Izdvojeno

Obje Alfe kažnjene, Hamilton i Kubica u bodovima!

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 47 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Oba vozača Alfe Romeo su dobili +30 sekundi na svoja vremena zbog kršenja tehničkog pravilnika, uslijed čega su Lewis Hamilton i Robert Kubica dobili po dvije pozicije.

Tako je Lewis zaradio 2 boda, dok je Kubica danas osvojio prvi svoj i prvi Williamsov bod ove sezone.

Suci su utvrdili da je bolidima Giovinazzija i Raikkonena trebalo previše vremena da se stvarni okretni moment podudara s inputom vozača u trenutku puštanja kvačila. Drugim riječima – pri startu utrke su imali (namjernu ili slučajnu) pomoć sistema koji je olakšao start po kišnim uvjetima.

Komentiraj

47 komentara

  1. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Sta su napravili? Sad ce se Kubica i Williams demolirat ?



    21

    1
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Jel ovo neka za*ebancija?? A zasto hamilton nije dobio nista sta je isao presporo za vrijeme SC?



    4

    11
  3. Ne može Mečka bez bodova!

    Lewisov najgori vikend = Kubičin najbolji vikend



    25

    0
  4. Ferrari
    PhillSF Prikaži

    Možda čak i najljepša vijest danas…



    7

    6
  5. + 30 sekundi za ovo, neki imaju podnicu koja nije po propisima i onda ih se diskvalificira nakon utrke a neki sa nelegalnim djelovima bolida odvezu pokoju utrku bez sankcija. Koliko su stvarno vremena mogli dobiti s time ako su to na alfama imali? Ok kazna, no bas + 30sec i tko to uopce odreduje?



    25

    0
    • Sirotinja brate mogu i da pisaju po njima. Jebem im mate…. sugavu i njihov pravilnik!



      12

      1
    • Michael Schumacher
      VRSV546 Prikaži

      Po meni bi bilo fer grid kazna na startu sljedece trke



      3

      0
      • Ma bila bi fer bilo kakva kazna ako krse propise no bas 30 sekundi za oba bolida? Pa sc je se maknuo 4 kruga prije kraja i svi su bili na hrpi. S obzirom na okolnosti i koliko im je to zbilja moglo pomoci mislim da je kazna preostra. Onda su ih jeenostavno mogli diskvalificirati. 30 sec je ogromna kazna i u normalnoj utrci a pogotovo u ovakvoj gdje je sc izlazio par puta van.



        13

        1
    • sa motorsporta, jerbo još nema službene objave:
      The penalty – equivalent to an in-race stop-and-go – was the same as that which which be given for a false start.



      5

      0
      • A neki startaju i prije nego se ugase svjetla pa kazu da je taj start savrsen. Meni je ovo preostra kazna za vozace alfe. Ajde npr 5 ili 10 sec no ovo je bas previse. Prerani start je sasvim nesto drugo i nema smisla ga usporedivati sa time jer ako npr startas pola sekunde ranije nego drugi doslovno preletis par bolida na startu. A s obzirom na start nisam dobio neki dojam da su alfe time nesto ogromno profitirale osim sto su rb ovi lose startali.



        7

        2
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Samo je velika razlika to obavit na pocetku trke a ne na kraju trle nakom SC



        2

        0
      • “Regardless of whether there was an actual advantage, the Stewards determined that this was a clear breach of the guidance given to the teams as to how this would be adjudicated.”

        Dakle, nema veze jel bila prednost, znali su.


        0

        1
  6. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Već sam se prepao da će sreća skroz zaobići Hamiltona :mrgreen:



    27

    1
  7. Lewis i Robert zasluženo do bodova. :mrgreen:



    9

    3
    • Hehe
      Sad ozbiljno.
      Po meni, ni jedan ni drugi.
      Za Kubicu kao covjeka mi drago, ali kao vozaca ne toliko. Sad ce ispast na kraju sezone bolji od Russela, za taj jedan bod, a ovaj ga šamara cijelu sezonu.
      A Lewisa bi najradije kaznio s -2 boda za voznju, i tako ih ima sasvim dovoljno…



      9

      4
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ko zna, možda Kubica do kraja sezone zasluži i vožnjama da bude ispred Russela. Ipak je puno bio van F1, još sa hendikepom… Danas je bio bolji, a i juče na kvalifikacijama je bio blizu, uz neke probleme sa bolidom pred kvalifikacije. Mijenjali su mu šasiju…



        6

        0
  8. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Tako je Lewis zaradio 2 boda

    Ni temperatura mu ne može ništa :?



    4

    2
  9. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Tko je mislio da će Vetma više ikad napisati te tri riječi:
    Kubica u bodovima :)



    4

    0
  10. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Šteta zbog Alfi, ali drago mi je zbog Kubice. On i Russell su zaslužili bodove, nismo vidjeli nijednu njihovu grešku, da bolid nije tolika katastrofa, sigurno bi bili u top 10. Zbog Hamiltona mi i nije toliko drago :zubo: Nije zaslužio nijedan, a kamoli dva boda za ovakvu predstavu.



    8

    1
  11. Nakon današnje po mojem mišljenju najbolje utrke u sezoni,i dalje se nastavljaju nizati događaji. Nakon “sumraka” favorita,izljetanja, Sc-a i Vsc-a eto Williams ni kriv ni dužan došao do bodova,nisam to očekivao,ali neka,zaslužili su, da se
    i njima posreči. 2 detalja če mi ostati u sječanju,kaos u boksu nakon Lujinog ulaska,i faca od Totta kad je Bottas izletio i razbio bolid.



    5

    0
  12. Izgleda.. netko će biti ljubomoran..
    hmhm – Russell – mhmh



    3

    2
  13. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    hladno ljudi iz F1 nisu u highlightse ubacili drugo izletanje Hamiltona. :)



    6

    0
  14. Ayrton Senna
    madgalico Prikaži

    Hehe jadan Bottas, imao je +15, a zavrsio na -2 od Hama



    4

    0
  15. Hamilton jednostavno mora osvojiti bodove



    1

    0
  16. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Varali su treba ih kaznit da im nije bio uzet bolid na provjeru bi im proslo pa kad bi tak i drugi bilo bi nepravedno cak bi im dao diskolifikaciju za to


    0

    4
    • Apsolutno se slazem, no kad vidis da neke ekipe muljaju s nekim stvarima po nekoliko gp vikenda pa najdnom se to shvaca kao nedopustna stvar a to sto je prije vozeno tako se zaboravi. Zadnje sto mu pada na pamet, potrosnja ulja , tlak u gumama, protok goriva, felge isl. Fer bi bilo tko god da krsi pravilnik na bilo kakav nacin da bude diskvalificiran bio to ham vettel max ili pak kubica albon ili netko treci. No problem je sto ovi iz f1 nemaju muda tako kazniti najbolje ekipe. A vjeruj mi daleko vise su u sivoj zoni ovi u vrhu nego ovi odozada poretka. Problem je taj sto kad neku muljazu obave ovi iz vrha ce opet biti nekakva opomena ili zabrana testiranja ….



      4

      2
      • Ali u tim slucajevima se radi o pojasnjenjima nekih pravila gdje se nesto proglasi ilegalnim, pa to vazi od tad.

        U ovom slucaju je to vec bilo komunicirano timovima:
        “Regardless of whether there was an actual advantage, the Stewards determined that this was a clear breach of the guidance given to the teams as to how this would be adjudicated.”



        1

        1
  17. Mclaren
    raca Prikaži

    i sad nek neko veli: nemoj stavit Kubicu ko drugog vozača u Managger



    3

    0
  18. izbjegavam koliko mogu prenosit komentare sa foruma koji se pozivaju na linkove koji nisu na engleskom jeziku, ali ova kazna me podsjetila na raspravu od petka-subote na f1techincal forumu:
    jedan citat:
    Max has just confirmed it in his standard Friday sit down with Dutch press: “The FIA ordered us to change something on the engine setting”. And “the reason they ordered us to change was because the throttle response was no longer matching the drivers input, which is required by the rules”

    link: https://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=18874&start=15915



    3

    0
  19. Suci su utvrdili da je bolidima Giovinazzija i Raikkonena trebalo previše vremena da se stvarni okretni moment podudara s inputom vozača u trenutku puštanja kvačila. Drugim riječima – pri startu utrke su imali (namjernu ili slučajnu) pomoć sistema koji je olakšao start po kišnim uvjetima.

    Iskreno nerazumjem zašto bi tu varali, pa nije da će napredovati 5,6 mjesta na staru zbog ovoga. Ako su to stvarno napravili onda su stvarno budale. Nemam riječi za ovakvu glupost.


    0

    1
  20. U Williamsu će biti fešta do utrke u Hungaroringu, neće voziti ni kvalifikacije, vozači će doći mrtvi pijani na utrku, neće zapaliti samo svoju garažu, zapalit će cijeli paddock???



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni