Izdvojeno

Vettel: Ostaje gorak okus zbog problema jer je bolid bio sjajan

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sebastian Vettel priznaje da je nakon kvalifikacija ostao “gorak osjećaj” jer se nije uspio bolje kvalificirati nakon što ga je tehnički problem na samom početku zapečatio na posljednju poziciju.

Drugi tehnički problem glavobolje je zadao Charlesu Leclercu koji će sutra krenuti s 10. pozicije.

“Ne znam što se dogodilo,” rekao je Vettel nakon kvalifikacija. “Nešto nije štimalo s turbinom i u tom trenutku to je bio game over.”

“Očigledno, ostaje gorak okus. Mislim da je bolid sjajan i propustili smo veliku priliku. Međutim, nadam se da ćemo i sutra imati novu veliku priliku.”

Vettel kaže da su mu odgovarale promjene koje su napravili netom prije kvalifikacija:

“Mislim da je bolid bio dobar. Napravili smo neke promjene koje su trebale biti sjajne za kvalifikacije, ali nije bilo suđeno.”

Ferrari je poručio kako su problemi za njihova dva vozača različiti. Dok je kod Vettela riječ o turbini, kod Leclerca je riječ o problemu na sistemu goriva.

Nijemcu je ovo drugi putu tri vikenda da zbog tehničkog problema ne uspijeva postaviti vrijeme u kvalifikacijama.

Komentiraj

23 komentara

  1. Svako ima priliku za iznijet činjenice pa tako i ti Sebe.Daj im malo gasa pa nek se zamisle,mehaničar koji radi na ugradnji dijelova na bolid nije kriv koliko kompjuteraši što navinu komponente na maximum I normalno ovi što ih izrađuju i testiraju.Očito nije samo mehanika kriva već i softver kod testova



    9

    0
  2. Fernando Alonso
    Lux14 Prikaži

    ali nije bilo suđeno.

    Seb je dobar tip i vozač al ovo su gluposti… U Ferrariju već 11 godina “nije suđeno”. Kao da nitko za ništa nije odgovoran. Čemu bespotrebno svakom izjavom branit i skidati odgovornost s momčadi koja u ovih 5 godina (pa i više) , koliko je Seb tamo, uglavnom ništa nije promijenila?



    11

    2
    • To je onaj štit o kojem sam pisao neki dan na komentar kolege @senna66, Vettel nikog ne želi okriviti, uvijek je viša sila, nikad nije mehaničar, strateg, trkaći inžinjer, čistačica itd.

      I naravno, kako da zaboravim “It’s always easy in hindsight” :chill:



      3

      1
  3. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Mislim da je tu zakazala završna kontrola kvalitete.. Nemoguće da se takve stvari događaju tako često.. U mercu sve funkcionira kao po špagici.. To je zato što oni ništa ne prepuštaju slučaju i sve se kontrolira bezbroj puta..
    Nažalost Ovo jučer je čisti primjer talijanskog šlamperaja i dok to ne srede bojim se da će biti još ovakvih situacija..



    6

    4
    • Charles Leclerc 16
      ferarista Prikaži

      Kaj ti si delal ko inzinjer u ferariju i mercu pa znas ko provjerava,a ko ne provjerava



      5

      4
      • Ayrton Senna
        FerrariF1 Prikaži

        Ne nisam “delal ko inzinjer u ferariju i mercu” ali čista logika i zdrava pamet nalažu a i vrapci na grani znaju da se kod ovakvih stvari završna kontrola mora napraviti besprijekorno i po nekoliko desetaka puta ako treba.. Mislim da je tu Ferrarieva slaba karika..



        5

        0
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Merc se ne kvari zbog ciste trkace filozofije a to je da prvi nema potrebu forsirat s nicim jer je prvi dok opozicija preuzima rizike da bi dobili brzine u bolidu i uvjek ce se najmanje kvarit najbrzi bolid bio to Merc,Ferrari ili bilo ko drugi



      3

      0
  4. Tko se želi okladiti da će u Ferrariu zaboraviti da sad kad već startaju sa začelja da bi mogli uzeti kompletan novi set svih komponenti bez dodatne kazne.
    To bi bio vrhunac nesposobnosti i ono kako kažu šlag na torti.



    9

    1
    • Kimi Raikkonen
      zoka Prikaži

      Nije ni meni palo na pamet, znači imam kvalifikacije da radim u Ferrariju? ?



      4

      0
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Nadajmo se da nisu tak glupi al opet kad dodes u box a gume nisu spremne zbilja moguce da zaborave stavit novi motor



      3

      0
    • @blejky
      Mislio sam da to ne treba posebno napominjati.
      Međutim, čitajući tvoj post, plus kad razmisliš “kakve sve gluposti rade tamo”, vjeruj da sam se i ja “zabrinuo”.
      Ja bi naravno i Charlesu zamijenio sve komponente.


      0

      0
      • Ovo im je idealna prilika da rade kakve god testove hoće sa novim ICE,MGU-K,MGU-H,TC i CE imaju gratis komponente ako to ne iskoriste onda ne znam stvarno šta reći.
        Prilika je tu da sa novim gratis komponetama da sljedećih par utrka voze pod full opterčenjem i bez brige o trajanju i potrošnji i štednji da izvuku apsulutni maximum iz bolida.



        1

        2
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Glupost. To bi imalo smisla da su trenutno na granici, i da im je sljedeća nadogradnja svakako kazna. Ali u ovom momentu bi to bila glupost. Nadograđenu speicifikaciju vjerovatno još nemaju spremnu, a stavljati istu samo noviju (sa 0 pređenih kilometara) i time sebi upropastiti priliku da sljedeću nadograđenu specifikaciju uvedu bez kazne, bi bila žešća glupost. Oni su i dalje na drugoj specifikaciji motora. I mogu, po trenutnom stanju, uvesti treću bez kazne. Ako bi sada Vettelu stavili novi motor druge specifikacije, onda bi za uvođenje trećeg kasnije u sezoni morali dobiti kaznu…



      2

      1
      • Dobili bim je svakako ovo je Ferrariu drugi motor od tri dozvoljena po sezoni uzimati još jedan bez kazne i posljedica za nastavak sezone je tebi glupost.
        I ovako su na granici za kazne imati još jedan motor i sve komponente viška naspram ostatka grida je glupost?



        2

        5
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Očito ne kontaš… Dva motora imaju, od dozvoljena tri. Taj treći je namjenjen za novu specifikaciju. Ako bi sad stavili novi druge specifikacije, onda treću specifikaciju nebi mogli uvesti bez dodatne kazne… Nema potrebe da mijenjaju što nije pokvareno…



        3

        1
      • To što ti kažeš možda bi imalo smisla da su oni u borbi za naslov pa kalkuliraju da prođu što bez bolnije ali nažalost ferrarijeva borba za naslov je završila poslje španjolske , i sve te kalkulacije padaju u vodu i imati nove komponente pa makar istaru specifikaciju za nastavak sezone nikako nije glupost.
        I ta stara specifikacija je sigurno brža nego li nova koja je odveze 5-6 utrka. Zašto odbaciti mogučnost jedino ako stvarno misle da su još u borbi za naslov. Ali poslje jučerašnjih kvala i njima bi trebalo biti jasno da od toga nema ništa.



        1

        4
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ne, ovo što ja kažem jedino ima smisla. To što ti kažeš jednostavno nema.
        Ako bi sad ubacili novi motor iste specifikacije, onda gube mogućnost da ubace zadnju specifikaciju namjenjenu za ovu sezonu. Barem da je ubace bez kazne. A ovim nebi ništa dobili, ako su komponente ispravne. Osim što bi se doveli u situaciju da kasnije dobiju kaznu. Ako mogu proći bez kazne, to onda mora biti i cilj. Poenta je u tome što nemaju besplatnu priliku da uzmu novi motor bez kazne, kako ti kažeš. Besplatna prilika bi bila da su već na trećoj komponenti, što nije slučaj. Kad uzmu i treću specifikaciju, ako im se ponovi slična situacija, onda itekako ima smisla. Prvo, zato što će tada uzimanje novih komponenti zaista biti besplatno. Drugo, zato što će te komponente biti zadnje specifikacije.

        Prva specifikacija uu sezoni uvijek odradi najviše kilometara, jer tada nemaju rezervne da ubacuju na treninzima. Već kad se uzme druga, prva odrađuje treninge sa smanjenom snagom, što rasterećuje drugu. Tako će i prva (ako bude još zdrava) i druga odrađivati treninge u petak, kad se uvede treća…



        3

        1
  5. bas mi je zao Seba….bas je ono u krizi……..a ni mommcad ne pomaze… Ferrari je ajme meni……..sto se tice organizacije i svega ostalog…..boze zla………znaci uzas……..
    iduca borba za naslov ce bit kada dodje nekeo cvrste ruke u ekipu i poslozi ju…..


    0

    0
  6. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    kaže Vettel da se nada da će i sutra imati veliku priliku?! da, ako smatraš da je velika prilika uzet 10., 9. ili 8. mjesto…leclerc mi moga ozbiljnije napast, iako da bude među prva tri, jako teško…realno, po treninzima su komotno oba ferraria trebala biti među prva tri… :(


    0

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni