Haasov šef Gunther Steiner kaže da je sudar njegovih vozača neprihvatljiv, te da na sastanku nitko od njih dvojice nije progovorio ni riječ jer im to nije dozvolio.
Magnussen i Grosjean su već na početku utrke imali novi međusobni sudar na izlasku na Wellington pravac, a posljedica toga bile su probušene gume na oba bolida. Utrka je za njih tu bila završena.
“Ovo nije prihvatljivo. Nakon Barcelone [gdje se dvojac sudario nakon odlaska sigurnosnog automobila] sam im rekao što se ne smije dogoditi.”
– Gunther Steiner
“Na kraju krajeva – trenutno smo u teškoj poziciji jer pokušavamo naučiti nešto o ponašanju bolida na stazi.”
“Svi rade kao manijaci, a kad imamo neku šansu za pristojnom utrkom, kad su naše simulacije dužih stintova izgledale u redu – oni se razbiju međusobno u 5. zavoju utrke. To nije prihvatljivo.”
– Gunther Steiner
Komentirao je sastanak s vozačima nakon utrke:
“Za objasniti takvo što vam ne treba puno vremena. Ponekad možete reći puno u malo riječi, a ja sam razočaran. Svi rade jako marljivo da nas izvuku iz ove rupe u koju smo upali, to i vi dečki vidite.”
“Činimo nešto skoro nemoguće, a kad imamo šansu za bodove, ili barem za naučiti nešto i napredovati – oni učine nešto poput ovog…”
“Što se mene tiče – ne trebaju mi nikakva objašnjenja.”
Haasu je ovo najgori početak sezone otkad su u Formuli 1. U prvih 10 utrka imaju samo 16 bodova.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najbolje da mjenjaju vozace iduce godine, nisu mi bas ova dvojica na visini zadatka
15
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uzet Russella i Ocona, pa kud puklo da puklo. Ova dvojica ionako stalno rade nered.
22
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda i motor menjat ?
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neznam zasto minusi čovjeku, zna se na šta čovjek aludira i baš je komentar i smiješan, a i na mjestu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo bi šteta za Ocona, a Russell iz Williamsa tako ionako može samo na bolje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ocon bi trebao u renault mejsto hulka.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda nisu najbrzi najzreliji najpametniji, al zato njihovi bolidi imaju najmanje kilometara…
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teletabisi..smatrao sam ih talentima a oni su stvarno ko ona dva lika iz A Je To..Grozni je pucao na Ferrari? Sretno im bilo.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teška sezona za Haas definitivno, nakon konstantnog napretka od debija 2016., ove su sezone po prvi put krenuli nizbrdo. Vozački tandem im definitivno ne pomaže svojim glupostima i čudilo bi me da barem jedan ne ostane bez mjesta u momčadi na kraju sezone.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ocon : Am I a joke to you?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svi navalili na Ocona, ima tu i Wehrlein. On je sada svakako Ferrarijev testni vozač!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ocon je bezveze. Samo se sudara, pogotovo sa timskim kolegama. Ne vidim kako bi to bilo bolje za Haas od ovih trenutnih. Možda bi ga Mercedes trebao gurnuti u Formulu E kad i zvanično uđu sljedeće sezone. Tamo bi mu pravo odgovaralo, jer se svi vole sudarat…
6
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja od početka godine tvrdim da nema razloga da ova dvojica voze F1 jer:
1. nisu prvaci
2. prvaci neće nikad postati
3. nisu mladi da se još ne zna imaju li šanse postati prvaci
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@wapi ti bi pola grida izbacio :-P
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali bi pola i ubacio. Zaista nema smisla da Grosjean uzima mjesto Oconu ili Magnussen Werleinu. Werlein zaslužuje još barem jednu sezonu prilike.
Ako imaš klinca koji ispunjava uvjete, izbaci nekog od “beskorisnih”. To je puno bolja varijanta. Osim toga je jedno 20x jeftinije.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
čisto radi rasprave, koliko bi ti vremena dao (sezona/utrka) svim novim vozačima da se dokažu jesu li potencijalni prvaci ili ne?
i kako bi radio kriterije prema tome u kojoj momčadi završe? jer vjerujem da se Russelu puno teže dokazati nego recimo Lecrercu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@wapi, Magnussen je od Wehrleina stariji samo 2 godine, ako se ne varam
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@sisavac
Kaj ja znam tri godine je uvrh glave.
@Frantic
Stariji je dvije godine ali i vozi bez prekida…. Bitno je koliko ima sezona iskustva, a manje bitno koliko godina
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Haas je trenutno na staklenim nogama. Grozni je dokazao da bolid iz Australije je brži od bolida iz Austrije. Povratne informacije iz zračnog tunela i 6 mjeseci razvoja idu u krivom smjeru. Zveckaju se konzerve i glavnog sponzora Rich Energy, možda je na izlaznim vratima radi Haasove loše forme. I na kraju dva Haasova vozača. Šta o njima reći? … Ništa. Ostaju gdje jesu jer Haas nema dovoljno sredstava da mjenja vozače i potpisuje nove ugovore, prvo moraju pronaći performanse, privući sponzore pa tek onda razmišljati tko bi mogao voziti ove ili sljedeće sezone. Incident iz Silverstona koji se desio Haasu je loš kao i njihove performanse ali viđali smo redovno vozače iz iste ekipe kako razbijaju svoje bolide i ostaju bez bodova.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja jedva čekam Netflixov serijal o F1 sljedeće godine. U ovogodišnjem mi je najveća faca bio Steiner dok umiruje ova dva pajaca, mogu misliti što će tek biti u novim epizodama… ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fuck. We fucking look like a bunch of wankers???
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čudi me način ponašanja i vožnje ove “a je to” dvojice,kao da su neki klinci koji prvi puta voze,a ne vozači sa višegodišnjim iskustvom. Grozni je i ranije imao incidenata,ali što je najgorje sad je i Kevin krenuo njegovim stopama,pa se i uzajamno sudaraju,nekako nisam siguran da če voziti u Haasu dogodine.
0
0