Izdvojeno

Steiner o svojim vozačima: Ovo nije prihvatljivo!

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haasov šef Gunther Steiner kaže da je sudar njegovih vozača neprihvatljiv, te da na sastanku nitko od njih dvojice nije progovorio ni riječ jer im to nije dozvolio.

Magnussen i Grosjean su već na početku utrke imali novi međusobni sudar na izlasku na Wellington pravac, a posljedica toga bile su probušene gume na oba bolida. Utrka je za njih tu bila završena.

“Ovo nije prihvatljivo. Nakon Barcelone [gdje se dvojac sudario nakon odlaska sigurnosnog automobila] sam im rekao što se ne smije dogoditi.”

– Gunther Steiner

“Na kraju krajeva – trenutno smo u teškoj poziciji jer pokušavamo naučiti nešto o ponašanju bolida na stazi.”

“Svi rade kao manijaci, a kad imamo neku šansu za pristojnom utrkom, kad su naše simulacije dužih stintova izgledale u redu – oni se razbiju međusobno u 5. zavoju utrke. To nije prihvatljivo.”

– Gunther Steiner

Komentirao je sastanak s vozačima nakon utrke:

“Za objasniti takvo što vam ne treba puno vremena. Ponekad možete reći puno u malo riječi, a ja sam razočaran. Svi rade jako marljivo da nas izvuku iz ove rupe u koju smo upali, to i vi dečki vidite.”

“Činimo nešto skoro nemoguće, a kad imamo šansu za bodove, ili barem za naučiti nešto i napredovati – oni učine nešto poput ovog…”

“Što se mene tiče – ne trebaju mi nikakva objašnjenja.”

Haasu je ovo najgori početak sezone otkad su u Formuli 1. U prvih 10 utrka imaju samo 16 bodova.

Komentiraj

22 komentara

  1. Ayrton Senna
    Ayrton_Honda Prikaži

    Najbolje da mjenjaju vozace iduce godine, nisu mi bas ova dvojica na visini zadatka



    15

    4
  2. Uzet Russella i Ocona, pa kud puklo da puklo. Ova dvojica ionako stalno rade nered.



    22

    4
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Mozda nisu najbrzi najzreliji najpametniji, al zato njihovi bolidi imaju najmanje kilometara…



    13

    0
  4. Mclaren
    KERS Prikaži

    Teletabisi..smatrao sam ih talentima a oni su stvarno ko ona dva lika iz A Je To..Grozni je pucao na Ferrari? Sretno im bilo.



    10

    0
  5. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Teška sezona za Haas definitivno, nakon konstantnog napretka od debija 2016., ove su sezone po prvi put krenuli nizbrdo. Vozački tandem im definitivno ne pomaže svojim glupostima i čudilo bi me da barem jedan ne ostane bez mjesta u momčadi na kraju sezone.



    6

    0
  6. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ocon : Am I a joke to you?



    5

    1
  7. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Svi navalili na Ocona, ima tu i Wehrlein. On je sada svakako Ferrarijev testni vozač!



    6

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ocon je bezveze. Samo se sudara, pogotovo sa timskim kolegama. Ne vidim kako bi to bilo bolje za Haas od ovih trenutnih. Možda bi ga Mercedes trebao gurnuti u Formulu E kad i zvanično uđu sljedeće sezone. Tamo bi mu pravo odgovaralo, jer se svi vole sudarat…



      6

      6
  8. Ja od početka godine tvrdim da nema razloga da ova dvojica voze F1 jer:
    1. nisu prvaci
    2. prvaci neće nikad postati
    3. nisu mladi da se još ne zna imaju li šanse postati prvaci



    3

    2
  9. Haas je trenutno na staklenim nogama. Grozni je dokazao da bolid iz Australije je brži od bolida iz Austrije. Povratne informacije iz zračnog tunela i 6 mjeseci razvoja idu u krivom smjeru. Zveckaju se konzerve i glavnog sponzora Rich Energy, možda je na izlaznim vratima radi Haasove loše forme. I na kraju dva Haasova vozača. Šta o njima reći? … Ništa. Ostaju gdje jesu jer Haas nema dovoljno sredstava da mjenja vozače i potpisuje nove ugovore, prvo moraju pronaći performanse, privući sponzore pa tek onda razmišljati tko bi mogao voziti ove ili sljedeće sezone. Incident iz Silverstona koji se desio Haasu je loš kao i njihove performanse ali viđali smo redovno vozače iz iste ekipe kako razbijaju svoje bolide i ostaju bez bodova.


    0

    0
  10. Ja jedva čekam Netflixov serijal o F1 sljedeće godine. U ovogodišnjem mi je najveća faca bio Steiner dok umiruje ova dva pajaca, mogu misliti što će tek biti u novim epizodama… ?



    4

    0
  11. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Fuck. We fucking look like a bunch of wankers???


    0

    0
  12. Čudi me način ponašanja i vožnje ove “a je to” dvojice,kao da su neki klinci koji prvi puta voze,a ne vozači sa višegodišnjim iskustvom. Grozni je i ranije imao incidenata,ali što je najgorje sad je i Kevin krenuo njegovim stopama,pa se i uzajamno sudaraju,nekako nisam siguran da če voziti u Haasu dogodine.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni