Marko savjetuje Vettela: Neka napusti Ferrari

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 5 godina 2 min 102 komentara

Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko kaže da bi Sebastian Vettel trebao napustiti Ferrari jer Nijemac više “nije svoj”.

Vettelov loš vikend u Britaniji zaključen je pogreškom u utrci kad se zabio u stražnji dio bolida Maxa Verstappena. Dvije utrke prije ljetne pauze zaostatak za vodećim Lewisom Hamilton narastao je na 100 bodova.

“Griješite kad više niste sigurni u sebe, to se događa na podsvjesnoj razini.”

Marko vjeruje da Vettelove greške proizlaze iz pogrešne okoline:

“Sebastian treba drukčije okruženje. Drugim riječima – treba promijeniti ekipu. Ali, ne vidim kako bi se to moglo ostvariti za iduću sezonu.”

– Helmut Marko

Red Bullov menadžer ekipe Jonathan Wheatley je također dao svoje mišljenje:

“Sebastian je vrlo inteligentan, osjećajan i dobra osoba. Možete to reći po njegovom odnosu prema supruzi i djeci. Ili prema fantastičnom govoru kojeg je dao na komemoraciji za Charlieja Whitinga u Silverstoneu.”

“On nije tako tvrd tip poput Michaela Schumachera ili Fernanda Alonsa koji su uvijek mogli izvući dobru predstavu. Sebastian je vozač kojem treba podrška bez zadrške.”

“To je imao u Red Bullu, a vjerojatno nema u Ferrariju.”

– Jonathan Wheatley

Odgovor

102 komentara

  1. Super Aguri
    luke990 Donator Prikaži

    Red bull se diže, ferrari pada. Lord Gasly out, Vettel in.



    11
    9

    2
  2. Ferrari
    AlijA Prikaži

    Interesantno , znači ako u Ferrariju nije sve 100% (recimo čistačica ne dođe na posao) , ovaj će raditi pogreške . Armija ljudi u Ferrariju treba biti apsolutno savršeno posložena i u službi SB , inače ništa od prvih mijesta . Ako je to tako , kome treba takav vozač ?



    16
    -12

    28
    • Formula1
      f1zd Prikaži

      Pa….da.
      Pogledaj Mercedes, situacija je točno takva..



      30
      26

      4
    • Fernando Alonso 14
      alonso05espana Prikaži

      U drugoj rečenici si opisao Vettela, njemu treba sve tip-top da može osvojiti prvenstvo jer inače puca pod pritiskom.



      3
      -13

      16
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Ma naravno, zato i ima prvenstva 2/2 koja se odlučuju u zadnjoj utrci. Brazil 2012 tip top. Nije si mogao ljepšu utrku poželjeti. Probija se od iza po polukišnim uvjetima sa sjebanom podnicom i radiom koji neradi. Točno kako se nadao da će biti. Još ga i Red Bull sjebao sa strategijom, a ni Webber mu nije puno pomogao. Tip-top, kao što ti kažeš…



        38
        37

        1
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Doktor želi Vettela nazad u Red Bull? Max / Sebastian zajedno? Hm,…….



    21
    21

    0
  4. Formula1
    f1zd Prikaži

    Nadam se samo da u tom slučaju u Ferrari nebi došao neki panj poput Bottasa. Jedine opcije su Max, Lujo i Ricciardo.



    14
    13

    1
  5. Lotus
    weki66 Prikaži

    Rijetko kad se slazem sa Markom,ali mislim da ovaj put ima pravo….



    18
    15

    3
  6. Japan
    Turkoglu Prikaži

    .. dati Alonsu jos jednu sansu..



    20
    -8

    28
  7. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Bilo bi odlicno da se Vettel vrati u RB Gasly je sramota i direktna krivica sto je RB treca momcad ove sezone nis od digica ti ni gume neznaju pripremit koje misle stavit a RB obara rekorde u brzini promjene guma ,sad uz Hondu ce RB sigurno napredovat , a ne se mucit sa kupovnim motorima sa “greskom” pa stalno krepavat ili koji god bio razlog svih tih kvarova na motoru prosle godine



    6
    2

    4
    • avalon Prikaži

      Hr1982 …. ma da , uspoređivat katastrofalnu ferrarievu izmjenu guma ( seb ) u austriji i ovu RB u engleskoj je OK ? idemo usporedit izmjenu RB i ferraria u austriji u “slučaju” leclerca i gasly – a …21.878 s CL Vs 22.239 s PG = 0,361 s sporija izmjena RB ;) ako uspoređujemo usporedimo brzinu izmjene u ISTOJ trci , a ako to uradimo onda je za rekordom kod izmjena guma maxu ferrari kod izmjena guma sebu bija sporiji za 0,19 s = devetnaest stotinki sporije ;) kad neko počme talijane nazivat digići onda …. btw imaš jednog “digića” , alda costu ( ex ferrarievca ) kojeg su “glupi” nijemci “dovukli” u tim još 2014 . pa provjeri na kojoj je funciji u dominantnom timu već 5. sezonu ;) vjerovatno ka nesposoban “digić” briše mrlje od ulja sa poda u boxu jer “digići” i nisu sposobni za išta višu funkciju zar ne ?



      10
      8

      2
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        Imas dhl listu bodova za najbrze promjene ove sezone na f1 stranici Rb prvi Wiliams drugi Ferrari treci Merc peti mozda zbog doticnog digica al ne mislim na to nego na idiotske greske koje moze izvest samo smjesna druzina iz Maranela , a sto se tice kako ce dalje cemo vidjet al mislim da ce RBHonda ne samo zgazit Ferrari nego ni Mercu nebu lako 2020g ak ne padnu vec ove pred kraj sezone bar sto se tice brzine auta naravno prvenstvo je vec Mercedes osvojio po meni tu nema pitanja



        5
        3

        2
      • avalon Prikaži

        Hr1982 … možda si svoj prvi post moga počet ismijavanjem “digića” ovom listom dhl – a , a ne komparacijom izmjene guma RB i ferraria u austriji i engleskoj … ako ti se već sprda sa taljanima jer vjerovatno znaš su svi u boxu ferrija taljani . uporan si u svojoj sprdnji i u drugom postu “Merc peti mozda zbog doticnog digica…” bez da provjeriš pa napišeš koju funciju “dotični digić” obavlja u mercu već 6. sezonu . vjerovatno ga iako je nesposobni “digić” na visokoj funkciji drže zbog starog savezništva nijemaca i talijana u WW II :) :) :) vjerovatno je drago fanovima ferrari šta tebe “brinu” idiotske greske koje moze izvest samo smjesna druzina iz Maranela ( kako pišeš ) ali eto … dogodi se . desilo se i mercu sa LH kad se predomišlja ide li ili ne ide u box pa se na kraju nepropisni vratija na stazu bez posljedica uz objašnjenje merca da je u boxu nastala zbunjenost , konfuzija ;) ali za to je sigurno kriv “digić” costa jer u mercu su direktori zaduženi za izmjenu guma :) :) :) “a sto se tice kako ce dalje cemo vidjet al mislim da ce RBHonda ne samo zgazit Ferrari … ” je li ovo nekakav odgovor meni ? ako je ne sjećam se da sam pisa šta i kako će bit dalje do kraja prvenstva . kako će te dalje ja ne znam ali virovat ću tebi da će do kraja ove sezone max/honda ( o maxu se radi zar ne , jer gasly – a si već popljuva ) počet gazit i mercedes , a do godine će ih max/honda “unakazit” prvo “digiće” , a onda i njihove saveznike WW II nijemca sa costom koji sporo mijenja gume . btw , vidim da brzina izmjena naročito kod kubice daje ploda , već je zadnji , a kolega russell predzadnji u prvenstvu . ako još malo ubrzaju izmjene di će im bit kraj ? ispred RB makar u tom segmentu ….



        3
        1

        2
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        Pratim utrkivanje i napredak tehnologije boli me kurac ko mjenja desno ko ljevu gumu ko je direktor ko cistacica samo mogu 100% tvrdit da Ferrari najvise grjesi od vodecih DHL lista je bila samo odgovor da Merc iako tek 5ti ne radi pacerske greske saraf tu i tamo zapne svima tu nije niko kriv al da zoves auto u box i nemas gume na vrijeme je idiotizam za momcad koja bi se htjela borit za 1mjesto a ti sad pisi kaj god
        Nikog ne guram nego govorim cinjenice makar Max mi se puno vise svida od ove godine al da si me to pitao prosle reko bi ti najveci idiot na gridu zna al treba jos odrast ove godine nemam prituzbe zasad al mislim da sazrjeva pa me nebi trebo vise zivcirat



        4
        1

        3
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Avalone priznaj da vozis Alfu i kunes se da ti nikad nije stala…



        3
        -1

        4
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Mislim da on voli fiat bravu. Lijepa okrugla talijanka. :)



        1
        -3

        4
      • avalon Prikaži

        AMG , Dani hahahahaha , kako ste duhoviti no da ne “nabadate” , pogađate ko prstom u …. ma neka bude džem otkrit ću vam “tajnu” . u mojoj garaži nalazi se auto “firme” koja je radila šasiju jackie stewartu kad je 1969. osvojia svoju prvu titulu . tada su osvojili dvostruku krunu ;) AMG , da vozim alfu virujem da se ne bi kvarila puno češće od drugih auta , vjerovatno bi katkad bilo problema sa elektronikom šta je kod taljana bilo često i kod drugih proizvođača ali motor … pa svi motori su “isti” . problem alfe je često bija šta su polovne kupovali momčići koji su valjda negdje čuli da je u njoj cuore sportivo ( motor ) pa bi gazili , a održavanje 0 . takvi bi i kovački nakovanj razje*ali :) :) :) problem su bili i boxer te katkad sa twin spark motorima ali to alfa ne koristi 10ak godina ( twin spark ) . talijani su najkraće razvijali modele prije izlaska na tržište , npr giulia 2,5 godina , slični modeli mercedesa ili volva 6 godina pa je i to bija dijelom razlog . evo ti podatak iz ove godine ” Prema mnogim istraživanjima, Alfa Romeo svojom pouzdanošću stoji uz bok Volkswagenu, Audiju i Fordu pa se smatra poprilično pouzdanom. ” e da , alfa ima i sofosticirani odličan ovjes koji je inače za naše uvjete i ceste veoma osjetljiv ponajviše zbog svoje aluminijske konstrukcije ali i dan danas je za većinu automobila neovisno o klasama pravi uzor. zbog toga na našim odličnim lokalnim cestama može bit problema sa ovjesom no zbog njega je alfu užitak vozit . suma sumarum …. izgleda da alfu , sve njene mane najbolje poznaju oni koji ju nikad nisu imali ni vozili . alfa sa “poznavaocima” ima isti problem ka i ducati :) zamisli da ja počmem ismijavat vlasnike honde accord iz npr 2006./08. mazde 3 sličnih godišta , nissan qaqshaia , toyote avensis , WV suva tiguan ( koji je poprilično problematičan za razliku od alfe stelvio ) zbog problema , a ima ih poprilično ? “napali” bi me vlasnici istih :) :) :) poanta … ne volim predrasude , a opće je poznato da su talijani aljkavi , a da je alfa stalno u servisu . zar ne? ja mislim da sve ima svoje prednosti i mane pa tako i auti bilo ko da ih proizvodi . alfa ima izgled , ponašanje u vožnji , zvuk , vozačko okruženje , cuore sportivo pa ako možemo oprostit mane drugima koji nemaju sve nabrojeno onda valjda možemo i alfi makar uz koju manu više ;)



        4
        4

        0
    • Renault
      Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

      @hr1982,

      provokatoru, zbroji koliko naslova sveukupno u Formuli 1 ima motor sa “greškom”, a koliko Honda, kad zbrojiš, brzo ćeš začepit labrnju. Pozdrav ;)



      5
      0

      5
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        Honda ima manje utrka u f1 nego Renault a pod drugo Renault je gradio svoje pobjede vise na bolidu(koji kad je bio dominatan nije bio njihov) nego na motoru kaj stvarno mislis da je Williams Renault pobjedivo zbog motora bio je to inovantni hidraulicki ovjes koji kad je zabranjen odnio Renault u ponor dok je Honda svoje naslove nosila bas zbog najsnaznijeg motora , al si isto i malo priglup jer sam ljepo reko za motore koje je RB dobivo ili kojie im je Renault podvaljivo bjesan sto su sa Hondom potpisali



        4
        -3

        7
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        Ili mozda mislis isto da su s RB bili prvi zbog motora ja ne mislim a ni dynometar ak ces gledat u povjest Renault nikad nije imao najjaci motor pa zbroji kolko je puta Honda imala najajci motor nazalost poslije 91 bilo je dosta godina kad su imali najjaci motor al los bolid cak ni Bmw nije imao tada najjaci a imali su drugi motor po snazi , sad je Honda iza Merca i Ferraria po hp al to ce se brzo promjenit po meni jer ak nekaj Honda zna onda je to proizvest vrhunski motor



        3
        -3

        6
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Hr1982

        Znaju i Mercedes i Ferrari a i Renault.
        A i ta izjava o vrhunskom motoru od 2013. godine ne drzi vodu ni u Civicu a kamo li u F1.



        4
        3

        1
      • Renault
        Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

        Vidjeli smo od 2015-2017. sa McLarenom kako su proizveli vrhunski motor, ono je bio najsramotniji motor ikad u povijesti F1.

        Drugo, motor sa “greškom” je osvajao prvenstva i sa Williamsom i sa Benettonom i sa Red Bullom, a što je najvažnije, dvaput i samostalno, 2005. i 2006.! Osvojili su više nego duplo prvenstava nego Honda samostalno i sa raznim konstruktorima, (čini mi se 12 naprema 5 za Renault) nije to slučajno prika, što god ti pisao ili govorio. Honda nema niti jedan samostalan naslov.

        Eto usput, Renault je prvi u F1 uveo i turbomotore, (da malo pređem i na komercijalizaciju) taj Renault proizvodi uz automobile, i kombije i kamione i autobuse, natječe se u svim mogućim automobilističkim natjecanjima od davnina… Honda jest pokazala ogromni napredak gledajući kakvi su bili sa McLarenom prije 2 godine, ali kako možeš uopće tvrditi da je prestigla Renault po snazi, a pogotovo da je tu negdje sa Ferrarijem i Mercedesom, a to će se po tebi brzo promijeniti, kao Honda će ih ubrzo prestić kao iz pi*ke.

        Prošle godine je Red Bull završno sa Spielbergom imao 3 pobjede, ove godine ima jednu, a nisu trebali imati niti tu jednu da im je suci nisu poklonili (zavisi iz kojega kuta koji navijač gleda), Red Bull je imao 4 pobjede 2018. godine, baš me zanima koliko će ih imati ove godine, a što im još ne ide u prilog, Ferrari je još lošiji ove godine, nego prošle. Hondu poštivam i cijenim, ali ne volim da se pljuje gigant koji je desetljećima u raznim vrstama automobilizma, i to uspješno! Pozdrav :)



        9
        7

        2
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        AMG
        Slazem se sa tvojom izjavom da je Honda dotaknula dno i prije cak od 2013 al znam da imaju ljude kaj znaju i slozit ce kad hoce .
        F1 motor da im das normalni(atmosferski ili turbo motor) za napravit ja sam uvjeren da bi vrlo brzo bio najjaci trebalo im vremena da provale te hibride ali i tu izgleda da su nasli kljuc i vrlo lako moguce da do kraja sezone imaju najvise hp a i Mcl je bio uzas pa se nije dalo napredovat sad ce mnogi rec bla bla ali prosle godine se sve vidjelo RB preko 400bodova Renault 122 i Mcl 60 ni Alonso im nije pomogo tak da je zdravo bilo i za Hondu i Mcl da izadu svako na svoju stranu sto je napokon pokazalo Mcl da im bolid ne vrjedi nista a davli su izjave imamo najbolji bolid na gridu a motor nevalja e moj Mcl kako onda objasnit proslu sezonu



        2
        -5

        7
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Renaultf1team
      S tobom nema smisla raspravljat jer je ocito da vozis krntiju od Renaulta i totalno si u svom filmu izokreces moje rjeci
      1. Ne pljujem Renaultov motor po neznam koji put nego govorim da nakon potpisivanja RB sa Hondom Renault poceo slat motore s greskom 11 odustajanja prosle sezone zbog motora za RB
      2.pobjede koje je RB osvojio prosle godine do Austrije su bile na srecu a ne na performanse osim Monte Carla
      3.kaj mislis da bi RB uzeo Hondu prosle godine a u planu bilo vozit 2 sezone sa TR da nije dynometar pokazo vise snage znaci Renault su dostigli vec prosle sezone
      4.Honda sa svojim konstantnim izlazenjem i vracanjem u f1 si radi probleme jer kad propustis koju godinu u f1 masovno zaostanes sto zna svatko ko prati f1 pa je to bio uzrok losih motora u prvim sezonama povratka pogotovo ovog full kompliciranog motora a i Honda je uvjek trosila benz uz najvise hp pa ogranicenje benzina i softicirani motor vrjedanje od strane Mcl i Alonsa im sigurno nisu pomogli da se brze vrate al vidim snagu u motoru brzo ce on bit odlican mogu oni kad hoce a vrijeme ce pokazat jesam li u pravu



      4
      0

      4
      • Renault
        JP Renault Prikaži

        :facepalm:

        Napišeš :

        vozis krntiju od Renaulta

        Pa onda :

        1. Ne pljujem Renaultov motor

        I na kraju imamo :

        4.Honda sa svojim konstantnim izlazenjem i vracanjem u f1

        Renault si je također radio probleme sa izlaženjem i ulaženjem u F1. Kao momčad su u F1 sad treći put.
        Prvo 1977-1985, pa 2002-2011, i sad su se vratili 2016. Kao dobavljač motora su konstantniji, tu nisu bili samo 1987 i 1988 i od 1998 do 2000 (ali tad su Williams i Bentetton vozili sa starim Renaultovim motorima pod drugim imenima, npr. Benetton-Playlife). Ali nažalost nisu konstantni kao npr. Ferrari.

        @Renault_F1_team Onaj komentar iznad napisan u 00:33 potpisujem od riječi do riječi :thumbs:



        4
        2

        2
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        Renault je u f1 od kad ja gledam f1 znaci od 1988 kolko se ja sjecam su uvjek bili
        Pricamo o motorima ne o timu Honda jedva da je sudjelovala ko tim sam par god
        Napisao sam vozis krntiju od Renaulta znaci mislio sam na cestovne automobile sad jos reci da nije krntija onda nisi nis dobro ni vozio recimo uzmes Mercedes star 10godina i bolji je od novog Renaulta bilo kojeg a i dobit ces ga jeftinije malo skuplje odrzavanje zbog starosti ces platit tolko kolko si dao vise za novog Renaulta i vozit ga bar 7god vozeci se ko covjek



        2
        -2

        4
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Hr1982, kao da si s Marsa pao ili si neki vlajo iz zd/ši/st zaleđa koji živi u prošlosti, što će ti Mercedes star deset godina, kupi novu A klasu s Renaultovim motorom pa se vozi kao čovjek i više od 7 godina.

        Je, Honda je velika i jaka, zna napraviti vrhunski motor, samo koji i kada je to napravila.

        Što fali Renaultu, od ’92. imaju 11 naslova, ima li tko više, koliko ima Honda?
        Što fali Renaultu kod cestovnih automobila?
        Renault megane coupe i clio 2.0 atmosferac su odlični modeli, više Hondi s cl9 i fn2 motorima sam imao, ctr je odličan, ali nije bolji od megana, je, nije ni turbo, ali pišem o vozilu u cjelini. Povlačim paralelu s onim s čime sam svoje Honde mogao uspoređivati, i drugi modeli Renaulta su isto ok pogotovo kada dijele motore s Mercedesoom, evo npr. kangoo i A klasa;-)
        Danas nema takvih motora.



        3
        1

        2
      • Renault
        Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

        Ne obazirite se previše, kao što sam ja napisao u komentaru poviše, lik je obični provokator i vjerojatno ga je neki Renault oprao od semafora do semafora da je frustriran životom, kaže Renault krntija, a Renault jedan od najprodavanijih automobila u svijetu već desetljećima, pretpostavljam da je cijeli svijet glupav, pa vole bacat pare i kupovat krntije, a što kaže i @Alain Prost sigurno bi Mercedes počeo koristiti renaultove motore da su takvi kakav ovaj provokator govori.



        3
        1

        2
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        a,b itd. klase su smece sa reno motorom ako nisu bar 2.0 i pogodi te jeftine a i b itd klase su na prednji pogon mislio sam na Mercove na zadnji pogon ne na ove kante na kojima uzimaju ljudima lovu od C klase pa na skuplje ostalo je sve smece . Honda je isto krntija od 2001 jedino sam ja reko 10god stari merc kad nije bilo tih renault krntija ispod mercove haube i mercova na prednji pogon zarada isti razlog zasto je porche napravio onu krntiju od boxera i dzipa zarada
        I usput Renault me nikad nije napro jedino ak nisam gas stisnuo kolko moj auto ima konja nema ni 1 Renault ikad proizveden a da nije f1
        Zanimljivo kaj si krenouo od 92 a prije 92 honda uzela 5 uzastopnih naslova (87,88,89,90 i 91) a 92 je Williams smislio revolucijonarni ovjes i pomeo sve.Honda je bila sila 80tih al onda je umro gospodin Honda 1991 i sve je krenulo nizbrdo jos je nekak islo do 2001 a onda je oslo sve u pm nazalost
        Sad cemo vidjet sta ce tvoj Renault napravit bez RB sad ce Honda taj slag brat al ak se mene pita samo je pitanje vremena kad ce Honda opet napravit najjaci motor u f1 i onda sa RB krece show program jer ti kosoki ludaci ce to slozit zicer kad hoce a hoce jer imaju momentalno neogranicen budet za razvoj f1 motora



        2
        -3

        5
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Je, baš sam zaboravio te godine, čekao sam da me podsjetiš, pa nije Honda bila montirana na neku kariolu pa je sama išla, ako je letila s Mclarenom nije s Lotusom, kao da Mclaren nije bio debelo ispred svih tih godina.



        1
        -1

        2
      • Renault
        Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

        Lik sam sebi skače u usta, sve što je Honda osvojila, osvojila je sa dominantnom šasijom (upravo s onim što on svim ovim komentarima pokušava uvaliti Renaultu). Care, kad Honda osvoji naslov, onda hvali motor i tvornicu. Dotad stfu :*



        2
        -2

        4
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        86 i 87 su osvojili sa wiliamsom i cim presli u Mcl 88 89 90 i 91
        Lotus nije imao Hondinu potporu oni su kupovali motore a Wiliams i Mcl je bio bas honda racing sa besplatnim motorima
        E ne samo da su to bili tada najjaci motori u f1 bili su i najnizi sto je Williamsu i Mclarenu dalo priliku da naprave full niski bolid tak da je cak pomago i u lezanju ne samo u hp a i ak se malo informiras bus sazno kakav je to beast



        2
        -2

        4
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        91 je jos Honda uzela zbog magije Senne RIP al je vec Williams sa tvojim Renaultom izmislio revolucionarni hidraulicki ovjes i Williams je bio brzi auto kako je 91 umro sef Honde odlucili su izac iz f1 92 gube od Wiliamsa zbog doticnog ovjesa onda 93 prelaskom Mcl na Ford stvari postaju jos gore i Senna prelazi u Williams i izgubi zivot a Prost u boksu Williamsa a ne rade ni kocnice ni volan ni niza brzina ko da ga je neko zabio u taj zid prokleti bila je i dugo istraga al je prekinuta zbog nedostatka dokaza
        Kaj se desilo niko nezna i nemre nikog okrivit al je sudar tako cudan i uzevsi u obzir rivalitet izmedu Prosta i Senne tu nekaj smrdi zakljuci sam



        2
        -3

        5
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        je li to kriviš prosta za senninu smrt????



        4
        2

        2
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Nije `91 bilo nikakve magije…..
        Bilo je sranja, tj. počelo je sranje…. :mrgreen:
        Kakva crna magija, nakon 4 trke Senna ima 40 bodova, a Mansell 6 (3 kvara mjenjača na prve 3 trke, plus na 3. je imao kontaknt s Brnudleom).
        Zatim čovjek ima kvar u zadnjem krugu u Kanadi, gdje je trebao pobijediti sa minutom ispred Piqueta, a osvojio je samo bod, elektrika u Belgiji, DSQ u Portugalu (zbog one legendarne izmjene gume), jedino se izvrtio u Japanu, dok je Senna imao probleme u Kanadi, a Njemačkoj je ostao bez goriva.
        Williams je pokazao naznake šta bi mogli očekivati u 1992., ali veći dio sezone Mclaren je bio bolji (brži/pouzdaniji/….) bolid.
        Što se tiče same Honde, tj. Hondinih motora, možda bi @zeko ili neki drugi Honda fan mogao preciznije reći od mene, ali mislim da Honda nije nikada imala “najjače” motore (bilo je još motora slične snage), ali su bili upakovani u dobre šasije sa nekim tehničkim detaljima zbog kojih su prvo Williamsi, a zatim i Mclareni odskakali od konkurencije.
        Npr., 1988., kada je Mclaren poharao konkurenciju famozna Honda RA168-E V6 turbo nije bila najjači motor, ali je zato manje trošila i imala niže ležište, što je uz malo dodira Nicholsa i Murraya, te tada 2 najbolja vozača, dalo rezultat kakav je dalo….
        A i kad se prešlo na atmosferce, Ferrari je imao jake motore, a i Renault je bio tu negdje



        3
        1

        2
      • Ayrton Senna
        Hr1982 Prikaži

        Ne krivim nikoga samo kazem da je sve cudno sud je zavrsio tek 2007 sluzbeno kazu da je zakazala letva volana , nigdje dima iz guma na kocenju ko da nije kocio



        1
        -2

        3
  8. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    A gdje će? U Mercedesu bi fasovao protiv Luje, a sumnjam da bi se bolje proveo protiv Verstappena.



    18
    6

    12
  9. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Danas svi savjetuju, a već sam jednom rekao da je Ferrari tipično tepih pod kojeg se gura sva prašina.

    Zašto dotični nije govorio isto u momentu kada je Ricciardo došao u tim? Kasnije i Ricciardo je otišao iz RBR jer je tim počeo da se gradi oko jednog vozača,l – Maxa.

    Meni je samo krivo što Ferrari nije pokupio zajedno s Vettelom i njegove trkače inzenjere, Vettelu treba dobar strateški tim.

    I trebamo biti realni, NIKO se ne može smatrati dobrim ako stalno gubi od Mercedesa, a tu nije samo Ferrari, već svi. Isto tako nije uspjeh hvaliti Mclaren što je išao u top 5 u kvalama, te napredak u bodovima za Williams.

    F1 do neke velike izmjene pravilnika, će i dalje biti staticna, gledati ćemo nekoliko finih izleta Ferrarija i RBR-a, t3 na kraju titulu za Mercedesa.

    Danas je puna kapa generala, a Mercedes je jedini koji grabi šlag sa torte. Neka se rkoMa okane Vettela…



    8
    6

    2
  10. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Iako su vjerojatnosti da Vettel ode iz Ferrarija na kraju sezone jednake kao i da tata Stroll kupi Ferrari (shvatite to kako zelite) ljudi moraju znati da je voznja za takav tim pritisak dvostruko veci nego kada se vozi za druge timove. Mediji su jos 2015. pumpali izjave o toksicnom Alonsu i mesiji Vettelu koji ce doci kao novi Schumacher, o novoj Njemacko- talijanskoj kombinaciji i Ferrariju s novim vodstvom tako da me uopce ne cude ovakve predstave. Iako si to jedan cetverostruki prvak ne smije dopustiti, u Ferrariju su mnogi pucali pod pritiskom pocevsi od osoblja do vozaca. Unatoc ovako losim predstavama i dalje je bodovno ispred Leclerca (iako je ovaj imao dosta nesrece) tako da treba pricekati. Sto se tice njegove zamjene, ukoliko dode do nje, volio bih za kraj gledati mog heroja u crvenom bolidu, a na kraju krajeva taj Ferrari je jedini tim uz Minardi za kojeg Alonso nije vozio dvaput. Flavio je fantastican biznismen, ali ne i osoba koju treba shvatiti za ozbiljno u ovome trenutku, no u intervjuu s Rosbergom je rekao da smatra Alonsa bok uz bok sa Schumacherom i iako je za nijansu Njemac brzi, prednost daje Alonsu zbog psihe (u prijevodu da se njegovo pucanje pod pritiskom jako, jako rijetko vidalo na njegovoj voznji). San kao i svaki drugi je san, a java je takva da ce ili Vettel ostati (90%) ili da ce na njegovo mjesto doci vozac poput Ricciarda.



    11
    9

    2
  11. avalon Prikaži

    marko još jednom ” u sridu” . izgleda da može on kad želi . složija bi se sa izjavom “Griješite kad više niste sigurni u sebe, to se događa na podsvjesnoj razini.” ne znam kakvo okruženje treba sebu , paše li mu ovo u ferrariu naročito ovo 2018./19. ali kad bi odlučija i napustit ferrari onda stoji i ovo od marka “Ali, ne vidim kako bi se to moglo ostvariti za iduću sezonu.” sa VB merc produžuje ugovor sezonu po sezonu i ako je to točno onda tek s njim trebaju potpisat ugovor za 2020 . nogli bi ga i ne potpisat pa je misto slobodno . ALI ima jedna stara engleska
    “ne mjenjaj konja koji pobjeđuje” . LH pobjeđuje i šta bi onda ( u špekulaciji naravno ) seb bija da dođe na misto bottasa ? najbolji pomoćnik umisto valtteria ? mislim da RB seb ne treba jer uz ovako agresivnog maxa ne virujem da bi se ni snaša ni “proslavija” i kad bi postojala šansa da se vrati . šta preostaje ? ništa osim ferraria , a tu se potvrdilo da seb ne funcionira onako kako se očekivalo i zato mislim da je točna i ova wheatley – eva “On nije tako tvrd tip poput Michaela Schumachera ili Fernanda Alonsa koji su uvijek mogli izvući dobru predstavu. ” nekad “davno” je seb to moga ali sad ….. sijećam se njegove tvrdoće , psihičke snage , stabilnosti 2012. ( 25 godina tada ) kad se u zadnjoj trci u prvom krugu izvrtija i sa P 4 završija na P 22 . to bi valjda poljuljalo stabilnost psihe svakome ali ne i sebu koji se kroz trku na mokroj stazi uspija “probit” do P 6 i obranit titulu . već 2014. dolaskom DR u RB i zbog povremenih problema seba na FP , Q pa i trkama desilo mu se ono na što nije navika …. poruke iz boxa da propusti ricciarda ( mislim u 2 trke ) udarac samopouzdanju do tada 4 X uzastopnom prvaku ? u ferrariu koji je 2014. završija tek na 4. mistu u konstruktorskom ( čak 104 boda iza 3. williamsa , alonso 6. ,kimi 12. ) ) seb je 2015. počeja jako dobro , 3 pobjede + još 10 postolja , 3. u konačnici , ferrari 2. u kostruktorskom . valjda je samopouzdanje seba raslo no sljedeće 2016. ferrari/seb pobjeđeni od RB/ricciarda . 7 podija , bez ijedne pobjede …. samopouzdanje palo makar donekle ? 2017. … 12 trka je seb bija vodeći u prvenstvu … to je bilo to , ono šta se čekalo ? hm u domaćoj monzi seb tek 3 . LH izbija u vodstvo i tu započinje “kraj priče” jer možda u želji da se vrati na čelo , opravda titulom svoj dolazak u ferrari na mokroj stazi singapura seb forsira “čuveni trio seb , max , kimi” odustaje u prvom krugu ! LH pobjeđuje . kad se tome pridoda i odustajanja u japanu ( P 2 na startu ) zbog svjećice uz pobjedu lewisa … adio snovi , adio titula . početak “pada” , frustriranost , samopouzdanje se “klima” ? možda i preispituje odluka dolaska u ferrari ? 2018. pokazuje da seb ipak ima nešto “snage” , seb vodi ali LH je stalno tu . čak posli bakua preuzima vodstvo do kanade kad ga seb vraća da bi ga u francuskoj izgubija , a u austriji vratija sa bodom više . pobjedija je LH u engleskoj , poveća prednost sa boda na 8 bodova . dolazi “kobna” njemačka … seb P 1 , LH P 14 ( zbog hidraulike se nije plasira u Q 2 ) , konačno su “zvijezde sklone” ferrariu / sebu ? no već u 14. krugu LH je 5 . , u 30. vozi iza seba . virujem da je lewis već 2017. “nabija” neke frustracije sebu , nagriza mu samopouzdanje i u njemačkoj sa P 14. vozi iza njega u 30. krugu . neugodno s obzirom na događanja 2017. ? umisto da zadrži hladnu glavu i prepusti lewisu riskiranje da ga dostigne , prestigne seb možda zbog “straha” od LH nepotrebno forsira i radi grešku “vrijednu” odustajanja , lewis pobjeđuje i preuzima vodstvo . 8 bodova + sebovih se “pretvara” u – 17 . ni pobjeda seba u belgiji ne popravlja stvar jer je i dalje u minusu 17 bodova , a onda dolazi “šlag na torti” …. italija . zbog zbrčanih tim “neodredbi” kimi se sa P 1 lavovski bori protiv seba sa P 2 na samom startu . epilog znamo , timski rad merca je “ukopa” kimija , LH pobjeđuje , seb 4 . sa – 30 . još kad se tome pridoda i rusija di je VB po naredbi tota prepustija pobjedu lewisu čime se prednost engleza popela na + 50 … adio snovi , samopouzdanje pada , frustracija raste . ove sezone je seb nastavija sa greškama . za razliku od njega LH “puca” od samopouzdanja , hladnokrvno dominira i “grize” i ono malo samopouzdanja šta je sebu preostalo . ferrari “škripi” , merc radi ka najbolje uglađeni , podmazani stroj , pobjede nema , a LH ih je u 10 trka “skupija” 7 i u plusu je 100 bodova . kakvo bi moglo bit , na kojoj razini samopouzdanje seba ? frustracijama , daljem padu “pridonose” i max i kolega leclerc koji je tek 3 boda iza 4 X prvaka . već sam prije 10ak dana napisa da bi sebu dobro doša jedan “restore” na ono vrime u RB kad je on “puca” od samopouzdanja , kad je on frustrira druge ka šta danas drugi rade njemu . nažalost mislim da će prije CL postat prvak nego se seb oporavit od ovog pada iako bi volija da se to desi jer se slažem sa izjavom/mišljenjem wheatley -a “Sebastian je vrlo inteligentan, osjećajan i dobra osoba.” no izgleda da to u ovoj “fazi” F 1 , karijere seba nisu aduti na osnovu kojih se pobjeđuje , osvaja titula . ima jedan album jethro tull – a naslova “to old to rock and roll to young to die ” …. možda se može primjenit na seba jer možda je pre star za ovaj “rock and roll” F 1 bar zadnje 2 sezone , a pre mlad je da napusti F 1 ? samo … di je riješenje ? u kojem timu ako to nije ferrari jer virujem ka šta sam na početku napisa da mercedesu i RB “ne treba” . mirovina ? bilo bi šteta ali je i štata “rasipanje” stečenog ugleda šta se upravo događa . možda ipak u ferrariu i sebu ima još dovoljno snage, volje , samopouzdanja da sve nas demantiraju šta bi mi bilo drago….



    15
    13

    2
    • Marlboro
      AMG Donator Prikaži

      Desilo mu se da je u Red Bull dosla dostojna konkurencija koja zna sta je pobjeda odnosno Ricciardo pa i sada Leclerc u Ferrariju.

      I ne mislim da se on “pogubio” zbog toga jer su oni dokazano bolji vozaci, nego vise kao da ima neki teret (mozda to sto je on 4x prvak) pa da od timskog kolege ne smi izgubiti vise od dvije utrke… pa se onda bori sam sa sobom vise nego s timskim kolegom.



      1
      -4

      5
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Mislim da bi mu u mclarenu bilo dobro. I to nije zafrkancija. Znam da su ova dva mlada lava odlična , ali Seb ipak ima brzinu i iskustvo osvajanja naslova. Nešto se valja u Wokingu i sa napretkom u šasiji bi se “uskoro” mogli boriti za postolja o pobjede.


      0
      -3

      3
  12. Ayrton Senna
    madgalico Prikaži

    Naprotiv, Vettel i je kao MS i Alonso…moraju imati vodonoše za timskog kolegu da bi funkcionirali… ;)



    2
    -13

    15
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      A da nisu možda navedeni dosta dobri vozači, koji su prikazali svoje kolege kao vodonoše?



      9
      7

      2
      • Ayrton Senna
        madgalico Prikaži

        Da su navedeni vozaci bili tako dobri ne bi imali u ugovorima da ih kolege ne smiju prestici… Prost, MS, Alonso, Vettel su takvi tipovi “dobrih vozaca” dok ne dodje jedan Senna ili Hamilton…



        2
        -12

        14
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Čitao si ugovore?



        12
        11

        1
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Prost i Senna vozili dvije sezone zaredom u istome bolidu (obojica po 1 naslov, a Senna tri pobjede vise dok je Prost bio konstantniji), Alonso i Hamilton u 2007. (Jednak broj bodova, Hamilton s jednim podijem vise, a Alonso u okrsaju u utrkama za nijansu bolji)… Ako govorimo o njihovim momcadskim kolegama onda pogotovo ne shvacam smisao komentara i uzdizanje Senne i Hamiltona nad Alonsom, Schumijem i Vettelom. Berger 1990 skoro dvostruko manje bodova od Senne, ali ipak po tvojem kriteriju nije bio vodonosa dok Fisichella npr. i Mark Webber (koji je 2010. bio bodovno ispred Vettela u zadnjoj utrci) jesu. Hamilton s druge strane imao Buttona od kojeg je jedne sezone izgubio, a 2010. Button je imao losu srecu zbog koje je ispao iz igre za naslov. Tko je mogao pretpostaviti da ce Vettel i Alonso biti toliko brzi od Webbera – velike nade u F1 i Masse – svjetskog prvaka na 10 sekundi i Schumacherovog bivseg timskog kolege ili od Raikkonena koji je u mladim danima bio mozda i najbrzi vozac u Formuli 1, a kasnije postao i svjetski prvak. Posao vozaca nije samo da bude brz i da skrece u zavojima, u borbi je njegov zadatak i nadmudriti momcadskog kolegu ili druge konkurente u psihickom smislu. Govoriti da su Prost i Vettel (cetverostruki prvaci), Alonso i Schumi (i dalje najveci po rekordima) ispod Hamiltona i Senne je besmisleno. O vodonosama necemo ni pricati sve dok je Bottas Hamiltonov timski kolega. Sjeti se samo Rusije prosle godine. Jedino sto odvaja taj cin od Ferrarijevog u Njemackoj 2010. ili Austriji 2002. je to sto to vise nije kaznjivo djelo.



        14
        14

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Nije bilo “kažnjivo” ni u Austriji 2002.
        Jeste bilo ružno, ali ne i kažnjivo.
        Postalo je kažnjivo tek nakon toga.
        Na kraju, Michael je Rubensu poklonio zauzvrat pobjedu na VN SAD iste godine (a nije morao), a nešto se baš i ne sjećam da je Lewis nešto tako učinio za Bottasa (nije ni Lewis morao….).



        10
        10

        0
      • Ayrton Senna
        madgalico Prikaži

        Nije to nikakva skrivena tajna. Ako nisi tada pratio F1 mozes izguglati. MS i Rubens npr. Rubens je morao davati telemetriju MS-u, MS Rubensu ne…Irvine nikad nije imao sve dijelove…U benettonu da ne govorimo, 2 razlita bolida…Zasto mislis da nitko od vozaca nije rekao da je MS najveci ikad, zato jer znaju na koji nacin je pobjeđivao…Alonso je isti takav tip…trazio je od MCL da sabotira Hamiltonov bolid..varao u Singapore-u. Onds mozes mislit sta je sve Briatore muljao u Benettonu tek Senna je sam izjavio da je Bennetonov bolid sumnjiv.Vettel nije tako zao..on jednostavno padne u depru. Prosta mozemo izostaviti iz ove grupe vozaca jer nije to bio drugi svijet.


        0
        -9

        9
      • Mick Schumacher
        tifosoante novinar Prikaži

        @madgalico Istina, ali za razliku od svih njih, Schumacher je bio sposoban isporučiti rezultat, za razliku od njih svih. Naravno, kolege koje su ,mu dovodili su bili vodonoše, ali čak i da su te vodonoše bile u situaciji da osvoje naslov, Schumi bi pomogao njima iako oni nisu uspjeli(Malezija i Japan 1999.). A vezano za tu 1999. mnogi govore da su Irvinea namjerno sabotirali s onim slavnim pit stopom na Nurburgringu da ne bi netko prije Schumachera osvojio naslov u Ferrariju, ali tkogod to smatra, taj je u najmanju ruku lud jer nitko normalan neće sabotirati svog vozača u osvajanju naslova da bi ovaj drugi osvojio naslov godinu kasnije obzirom da je tada Ferrari čekao 20 godina na naslov, ai nitko ne može biti siguran da će bolid kojeg budu vozili godinu kasnije biti dovoljno dobar za osvajanje naslova, jer tada im je velika konkurencija bio Mclaren Mercedes na čelu s Dennisom i Neweyem, a i Jordan je u to vrijeme bio 3. najbrži bolid, a s Frentzenom su konkurirali za naslov 1999. godine te na kraju Williams koji je potpisao ugovor sa BMWom oko nabavljanja motora, tako da je previše faktora da bi bio siguran da će Ferrarijev bolid biti najbolji nadolazeće sezone.



        1
        1

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        LOL, šta sve neću pročitati ovdje…. :facepalm:
        Čuj, jedan vozač morao davati telemetriju ovom drugom, a ovaj ne.
        Samo za informaciju.
        Koliko su bili različiti Benettoni B194 iz 1994. govori činjenica da je Michael sjebao u Monte Carlu na treningu u četvrtak svoj bolid (motor), da bi u bolidu JJ Lehta, koji je bio “drugačiji/lošiji” od Michaelovog, tj. nije imao silnu zabranjenu elektroniku, kakvu je imao Michaelov bolid :rofl: :rofl: , i još podešen za Lehta, postavio, više od sekunde bolje vrijeme nego sam Lehto.
        Da ne spominjem famoznu VN Španije 1994., odveženu 2/3 u 5. brzini (uz odrađene boxove), potom istu stazu 2 godine poslije, Belgiju 1997., Mađarsku 1998., Belgiju 1998. (do kontakta), Kinu i Brazil 2006., VN Evrope 1995., neke trke iz 2000. i 2003. Maleziju 2001., PP krugove u Monacu 1996. i 2012. itd,…..
        A kao šlag na kraju, bio bi red napisati nešto o VN Malezije 1999.
        Dakle, dolazi se na potpuno novu stazu (prvi puta za sve), lik sjeda u auto nakon loma noge i pauze od 6 trka, te osvaja PP sa prednosti od 0,947sec ispred timskog kolege (koji se bori za titulu prvaka i na kraju mu i poklanja pobjedu, te radi tampon između njega i njegovog konkurenta za titulu), zatim sa 1,118sec i 1,178 ispred dvojca u Mclarenu, DCa i Mike (koji se takođe borio za titulu prvaka).
        Mislim, mogu ja još 3 dana pisati, ali mislim da je ovo pametnome dosta. :chill:
        A onda ovdje dođe neko i piše o “detaljima” iz ugovora i “(ne)protoku” telemetrije. :facepalm:



        13
        13

        0
      • avalon Prikaži

        madgalico ….. “Prost, MS, Alonso, Vettel su takvi tipovi “dobrih vozaca” dok ne dodje jedan Senna ili Hamilton…” hahahahahaha , odlična . oduvik sam sumlja da su vozaći koje navodiš skoro pa papci šta se tiće vještine , talenta , a sad sam u to ubjeđen . da nisu bili papci ne bi im trebale vodonoše . npr prost ne bi osvojia titulu 1989. da mu senna nije bija vodonoša :) :) kao taštom sigurno mu je u ugovoru dok mu je AS bija kolega stajalo da ga airton ne smi prestić :) :) :) a je li moglo bit obrnuto ? da je AP bija vodonoša AS pa je zato brazilac osvojia prvenstvo dok su bili “zajedno” ? i lauda mu je 1985 . bija vodonoša .ko je gleda rush vidija je da je lauda bija “mek” vozač , bez ambicija za titulama , pobjedama . pravi tip vodonoše . a možda je AP bija vodonoša laudi 1984. pa mu je 1985. niki vratija uslugu ? MS … da nije ima vodonoše cilu karijeru ne bi nikad vidija titulu . sve njegove titule mogu se pripisat brundleu , patreseu , herbertu , barrichellu , massi , irvinu . svi su bili daleko bolji od MS ali ih je jeb*vala klauzula zbog koje nisu smili prestići nijemca . čudi me samo kako je to rubens 2002. u nürburgring pobjedija MS u “domaćoj” trci iako je starta sa P 4 , a michael sa P 3 !?!? to se ponovilo i u mađarskoj , italiji , americi ( kad mu se MS revanšira za austriju kad je RB propustija MS ) te 2002. s obzirom na ugovor koji spominješ , a siguran sam 100 % da znaš sadržaj ugovora , RB ga je prekršija i …. nije dobija otkaz . ma kako to ? :) :) :) desilo se i u italiji 2004. da je RB pobjedija MS koji je završija iza kolege , rubens opet krši stavku ugovora , a ne dobiva otkaz !?!??! e da je MS vozija neku sezonu dok je vozija AS ne bi nikad bija bolje plasiran od brazilca … lako je bilo bit najbolji kad ti sve kolege “služe” ali da se pojavija jedan senna … ali vidi vraga 1992. senna je bija tu , na gridu sa 8 sezona i 126 trka iskustva , MS u PRVOJ kompletnoj sezoni sa 6 trka “iskustva” i kako je završila sezona ? ko je bija bolje plasiran ? ;) alonso ? da nije bilo fisica nikad ne bi vidija titulu . brži , bolji , talentiraniji fisico je bija žrtva “onog” ugovora . opet sam siguran 100 % da su ti uz ferrariev poznate stavke i renautovog ugovora …. ili bar ona jedna o tome kako kolege ne smiju prestizati u ovom slučaju alonsa :) :) : ) ali vidi vrag , 2006. fisico u maleziji krši ugovor , pobjeđuje alonsa i … ne dobiva otkaz !?!?!? btw , 2005. fisico završava iza alonsa 75 bodova , 2006. samo 62 boda . talijan mu je dobro “vodu nosio” zar ne ? valjda je dozvolija tolike zaostatke da ne bude nekome sumljiva njegova uloga vodonoše :) :) :) seb bi bez webberovog “nošenja vode” bija 0 , otvorija si mi oči . npr 2010. kad s e seb borija sa alonsom , kad je svaki bod više značija webber je npr u MC uzeja pobjedu pa je u mađarskoj posli 14 krugova vodstva seba mark prestigao kolegu i prekršija ugovor , stavku o ne preticanju i opet sam 100 % siguran da si uz ferrariev , renaultov upoznat i sa stavkama ugovora RB :) :) 2011- se to ponovilo u njemačkoj i brazilu , 2012. u kini , engleskoj , brazilu . jedina sezona kad webber nije kršija ugovor je zapravo 2013. kad nikad nije završija ispred seba . i onda vidi čuda … u tim dolazi DR i ne postaje vodonoša 4 X prvaku ! dapače u 2 trke je seb dobija naredbu da propusti DR , novodošlog u tim di je sve po tebi bilo podređeno sebu ;) vozija je LH i u vrime dok je seb “hara” pa ? RB je bija bolji bolid od McL i logično je bilo da seb osvaja titule , sad je mercedes daleko najbolji bolid i logično je da LH osvaja titule . osim toga osim alonsa i buttona jednu sezonu LH nije ima neke “opake” kolege , a ako govorimo o vodonošama … pogledaj izjavu tota o VB u lanjskoj sezoni ;) bi li se iz te izjave dalo zaključit da je VB bija vodonoša LH ? uostalom djelima finac to potvrđuje od kada je doša u merc . a kad već pričaš o ugovorima sa kojima si valjda upoznat evo jedne iz prve ruke 22.07.2015. “Postoji dokument koji smo obojica morali potpisati” rekao je Nijemac . a taj nijemac ti je nico rozberg ;) jesu li ti poznate i stavke mercedesovog ugovora između vozača ka šta su ti poznate ferrarieve , renaultove i RB ?



        9
        9

        0
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Rubens je bio slabija karika u timu kao i Massa u Ferrariju 2010-2013 i kao Bottas sada u Mercedesu, ali za to postoji i razlog. Uzet cu Massu za primjer. Dobio je naredbu pustiti Alonsa i logicno je da ga se smatra vodonosom, ali zasto bi jedan Felipe Massa, tad vec dugogodisnji Ferrarijev clan, borac za naslov prvaka 2008. i covjek koji je prozivio stravicnu nesrecu i u Bahreinu 2010. uspio kvalificirati ispred dvostrukog svjetskog prvaka bio vodonosa. Dobio je status vodonose jer je imao znatno losije performanse od Spanjolca, a poznavajuci Alonsa njemu je to i odgovaralo da ima takvog momcadskog kolegu (ne znam vozaca kojem nebi odgovaralo). Drugi primjer je Rubens. Sezona 2000., Michael nize tri pobjede zaredom, a Rubens samo jedan podij, a kad sezona zavrsava Michael je prvak i Rubens cetveroplasirani 40 bodova iza Schumija u vremenu kada se dijelilo tek 10 bodova za pobjedu. Sezona 2001. Rubens treci bez ijedne pobjede, Michael prvi s 9 pobjeda…Cak i da je tu Ferrari namjerno davao podatke Michaelu, Rubens je imao svoju priliku i prokockao ju ( bio je savrseni timski igrac). Mark Webber – mlada nada F1 u Minardiju na svojoj prvoj utrci (domacoj) osvaja peto mjesto, a do 2009. gubi samo jednom od momcadskog kolege (Coultharda 2007.). 2008. je “unistio” Davida bodovno, a 2010. u zadnju utrku sezone ulazi kao prvoplasirani Red Bullov vozac i drugoplasirani u F1 prvenstvu. Nazalost Red Bull funkcionira drugacije nego ijedna druga momcad i ako su oni smatrali Vettela njihovim eksperimentom kao i sada Maxa, onda je sve bilo jasno – Webber nema sanse. Ako je Webber bio vodonosa onda je u najbitnijoj sezoni Sebastiana Vettela dokazao kakvu snagu posjeduje za drugog vozaca u timu. I konacno tu dolazim do Valterri Bottasa, mozda i najsavrsenijeg vozaca za jedan tim poput Mercedesa. Posto su gore navedeni vozaci bili vodonose koje “po ugovoru nisu smjeli proci vozace poput Alonsa, Michaela i Vettela” onda je Bottas pravi izazov za Hamiltona…Dobio je jednak bolid kao i Lewis u Australiji 2017. i dobio je vrijeme za prilagodbu. Nismo ni ocekivali da ponovi Rosbergovu 2016. ili zaprijeti Lewisu poput Alonsa par sezona ranije, ali on je ostavio nas sve tako ravnodusne – nije bio blizu, a ni daleko. Sezonu kasnije sve postaje jasno. Valtteri je nosio, kao i sada u 2019., dobru kolicinu bodova, ali i snaznog Massu, Rubensa i Webbera u sebi. Meni se on pokazao kao puno veci mlakonja od Webbera, ali i nije da moze puno vise. Brzine za naslov vjerojatno i nema pored Hamiltona, a sve dok tim placa njega da propusta Hamiltona zasto i nebi. Ne znam sto pisenu Valtterijevom ugovoru, ali kladim se na recenicu “Valtteri it’s James!” Hamilton je prosle sezone bio jednak Schumacheru pored Barrichella i jednak Alonsu pored Masse. Pozivati se na izjavu da je Alonso naredio sabotiranje Hamiltonovog bolida ili kocenje u Madarskog je besmisleno jer se prvo nije dogodilo, a drugo je zakuhao Lewis koji je prosao nekaznjeno jer je imao potpunu potporu Ron Dennisa i Mclarena. Neki su vozaci upamceni kao vodonose ili kao slabe karike u timu (primjer Vandoorne koji se prosetao kroz tadasnji GP2 kao po rivi) samo zato sto nisu imali brzine ili nisu imali psihicku snagu/iskustva da se nose sa situacijom u timu. Svi su vozaci jednom u svojoj karijeri imali jednake sanse kao i njihov momcadski kolega, ali samo ih je jedan mogao bolje iskoristiti. Moglo se dogoditi Senna- Prost u Mclarenu ili Alonso-Hamilton u Mclarenu, ali tko to zeli osim navijaca.



        5
        4

        1
      • avalon Prikaži

        PS … svima je poznato da je MS bija papak šta se tiče poznavajna bolida , prenošenja informacija inžinjerima pa je bilo normalno da mu je rubens treba davat telemetrijske podatke . ali šta je to telemetrija ? telemetrija je prenos, putem radio valova podataka snimljenih senzorima smeštenim po raznim komponentama bolida. ;) senzori izračunavaju brzinu, ubrzanje, stepen mehaničkog naprezanja, aerodinamički pritisak na krilcima . kombinujući sve ove brojeve dobija se jasna predstava o dinamičkim performansama bolida. mislim da je telemetrija dostupna vozačima ali SET UP je individualna stvar vozača jer nije valjda da oba imaju isti način , stil vožnje . neki se znaju “igrat” sa set up – om , neki to znaju manje . najsvježiji primjer je gasly u francuskoj . “Oni su zadržali ono što su imali, a mi smo mijenjali stvari. ” govori o set up – u i pogrešci koju su napravili mijenjajući set up posli solidnog 3. treninga . posli je horner izjavija “On će odsad imati Maxov setup jer je Max iskusniji vozač, a ima i iskusniji tim inženjera.” znači gasly je dobija podatke o maxovom set up – u , a ne telemetrijske podatke . razlog … gasly – evo neiskustvo u odnosu na maxa . kad je rubens doša u ferrari ima je iza sebe 113 trka , 7 sezona , MS 5 sezona , 69 trka i 2 titule i baš mu je trebala pomoć rubensa oko set upa :) :) :) uostalom kad je rubens u ferrariu bija “kočen” ugovorom zašto nije 2009. pokaza svima šta može . button je pobjedija onoga koji je MS “učija” kako naštimat telemetriju … ili možda set up , zbunjuje me ovi pojmovi !?!? a znam … kaluzula ugovora brawna GP sa kojom si 100 % upoznat ka i sa onima u ferrariu , renaultu , RB …..



        4
        4

        0
      • lukarak Donator Prikaži

        Lewis nije mogao vratiti Bottasu za Rusiju 2018. jer je Bottas sve utrke nakon sto je Lewis osigurano naslov do kraja sezone zavrsio na 5. mjestu.



        5
        4

        1
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Najbolji su oni koji misle da će im njihovi vozači biti još veći ako kenjaju po drugima.

      Osim što te se već pitalo da li si čitao ugovore reci mi tko je to bio vodonoša Vettelu? MW, DR ili možda KR? MW mu je bio direktan konkurent za naslov 2010., a onako kako je Vettelu pomogao u Brazilu 2013. Vettelu ni rođena mater ne bi pomogla.

      AP nije trebao vodonoša, odaberi jednog od kolega mu koji je to i kada mogao biti, MS i FA nisu trebale vodonoše, ako jesu onda je i Berger bio vodonoša Senni, valjda znaš tko je Berger, prije da su tada godine i razlika u kvaliteti pravile razliku među njima.

      Usput, ne pamtim da je itko od šefova navedenih “dobrih vozača” rekao ono što je Toto rekao za Bottasa, podsjeti me, s obzirom da znaš što u ugovorima piše slobodno napiši.



      11
      10

      1
      • Ayrton Senna
        madgalico Prikaži

        Nema tu kenjanja. To su cinjenice. RB je tim koji nije sklon toj politici vodonoša, kao i McL, jer bi Alonso bio prvak 2007. Cak i Ferrari nije bio to kad su bili Berger i Alesi…MS je bio jebeni karakter i nije da nije znao voziti + odlican mehanicar je bio. Covjek se postavio i to je iskoristio na sve moguce strane.

        Citanje ugovora nemoras doslovno shvacati da sam ih citao. Meni ne treba komad papira da vidim kakva je situacija u timu. To se vidi na dijelu. Hamilton u cijeloj karijeri nije imao loseg timskog kolegu. Krenuo se sa Alonsom koji je imao debelo iskustva, a on kao rookie izjebe Alonsa da mora cinkati tim i raditi one gadosti u Mađarskoj.

        Prost je isto bio dobar vozac (da se razumijemo svi u F1 su dobri vozaci, jer ne bi bili tu, ali smo neki su VELIKI) ali i njega je Senna izjebao tako da kao Ham Alonsa natjera da ode i pocne srat protiv tima. Prost je mislio da Senna ima bolji bolid, pa su morali dijeliti bolide na eci peci pec. ;)

        I za kraj da je Ham htio vodonose imao bi ih i jos koji naslov viska. Ne bi se cudio da Ham uzme Maxa u timu radi neke motivacije i dokazivanja… ;)

        Samo velikim vozacima ne smeta tko je u timu. Zato i jesu veliki…bez obzira imali 0, 1, 4 ili 7 naslova…


        0
        -7

        7
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        “Prost je isto bio dobar vozac (da se razumijemo svi u F1 su dobri vozaci, jer ne bi bili tu, ali smo neki su VELIKI) ali i njega je Senna izjebao tako da kao Ham Alonsa natjera da ode i pocne srat protiv tima. Prost je mislio da Senna ima bolji bolid, pa su morali dijeliti bolide na eci peci pec”.

        Eci peci pec, ti si mali….
        Da li su i to činjenice? Dobro barataš njima.

        Vidiš, Senna je u to doba bio fenomen, Prost je brzo skužio da je ovaj brži u jednom krugu, baš kao što je to brzo skužio Lauda 1984. koji je bio prvak bez ijedne najbolje startne pozicije, ima logike u tome, nekoliko (prilično za to doba) godina mlađi ludo brzi Senna je bio nezaustavljiv u jednom krugu, ali trka se ne dobiva subotom nego nedjeljom, bodovi se ne dijele za prvo mjesto u kvalifikacijama, znaš li koliko je Prost imao u to doba najbržih krugova, e da su se tada dijelili bodovi za to kao danas pa da je još prvak onaj s najviše bodova kakav bi konačan rezultat bio?
        S obzirom da je prvu godinu izgubio, iako je imao više bodova teško da ga je Senna kako kažeš izjebao, drugu i treću godinu ga je doslovno naguzio pa eto nakon dva dana piskaranja konačno da kažeš nešto istinito.

        Odakle ti to da je Prost srao, kako pišeš protiv tima, ako je netko bio timski igrač to je bio Prost, eci peci pec (činjenica, jeli tako) ne odnosi se na bolid (zašto bi dijelio ono što pravi razliku) nego na Hondin motor kada je Honda jednom profesionalno napravila pizd….. pa se od tada sve promijenilo.
        Je, na kraju druge sezone otišao je iz Ferrarija jer je javno kritizirao Ferrari da ne valja, ali tko smije kritizirati Ferrari, to nema veze sa Mclarenom.

        Pratiš li ti uopće formulu, nije Hamilton natjerao Alonsa na odlazak, imaš opet neke činjenice ili ne vjeruješ Alonsu?



        7
        7

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @avalon
        @Alain Prost

        Ja vam se divim

        Ja sam krenuo pisati odgovor pa sam odustao.



        8
        8

        0
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Posto se opet pozivas na 2007. onda moram pitati znas li zbog cega je uopce doslo do Alonsovog kocenja Hamiltona u boksu i cije je Hamilton setupe koristio na utrkama? Mozda nama kao navijacima setup bolida i nije neka bitna stavka, ali pogledaj sto se dogodilo s Gaslyevim performansama nakon sto je koristio iste postavke bolida kao i Max. Prebacimo se onda na 2010. VN Britanije je, a Webber je bodovno ispred Vettela za nekoliko bodova (ako me sjecanje dobro sluzi) i unatoc tome, skida se prednje krilo (poboljsano) s Webberovog i stavlja na Sebov bolid, ali ipak govoris da nisu imali vozaca 1 i 2…Kamo srece da je Mclaren 2007. imao 2 uprave – jednu za Alonsa (kojeg ipak ne branim u toj situaciji jer je imao veze s Ferrarijem zajedno s de la Rossom), a jednu za Lewisa i siguran sam da bi rezultat bio potpuno drugaciji. Isto tako da je Red Bullu Mark bio prioritet danas bi imali Australca kao svjetskog prvaka u 2010. Sve se odvija u 4 zida upraviteljevog ureda, a ono sto pise u njihovim ugovorima je totalna nepoznanica. Htio Hamilton vodonosu ili ne to nije njegova odluka nego odluka vrha Mercedesa. Gore u komentaru sam naveo neke stvari i za Massu i Webbera pa da ne pisem ponovno…Sto se tice Prosta i Senne mislim da je situacija jasna. Senna je bio cudo, a Prost profesor ?. Mislim da je zbog okolnosti o Senni, Prost i malo zakinut u pricama iz proslosti. Ne vidim razlog da ga se smatra ispod Senne ili bilo koga drugoga. Taj je covjek u utrci i kalkulacijama bio masina. Gore je takoder i napisano…Alonso je u utrkama koje su obojica zavrsili, bio bolji od Lewisa u 2007., a do 2014. dok Hamilton nije sjeo u onakav Mercedes Alonso je bio redovno ispred. Taj je Ferrari bio sporiji od Mclarena ili iste brzine sve te sezone osim kada je bio brzi 2013. od Mercedesa.



        7
        5

        2
  13. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Hm, moguće da je nezadovoljan tretmanom u Ferrariu, možda čak želi natrag u RB…među ostalom, lipo se ispriča Maxu nakon incidenta(hm, buduće timske kolege ? :D )…



    3
    3

    0
  14. Aston Martin
    Lewis Norris Prikaži

    Moja dream izmjena 2022 ili 2023kad lewis već bude imao 7 naslova lewis u kakav takav ferrari ker tko ne bi htio u ferrari seb nazad u RB kao pokušaj a max u merc zbog toga jer wolf i jos flertaju



    2
    1

    1
  15. Fia
    Trapgio Prikaži

    Nadam se da je ovo poziv da se vrati u RB, ali sumnjam da će to biti 2020, ali opet nije kasno ni 2021.
    RB treba Vettel, Vettelu RB i mogu opet do oba naslova.



    2
    2

    0
  16. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ako moram gatati onda za slijedecu sezonu predviđam slijedeće. Lewis u Ferkana. Zašto? Kako bi postao najveći. Titula za Ferrari stavlja te u besmrtnost. Sedma u karijeri, dok je jos spreman. Uz bok sa Schumijem. U tom trenutku zakopava ratnu sjekiru sa Tifosizma i postaje GOAT. A kupio si je personiziranog Ferrarija. Vettel u RedBull a u Merc ajmo rec Max.



    2
    1

    1
  17. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    [komentar izbrisan]


    0
    -6

    6
  18. Mclaren
    KERS Prikaži

    Kolko ova doktor svaki put prasine podigne???



    1
    1

    0
  19. Formula1
    ArmandoŽ Donator Prikaži

    Sve je jasno…2021 Vetel u RB a Mick u Ferrari ?


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.