Izdvojeno

Simone Resta napustio Alfu; očekuje se njegov povratak u Ferrari

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Momčad Alfa Romea danas je objavila kako će njihov tehnički direktor Simone Resta nakon samo godinu dana napustiti momčad krajem mjeseca.

Resta je do 2018. bio glavni dizajner u Ferrariju, a onda je u svibnju objavljeno kako će od 1. srpnja biti tehnički direktor Saubera koji se uoči ove sezone preimenovao u Alfa Romeo.

“Želio bih se zahvaliti Simoneu na njegovu doprinosu napretku momčadi i želim mu sve najbolje u njegovim budućim angažmanima.”

– Frederic Vasseur, šef Alfa Romeo Racinga

Na njegovo će mjesto biti promoviran dosadašnji glavni aerodinamičar, Jan Monchaux. Monchaux se momčadi također pridružio prošle godine, a dotad je radio za Toyotu, Ferrari i Audi.

“Što se tiče Jana, iznimno mi je drago što će napredovati na mjesto tehničkog direktora. Dosad je radio briljantno i uvjeren sam da će moći voditi našu tehničku grupu dok momčad nastavlja svoje uzlazno putovanje.”

– Frederic Vasseur

Iako se iz Ferrarija zasad nisu oglasili, pretpostavlja se da je razlog odlaska iz Alfe povratak u Maranello. Mattia Binotto, šef Ferrarijeve F1 momčadi, već je ranije, kad su se pojavile glasine o Restinu povratku u Ferrari, potvrdio da razmišljaju o vraćanju Reste u momčad.

Komentiraj

10 komentara

  1. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    ferrariju bi jako bilo pametno dovući Browna, bez obzira na cijenu. To je jedino rješenje. frajer koji kuži F1, (ali ne znam zbog
    ugovora tehničkog direktora F1 i koji zapravo vidi sve tajne svih bolida.) da li bi to moglo proći.

    Možda najveće inženjersko ime, a i ferrariju je bilo jako slatko sa njim kao glavnim inženjerom…ali to je skoro nemoguće postići.
    danas gledam neke nacrte za 2021 i vidim da se ide retrogradnim dizajnom krila i povratak u groundforce vrijeme.. cini mi se da će konačno odobriti collina chapmana nakon 40 godina i na taj način povečati utrkivanje u utrkama.



    6

    6
  2. Imam neki osjećaj da je Marchione imao neku viziju koju poslije nitko ne kuži.

    Ili. Druga varijanta. Resta je samo privremeno preselio da napravi reorganizaciju Saubera i procijeni za što bi se mogli specijalizirati.



    8

    1
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Meni se čini da je ovo prvo. Marchionneova smrt je definitivno bila velik udarac za Ferrari i sigurno je jedan od glavnih razloga trenutnog rasula.



      9

      0
      • Ross Brawn
        Tuzlaensis novinar Prikaži

        Tako razmišljam već od fijaska nakon Bahreina, ali sam se suzdržavao od pisanja jer mi je zvučalo malo morbidno. Drago mi je da imam istomišljenike, ovaj novi šef je poprilično distanciran ili se barem ne eksponira u kuloarima. Proteklih sezona, kad vidim Marchionnea u boksu, znam da je strahopoštovanje tu i da su svi na svom maksimumu jer se boje us*ati nešto pred njim. Znao je šta želi, siguran sam da bi i vratio Ferrari na vrh da sudbina nije planirala nešto drugo.



        1

        0
  3. o ovome se već dosta špekuliralo.
    sad će binottu bit malo lakše.



    1

    0
  4. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Volim Alfu, ali Ferrari je Ferrari.
    Ako je Simone i najmanje zaslužan za napredak Alfe/Saubera od 2017. onda će sasvim sigurno biti koristan u kreiranju bolida za 2021. godinu.

    Još jednom čestitke i zahvale za sve što je napravio za Alfu i Sauber.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni