Vijesti

Magnussen krivi Grosjeana za novi kontakt – Francuz se ne slaže

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nova utrka i novi bliski susret Haasovog veselog dvojca – iako ovaj put nije bilo posljedica kao na VN Velike Britanije, Gunther Steiner sigurno nije uživao u novom kontaktu Kevina Magnussena i Romaina Grosjeana.

Grosjean je s vanjske strane pokušao proći ispred Magnussena na kočenju za ukosnicu nakon Parabolike, no Danac je s unutarnje strane zatvorio vrata te je došlo do kontakta gumama – sličan je kontakt u Velikoj Britaniji obojicu izbacio iz utrke. Ovog su puta stigli do cilja i osvojili 9. i 10. mjesto, prve bodove za američku momčad još od VN Monaka.

“Nemamo pravilo koje nas sprječava da se međusobno borimo. Jasno nam je rečeno da se ne smijemo dodirnuti i ja ne vidim razlog zbog kojeg smo to morali napraviti.”

“Jasno je da sam ja bio s unutarnje strane, nisam naglo ‘zaronio’ s unutarnje strane, a on je zatim odlučio skrenuti u mene. Ne znam što je radio.”

– Kevin Magnussen

Grosjean prvotno nije htio komentirati incident, ali je onda ipak rekao svoje mišljenje:

“Ne želim to komentirati. Imali smo sreće”

“Pretpostavljam da ćemo opet morati do Guntherovog ureda. Ali, mislim da sam ja bio ispred i šteta je [što je došlo do kontakta].”

– Romain Grosjean

Magnussen svejedno kaže kako njihov odnos nije pretjerano narušen:

“Iznimno ga poštujem [Grosjeana].”

“Mislim da smo mogli izbjeći ove incidente. Postoje druga područja na kojima možemo dobro surađivati kao timski kolege, stoga moramo prijeći preko ovoga.”

– Kevin Magnussen

Steiner je već nakon prošle utrke bio na rubu živaca, vidjet ćemo kako će reagirati nakon novog incidenta.

Steiner o svojim vozačima: Ovo nije prihvatljivo!
https://streamable.com/kfe3d

Komentiraj

8 komentara

  1. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    We look like a bunch of wankers



    4

    0
  2. Ovo dvoje je po meni jedna od najgorih vozackih postava. Hass svih ovih godina odkada je u F1 je uvijek imao bolide za osvajati bodove od 6-10 mjesta da ima imalo sposobne vozace. Cesto u kvalama uzmu dobre pozicije na startu a skoro svaku mogucu utrku sve useru. Ja bi ih obojicu nagodinu najurio iz ekipe posebice zbog ovih sudaranja medusobno. Moje misljenje je da je Hass svih ovih godina mogao uz dobre vozace se boriti da bude 4 ekipa ili barem 5. A oni ce na kraju ispast najgori izuzev williamsa.



    9

    2
  3. Ništa novo a ni neočekivano od A je to dvojca. Zanima me vozačka postava za iduću sezonu.



    1

    0
  4. Fernando Alonso 14
    Marci Prikaži

    Kad Ocon i Russell ne bi bili vezani za Merc, što bi oni mogli ostvariti u HAAS-u kroz par godina, ali ako RB trpi Gaslyija, može i HAAS ovu dvojicu još malo…do zime



    2

    0
  5. Ova dvojica ko da su u srednjoj imala dosta ovih naredbi:
    “Molim vas, nakon predavanja odmah u moj kabinet da malo popričamo!!” :D



    1

    0
  6. sad kad gledam ovaj clip, ispričavam se groznom.
    kmag uopće ne pogađa apex.



    2

    1
  7. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ako je gledati standarde Mattie Binotta onda je Rich Energy Haas f1 team novorodena momcad, tek na svojem ulasku u sport…Haas ima predispozicije napredovat. Moram priznati da sam bio malo i razocaran kada sam vidio da americka F1 momcad nije povukla americkog proizvodaca motora (vjerujem da bi to pomoglo “amerikanizaciji” sporta koju provode), a pogotovo ovaj neki nepisani status Ferrarijeve B momcadi. Jos jedna stvar koja je kontradiktorna s pojmom profesionalizam je “Rich energy” koji i dalje nastavlja s djecijim prepirkama s Haasom preko drustvenih mreza (sto automatski privlaci gledatelje s kokicama, ali ne i fanove takve farse). Trenutno se Mclaren vraca na stari put, Renault ima veliku prednost u financijskom stanju kao i Mclaren naspram Haasa tako da i nisu favoriti za best of the rest, ali naravno da je tu zelja i to mi se svida. Trenutna slaba karika u timu je Romain koji konstantno radi greske (zalosno s obzirom da je vozac u F1 od polovice 2009.), no i dalje vjerujem da je sposoban za osvajanje bodova i dobre predstave (covjek ima 11 postolja ako se ne varam i podigao je Haas kada im je to bilo najpotrebnije). Magnussen je dobar vozac, posljednji osvajac postolja za Mclaren i itekako sposoban za osvajanje bodova, no nazalost stil njegove voznje je poput magneta za ovakve sukobe. Iako jedva cekam Guentherove predstave pred medijima mislim da je bolje da i on i svo vodstvo sjednu i rasprave o situaciji umjesto sto krive vozace. Danas su vrlo lako i oni mogli biti na mjestu Strolla ili Kvyata, no nisu. Dok se oni prepiru s Rich energyem, napredak bolida je slabiji od Mclarenovog ili Racing pointov prema tome ne treba kriviti vozace za sve. Ne kazem da nisu i oni prosuli neke bodove i pruzili lose predstave, ali dvije sezone ste zeznuli Australiju, zeznuli razvoj bolida i po svemu sudeci izabrali krivog naslovnog sponzora. Koliko god se i Guenther cinio cvrst, mislim da ima itekako velikih propusta u timu.



    4

    0
  8. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Zakaj ovdje nema komentara njihovog führera..Kralj će doslovce prošvikat s ovim tarabama..Kaže pa neću valjda ja morat ići vozit umjesto jednog od njih,to tak skoro nećete vidjeti,-vrh!!! Veli ne volim momčadske odredbe ali druge mi nema,umjesto da razvijamo nedostatke ja sa pit line-a ih svaku trku moram rastavljat..Kakav je ovaj Steiner meni car nebi se čudio da ih jednom na cilju dočeka pajserom i zatuče obojcu od bijesa koji mu nj mulci navlače…Najjača faca od glava ekipa?????


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni