Okrugli stol: Je li Vettel zreo za penziju?

Izdvojeno / Okrugli stol

Ante Vetma

Prije 5 godina 8 min 69 komentara

Lovro Andraka

Mislim da je odgovor na to pitanje još uvijek ne, ali situacija nije bajna i ne vjerujem da Seb ne razmišlja o mirovini kao što je to nekoliko puta naglasio u medijima. Ova je sezona posebno teška za Vettela, nakon dvije godine Ferrarijevog napretka, sustizanja – i u nekim trenutcima prestizanja – Mercedesa, ove su godine krenuli silaznom putanjom. Činjenica je da je u te dvije godine radio previše grešaka za jednog četverostrukog prvaka, stoga mu je svaka nova greška pod velikim povećalom. Tu je i VN Kanade na kojoj mu je, po mom mišljenju, ukradena čista pobjeda (bez obzira na to što je njegova pogreška dovela do cijele situacije), zbog čega je Vettel nakon Montreala umjesto “šuta” motivacije dobio upravo suprotno. Ne možemo ni zanemariti novom timskog kolegu – Charles Leclerc je mlada zvijezda u usponu, iz utrke u utrku pokazuje fantastičan napredak i veliku raskoš svog talenta, miljenik je publike, a u zadnje tri utrke dobiva Seba u utrkama. Sve to stvara sve veću količinu pritiska na Vettelovim leđima za koja ne znam koliko će dugo moći izdržati taj pritisak.

Mislim da je Vettel pravi “racer”, da stvarno voli utrkivanje i ne vjerujem da bi tako lako odustao od Formule 1. Ipak, činjenica je da u ovakvom Ferrariju neće moći dugo izdržati. Frustracije će se gomilati, motivacija će nastaviti padati, a samim time će padati i performanse. Ne vjerujem da će otići krajem ove sezone, mislim da će odraditi tekući ugovor do kraja, a onda je stvarno teško predvidjeti što će se dogoditi jer, osim velike promjene pravila, svim vozačima iz top momčadi ističu tekući ugovori. Mislim da u njemu još uvijek ima vatre, ali je ona u zadnje vrijeme utihnula i ne znam može li je on ponovno rasplamsati u Ferrariju. U svakom slučaju, ne očekujem nikakvu naglu mirovinu i ne smatram da je zasad vrijeme za to.

Jelena Benger

Ne. Prestar definitivno nije. Jest da je trenutno u nekoj vrsti krize, ali nije ni prvi ni zadnji kome su se zaredale greške. Vjerujem da će to prebroditi i da još nije izgubio volju za ovim sportom. Iako nisam njegova obožavateljica, ne bih htjela da ga Formula 1 izgubi još barem nekoliko godina.

Luka Jurić

Smatram da Sebastian Vettel ne treba u mirovinu. Međutim, razočaravajući kraj prošle sezone nam nije vratio Vettela u još jačem i boljem izdanju ove godine, kao što sam na početku sezone očekivao da će biti slučaj. Tijekom godina, ali i u prvoj polovici prošle sezone, Vettel je pokazao da je odličan u direktnoj borbi, ali u drugoj polovici sezone, točnije od njegove neforsirane pogreške na VN Njemačke, isto se ne može reći. Stoga se nadam, ukoliko to već nije napravio, da će potražiti profesionalnu pomoć u smislu sportskog psihologa i vratiti se tamo gdje pripada i gdje ga želimo vidjeti, u borbi za pobjede i naslove svjetskog prvaka. I za kraj, shvaćam da takvi problemi ne nestaju preko noći te kako rješavanje istih iziskuje puno truda i vremena, ali bila bi predivna poetska pravda da svojim suparnicima i svima onima koji sumnjaju u njega najavi povratak svoje forme pobjedom u Njemačkoj idući vikend, godinu dana nakon ranije navedene pogreške.

Luka Kolak

Mnogo puta se nađem u raspravi s ljubiteljima Formule 1 te uvijek dođemo na pitanje trebali li Vettel otići. Po mom mišljenju, mislm da u njemu više pravog onog duha kada je došao 2015. u Ferrari. Prošle godine smo vidjeli određene frustracije na stazi, a i ove godine također smo mogli svjedočiti brojnim pogreškama koje ne priliče za jednog vozača koji bi se trebao boriti za naslov. Vjerujem da i sam shvaća kako mu ovogodišnja titula polako izmiče iz ruku te smatram da bi trebao reći zbogom oktanskom cirkusu.

Zvonimir Martinčević

Prije svega mislim da Seb nije još za mirovinu, ali ono što mu očajnički treba je jedan pravi makeover. Uz Šepajući konjić – Ferrari niti njegove vožnje već dugo nisu na nivou četverostrukog svjetskog prvaka. Rekao bih da je Sebov pad u performansama započeo još 2014. kada je u Red Bull došao Ricciardo, i po meni se još onda vidjelo da nije materijal za ionako prekomplicirani i preemotivni Ferrari. Kada 2018. nije iskoristio priliku da pobijedi Hamiltona nakon dvije pobjede u prve dvije utrke sezone, nakon čega su uslijedile bezbrojne amaterske pogreške njega i ekipe, sudaranja s Maxom, … izgubio sam svaku nadu da će ikada više završiti kao prvi na kraju prvenstva. A, ovogodišnji cirkus u Montrealu, Silverstoneu samo su kap koja je prelila čašu. Ne sviđaju mi se niti njegove bedaste reakcije poput one u Kanadi, a kojih je bilo u proteklih nekoliko godina puno previše.

Sada s 32 godine trebao bi otići iz Ferrarija u neku manju momčad, poput Kimija u Alfa Romeo, ako mu je još stalo uopće do utrkivanja. Jer u ovome trenutku Hamilton je za njega spaceship u nekoj višoj galaksiji. Lewisu za razliku od Seba, uz sjajan bolid i ekipu, opet sve ide od ruke čak i kada nije na top-nivou. Pa to više i nije slučajnost, nego pravilo. Lewis u takvoj formi Seba će dovesti do još većih pogrešaka, a da niti ne spominjem Bottasa (više zbog bolida, nego neke spektakularne vožnje!), Maxa koji je killer koji ne uzima taoce, te mladog Leclerca koji izvlači iz Ferrarija sve ono dobro (i samo mu pobjeda treba da pokaže puni potencijal) koji su u ovome trenutku također u boljoj formi, da ne kažem bolji vozači. Sainz, Norris, Albon, Ricciardo da su kojim slučajem sada u Ferrariju natjerali bi nas da o Vettelu samo da još više razmišljamo kao o nekad sjajnom vozaču Formule 1, četverostrukom svjetskom prvaku, koji se umirovio mrvicu prerano, jer su ga otpustili iz Ferrarija.

Ante Vetma

Ovisi. Ako nastavi lupati po svom bilo bi mu puno pametnije otići u mirovinu. Kad kažem “po svom” – to podrazumijeva:
a) pokrivati ekipu i podmetati leđa kad treba i ne treba
b) nastaviti voditi duele kao da je s druge strane nekakav višestruki prvak.
Da pojasnim. Vettel je tip osobe koji očigledno ne mari puno što netko misli o njemu. S druge strane, imamo dosta njih kojima je javni imidž jedino do čega im je stalo. Ti drugi će svaku svoju pogrešku svaliti na momčad, svaku krivu strategiju javno obznaniti na društvenim mrežama pa da fanovi znaju da nije “on” kriv nego eto, ekipa. Ako to ne rade sami, takvi vozači će u svom kutu onda imati nekog “laprdala” koji će medijima reći – čujte, on izvlači 120%, ali momčad je odabrala krive gume/krive omjere brzina/krivu boju bolida ili nešto deseto. Onda će mediji tu priču masovno prenijeti i eto – kroz godine bi se stvorio imidž kako jadan Vettel nije ništa kriv nego svaki put nešto drugo. Međutim, Vettel nema takvu osobu nego prizna da je on kriv. Rezultat toga? Šaljemo ga u mirovinu iako je ove sezone dosad brži od Leclerca.

Ovo pod (b) se jasno vidjelo u sudaru s Verstappenom prije par dana, ali i u njihovom prvom dvoboju ranije u utrci. Nakon što je Verstappen otišao preširoko u jednom zavoju, Vettel mu je odjednom bio u mjenjaču. Vettel ode desno – Verstappen desetinku kasnije pokrije desno. Vettel lijevo – Verstappen lijevo. Vettel desno – Verstappen opet desno i – stigao zavoj – nikome ništa, Verstappen ostao ispred, a Vettel malo blokirao kotače i smjestio se iza Red Bulla. Sve to događalo se dok je Ferrari bio 10 centimetara iza Red Bulla pri brzinama od 340 km/h. Toliko biti udaljen od automobila ispred sebe strašno je i u cestovnom prometu pri 60 km/h, a kamoli u ovim bolidima. Jednostavno, mora prihvatiti da je to način na koji se nova generacija utrkuje. Ono što se “staroj školi” podrazumijevalo – ostavljanje prostora za čisti dvoboj – to novoj školi ne pada na pamet. Dosad je to radio samo Max, odsad to radi i Leclerc, a ako Vettel ne prouči i ne počne raditi to isto – sudara će biti još, a mlađarija ima vremena za ostvariti rezultate. Vettel to vrijeme nema.


Odgovor

69 komentara

  1. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    nije još ali mislim da više nema nikakve šanse postati prvakom…prošlo je to vrijeme i još samo može podebljavati penzijski fond ako to netko želi plaćati



    5
    -3

    8
    • Mercedes
      Serviser Donator Prikaži

      Vuče on te greške još od prošle godine,ako me pamćenje služi dobro.Mozda mu se i neda više vozit jer nemaju previše konkurentan bolid a bogami nit boks nije baš na razini obavljanja zadataka



      2
      0

      2
      • Blue Flag
        BrrZiiii Prikaži

        špageti westerni su bili super, a ovo sa špageti trkama im baš i ne idu u zadnje vrijeme. nije mi jasno kako im se može dogoditi preko 50 pogrešaka u strategiji + barem 50 loše obavljenih promjena u zadnih 150 utrka..?

        je.ote…tu netko nije zdrave pameti kad to ne mogu poboljšati. auto uopće nije loš zadnje 2 godine, ali očito ne kuže koje brzine po zavojima više nose (spori, srednje ili brzi zavoji) a za razliku od njih sve ove godine baš merc to dobro shvaća.

        keke rosberg je osvojio prvenstvo bez ijedne pobjede te godine (ali je i bodovanja bilo skromnije pa je bilo moguće to postići), ako se dobro sjećam



        3
        1

        2
      • Williams
        Montoya Prikaži

        Keke je jednom pobjedio ’82.



        3
        3

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Glavni faktor tog naslova je jedna pogibija, jedna ozljeda i užasna pouzdanost bolida. A pobjeda je bila jedna.



        3
        3

        0
  2. Fernando Alonso
    Tab F1 Prikaži

    Vratit Alonsa na pola sezone da vidimo ima li potencijala u bolidu, a ovoga malo na odmor da se resetira.



    18
    -5

    23
  3. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Moj dojam je da je problem u glavi. U Ferrariju izgleda nema podršku momčadi i svoje okoline kakvu je imao u RedBullu. Tamo je i kad je bio pritisak, ne bi bilo greške. dvije godine je ušao u zadnju trku kao netko tko nije vodeći u prvenstvu, a završio ih kao prvak. Za to treba stabilnost. Tako nešto danas nije moguće. Nije mi jasno kako Ferrari ne razumije da nešto ne štima na psihološkom planu i kako ništa ne poduzimaju na tom polju (ili barem još ne vidimo efekte).

    @Avetma
    Ad a)
    ja ne bi niti volio da Ferrari ima PR poput RB i Mercedesa. Meni se ovaj rezerviraniji pristup sviđa. Mislim da to u konačnici nije bitno za Vettelova performanse u utrkama. To što ga novinari šalju u penziju nije relevatno.
    Ad b)
    Nije blesav, odlika inteligencije je mogućnost prilagođavanja. Dakle, neka shvati koja je igra danas i neka se prilagodi. Nije valjda da nije u stanju.



    9
    8

    1
  4. Bmw
    matej2018 Prikaži

    Vec sam rekao… “moj” Vettel ima sveti cilj uzet titulu s legendarnim propetim konjicem, nakon toga prenjet sve svoje znanje za malog Micka i pre pustit mu mjesto u Ferrariu…. onda moze u zasluzenu mirovinu a do tad… GO, GO, GO VETTEL!!! Jos ima ne dovrsenog posla….



    8
    -7

    15
  5. Gagi032 Prikaži

    Ne, covek je opasn vozac ali dosta stvari utice trenutno na njegovu voznju. Pre bih ga voleo videti u Red Bullu. Njemu treba drasticna promena i kao sto rece Marko:za njega su vrata uvek otvorena! U ferari Alonso nikako, pre bih vrati Kimija!!



    8
    2

    6
  6. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    Jedino što je kod Seba krivo jenjegov pristup utrkivanja s mladim bezkompromisnim vozačima poput Maxa.
    Leclerc je u samo jednoj utrci (VN Austrije) shvatio kakav mora imati pristup prema Maxu.
    Izvadio je Maxu svu jebenu mast iz njega, da bi ga Max pretekao tek kroz box.
    Čudi me da vozač kalbira poput Vettela nikako da promjeni neke stvari u svom utrkivanju, kao da se drži onog old school pristojnijeg i poštenijeg utrkivanja koji jednostavno ne ide s ovom novom generacijom. Bio ti od jučer ili četverostruki svjetski prvak, ponekad se moraš prilagoditi.

    Također mislim da je vrijeme da oplete tu i tamo pred medijima na lošu strategiju Ferrarija, loše nadogradnje.
    To što on brani Ferrari ide na njegovu štetu kako god okreneš. S jedne strane ispada da Ferrari nikada ne griješi, što kod nekih fanova izaziva ruganje da je Vettel nesposoban i da je on isključivi krivac, s druge strane skida pritisak medija na Ferrari koji je loš u apsolutno svakom području, od tvornice do onoga što rade na stazi.

    Ferrari je tolika banana da jednostavno trebaju hitnu rekonstrukciju prije novog pravilnika.
    Šef Ferrarija greške svoje momčadi pravda sa “to je mlada momčad”. Ja te greške, koje su sve više i više amaterske prirode gledam godinama. Momčad treba biti pod nekim pritiskom, mora ih nešto potaknuti na napredak.
    Ferrari aposlutno ništa nije napredovao od 2018., čak su napravili par koraka unatrag mijenjanjem filozofije bolida. Umjesto da su nastavili onu odličnu iz 2018. koju su uništile nadogradnje…no jbg, treba istrpiti poraz i naučiti.
    Mislim da se vozače jako malo pita i da Ferrari sve po svom tvrdoglavo rješava, Vettel i da hoće ovakvim tempom ne može imati velik utjecaj. Jedino što je u njegovoj moći je stati pred kamere i za promjenu reći istinu pa kud puklo da puklo.
    Ferrari je momčad bez vođe, autoriteta nema. Možda bi neka medijska paljba po njima koju zaslužuju više nego Seb potaknula na veće promjene u momčadi, neki dobar šef i par vrhunskih inženjera i okrenuti se u neki pobjednički smjer, makar trajalo još par godina.



    21
    20

    1
    • Mclaren
      LH44 Donator Prikaži

      Eee nek sam i od Ferrarijevca čuo da Seb treba da oplete po Ferrariju, a ne od 2015 se guraju stvari pod tepih i oni najžešći Tifosi to opravdaju. Davno je on trebao da progovori koju protiv njih, a ne uvijek u medije izađe sa štitom koji odbija bilo kakve kritike bilo koga/čega u Ferrariju. Koliko je samo puta spomenuo “It’s always easy in hindsight” mogao bi se remix od toga napraviti, a svaki puta je trebao da kaže šta ne valja, bez upiranja prstiju, kažeš to i to nam ne valja, moramo na tome raditi i odmah će se pojedinci naći u tome, na njih će se staviti pritisak i morat će nešto poduzeti. Ovako ih on drži u komfornoj zoni, pa kad pukne, pukne sve po njemu. Kad je Lauda, koji je bio vozač-plaćenik, mogao reći da su napravili kantu, onda može i Vettel koji je u ekipu došao sa 4 titule i plaćen je da vozi!

      Kako u Mercedesu, kad neko zasere, odmah se zna, James se odmah izvinjava javno na radio govori ja sam usrao. U Ferrariju stratezi godinama bacaju bodove svojim banzai taktikama i nikad se ni ne spomenu nit ih ko šta pita, rade isto, puca im ponos izašta.



      20
      17

      3
      • Michael Schumacher
        senna66 Donator Prikaži

        Kako u Mercedesu, kad neko zasere, odmah se zna, James se odmah izvinjava javno na radio govori ja sam usrao. U Ferrariju stratezi godinama bacaju bodove svojim banzai taktikama i nikad se ni ne spomenu nit ih ko šta pita, rade isto, puca im ponos izašta.

        U Ferrariju su nakon svakog debakla jednom nogom u avionu odmah nakon utrke. Dok Seb pred kamerama pravda idiotizam. Ne sjećam se kada su stali uz Seba? Jbt on sebe ponekad krivi…
        Žalosno da ce Ferrari biti taj koji je zasjenio Vettelova 4 naslova prvaka.



        22
        21

        1
    • Fernando Alonso
      tomidix Prikaži

      Aha, a dok je bio Alonso koji je većinu toga što ne valja izbacio van.. tad je vozač bio krkan koji ne zna ništa prešutit.. E pa Ferrarijevci nikad zadovoljni.. Činjenica je sad već da kako god se okrene, Talijani su već godinama nesposobni napraviti najbolji bolid, a kad ga i imaju tu i tamo na nekoj utrci onda im šepa neki drugi ili treći dio momčadi…
      Vettel da oplete sve što mu je na duši radio bi puno manje grešaka i ispadao puno manji amater nego što trenutno izgleda..
      GP2 Engine! GP2..
      The engine feels good, much slower than before. Amazing……



      5
      4

      1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        I koje je dobro proizašlo od Alonsovog sraćkanja po McLarenu ili Ferrariju?

        Nikakvo. Te stvari se raspravljaju unutar momčadi.

        Ja takve tipove koji su za sve zaslužni, a nikad krivi ne bi nikad zaposlio u svojoj firmi, pa makar kako dobri bili jer ti na koncu rasture firmu.



        9
        6

        3
      • Nigel Mansell
        The Simpsons Prikaži

        @wapi
        A možda i jeste ispalo dobro?
        Ferrari je napravio mnogo bolji bolid od onoga kojeg je Alonso vozio u hibridnoj eri pa je možda i Alosova “kritika” doprinjela da se neke stvari poprave?
        Ne mora biti istina ali je moguće!?
        U McLarenu je to još vidljivije.
        Današnji bolid Mclarena je uz razvojni tim Mclarena također i ostaviština Alo i Van, što je i Seidl spomenuo.
        Odluka o prelasku na Renault PU je dobar potez Mclarena obzirom da oni još nisu toliko jaki kao RB, što se tiče šasije.
        Personalno gledano, Alonso i Seb su totalno različiti po pitanju ega.
        Dok Alonso misli i novinarima odmah kaže da su mogli bolje, da je npr. PU bolja, Seb ne govori da su mogli i do pobjede da je npr. taktika, razumjevanje guma, aero postavke i sl. bile ispravne.
        Seb ne “sere” po firmi kao da će u penziju iz nje?
        Šuti, dobro je, plaća dobra,….Bože podrži do penzije.
        E sad, možda, dobije nogu u dogledno vrijeme jerbo se Ferrariju učini ” mlitavim” i bez dovoljno strasti?
        Pa jbte, zamisli temperamentne tifose koji vide da nešto ne štima a Vettel “poravnio” stalno govori da je sve ok i biće bolje, biće bolje…



        5
        3

        2
      • Fernando Alonso
        tomidix Prikaži

        @wapi
        Alonso se u Ferrariju 2x borio za titulu do zadnje utrke… Kako – tako.. Vettel nije.. Što svojim greškama, što tuđim… Ne kažem da je u redu stalno sve svaljivat na drugoga i prozivati.. Ali općenito smatram da je u redu reći kad neki odjel za*ebe.. usrali smo to i to.. F1 je drugačija biljka od privatnih firmi, izložena javnosti.. Ljudi gledaju, vide puno toga bez da im se nacrta.. Ne treba biti prepametan da se zaključi kad Ferrari zajebe s taktikom.. a to je gotovo uvijek… Nije samo Vettel plaćen da radi svoj posao, i ostali su.. A nije ni Vettelovo radno mjesto “dežurni krivac za sve” pa da mora pojest baš sva Ferrari g**na..



        5
        3

        2
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @tomidix
        I od koga je u zadnjoj utrci dvaput izgubio titulu?



        2
        1

        1
      • Fernando Alonso
        tomidix Prikaži

        @wapi
        upravo tako… radi koga/čega je izgubio titulu? jel se zna zna se… i sljepci su vidjeli… i zašto bi se onda vozač trebao ponašati kao da je sve ok? mislim da Ferrari jako puno utječe na Vettelovu lošu formu.. Djelomično je sam kriv za to jer se ne zna (ili ne želi) postavit.. On ovako guta sva govna, ispada amater (a to nije).. sam sebe preispituje što ne valja s njime i pitajboga šta sve ne.. Pa ne valja sinko to što svako govno šutiš i gutaš, samopouzdanje ti je ispod nule i sam si sebe uvjerio da nešto s tobom ne valja… Da skratim, takve probleme u Red Bullu nije imao, uvijek su stajali iza njega. Šef momčadi javno je rekao kad je momčad zeznula (pa vettel to nije niti morao naglašavati), pohvalio vozača itd.. greške su sastavni dio svakodnevnog života i uredu ih je priznati.. napravio ih vozač ili momčad…


        0
        -1

        1
  7. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ako ovako nastavi, da.



    5
    0

    5
  8. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Nema žurbe. Svaki veliki sportaš je imao razdoblja krize i stagnacije.

    Sebu treba nova sredina kroz koju godinu. Bio to Red Bull ako Max ode ili Mercedes ako Lewis ode.

    Zablistao bi. ✌



    3
    0

    3
  9. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ako je sa 32 godine već zreo za penziju onda neka ide. Sad bi trebao biti u primeu svoje karijere a ne da se priča o njegovoj penziji. Schumacher sa 37 se borio za naslove, Alonso vukao McLaren sa 37, Hamilton vozi bolje nego ikad sa 35. I nemojte mi samo reći da je lako Hamiltonu voziti kad je u Mercedesu. I Alonso je u istim godinama počeo voziti za Ferrari kad i Vettel, pa opet nije bio toliko kritiziran i vozio je kudikamo bolje. Vettelu je najbolje da si nađe sportskog psihologa, nije to nikakva sramota. Jer pritisak će samo rasti a mali Leclerc već kuca na vrata.



    10
    6

    4
  10. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ja mislim da bio on osvojio titulu prošle godine da je pobijedio u Kini u Azerbajdžanu, a trebao je, pa sad ovih priča ne bi ni bilo…

    Mislim da bi njemu bilo dobro uzeti pauzu sljedeće godine i vratiti se u Ferrari 2021…a ako se ni tada ništa ne promijeni, onda u RB/Merc ako ga hoće.



    1
    -1

    2
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Da je pobijedio u Kini (Bottas je tamo bio najjači), Azeru (bilo je izgledno), Njemačkoj (jbga), Italiji (Ham je bio jak, mogao je biti u najgorem slučaju drugi), da je bio bolji (bolid) u trojstvu “Singapur-Rusija-Japan” (da je uzeo 3 druga mjesta), itd, itd,…., opet bi bilo tu-negdje sa Hamdom, a i ovo je previše ovih “DA JE….”, tako da,…..
      Smatram da nije za penzije, ali treba izvesti simultano HARD RESET u Ferrariju i SOFT RESET Vettelu.



      3
      3

      0
  11. Fia
    cucla100 Prikaži

    Vettel je los ove sezone…. isto kako je bio los zadnje godine u Red Bullu.
    Mislim da bi ovaj ferrari mogao vise da u njemu sjedi max.
    Jel vettel los? Nije
    Ali mislim da mu ubrzo gine Alonsova sudbina.



    3
    -6

    9
  12. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Vozac po race pace i dalje mi izgleda bolje od Leclerca, al problem je sta strategija je u ferrariu uzasna a vettel nema doze srece, sta god mu je moglo krenit naopako krene, od sudaca so izletanja i pirueta, dok hamilton ako nema najbolji paket taj vikend sreca ga pomazi, dok je u vettela drugacije kad ima dobar paket sreca mu okrene leđa, motivacija mu je trenutno nula al jedna dobra trka bi rjesjla sve… samo nikako da dođe…..



    6
    4

    2
  13. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Vettel ima veliki problem koji on jednostavno mora riješiti ako misli ostati u Ferrariju. On izgubi vjeru u sebe nakon jedne greške i jedini način da se to riješi je da mu daju dobar bolid s kojim on može pobijediti. Mislim da mu Ferrari treba dati još jednu šansu, neka mu naprave dobar bolid pa da konačno ostvari svoj san: osvajanje naslova sa Ferrarijem.



    2
    -5

    7
  14. antisha17 Prikaži

    Vettel u mirovinu? Pa taj čovjek je pobjedio svakog timskog kolegu koje je imao nasuprot sebe.
    Njegov problem nije pritisak nego lošiji bolid i to što želi samo uzeti titulu, druge opcije ga ne zanimaju.
    Ne krivi nikada bolid niti momčad iako je to mogao učiniti dosta puta. I ovaj vikend se mogao realno žaliti na bolid, a prošli na tim i 6sek stajanja. I ono najvažnije, nije ga briga što netko drugi misli i što mediji pišu.
    Onoga dana kada bude imao konkurentan bolid uzeti će naslov sigurno kao što ga je uzeo svaki put kada je imao konkurentan bolid.
    Go Vettel.



    7
    1

    6
  15. klikerbgd Prikaži

    Potpisujem sve sto je Vetma napisao.
    Teska situacija , navijam za njega da se oporavi i vrati a Ferrari je nesreca sam po sebi dugi niz godina i tu ne vidim da ce se bilo sta promeniti . Mora da vidi opcije koje ima i da li su vredne ostajanja u F1.



    2
    -1

    3
  16. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Od Njemačke ne vozi kao što je vozio prije.
    Od tada je i Kimi osvojio vise bodova od njega dok je vozio ferari
    A sve izgleda da je tu “formu” prenio na ovu sezonu



    6
    5

    1
  17. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    The king is dead, long live Max



    6
    -5

    11
  18. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    zapravo ako realno pogledamo, Vettel vozi petu sezonu u Ferrariju i po uspješnosti za ekipu je malo bolji od Rubensa,Alesia, Masse….koja pobjeda više…ali niš od prvenstva. Koliko ga plačaju, kad bismo podvukli crtu…reklo bi se da je Vettel za Ferrari apsolutno promašen vozač



    10
    6

    4
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Pravi nick bi ti bio Maxim. :)



      8
      7

      1
      • Blue Flag
        BrrZiiii Prikaži

        čuj, max me kupio i već jako dugo, zapravo od mansella me nitko nije tako nabrijao. ovi svi su dobri ali nije to to-nešto fali, neslano, bez obzira na statistiku, a max, e to su svi događaji na trkama ili barem 30% je samo max.



        6
        1

        5
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Ima više pobjeda i od Alonsa u Ferrariju.
      On je 3x bio viceprvak (jednom sa debelim zaostatkom, 2x gubio titulu u zadnjoj trci).
      Vettel 2x viceprvak (zasad), a 2015. je npr. 3 trke prije kraja bio ispred Rosberga (u skoro sekundu bržem Benzu) u poretku.
      Takođe i od Kimija ima više pobjeda, ali Kimi ima tu s(p)retno osvojenu titulu (na valovima Scumacher-Brawn-Byrne-Todt mašine, ali ipak zasluženo, jbga).
      Ni Prost i Mansell se nisu divno proveli u Ferrariju, Alesi je bio baksuz na kvadrat dolaskom u Ferrari (a Frank mu nudio mjesto tamo nekad 1991.),….



      8
      6

      2
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Imaš volje Frantiče… Imaš volje..



        2
        0

        2
      • Blue Flag
        BrrZiiii Prikaži

        dobro ti to pratiš…odlično imaš statistiku pod sobom…nakon austrije sam napisao da je sažvakan i sve do sada protiv maxa izgubio i nema nikad nikakvo rješenje protiv njega. vettel je imao dosta nespretnosti i čudnih nesreća….ali bez osvojenog prvenstva nakon 5 kuka u timu…bilo bi pomalo suludo nastavljati nadu u njega.

        godinama slabi vid, slabe refleksi. mislio sam da slažu uz njega bolid…a na kraju se pokazalo da sa njim NE ZNAJU POSLOŽITI bolid…već 5 godina. Na prvom treningu su balavili kako je to auto “right to delivery” i to je izjavljivao da bi nakon 6 mjeseci od tada izjavljivao kako se ne osjeća sigurno…dakle….balavi jer pojma nema i samo ga specijalan inženjer može spasiti…samo ross brown



        4
        -6

        10
  19. Marlboro
    M_M 1983 Prikaži

    Mislim da on bez bolida koji je napravljen i podešen da ide kao vlak po tračnicama nema nikave šanse da uzme naslov prvaka!



    10
    2

    8
  20. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Moja koja penzija, tip je malo frustriran što auto nije na razini i onda ide na nož sa ostalim beskompromisnim vozačima….
    Jos mu ne ide ni od ruke mladi brzi kolega…
    Vettel će prebroditi ovu krizu i pošibati maloga, bar se nadam…



    4
    2

    2
  21. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Nadam se da nije. Zapravo znam da nije. Pitanje je jedino može li se borit opet za pobjedu, titule ima li jos gladi u njemu? Nije ispunio očekivanja, nije se snašao u Sccuderiji kao Michael, a trudio se. Pričao je talijanski, borio se s Lewisom, poražen je… niko se sada ne sjeća da Kimi pored njega nije postojao jer sad dolaze mladi lavovi, charles i max. Ne dolaze nego su vec dosli, ne natječe se više s Lewisom nego s njima. Pobjeđuju ga. Previše je to za jednog šampiona.



    4
    3

    1
  22. Histri Prikaži

    Ja gledam F1 nekim drugim oćima. Meni nije bitno koliko je puta Vettel bio prvak ili Hamilton ili bilo tko drugi prije njih. Iz jednostavnog razloga da nisu imali sreće sa bolidima prvaci nebi bili nikad , a ni tad. Hamilton je prvi naslov prvaka osvojio u zadnjem zavoju zadnje utrke prvenstva sreća do neba i natrg. Ostale naslove dobio je sa Mercedesom da mu je nekim slućajem Ferrari ili Red bull ponudio nešto više nego mercedes vjerovatno bi sada vozio za njih i bio bi jedan prosjećan vozač u bolidu koji je kako mnogi kažu dvije galaksije iza mercedesa, uz napomenu da uz malo (sreće/nesreće) mogao je na kontu imati 0 naslova prvaka , a ovako sutra osvaja šesti naslov . Ista stvar i sa Vetelom u pravo vrijeme se našao u Red bullu 4 naslova . Mnogi kažu da če sutra Verstapen biti prvak ako bude imao sreće hoće ali samo ako mu momčad napravi bolid , kažu mali je talentiran pa je, pa svih 20 dečkiju na gridu su talentirani inace ne bi vozili bolide F1, ali mislim da su Kimi i Button puno talentiraniji , a osvojili su samo jedan naslov. Zato i mislim da prvenstvo vozača ne da nije bitno dapače bitno je ali nije mjerilo kvalitete nekog vozača možeš biti 10x talentiraniji, brži , bolji vozač od ostalih , ali ako voziš današnji Wiliams možeš je je….b..t. s tim talentom.



    10
    9

    1
    • lukarak Donator Prikaži

      Isto tako je Hamilton i izgubio naslov godinu prije kad je 2 trke do kraja imao 17 od mogucih 20 bodova prednosti. Za isti taj jedan bod. Tak da ono, it cancels out. S tim da je tamo zadnju utrku imao tehnickih problema. 2008. Glock nije imao problema,jednostavno nije otisao u box po adekvatne gume i to sto je taj zadnji krug uopce bio ispred Hamiltona je zasluga samo toga.

      Ostalo se slazem, nije to tenis nego ovisis i o timu.



      2
      1

      1
  23. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Možda i jeste ali ko će hranit mačiće, djecu i ženu?
    Žena mu možda ne da? ;)



    3
    -1

    4
  24. Daniel Ricciardo 3
    synystera7x Prikaži

    Brzinu ima kad je prvi i u najbrzem bolidu, pod pritiskom puca, penzija nikako no niti top momcad, za mene je pao u cisti prosjek za vozaca f1



    4
    -2

    6
  25. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Moje mišljenje je da treba ići u penziju poslije 2020. Prvak više neće biti, a u njegovom stilu vožnje ove godine primjećuje se puno grešaka i frustracija. Ako nema dominantan i perfektan bolid kao što je to bio Red Bull puca pod pritiskom i izgleda prosječno.



    1
    -5

    6
  26. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Da li je zreo za penziju – naravno da nije.
    Da li će ići u penziju, to bi možda bolje pitanje bilo.
    Vettelu ništa ne ide od ruke. Kad malo vratim film unazad, on je imao svoj vrhunac vožnji u Ferrariju 2015.g.
    3 pobjede u znatno lošijem bolidu.
    2016. je imao nekoliko sitnih grešaka ali i dalje je bio blizu.
    2017. dobija po prvi put jako konkurentan bolid. Bio je do GP Azerb. cijelo vrijeme u vodstvu. Tada je puknuo i od tada IMO više nije bio onaj stari. Pogrešna procjena, udarac, pa namjerno udaranje i onda ona farsa koju je napravio gdje je sve svoje navijače ubijedio da je LH radio brake test (dosta ih i danas to isto vjeruje). Sjećam se i onog incidenta sa Strollom. Od tada njegove performanse idu prema dole. Ne bih rekao da on sporije ili lošije vozi, već meni izgleda kao sportaš koji nije dovoljno istreniran. Kao da mu nedostaje koncentracije u nekim trenucima. Kad bi izuzeli te neke greške što je napravio, on je perfektno odvezao dosta utrka. Npr. tu famoznu utrku u Njemačkoj je on izvanredno odvezao i po kiši i po suhom, ali džaba sve kad je proklizao na mjestu i u trenutku kad niko nije bio pokraj njega.

    Što se tiče ove sezone, mora naći nekako da preživi do ljetne pauze sa pozitivnim skorom, i onda da se resetuje i pod obavezno da pobijedi LeClerc-a. Ne ide mu ni u prilog ona situacija u Australiji kad je LeClercu naređeno da ostane iza. Zbog dva boda se rasprave vode da ga LeClerc dobija iako je drugi vozač.
    Svako malo se postavi ono proročanstvo babe Vange u obliku Alonsa :zubo:
    Ukoliko on izgubi od LeClerc-a pitanje je da li će i Ferrari željeti da zadrži vozača sa tolikim ugovorom, a koji je izgubio od kolege koji je 10x manje plaćen.
    Nije mu lako, ja mu želim sve najbolje i pobjedu nad timskim kolegom jer od toga će najviše zavisiti da li ćemo ga gledati u Ferrariju slijedeće sezone.



    4
    0

    4
  27. Nando
    Matek14 Prikaži

    Njegov jedini problem je Ferrari i imidž koji si je sam stvorio, a to je loša kopija MSC. Najavljivan kao Mesija koji će izbaviti Ferrari iz tame koju je Španjolac ostavio, a završava ovako kako završava. Blijedo i traljavo. Da je manje pjevušio i vikao u mikrofon na talijanskom i na vrijeme odbio natipise o savršenoj talijansko-njemačkoj simbiozi koja će donijeti stare slave te da je gradio svoju priču,a ne oživljavao priču MSC, danas ne bi bio u poziciji u kojoj je.
    Nije on za mirovinu, on je za napustit Ferrari. To je ono kao kad odeš na ispit i misliš da znaš sve pa te realnost ošamari. Red Bull je mjesto koje njemu sada treba, ali tamo trenutno vlada netko drugi tako da tamo ne može. Mercedes ista stvar, a sve ostalo bi bio pad s konja na magarca. Pa kad se sve zbroji i oduzme možda nije za mirovinu, ali bi mu to bilo najpametnije. Druga opcija je da Maxa ubaci u Ferrari, a sebe umjesto Maxa u Red Bull. To mu je jedini spas. Tamo čak i da ne osvoji naslov, sve što napravi smatrat će se solidnim i biti će neopterećen. Ovako ga crvena zvijer sve više proždire.



    3
    0

    3
  28. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Ak se mene pita, nije za penziju. Ja mislim da splet okolnosti ove sezone i očekivanja i pritisak javnosti više možda nego interni pritisak od Marchionnea prošle i pretprošle sezone su pridonijeli greškama. Zna se da je Vettel najbolji kad vodi utrku. Dominacija Red Bulla mu je pomogla da bude 4 puta prvak. Ali vjerujem da zna on i vozit. Jebiga, netko treba i takav bolid dovest do kraja na prvom mjestu. Nitko nije postao prvak u ne najboljem bolidu (ako me dobro pamćenje služi). Ne mislim da je Vettel ciljao na to da bude Schumacherov nasljednik. To mu je nametnuto. Njemac. Ferrari. Dizanje Ferrarija iz pepela kako što je Schumi u 4 sezone napravio. Priča se sama piše. Ferrari od 2008. nema najbolji bolid. 2007. ih je valjda samo dragi bog spasio poraza. Prošle i pretprošle sezone Ferrari je bio bolji bolid u pola sezone za (karikiram brojke) 5% i nije Vettel mogao toliku razliku napraviti za drugu polovicu sezone gdje Mercedes prebacuje 2 brzine više što se tiče i razvoja i ozbiljnosti i bježe na 10% razlike ispred Ferrarija. I onda još ove godine dođe mladac koji bi uz Maxa kroz par godina mogao zbilja postati novi Schumacher/Senna/Prost… Čitam ovdje i slažem se, Seb bi trebao biti kritičniji prema momčadi. Mislim, Seb je na kraju dana čovjek. Ljudi griješe. Ja vjerujem da će se vratiti u formu.



    1
    0

    1
  29. Fia
    Trapgio Prikaži

    Mislim da je samo potrebno da se vrati u RB i iduće sezone je u igri za naslov. Ako se neće vraćat neka se dobro resetira i proba još jednom sa Ferrariem, ali mišljenja sam da veće izglede ima u RB.



    3
    3

    0
  30. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Schumacher kada je imao dobar bolid pokorio je sve!

    Alonso kada je imao dobar Renault, pokorio je sve!

    I Vettel kada je imao dobar RBR pokorio je sve!

    Button kada je imao dobar Brown pokorio je sve!

    Hamilton ima dobar Mercedes i pokorava sve!….

    Samopouzdanje vozača raste u skladu sa formom bolida.

    Pametnom dosta.



    9
    8

    1
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Točno. Sve je stalo u sedam rečenica.



      3
      3

      0
    • Michael Schumacher
      ruzinavi Prikaži

      Slažem se.



      2
      2

      0
    • avalon Prikaži

      ovo šta piše Slavenowsky prilično je točno no mislim da ne važi za sve vozače tj ima časnih iznimaka . nije poanta u pokoravanju nego u borbi i kad nemaš dobar ( najbolji ? ) bolid . neki ljudi se vjerovatno rađaju sa već “ugrađenim ratničkim duhom ) samopouzdanjem , vjerom u sebe , drugi navedeno “pronađu” tokom karijere jer se “dočepaju” top bolida pa tada vridi ova “Samopouzdanje vozača raste u skladu sa formom bolida.” + vjera u svoje mogućnosti , postaju “ratnici” jer su svjesni kvalitete , nadmoći “oružja” koje posjeduju . npr irvine je svojim stavom pokaza da ima ratnički duh jer usprkos nekonkurentnim bolidima koje je vozija je izjavija da on svaku trku ide na pobjedu . kad se dočepa ferraria 1999. ( kad je MS slomija nogu ) irvine se do kraj borija sa hakkinenom toliko dobro da je u zadnju trku uša sa prednošću od 4 boda ! no u japanu je odvozija dovoljno tek za 3. misto i MH ga je pobjedija za 2 boda . 1996. /97./98./99. ferrari još nije bija sasvim “spreman” za top domete . npr 1995. imali su samo jednu pobjedu ) alesi ) šta donekle govori kakva je bila forma bolida no 1996. dolaskom MS u bolid loše forme nijemac je ostvarija 3 pobjede . btw , 1995. vozači ferraria su ostvarili zajedno 11 , a godinu posli MS je sam ostvarija 8 podija ! 1997. se već sa villeneuveom borija za titulu !
      kako je završilo svi znamo . 1998. u zadnju trku MH je uša sa tek 4 boda više od MS i da u japanu nijemac nije odusta zbog gume ko zna kako bi završila ta sezona . poanta … i sa bolidom koji nije bija u “punoj formi” MS je nastupa samopouzdano , ratnički . kad je alonso ima dobar bolid ima je i dobre gume te je pokorija sve no 2006. je pokorija sve uz osmjeh fortune jer da MS nije odusta u japanu zbog kvara ( prije japana su bodovno bili poravnati ) ko zna kako bi i ova sezona završila . kimi možda nije ima najbolji ( dobar ) bolid 2007. kad je pokorija sve . 2010./12. ferrari je bija konkurentan RB no ferando je 2010. izgubija možda zbog konfiguracije staze ( možda malko i zbog strategije ) , a 2012. iako je spominja samuraje u nekim izjavama je po mom mišljenju kalkulira jer u prvom krugu se seb izvrtija , završija na 22. mistu dok je fernando bija 5. valjda je mislija da mu je titula u džepu ali nije računa na ratnički duh , samopouuzdanje koje je seb tada posjedova u velikim količinama . seb se i kao 22. želija borit za titulu i u tome je uspija . LH u McL nij e pokaziva sadašnje samopouzdanje iako je bolid bija poprilično konkurentan mada se po plasmanima LH na kraju sezone to nije vidilo ( poprilični bodovno zaostaci za vodećima osim 2010. kad je pobjednik seb ima tek 16 bodova više od 4. lewisa ) no nova era F 1 , ultra dominacija mercedesa ( i daleko najuigraniji tim ) potvrđuje točnost ovog šta piše Slavenowsky “Samopouzdanje vozača raste u skladu sa formom bolida.” ali to ne vridi svaki put i za svakoga vozača jer navedeni vozači koji su pokoravali sve u dobrim bolidima imali su i kolege u ISTIM bolidiama , a oni su postizali prosječne rezultate iako je i njima trebalo rast samopouzdanje . npr vrlo dobri rubens 2009. u ISTOM bolidu nije završija iza kolege buttona , završija je 3. iza seba . 2017. VB ( 3. na kraju ) u ISTOM bolidu nije završija iza LH isto ka i lanjske sezone ka d je završija tek 5. sa 161 bod manje od lewisa . webber nijednu sezonu u ISTOM bolidu nije završija iza pobjednika seba . dok je alonso pokorava sve 2005./06. fisico nijednu od
      te 2 sezone u ISTOM bolidu nije završava ize fernanda . di je bilja rast samopouzdanja navedenih s obzirom da su i oni vozili pobjedničke /dobre bolide ? OK , možda su im kolege bile bolji od njih ali zar onda nisu trebali pobjedit sve druge u “nedobrim” bolidima jer ni samopouzdanje tih vozača zbog bolida kojmi nisu mogli parirat trebalo je bit u stagnaciji ili padu , a ipak su se borili i pobjeđivali “druge” vozače valjda “nabrijane” samopouzdanjem . npr rubens , webber , bottas su vozili ISTE bolide u kojima su im kolege pokoravale grid , a oni ….. neki se rađaju samopouzdani , “ratničkog” duha i oni ga nikad ne izgube , a oni koji ga usvajaju tokom života , karijere imaju ga “privremeno” dok je sve “ružičasto” , a kad “zaškipi ” ono stečeno ( ne urođeno) počima kopnit do isčeznuća……



      5
      3

      2
  31. Lotus
    weki66 Prikaži

    neznam sta rec po tom pitanju bas….ali nekako ga mi je zao…cini mi se ko pravi trkac,ali odkad je dosla hibridna era i ona prva sezona sa Riccijem je kao upao u neku krizu i nikako da da se vrati onako gladan borbe i pobjeda….i kao da mu je samopuzdanje nestalo….od onog goropadnog i uboitog svapskog balavca(kad se sjetim one njegove prve pobjede u monzi u torro rosu) jednostavno se izgubio miljama…..volio bi da se vrati takav…..


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.