šta fanovi merca/LH ( ej fanovi i bottas vozi za mercedes :) ) nisu ispravno ( po mome mišljenju ) shvatili antino “Never Give Up” i “Retire the car!” tako mislim da mnogi nisu dobro shvatili mattiino “Binotto: Iskreno, očekujemo više od Vettela” jer su valjda “ispustili” pročitat ili shvatit poantu “….možemo reći da nije bio dobar u utrkama kao u kvalifikacijama, ali on i dalje ostaje miran i fokusiran, pronaći će način za poboljšati stvari.” zar mnogi nisu očekivali više od seba ove sezone s obzirom na u jednom dijelu 2018. ( do njemačke ) jako dobre izvedbe ? ako mi neko kaže da ove sezone nije očekiva više mislit ću da laže . e ali onda su zaredale greške šta seba ( npr njemačka ) maurizia ( italija ) . virujem da su mnogi fanovi mislili kako je seb u ovoj sezoni ostavija greške iza sebe , kako je vrime za “osvetu” ( naročito posli testiranja ) ,očekivalo se više ALI greške su se nastavile i ove sezone u nekim trkama npr kanada di je puka pod pritiskom LH , napravija grešku , sudar sa maxom . o tome više (očekivanja) govori binotto , izgovorija je ono šta su fanovi mislili , pisali , nije govorija pritiv seba jer dio rečenice “…. ON I DALJE OSTAJE MIRAN I FOKUSIRAN , PRONAĆI ĆE NAČIN ZA POBOLJŠATI STVARI ” meni “govori” da mattia , tim imaju povjerenja , vjere u seba , a ne “pljuju” ga . a štampa ? pa i njemačka štampa je “pljuvala” MS kad se vratija u F 1 sa mercedesom , a svi znamo da su taljani puno temperamentniji , a ferrari im je svetinja . jako me zanima seb u mađarskoj jer je posli dugo vrimena u intervjuu bija nasmijan , zadovoljan … ka da se ponovno “pronaša” . možda je pronaša način za poboljšat stvari … ono o čemu je binotto govorija .



    6

    2
  25. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Koliko uvreda, koliko opravdanja, koliko bijesnih navijača Mecedesa, tko je kriv što je jedini Mercedes koji se nije razbio Mercedes safety car? Max, Vettel, tko? Tota bi isto trebalo pitati bole li ga ruke, nije lijepo doma ovako izgubiti.
    Sve to poslije samo jedne loše trke Lewisa, a da pritom Ferrari uopće nije pobijedio.

    I što ćemo sada, Vettel je vozio ko urica po kiši, kao da je nema, a trebao bi u mirovinu, nema pojma, volje i slično, Stroll koji isto nema pojma opet je po kiši dobar, među prvima prešao na slick , a Lewis, uskoro 6x prvak se dva puta izvrtio i razbio, kako to?



    6

    6
  26. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Sve vise manje dobro napisano i slazem se. Samo 2 stvari , po meni , ne drze skroz vodu.

    1. Da je ovo losija utrka Hama nego sta je bila Sebova prosle godine. Naravno ako se gleda sama voznja onda je 100% istina. Ali Seb je prosle godine u toj utrci izgubio sve te sezone , a Hamilton apsolutno nista nije izgubio. Koji bod i to je to , i dalje ima sve sta je imao prije utrke.

    2. Tragikomican box. Mislim da ne postoji ekipa koja bi se u identicnoj situaciji ( da sad ne opisujem specificnost situacije , svi smo vidjeli ) puno bolje snasla.

    Ne kazem da to nije istina sta je Vetma napisao , samo po meni malo “prejaki” pridjevi su koristeni :D.

    Naravno , to je samo moje misljenje , nekome pase nekome ne hehe



    1

    4
  27. Williams Nigel Prikaži

    vettel i leclec mogu biti dobri u mađarskoj ta staza ce im odgovarati.


    0

    1
    • Ferrari može biti dobar tim neovisno o kvaliteti bolida, ali učestalo nisu dobar tim. Pozitivno bi me iznenadilo da 2 utrke za redom Ferrarijev dvojac završi na recimo trećem i četvrtom mjestu, bez ukakanih taktika i loših vozačkih manevara. Ali baš uvijek jedan vozač mora zeznuti, pa onda strateške gluposti….. uvijek nešto.


      0

      0
  28. Bernie Ecclestone Dani Prikaži

    Kad Ante piše o Hamiltonu već znam kaj mogu očekivati. Isto kao i kad piše o Vettelu. Do promjene guma i suludog boksa Lewis je dominirao. Po kišnim uvjetima. Koliko god to Ante htio minimalizirati,a ne suhim kao što su bili kasnije uvjeti. Činjenica je da su druge ekipe kao i vozači odradili bolji posao u kaotičnim uvjetima. Kad za 5 dana Hamilton odnese pobjedu u Mađarskoj opet će biti članci i analize superiornosti mercedesovog bolida.



    1

    5
    • Italija senna66 Donator Prikaži

      Lujo je imao jedan off vikend, zbog čega se tu svetu kravu ne smije kritizirati, pa usrao je cijelu utrku do kraja…po Vettelu se sere maksimalno na najmanju grešku a znamo za kakvu debilanu od momčadi vozi.



      6

      1
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Do promjene guma i suludog boksa Lewis je dominirao

      A onda je ispustio vodstvo prvom greškom, da bi kasnije izgubio svaku šansu novim spinom, pa se za kraj htio povući iz utrke, i što, koja ti je poanta?

      Kad za 5 dana Hamilton odnese pobjedu u Mađarskoj opet će biti članci i analize superiornosti mercedesovog bolida.

      Pa napisao sam gore, naravno da će pobijediti ako ne bude nekih nepredviđenih okolnosti. Mercedes je toliko iznad svih da mu u tome može zasmetati samo neki nešto vanredno. Bottas je dokazao da jednostavno nije kapacitet. Ili želiš reći da Mercedes nije dominantan? Lewis napravi najbrži krug utrke na 30 krugova starom hardu i to nije dovoljan dokaz? Što je onda potrebno, da napravi najbrži krug na tri gume?



      8

      0
  29. Daniel Ricciardo 3 synystera7x Prikaži

    Realno, Lewis je imao sramotno katastrofalnu utrku, slabiju čak i od epski sramotne Vettelove Njemačke od prošle godine. I osim toga – ovu utrku nitko od nas neće zaboraviti dugo, dugo vremena.

    Prokockati 25 bodova kada imas tanku prednost i prokockati 25 bodova(2 je ipak pokupio)dok imas debelu prednost nije epska sramota, da ne znam kako mrzi neko Hamzu malo realnosti nebi skodilo jer je velika razlika kaj je lani Hamilton okrenuo prvenstvo na toj trci…



    1

    0