Domaći je vozač Sebastian Vettel u svom Ferrariju odvezao na prvom slobodnom treningu za Veliku nagradu Njemačke najbrže vrijeme od 1’14.013. Iza njega prve su tri pozicije popunili njegov momčadski kolega Charles Leclerc na drugom mjestu i Lewis Hamilton iz Mercedesa na trećem.
Vrijeme iznad Hockenheimringa je danas kao i u većini Europe, sunčano i izrazito vruće, temperatura zraka je već u 11 sati bila iznad 31°C. Red Bullov Verstappen je prvi koji je izašao iz garaže i čekao da se upali zeleno svijetlo za FP1. Za njim su po instalacijske krugove odmah krenuli svi osim Mercedesovog dvojca. Carlos Sainz iz McLarena je prvi postavio najbrže vrijeme od 1’17.939. Tri sekunde sporije postavljeno vrijeme je imao još i Gasly iz Red Bulla.
Staza je nekoliko minuta bila pusta, a onda su na stazu izašla dva Haasa i dva Williamsa. Tada je nastupila crvena zastava jer se Haas Kevina Magnussena ugasio na stazi. Suci su vješto odšlepali Danca u boks privezavši uže za halo i sesija je nastavljena nakon šest minuta prekida.
Ovoga puta se puno vozača natiskalo na izlazu iz pitlanea čekajući zeleno svjetlo. Ni Haasu nije trebalo dugo da riješe problem na Magnussenovom bolidu. Verstappen je prvi napravio brže vrijeme od Sainza, ali mu to nije dugo trajalo jer je Mercedesov Valtteri Bottas na softu odradio vrijeme 1’14.828 i zasjao na prvom mjestu. Iza njega na drugo se mjesto smjestio njegov momčadski kolega Lewis Hamilton. Bottas je išao po još jedan pokušaj brzog kruga i unatoč prometu i lošem drugom sektoru popravio vrijeme za dvije stotinke. Leclerc iz Ferrarija se uspio približiti Fincu na drugom mjestu s tri desetinke zaostatka prije nego što je Hamilton vratio poziciju. Verstappen je na mediumu bio na četvrtom mjestu ispred domaćeg Sebastiana Vettela iz Ferrarija.
Russell je u svom Williamsu neko vrijeme sam kružio po stazi, a onda su pola sata prije kraja FP1 postepeno izlazili ostali vozači po nove krugove. Bottas je na mediumu odvezao osam stotinki sporije vrijeme od svog prijašnjeg, a Hamilton ga je skinuo s prve pozicije s vremenom 1’14.315. Sainz se probio na treće mjesto sa sedam desetinki zaostatka za najbržim, a na četvrtom se mjestu našao Romain Grosjean iz Haasa.
Charles Leclerc je sljedeći koji je odvezao najbrže vrijeme od 1’14.268 na softu, a Verstappen je došao do trećeg mjesta također na softu. Prva trojka: Leclerc, Hamilton, Vestappen su bili unutar sedam stotinki. Gasly je skočio na peto mjesto nakon što je većinu treninga proveo pri dnu poretka. Zatim je Sebastian Vettel stavio soft i odvezao vrijeme 1’14.013 što ga je s devetog mjesta bacilo na prvo. Ta su vremena ostala do kraja treninga.
Njemački FP1 nije bio pretjerano sadržajan, uobičajeni bili jedino široki izlasci u posljednjem zavoju u čemu su se posebno istaknuli Mercedesovi vozači. Oni su često izlazili široko i na ostalim desnim zavojima. Međutim, Valtteri Bottas je pred sam kraj treninga izazvao žutu zastavu nakon što je u zavoju Sachs izašao na šljunak. Nije se zabio u barijere pa se samostalno mogao otkoturati u boks.
Vozači iz top tri momčadi su bili unutar osam desetinki, a osim njih prvu desetoricu zatvaraju još Sainz iz McLarena, Grosjean iz Haasa, Lance Stroll iz Racing Pointa i Daniel Ricciardo iz Renaulta.
Pozicija | Vozač | Momčad | Krugovi | Vrijeme | Zaostatak |
1. | Sebastian Vettel | Ferrari | 21 | 1’14.013 | – |
2. | Charles Leclerc | Ferrari | 25 | 1’14.268 | 0.255 |
3. | Lewis Hamilton | Mercedes | 32 | 1’14.315 | 0.302 |
4. | Max Verstappen | Red Bull | 28 | 1’14.330 | 0.317 |
5. | Valtteri Bottas | Mercedes | 28 | 1’14.660 | 0.647 |
6. | Pierre Gasly | Red Bull | 23 | 1’14.813 | 0.800 |
7. | Carlos Sainz Jr. | McLaren | 30 | 1’15.062 | 1.049 |
8. | Romain Grosjean | Haas | 30 | 1’15.074 | 1.061 |
9. | Lance Stroll | Racing Point | 26 | 1’15.191 | 1.178 |
10. | Daniel Ricciardo | Renault | 23 | 1’15.567 | 1.554 |
11. | Sergio Perez | Racing Point | 24 | 1’15.604 | 1.591 |
12. | Lando Norris | McLaren | 26 | 1’15.616 | 1.603 |
13. | Kevin Magnussen | Haas | 27 | 1’15.759 | 1.746 |
14. | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 30 | 1’15.776 | 1.763 |
15. | Alex Albon | Toro Rosso | 24 | 1’15.777 | 1.764 |
16. | Nico Hulkenberg | Renault | 23 | 1’15.823 | 1.810 |
17. | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | 26 | 1’15.953 | 1.940 |
18. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | 31 | 1’16.382 | 2.369 |
19. | Robert Kubica | Williams | 27 | 1’16.559 | 2.546 |
20. | George Russell | Williams | 23 | 1’17.126 | 3.113 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ipak je živ!…mislim na Vettela. i RB pokazuje zube mercu i to je dobro, iako je prvi trening…a ja sam od one…po jutru se dan poznaje a ako sutra i prekosutra bude kiše max i honda su prvi. nevjerovatno su napredovali !
ispričavam se unaprijed za “političku” opasku…ali mi na um pada nešto sasvim drugo….Tko vjeruje hohštapleru,plačeniku elite,lažnom ekologu i nobelovcu Al Gore te hrpetini ignorantski podmićenih pijandura političara, UN parazitima te navodnim 95% znanstvenika (niti jedan naveden imenom i prezimenom) koji se slažu o globalnom zatopljenju samo da bi vam nabili nove poreze u interesu samo jedne grupe ljudi?da li im vjerujem? da li im vjeruje Tony Heller ( znanstvenik , ekolog klimatolog), ILI….MERCEDES?
ako je istina što “brižnici” propovijedaju…kako to da je merc SMANJIO otvore za hlađenje, a ne povećao ih? ono, logično bi bilo da računaju na povećanje temperatura pa su trebali povećati otvore prilikom projektiranja bolida za ovu godinu, a zasigurno im superkomp koje imaju analiziraju temperaturni tijek sezone…i to je faktor koji se uzima u ozbiljnim programima kao što je F1….a ono…manji otvori za hlađenje!!!??
3
28
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mjenjaj dilera!
20
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
probudi se, obrazuj se….ne vjeruj svemu sa tv
4
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj brzii, ovakvim bedastoćamama nije mjesto na ovom portalu. Mečka je smanjila usise zraka jer bolje dovodi zrak na njih, preroširali su komponente oko PU da dobiju veći prostor iza glavnih hladnjaka tako su povećali venturijev efekt, uspjeli su uz to dodati još jedan sekundarni hladnjak i povećali brzinu strujanja zraka kroz hladnjak što lokalno stvara turbulentno gibanje (raste reynoldsov broj) i povećava njihovu efikasnost. To su koncepti iz 19 stoljeća koji se uče u srednjoj školi. Dragi moj ako ti nešto ne razumiješ to ne znači da to nije istina ili da ne postoje ljudi koji to razumiju. Kao na primjer globalno zagrijavanje ili hlađenje F1 bolida. Evo ti par linkova pa se obrazuj.
https://www.youtube.com/watch?v=Wokswr_KHXQ
https://en.wikipedia.org/wiki/Venturi_effect
https://www.youtube.com/watch?v=kmjFdBxbV08
https://en.wikipedia.org/wiki/Reynolds_number
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zgrobnika ???
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@BrrrZiiii
To i jeste F1. Smanjiti otvore i imati optimalno hlađenje usprkos globalnom zatopljenju.
I zašto misliš da se f1 bolid hladi samo zrakom?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 bolid se hladi samo zrakom, koji hladi hladnjake u kojima se nalaze voda ili ulje ili su ukopmonirani u mehaničke elemente poput rupica na diskovima ili rebrastog lima.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Simpsona za komentar godine !
Mozda ima cjevcicu vozac pa prdne pa tak jos hladi hladnjak hahahaha
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Hr1982 tako bi ga samo pregrijao ?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smanjili su otvore za hladenje jer su izracunali da ce imat max 3-4 utrke po ekstremnoj vrucini u sezoni, nisu oni glupi upotrjebili su taj zrak za vise downforca i bolji drag koeficijent mozda bas u tome lezi moc ovogodisnjeg bolida al stize zahladenje nis od reprize Austrije nazalost al nada umire posljednja vrucina ili kisa i eto showa
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar početak vikenda, valjda će ovaj trening vratiti Sebu samopouzdanje.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne vraca se ono lako
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bojim se da ce se sve promjenit do nedjelje, tu sam u blizini Staze,danas je bas vruce ali sutra i u nedjelju kisa tako da je Mercedes opet 1-2
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A vi niste vjerovali pricama da je Stroll vraski brz!
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je sve nebitno. Subota kiša i nedjelja kiša. Nadao sam se da će biti jako toplo zbog mercedesovih problema na visokim temperaturama. Ali dobro, valjda će bar biti zanimljiva utrka.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad se nadamo kisnim uvjetima zbog problema nekih vozaca s time
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A koji su ti vozači po tebi?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prema prognozi je samo subota kiša. nedjelja bez kiše, oblačno s niskim temperaturama (20-ak)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očigledno se mjenja prognoza, jer ja kad sam jučer gledao bilo je da će biti kiša za vrijeme utrke. A sada ispada da će biti prije i poslje utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bumo vidli :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bacio oko na drugi trening..sablasno izgledaju tribine?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
godišnji odmor :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na tribinama – Urlaub. A na Autobahnu – Stau
4
1