Izdvojeno

Pirelli otkrio odabir guma za VN Mađarske

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Ovog vikenda vozi se VN Njemačke na Hockenheimringu, a već idućeg vikenda karavana se seli na mađarski Hungaroring, posljednju postaju uoči velike ljetne stanke.

Pirelli je, kao i za VN Njemačke, za VN Mađarske odabrao tri srednje komponente – C2, C3 i C4, a danas je objavljeno što su momčadi odabrale.

Kao i za Njemačku, najpopularnija guma je C4, odnosno soft. Mercedes je još jednom među najkonzervativnijim momčadima s 8 setova softa za obojicu vozača, no zato će Hamilton i Bottas na raspolaganju imati nešto više mediuma – Bottas s 4 seta ima najviše mediuma na gridu.

Ferrari se odlučio za sličnu strategiju kao i u Njemačkoj, njihovi će vozači ponovo imati 9 setova softa. Red Bull je pak promijenio strategiju te će u Mađarskoj njihovi vozači imati jedan set softa više nego u Njemačkoj, obojica 9.

Tri su se momčadi odlučile na agresivnu strategiju s čak 10 setova softa – Renault, Alfa Romeo i Toro Rosso, a posebno su zanimljivi odabiri za Ricciarda, Raikkonena i Albona koji će na raspolaganju tijekom cijelog vikenda imati samo jedan set mediuma.

Komentiraj

17 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Prošle godine u ovo vrijeme Vettel je bio skoro savršen
    Mozda je vrijeme za povratak na staro?



    4

    0
  2. Bas čitam strane portale i kažu da je Mercedes pre konzervativan po pitanju odabira guma. Al tako svejedno koje gume odabrali kad ce biti prvi



    1

    0
  3. Daniel Ricciardo 3
    synystera7x Prikaži

    1 pit stop ma da svi na intermedijima cijeli vikend kruzili



    2

    0
  4. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    vratite nam michelin i good year. ovo sa pirellijem je totalno nikakvo.



    2

    2
    • Ne prave Michelin i Goodyear onakve gume kakve oni zele pa ih tek tako nabace na bolide nego onakve kakve FIA i Liberty zamisle, isto kao i Pirelli, odradili su ono sto se od njih ocekivalo. Da je Sava dobavljac bilo bi isto kao i danas sa Pirellijem samo malo vise zelene boje po stazi….



      2

      1
      • Tricolore Gorila
        NoBreaks Prikaži

        jasno je da je tako, ali to ne znači da navedeni ne znaju, ne žele ili ne mogu izmiješati gumu u “kazanu”, malo zagrijati, izvaljati u traku i nanijeti u više slojeva oko pletene osnovice te ponovno zatopiti u cjelinu. Malo moderne kemije, malo nano materijala to sve svakodnevno mijenjaš u omjerima i postići ćeš željeni rezultat. To se zove R&D i to je sastavni dio bilo koje industrije. Gume nisu rocket science materijal.



        2

        1
  5. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    prema tablici jedino hamiltonov odabir ima smisla. Ovi drugi kao da pojma nemaju. Naime, Vettel izjavljuje cijelu sezonu da imaju problema sa zagrijavanjem guma i onda uporno ne uzima gume koje su bitnije od softa za učenje kako postići temperaturu i na gumama koje su bitnije u utrci! pa zar je gmo toliko razoran po mentalno zdravlje? Ne razumijem zašto uporno treniraju najkraće trajuću gumu kao da će je u utrci voziti 3x? Nisam vidio još nijednom ove godine da se takvi odabiri isplaćuju u bitnim trenutcima. Nisam vidio da je Ferrari ijednom uspio ili imao zaustavljanje više i da je nakon toga osvojio utrku. Za razliku od Vettela, Ham može isprobati sve komponente i još uvijek voziti ferkanovu “strategiju”. Lec još ne zna iz neiskustva. Čudi me Max sa jednim tvrdim gumama.E sad, ako ovaj vikend bude taj najavljeni toplinski meltdown, samo tvrda komponenta ima smisla, a samo nekolicina ima tu šansu, ali Ham ih može i isprobati u cijelosti na treninzima



    4

    1
    • Može i Vettel.
      I on ima 2 harda.
      Ali ne mogu Bott, Lec i oba Bulla.
      Međutim, meni upada u oko da Ferrari konstantno uzima za jednog vozača 1 set najtvrđe komponente, a za drugog 2 seta.
      Nekad Vett, nekad Lec, malo šaraju….



      3

      0
      • Tricolore Gorila
        NoBreaks Prikaži

        ali ima 2 mediuma-vettel. netko je strategu u ferkanu “popio” pamet što je već konstanta od 1997. ovo je sport sa prevelikim brojevima i naprednom teh i tu nema mjesta za šaranje..Kasnije sam vidio da će biti velika kiša u nedjelju ali malo manje u subotu pa ih spasila neka druga sila ukoliko vjerujemo prognostičarima.



        2

        1
      • Od 2010., ne od 1997. :gandalf: ;)



        1

        0
      • Tricolore Gorila
        NoBreaks Prikaži

        frantic
        ovoje jedino što se hvali na youtube a ja se osobno ne sjećam drugih velikih pobjeda u strategiji.
        https://www.youtube.com/watch?v=snPxz406tHQ



        2

        1
      • Da, to je masterclass izvedba Rossa i Michaela.
        Pa nije čak ni od 2010. (Abu Dhabi nije bio promašaj, jbga, pokrivali su Webbera, tada vodećeg u prvenstvu), već možda unazad par godina.
        Možda nije bilo “velikih” strateških pobjeda u periodu 1997. – 2010. (a jeste, bilo je duplih zaustavljanja, prelazaka na kišne/intermediate gume u pravo vrijeme, igara sa količinom goriva sa kojom će se startati, ili sa količinom goriva na nekom punjenju u toku trke,….), ali ono što poentiram je to da nije bilo OVOLIKIH fulova kakve nam priređuje Lord Rueda & Co. zadnjih par godina.



        3

        0
      • Tricolore Gorila
        NoBreaks Prikaži

        Frantic

        slažem se, ali ja nikad nisam zadovoljan sa prosječnim izvedbama.jednostavno ih ne pamtim. mislim da se ferrari treba okrenuti rzmišljanjima poput RB.oni voze svoje utrke i redovito se isplate,možda ne pobjedama ali napretkom u poretku.ovo undercut, overcut ima samo privremenog smisla. RB je praktički dokazao da je dulji ostanak na gumama bolja završnica. (nekako mi sex bez dobrog svršetka nije neki sex.



        2

        1
    • Pa samo McLaren i RB nemaju sansu testirat H gumu a da im jedan set ostane za utrku… Za Ferrari gledam s ove strane, barem ih necemo vidjet u Q1 na M i onda S do kraja kvalifikacija
      Ali inace se obicno podjele, jedan vozac uzme jedan set H vise a drugi jedan set M da skupljaju podatke za utrku a S onda imaju isto da se postelaju za FL u Q3
      Ali se nacelno slazem da Ferrari lose bira setove za vikend..



      4

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni