Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Srebrne strijele ovog vikenda neće biti potpuno srebrne – Mercedes je za VN Njemačke pripremio posebno retro izdanje livreje s prednjim dijelom bolida u mat bijeloj boji.
Prije 125 godina održana je prva automobilska utrka u povijesti na relaciji Pariz-Rouen, a pobjedu je među benzincima odnio Albert Lemaitre u Peugeotu pogonjenom Daimlerovim motorom. Osim 125 godina u motorsportu, Mercedes će na VN Njemačke proslaviti i svoju 200. utrku kao tvornička momčad.
Prednji dio bolida obojen je u mat bijelu, boju kojom su prvi Mercedesovi trkaći automobili bili bojani. Na sredini se nalazi naizgled sastrugani prijelaz u standardnu srebrnu livreju momčadi zbog toga što je tako i nastala tradicionalna srebrna livreja – momčad je 1934. uoči utrke sa svog W25 morala skinuti bijelu boju kako bi bolid zadovoljio granicu mase od 750 kg.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trebali su ga obojat cijelog u bijelo. Izgledao bi odlicno.
19
0
Ja bi radije retro izgled. Livreja srebrnih strijela iz vremena Fangia.
3
1
Bravo
To mi je odmah palo napamet
I izgledao bi super
Dobro je ovo kad nas malo iznenade bojama i liverjem
Kad već nema onog zvuka f1,kad su ti sve dlake na tijelu podignute ,cijeli si naježen
Ludilo osjećaj,i ne ništa ne možeš učiniti po tom pitanju
Naravno govorim kad si na stazi i gledaš f1 u živo
Kakav osječaj,koje je to ludilo
Uh kad se sjetim stare dobre f1,i svi ali svi su imali ludilo zvuk
Recimo 91 godine Arrows je imao fantastičan zvuk,jer sam baš pratio koji bolid kako zvuči,pošto taj volim taj racing trkači zvuk,uh milina
Nekome buka a nama koji to volimo je bolje od 5 sinfonije?
0
1
Mercedes prvo napravi bolid pa onda mijenja livery. U Ferrariu samo livery mijenjaju
24
1
https://imgshare.io/images/2019/07/25/Screenshot_20190725-212226_Instagram.jpg
9
7
Haha kada talijani nemaju kaj drugo za reći osim kokodakanja. To im najbolje ide. Onaj njihova mat šepava kobila je vjerojatno najružnija boja ferrarija od kada pratim f1. Propali pokušaj kopiranja rb-a.
3
21
@dani
daj lakše malo…na laganu zajebanciju ti odgovaraš sa izrazima: kokodakanje, šepava kobila, najružnije, propalo…
17
4
Zeko sve si rek’o :thumbs:
3
1
@zeko pa eto nije zafrkancija za svakog. Očito je nekima teško “to taste his own medicine”. Licemjerno. Jer sve kaj sam rekao stoji. Umjesto kopiranja rb-a farbanja u mat boju, bolje bi im bilo da su kopirali prednje krilo i čitav koncept rb-a. I ako si već spreman na šalu, budi frajer i znaj primiti šalu. Jer ako ćemo biti iskreni, ferrari je sada sve samo ne propeti konjić.
2
8
Kad umočis kist ali ne do kraja…
1
0
Tribali bi vratit ovaj stari logo.
2
0
Ko da su udrili u kantu jupola, pa sta ga do kraja nisu u bilo stavili
2
1
Meni je prekrasan, a ako neće biti prevruće, s obzirom da im je to zbog nevjerojatno kompaktnog pakiranja tehnike ove godine jedini nedostatak, ostali će vjerovatno biti opet u problemu….
2
1
Slučajno ostavili prednji dio u škrinji.
0
0
Bravo
To mi je odmah palo napamet
I izgledao bi super
Dobro je ovo kad nas malo iznenade bojama i liverjem
Kad već nema onog zvuka f1,kad su ti sve dlake na tijelu podignute ,cijeli si naježen
Ludilo osjećaj,i ne ništa ne možeš učiniti po tom pitanju
Naravno govorim kad si na stazi i gledaš f1 u živo
Kakav osječaj,koje je to ludilo
Uh kad se sjetim stare dobre f1,i svi ali svi su imali ludilo zvuk
Recimo 91 godine Arrows je imao fantastičan zvuk,jer sam baš pratio koji bolid kako zvuči,pošto taj volim taj racing trkači zvuk,uh milina
Nekome buka a nama koji to volimo je bolje od 5 sinfonije?
0
1
izgleda pobjedonosno :D
1
1
Od 1894. do 2019. bez razdoblja od 1955.-1989. kad nisu sudjelovali u motorsportu zbog Le Mans nesreće je –> 125 godina u motorsportu.
Ili su zaboravili taj dio?
0
0
“Fulao si ceo futbal” kako bi rekli susjedi. Sudjelovali su oni u motosportu , ali ne u f1.
In the late 1960s and early 1970s, Mercedes returned to competition through the tuning company AMG (later to become a Mercedes-Benz subsidiary), which entered the big Mercedes-Benz 300SEL 6.3 V8 sedan in the Spa 24 Hours and the European Touring Car Championship.
0
0
Nemojmo spominjati “futbal” jer se onda sjetim da izmišljaju godišnjice kao Dinamo. Malo smo mi sami sudjelovali, malo netko drugi, ali opet smo to mi…i nikad kraja tome.
0
0