Izdvojeno

Melbourne produžio ugovor s Formulom 1 do kraja 2025.

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je 2015. ugovor produžen do kraja 2023., danas je objavljeno kako će Melbourne GP Circuit ostati domaćin VN Australije sve do kraja 2025.

VN Australije neprekidno se održava još od 1985. Prva je lokacija bila ulična staza u Adelaideu, a 1996. se utrka preselila u Albert Park u Melbourneu. Dotad je VN Australije redovito bila na samom kraju kalendara, a od 1996. je premještena na sami početak – samo 2006. i 2010. VN Australije nije bila prva utrka sezone.

Tradicija otvaranja sezone u Melbourneu nastavit će se i iduće sezone kada staza slavi svoju 25. F1 utrku, a Formula 1 slavi 70 godina postojanja.

Prošlog je tjedna potvrđeno kako će VN Velike Britanije ostati na Silverstoneu još barem pet godina, čime još samo tri staze iz trenutnog kalendara nemaju ugovor za 2020. To su Hockenheim, Hermanos Rodriguez i Barcelona. Budućnost nijedne u kalendaru Formule 1 nije optimistična, ali se ovih dana u medijima spominje da bi VN Meksika ipak mogla opstati te da je usmeni dogovor s Liberty Medijom postignut jer vlasnici sporta žele sačuvati brojku od 21 utrke u kalendaru.

Trenutno je potvrđeno 20 utrka za 2020., a među njima su i nova-stara VN Nizozemske na Zandvoortu te potpuno nova VN Vijetnama u Hanoiju.

Komentiraj

7 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Loša staza za današnju F1.



    9

    1
  2. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Dokle god je prva staza u kalendaru bit će posjećena, inače jako dosadna utrka za gledati!



    5

    2
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Velika je istina u ovome: prva utrka sezone.Osobno meni draga jer se siječam spektakularnih akrobacija iako je teško pretjecati tu se dobro vidi razlika između dobrih i vrhunskih vozača.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni