Red Bullov šef Christian Horner morao se direktno obratiti svom vozaču Pierreu Gaslyju tijekom VN Velike Britanije nakon što Francuz nije reagirao na nekoliko poruka požurbe.
Verstappen je tijekom perioda sigurnosnog automobila pao iza Gaslyja nakon što je obavio drugo zaustavljanje u boksu, a kad se utrka nastavila oba vozača su bila na tvrđim gumama i išli su do kraja utrke bez novih zsutavljanja.
Ipak, Gaslyju je rečeno da je Verstappen na drukčijoj strategiji, a čini se da je Gasly shvaćao da to nije točno.
Istovremeno, Verstappen je na team radio ekipi javio:
“Zaglavio sam ovdje.”
– Max Verstappen
Gasly je pao i iza Sebastiana Vettela, a iza Verstappena je ponovo počeo pritiskati Charles Leclerc. Sve to rezultiralo je uključivanjem Hornera na radio vezu. Nakon utrke je rekao:
“Bila je to drukčija strategija i mislili smo da je za širu sliku vjerojatno bolji ovakav ishod. Možda smo izgubili malo vremena tamo, moglo je biti i drukčije, ali nije se dogodilo ništa strašno. Bili smo na drukčijom strategijama.”
Podsjetimo, Gasly je slične poruke dobivao i prošle godine u Brazilu kad su iz ekipe tražili da propusti Brendona Hartleya. Tada je izričito odbivao takve zahtjeve nekoliko krugova.
“Zapamti, mi smo na drukčijoj strategiji. Nemoj zadržavati Maxa, imamo drukčiju strategiju.” – Trkaći inženjer Gaslyju
“Nemoj gubiti vrijeme s Maxom, pusti ga naprijed ako pokuša. Slijedi ga onda nakon Vettela.” – Trkaći inženjer Gaslyju
“Idemo ne zadržavati Maxa, Pierre, nemoj ga zadržavati.” – Trkaći inženjer Gaslyju
“Ne zadržavam ga!” – Gasly
“Shvaćam.” – Trkaći inženjer Gaslyju
“Pierre, ovo je Christian, moraš propustiti Maxa, vi ste na drukčijim strategijama.” – Horner Gaslyju
“Hvala, druže.” – Horner Gaslyju
– Team radio Red Bulla
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sto su ovi vozaci postali primadone.. Ak te momcad placa ima da sutis i radis sta ti se kaze.. Kao i svaki drugi posao, zna se ko je sef i.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A najbolja strategija bi bila da svi oni šute i voze. I naravno da se vozač koji je iza potrudi da zaobiđe kolegu, a ne nikakva propuštanja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma prave se grbavi bezveze.
Rules of engagement su vrlo jednostavna:
Ako ti jave da pustiš – pusti.
Pogledaj poslije trku, razmisli je li bilo ok.
Ako nije popričaj s njima.
Ako ti se dogodi da si previše puta nezadovoljan – traži drugu momčad.
To je to.
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto isto to nisi napisao kad se javi James Valteriu uz poruku: Valteri Its James..
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije to ista situacija. Tad je Bottas bio vidno brži, što bi mu donijelo pobjedu, a ovdje se radi o tome da je Gasly bio ispred momčadskog kolege, koji mu je puhao za vratom.
Da je tad Hamiltonu rečeno da pusti Bottasa, a on im rekao “Ne zadržavam ga!”, mogla bi se povući paralela s ovim slučajem.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja tebe ne kužim. Ja sam napisao kako mislim da bi vozači trebali postupati. Kakav sad james i Valteri.
Oni na pitwallu u principu imaju bolji pregled utrke, prema tome ako ih brzo poslušaš onda ne ugrožavaš efekte koji se postižu puštanjem, ako o tome pregovaraš 10 krugova onda postaje bespredmentno. Dakle, ako si vozač, poslušaš. Poslije u miru proanaliziraš i vidiš jesu li te zeznuli ili nisu. Ako te zeznu prečesto onda tražiš drugu momčad.
Manje više kao i svi ostali koji rade za nekoga. Ako te prečesto tjeraju da radiš nešto što ti se ne sviđa – traži drugi posao.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I dalje me vise cudi da Bottas nije skrenio u boks cim je izasao safety car. Kao da se bori za 4 boda, a ne prvenstvo…A sto se tice Gaslya, mislim da je ovo novi pocetak za njega. Vettel je poklonio Charlesu podij i Galsyu 4. mjesto, ali mislim da du ih obojica na kraju ipak i zasluzili. Nadam se da ce ga ovo podici i da nece biti slucaj Kvyat od prije dvije godine.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nikada nigdje ovakve upute nisu popularne.Ok,imaš borbu za naslov i to ne radiš-pljugaš(Ferrari 18′). Ovo u Red Bull-u ne drži vodu jer jednostavno oni izrazito favoriziraju bržeg vozača a to Max jest.U prošlosti su zbog guranja bržeg podvijenog repa vidno isfrustrirani otišli i Weber i sad Riči iako je potonji bio alpari sa Maxom.Moš se slikat momčad iznad svega jer te plačaju i ciao ne raspravljaj se z mene reko bi Šoić
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo je webberu trebalo preko nekoliko godina da postane frustriran :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije li sam Horner izjavio da je Verstappen najbolji vozač na gridu ? Zašto onda takvi zahtjevi , da prođe za sada prosječnog Gaslya , u istom bolidu i još DRS ?!
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina, slažem se.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
How many laps of ACTION there without Max?……almost NONE !…every time, every race
https://www.youtube.com/watch?v=RmvZyC6s_Wk
ovo je bilo super
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet ću reći u uvijek govoriti…
Kada Ferrari ima timske odredbe diže se hajka i kreće lov na vještice!!
Kada ijedna druga momčad ima isto —- meh, to je normalno!
Pa sjetimo se Tota kako je osuđivo Ferrari zbog odredbi, a onda hvali Valteria da je fantastičan “vingmen”
A i svi vi, čiji god faonvi bili znate da je to istina – kada Ferrari napravi nešto tako nastupi opća panika!
7
2