Izdvojeno

F1 odustaje od guma s visokom degradacijom

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Formula 1 će za 2021. godinu najvjerojatnije odustati od guma s visokom degradacijom – priznaje Nikolas Tombazis, FIA-in tehnički direktor za F1, te kaže da je bilo pogrešno uopće krenuti u takvom smjeru.

FIA i Liberty Media marljivo rade na oživljavanju F1, te se nadaju da će novi set pravila donijeti puno više uzbuđenja na stazi, izjednačiti grid i povećati brojeve gledanosti.

Nakon što je prije par dana otkriveno kako bi bolid trebao izgledati, sad doznajemo da se uzbuđenje više neće tražiti kroz degradaciju Pirellijevih guma, te će se vozačima dozvoliti da budu agresivniji u dužem periodu utrke:

“Želimo gume koje će vozačima dozvoliti da se bore jedan protiv drugog bez degradacije ili skraćivanja intervala u kojem je moguće napadati.”

– Nikolas Tombazis

“S trenutnim gumama radi se o tome da smo mi Pirelli pitali da to ostvari, ali mislim da ih ubuduće moramo pitati druge stvari.”

Pat Symonds, FIA-in inženjer kaže:

“Mislim da smo u prošlosti tražili potrešne stvari od njih. Radi se o vrlo kompleksnom problemu za kojeg još uvijek nemamo jasnu ideju.”

“U potpunosti se slažem s Nikolasom – prošlih par godina smo išli u potpuno krivom smjeru. Visoka degradacija nije pravi put, čini mi se.”

– Pat Symonds

Komentiraj

11 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    nekome odgovara tako pa se nista ne poduzima



    8

    9
  2. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    I onda Lewis neki dan opali najbrži krug na starim tvrdim gumama, njemu je već uzbudljivo.



    15

    3
  3. Moji osobni prijedlozi:
    -gume koje imaju iste performanse cijelo vrijeme, ali onda u jednom trenutku kad ih se potroši do određenog nivoa samo se probuše.
    – jedan set guma po krugu, ali polako gube tlak, mora se stati u boks da ih se napumpa (zabranjen kompresor)
    – jedan set guma po utrci, ali smije se staviti prednje na stražnje i obrnuto
    – isti set guma po utrci čak i ako padne kiša



    8

    17
  4. prošlih par godina smo išli u potpuno krivom smjeru

    No shit sherlock ?
    Kakve god da izmisle za 2021., samo neka ih ne diraju barem sljedecih 5 sezona.
    Puna usta su im stednje a svako malo mijenjaju gume oko kojih se onda cijeli bolid mora nanovo razvijati. Ali to je ok. Ne daj boze da porastu troskovi.
    Svaku trku svaka ekipa dofura 10 slepera (dizelasa afkors) ali neka F1 ide u smjeru ekologije i smanjenja troskova. ?‍♂️



    4

    0
  5. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    I opet, ovaj problem će najbolje riješiti nadolijevanje goriva. Gume se mogu maksimalno pritiskati, a zamjenit ih prilikom nadolijevanja goriva. Ništa ih ne košta, jer je ostanak u boksu dosta duži nego danas kad samo mijenjaju gume. Mogu ih zamijeniti na miru, bez žurbe i rizika da ih ne zašarafe kako treba.

    A ako sa novim bolidima riješe praćenje bolida, kako najavljuju, onda neće biti problem da ćemo gledati izmjene pozicija samo kroz boksove. Ako prestizanja budu lakša, niko neće čekati da to obavi kroz boksove.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni