Izdvojeno

Zandvoort ne planira stavljati asfalt umjesto šljunka u izletne zone

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dizajner zadužen za renovaciju staze u Nizozemskoj kaže kako su šljunčane klopke dio povijesti ove staze i da ih ne treba zamijeniti asfaltom.

Podsjetimo, od iduće godine ćemo u kalendaru imati i VN Nizozemske koja se vraća nakon 35 godina izbivanja. Od posljednje F1 utrke staza se značajno promijenila, ali su izletne zone ostale prekrivene šljunkom, za razliku od mnogih drugih modernih ili moderniziranih staza.

Britanski RaceFans tvrdi da je u posjedu dokumenata koji potvrđuju da će to tako i ostati.

“Zadržat ćemo šljunak. Ovo su tražile sve uključene strane.”

– Jarno Zaffelli, vlasnik staze

“FOM je to tražio zbog povijesnog konteksta staze. Vlasnici staze su to također tražili. Kao što znate, mi smo i više nego sretni da zadržimo šljunak umjesto asfalta kad je to moguće.”

Smatraju da će takve izletne zone biti dovoljne da spriječe jače udarce u barijere prilikom eventualnih izlijetanja.

“Bit će to ogroman izazov, ali vjerujemo da će bilo tko teško doći do barijera s nekom značajnom brzinom zbog prirode izletne zone i nagiba.”

Vozači su već ranije pozdravili ovakvo rješenje, a mnogi su i konkretno za Zandvoort rekli da bi bilo pogrešno bilo što mijenjati po tom pitanju.

“Radovi oko konfiguracije staze, uključujući i nagib kreću u studenom. Planiramo to završiti do ožujka. Prema tome, ima jako puno vremena da odradimo sve što trebamo. Nismo zabrinuti oko toga, ali smo malo zabrinuti oko vremenskih prognoza.”

Komentiraj

24 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Sljunak u kombinaciji s nekakvom kisicom…mogao bi biti dobar party?



    12

    0
  2. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Hmmmmm, zanimljivo, bit ce veselo



    5

    1
  3. Preuska je staza, ja bi rekao da je to glavni problem.



    11

    1
  4. …’vozio’ sam stazu na nekim igricama i bojim se da će u kontekstu F1 biti slična Monaku…track position i štednja guma…staza je atraktivna zavojita i svi zavoji su položeni, nagnuti i sl…moglo bi biti dosta vozačkih pogrešaka ali pretjecanja će biti nažalost rijetkost…



    3

    1
  5. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Sljunak na sve staze na kojima je moguce a ne aerodromske izletne zone



    6

    0
  6. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Dosadne utrke će biti, a ovo mi se čini samo da što manje se mora uložiti da se uopće može voziti tamo sa nekim iole profitom.



    2

    1
  7. Aston Martin
    Lewis Norris Prikaži

    Jako lijepa staza ali neće biti pretjecanja



    3

    0
  8. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Steta sto nemam plej 4. Igrao sam kod frenda gt sport i stvarno je super igra.



    2

    1
  9. Williams
    Nigel Prikaži

    i bolje sve su asfaltirane osim austrie


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni