Izdvojeno

Leclerc: VN Austrije mi je otvorila oči

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 35 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev Charles Leclerc kaže da je jučerašnja utrka u Velikoj Britaniji bila najveći užitak njegove kratke karijere u Formuli 1.

Leclerc je na kraju završio treći, što je njegov četvrti uzastopni podij, a utrku je obilježio njegov sjajan dvoboj s Maxom Verstappenom.

“Ovo je vjerojatno utrka u kojoj sam najviše uživao otkad sam u Formuli 1.”

– Charles Leclerc

“Karijera mi je još kratka, samo godinu i pol, ali je bilo definitivno vrlo, vrlo zabavno in moje perspektive.”

Sjetio se i VN Austrije gdje je pobjedu izgubio u samom finišu:

“Mislim da mi je Austrija otvorila oči i shvatio sam koliko daleko možemo ići, odnosno, što je prihvatljivo. Sretan sam što se možemo ovako utrkivati.”

“Mislim da se svaki vozač želi žestoko utrkivati i to je bilo ono što smo radili tijekom većeg dijela utrke. Bilo je jako, jako zabavno. Uvijek na rubu, ali unutar pravila. Uživao sam u bolidu.”

Max Verstappen je najprije izgubio taj dvoboj, da bi onda zbog brže promjene guma ponovo završio ispred Leclerca. Ipak, par zavoja kasnije je pogriješio i poziciju morao vratiti izvan staze. Međutim, suci su jučer bili dobro raspoloženi pa taj slučaj nisu ni razmatrali:

“Bitka s Charlesom je bila žestoka, ali poštena i mislim da se zaista dobro branio.”

– Max Verstappen

“Nisam htio riskirati previše jer je puno krugova još bilo ispred nas, a mi smo očigledno bili brži. Bilo je samo pitanje odabira pravog trenutka, a ovo je bilo vrlo zabavno.”

Komentiraj

35 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Razbio ga max, mada me cudi kako je rb bio toliko brži?



    4

    29
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Leclerc najbolji mladi vozac na gridu, sto ce ubrzo dokazati!



    18

    6
  3. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Bravo Leclerc, nije trebalo puno, nakon deset trka dao je do znanja Maxu što ga čeka.



    9

    4
    • A sta ga ceka de nam ti reci!? Na softu mu nije uspio pobjeci milimetra a ovaj je bio na mediumu da Vetel nije udario Maxa leklerk bi trku zavrsio na jedno 15 sekundi zaostatka.Ako Red Bul bude nastavii razvoj zajedni sa Hondom nevjerujem da ce Leklerk imati puno sansi usput momacki su se borili bez kukanja i tako treba da bude.



      13

      8
    • Mclaren
      raca Prikaži

      @Alain Prost Baš me živo zanima kakav bi rezultat bio da zamijene bolide. Što ti misliš da Max vozi Farrari, a Leclerc RB?



      3

      1
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Tko to može znati, da ovo, da ono, Leclerc je vozač Ferrarija, neda taj svoj bolid nikome, neki su previše napaljeni na Maxa, možda s razlogom, vidjeti ćemo, samo Leclerc je već sada kao osoba puno zreliji od Maxa, užurbano stjeće iskustvo, treba pogledati njegove trke iz F2, po meni kada dođe vrijeme pobijediti će Maxa.



        10

        5
    • Pirelli Hypersoft
      Einspritz7 Prikaži

      @Alain Prost
      Slažem se , da voze isti bolid , pojeo bi ga Charles za doručak . Nisam Leclercov niti Ferrarijev navijač , ali što je , je , stvarno je odličan Leclerc , a tek sezonu i pol odvozio , vjerojatno i najbolji mladi vozač .
      Obraniti se od Verstappena na stazi i proći na stazi Verstappena i Gaslya , uz evidentno brži RB-ov bolid u odnosu na Ferrarijev , svaka mu čast !



      3

      2
      • Ne znam ,mislim da ga nebi pojeo za doručak,u to se mogu kladiti
        Oba dva su odlični i ja kao navijač ferrarija želim što više ovakvih borbi
        Već sada reči tko je od njih bolji je glupost,radi se o mladim momcima koji će još puno toga reči u f1
        A to je super za nas koji volimo ovaj sport
        Puno više mi draže gledati kako se njih dvojica bore,nego da ferrari odjuri ispred,u tome ne vidim nikakvu draž,to govorim kao navijač ferrarija
        Ovo je odlično za f1,dva mlada vozača koji će nas još dugo zabavljat
        Želim im svu sreću !



        1

        1
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Jučer je odvezao za 5. Vjerujem da će on i Max izmjenjivati titule, nadam se da će se i Norris ubaciti.



    15

    0
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Bravo mali. Još da ferrari napravi konkurentan bolid. Milina.



    4

    0
  6. Formula1
    f1zd Prikaži

    Jučer je fenomenalno vozio. Svaka čast :klanjam:



    7

    0
  7. Maurizio Arrivabene
    Dean 13 Prikaži

    Najjače je kad je Leclerc pitao svog inženjera “kako to da sam izgubio 2 pozicije”, a inženjer mu odgovara da se svašta još može desiti, zato glavu dolje. I stvarno Vettel opizdijo Maxa na moju radost i Leclerc ponovo treći hehe



    18

    1
  8. Stvarno smo uživali
    Voljeli vi ili ne maxa jedno mu se mora priznati a to je da dečko zna voziti i ima hrabrosti
    Zbog takvih se ljudi i zaljube i vole f1
    Nema sumnje max i leclerc su budučnost f1
    Sve ćestike



    2

    0
  9. Ako sam pogodio smisao Leclerc je želio istaći da je shvatio da se ipak može voziti agresivno tj. da se u granicama korektnosti mogu pokazati zubi kao što je to bilo moguće u periodu prije hibridne ere? Ako je Leclerc želio reći da se nada da vrijedi moto: “Ako on može mogu i ja”. bojim se da je Charles Leclerc u debeloj zabludi. To što njegova vožnja nije bila pod lupom na prošloj utrci treba prije svega gledati kao izuetak, a ne kao pravilo. Sudije se mijenjaju od utrke do utrke i potpuno je jasno da se ne drže jasnog kriterija kod prosuđivanja “spornih situacija” te se svaki od njih može pozivati “na interni osjećaj za pravednost” bez obzira koliko god to izgledalo iracionalno. I sve dok je tako nema smisla tražiti niti očekivati dosljednost u sudačkim odlukama. Dodatno Leclercu je ostalo malo i kredita od Austrije kako je još živo sjećanje na gubljenje prve pozicije od Verstappena na kraju GP Austrije. FIA ima pod direktnim uticajem dvije moćne poluge moći za kontrolu ishoda prvenstva: gume i suce. Sve dok ljudi na čelu FIA budu imali aspiracije da kontrolišu prvenstvo (a teško je očekivati da nekada neće imati tu želju) suci će biti kakvi su i do sada: slijepi, zaboravni i nekonzistentni do mjere do koje je to potrebno da se ostvari neki “sitni” cilj.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni