F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli otkrio odabir guma za VN Mađarske

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ovog vikenda vozi se VN Njemačke na Hockenheimringu, a već idućeg vikenda karavana se seli na mađarski Hungaroring, posljednju postaju uoči velike ljetne stanke.

Pirelli je, kao i za VN Njemačke, za VN Mađarske odabrao tri srednje komponente – C2, C3 i C4, a danas je objavljeno što su momčadi odabrale.

Kao i za Njemačku, najpopularnija guma je C4, odnosno soft. Mercedes je još jednom među najkonzervativnijim momčadima s 8 setova softa za obojicu vozača, no zato će Hamilton i Bottas na raspolaganju imati nešto više mediuma – Bottas s 4 seta ima najviše mediuma na gridu.

Ferrari se odlučio za sličnu strategiju kao i u Njemačkoj, njihovi će vozači ponovo imati 9 setova softa. Red Bull je pak promijenio strategiju te će u Mađarskoj njihovi vozači imati jedan set softa više nego u Njemačkoj, obojica 9.

Tri su se momčadi odlučile na agresivnu strategiju s čak 10 setova softa – Renault, Alfa Romeo i Toro Rosso, a posebno su zanimljivi odabiri za Ricciarda, Raikkonena i Albona koji će na raspolaganju tijekom cijelog vikenda imati samo jedan set mediuma.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
691 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

17 komentara

  1. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Prošle godine u ovo vrijeme Vettel je bio skoro savršen
    Mozda je vrijeme za povratak na staro?



    4

    0
  2. Bas čitam strane portale i kažu da je Mercedes pre konzervativan po pitanju odabira guma. Al tako svejedno koje gume odabrali kad ce biti prvi



    1

    0
  3. Daniel Ricciardo 3 synystera7x Prikaži

    1 pit stop ma da svi na intermedijima cijeli vikend kruzili



    2

    0
  4. Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

    vratite nam michelin i good year. ovo sa pirellijem je totalno nikakvo.



    2

    2
    • Ferrari AMG Prikaži

      Ne prave Michelin i Goodyear onakve gume kakve oni zele pa ih tek tako nabace na bolide nego onakve kakve FIA i Liberty zamisle, isto kao i Pirelli, odradili su ono sto se od njih ocekivalo. Da je Sava dobavljac bilo bi isto kao i danas sa Pirellijem samo malo vise zelene boje po stazi….



      2

      1
      • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

        jasno je da je tako, ali to ne znači da navedeni ne znaju, ne žele ili ne mogu izmiješati gumu u “kazanu”, malo zagrijati, izvaljati u traku i nanijeti u više slojeva oko pletene osnovice te ponovno zatopiti u cjelinu. Malo moderne kemije, malo nano materijala to sve svakodnevno mijenjaš u omjerima i postići ćeš željeni rezultat. To se zove R&D i to je sastavni dio bilo koje industrije. Gume nisu rocket science materijal.



        2

        1
  5. Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

    prema tablici jedino hamiltonov odabir ima smisla. Ovi drugi kao da pojma nemaju. Naime, Vettel izjavljuje cijelu sezonu da imaju problema sa zagrijavanjem guma i onda uporno ne uzima gume koje su bitnije od softa za učenje kako postići temperaturu i na gumama koje su bitnije u utrci! pa zar je gmo toliko razoran po mentalno zdravlje? Ne razumijem zašto uporno treniraju najkraće trajuću gumu kao da će je u utrci voziti 3x? Nisam vidio još nijednom ove godine da se takvi odabiri isplaćuju u bitnim trenutcima. Nisam vidio da je Ferrari ijednom uspio ili imao zaustavljanje više i da je nakon toga osvojio utrku. Za razliku od Vettela, Ham može isprobati sve komponente i još uvijek voziti ferkanovu “strategiju”. Lec još ne zna iz neiskustva. Čudi me Max sa jednim tvrdim gumama.E sad, ako ovaj vikend bude taj najavljeni toplinski meltdown, samo tvrda komponenta ima smisla, a samo nekolicina ima tu šansu, ali Ham ih može i isprobati u cijelosti na treninzima



    4

    1
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Može i Vettel.
      I on ima 2 harda.
      Ali ne mogu Bott, Lec i oba Bulla.
      Međutim, meni upada u oko da Ferrari konstantno uzima za jednog vozača 1 set najtvrđe komponente, a za drugog 2 seta.
      Nekad Vett, nekad Lec, malo šaraju….



      3

      0
      • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

        ali ima 2 mediuma-vettel. netko je strategu u ferkanu “popio” pamet što je već konstanta od 1997. ovo je sport sa prevelikim brojevima i naprednom teh i tu nema mjesta za šaranje..Kasnije sam vidio da će biti velika kiša u nedjelju ali malo manje u subotu pa ih spasila neka druga sila ukoliko vjerujemo prognostičarima.



        2

        1
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Od 2010., ne od 1997. :gandalf: ;)



        1

        0
      • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

        frantic
        ovoje jedino što se hvali na youtube a ja se osobno ne sjećam drugih velikih pobjeda u strategiji.
        https://www.youtube.com/watch?v=snPxz406tHQ



        2

        1
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Da, to je masterclass izvedba Rossa i Michaela.
        Pa nije čak ni od 2010. (Abu Dhabi nije bio promašaj, jbga, pokrivali su Webbera, tada vodećeg u prvenstvu), već možda unazad par godina.
        Možda nije bilo “velikih” strateških pobjeda u periodu 1997. – 2010. (a jeste, bilo je duplih zaustavljanja, prelazaka na kišne/intermediate gume u pravo vrijeme, igara sa količinom goriva sa kojom će se startati, ili sa količinom goriva na nekom punjenju u toku trke,….), ali ono što poentiram je to da nije bilo OVOLIKIH fulova kakve nam priređuje Lord Rueda & Co. zadnjih par godina.



        3

        0
      • Tricolore Gorila NoBreaks Prikaži

        Frantic

        slažem se, ali ja nikad nisam zadovoljan sa prosječnim izvedbama.jednostavno ih ne pamtim. mislim da se ferrari treba okrenuti rzmišljanjima poput RB.oni voze svoje utrke i redovito se isplate,možda ne pobjedama ali napretkom u poretku.ovo undercut, overcut ima samo privremenog smisla. RB je praktički dokazao da je dulji ostanak na gumama bolja završnica. (nekako mi sex bez dobrog svršetka nije neki sex.



        2

        1
    • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

      Pa samo McLaren i RB nemaju sansu testirat H gumu a da im jedan set ostane za utrku… Za Ferrari gledam s ove strane, barem ih necemo vidjet u Q1 na M i onda S do kraja kvalifikacija
      Ali inace se obicno podjele, jedan vozac uzme jedan set H vise a drugi jedan set M da skupljaju podatke za utrku a S onda imaju isto da se postelaju za FL u Q3
      Ali se nacelno slazem da Ferrari lose bira setove za vikend..



      4

      0