Izdvojeno

Wolff voli “žestoko utrkivanje”, ali ne između timskih kolega

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da ga veseli vidjeti “rubno prljavu” vožnju u Formuli 1 – dok god nije između njegovih vozača – Lewisa Hamiltona i Valtterija Bottasa.

Referirajući se na dvoboj Charlesa Leclerca i Maxa Verstappena prošlog vikenda, rekao je:

“Mogli ste očigledno vidjeti da su suci taj dvoboj u Britaniji sudili jednako kao u Austriji. Žestoko utrkivanje je dozvoljeno. Možete pritisnuti nekog vani dok izlazite iz zavoja. Mislim da je to dozvoljeno u većini formula.”

“To se mora događati između ekipa, jedna protiv druge. To je ono što želimo i to je žestoko utrkivanje.”

Onda se prebacio na također sjajan dvoboj Hamiltona i Bottasa:

“Točno o tome smo debatirali ujutro. Ne želim to vidjeti između timskih kolega.”

“Nemam nimalo sumnje da ovi dečki znaju kako se utrkivati, to smo vidjeli puno puta između Valtterija i Lewisa. Poštuju se van staze i na stazi, a poduzeti idući korak je pošteno ako se utrkujete u različitim ekipama.”

“Ali, zaista mislim da je to bilo jako dobro utrkivanje između njih. Definitivno vrlo zabavno. Nitko ne može reći da nije bilo žestoke obrane, ali nije bilo prljavo. Ono što ste vidjeli između nekih drugih vozača je bilo rubno prljavo.”

– Toto Wolff

Komentiraj

9 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Hahahahaha voli ali kad su njegovi 0.8s po krugu brži ?



    5

    9
  2. Dokle god Mercedesi nisu ukljuceni g. Vuk voli zestoko utrkivanje. ?



    8

    2
    • Trebao bi reci kako zeli da se Valterri i Lewis svaku utrku pobrinu da se utrkuju na rubu i po mogucnosti skrse jedan drugoga i ostanu bez bodova??



      3

      3
    • njegovi skoro nikad ni ne mogu bit uključeni u žestoko utrkivanje jer obično kreću sa P 1 i 2 , start odrade timski da anuliraju pokušaje onog koji kreće sa P 3 , a onda VB odradi odlično zadatak čuvanja “leđa” LH . katkad ka u engleskoj valtteri se “uzjoguni” pa malo “kontrolirano” zaiskri i to je uglavnom sve . bottas je zapravo bija pravi blagoslov za mercedes je se ponaša vrlo “pitomo” za razliku od NR koji je zna pokazat zube pa zadnjih sezona toto nema problema po pitanju moderiranja vozača .



      3

      0
  3. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    ima i pravo . tako ga ne košta nego zarađuje
    svi volimo rubno prljavu vožnju jer je to F1



    7

    2
  4. Da voli žestoko utkrivanj i da njegovi naslov osvajaju bez muke, pa priča kako je bilo teško.


    0

    1
  5. I ja volim pozorište, ali ne u svojoj kući!



    5

    0
  6. toto se izgleda drži one maksime iz ex yu serije pozorište u kući koja je glasila “jaoooo sto ja volim pozoriste ali ne u svojoj kuci.” :) :) :)



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni