Izdvojeno

Formula 2 je fizički puno zahtjevnija od Formule 1 – Norris

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris kaže da se osjeća puno ugodnije u bolidu McLarena tijekom kvalifikacija nego prošle godine dok je vozio Formulu 2 koju opisuje kao “fizički puno zahtjevniju”.

Norris je ove godine u 8 od 10 utrka bio u top 10 na startnom poretku, a 6 od 9 puta je bio brži od Carlosa Sainza u kvalifikacijama u kojima ih se može uspoređivati.

“Osjećam se puno bolje u ovom bolidu, u F1. Ne samo zato jer mi ide dobro nego i već od samog početka sezone.”

– Lando Norris

“Bilo je jako teško složiti pravi krug, ali sam se osjetio puno bolje nego u prošlogodišnjem F2 bolidu.”

“Ne zato jer je lakše ili nešto tako nego zato jer imam bolji osjećaj. Imam bolji dojam gdje je limit i kako uvijek biti na njemu. A onda tu dolazi i rad s ekipom i priprema za ovu sezonu.”

“Poznajem sebe i znam da prošle godine nisam napravio najbolji mogući posao. Radim na tom području. Kao i svatko drugi – nisam sretan ako ne napravim dobar posao u kvalifikacijama ili utrci pa sam strog prema sebe i zbog toga marljivije radim.”

Norris ne kaže da je F1 bolid lakši za vožnju, ali kaže da je manje fizički izazovan od F2:

“Zbog moje dobi i visine sam puno propatio od kartinga. Kad sam tek kretao nisam zaista imao pojma što raditi. Patio sam u svim kategorijama – F4, F3, F2… Ne toliko u F2, ali sam uvijek morao nešto nadoknađivati. U nekom pogledu – F1 je bila malo lakša zbog servo upravljača. F2 je puno zahtjevnija fizički za ruke i skoro za cijelo tijelo.”

– Lando Norris

Komentiraj

11 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Vježbaj malo….:)
    Drag momak i budućnost F1!



    5

    4
  2. Iskreno, koga više briga za težinu vožnje bolida?

    Navijači samo žele dobro utrkivanje. I točka.



    15

    1
  3. Ayrton Senna
    madgalico Prikaži

    Logicno da je teze vozit F2 nego F1 bolid. F1 je skuplji 30x od F2 bolida…najsofisticiraniji bolid na planeti…



    5

    5
  4. Tricolore Gorila
    NoBreaks Prikaži

    je, biti rudar je teško zanimanje



    4

    1
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Barem kako onboard snimke izgledaju, ovi danasnji bolidi su kao masazne fotelje naspram bolida s pocetka 2000-ih i ranije. Sjecam se kada se vozacima vrat mrdao kao ves masina na centrifugi. Osim toga i korekcije volana su tada bile cesce nego danas (cini mi se tako)



    8

    3
    • Blue Flag
      BrrZiiii Prikaži

      je, nisu bili brzi u kmh kao danas, ali tada za volanom biti je bilo zapravo skoro dvostruko brže nego danas (kao da fiću hoćeš voziti 250)…od tehnologije guma, pa do turbo laga u turbo eri. danas toga nema…danas su to sofisticirani diferencijali, kvačila…i ostalo

      ako se sjetiš prošle godine što se dogodilo maxu kad je iznenadno dobio 160 ks…e tako su se ritali auti kad bi turbina odjednom napunila prvi boost i događa se naglo povećanje snage…nakon svakog zavoja u kojem nisu mogli istovremeno kočiti i pritiskati gas (da bi imali ravnomjerniju snagu na izlazu iz zavoja sa turbom u punoj snazi).

      tehnika vožnje je bila sasvim drugačija prije u osamdesetima i devedesetima nego danas



      7

      1
  6. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    malac je velika nada…mislim da se svi slažu s time, ali ove izjave…nisu mi baš po volji.
    ne odaju čvrstoću ili je još mlad i naivan. čujem da trenka po cijele dane u simulatoru…dakle, želju ima



    2

    2
  7. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Nekako mi ova izjava zvuci kao odgovor na Hamiltonovu izjavu da je F1 toliko fizicki nezahtjevna da cak i malci iz F2 mogu bez problema i bilo kojeg fizickog napora vozit F1 iz koje se moglo osjetit da mu smetaju razni malci koji dolaze svako malo u F1.

    https://www.f1puls.com/39670/hamilton-tinejdzeri-pokazuju-da-f1-nije-dovoljno-zahtjevna-za-voznju/


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni