Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

Bottas: Mislili smo da jedan odlazak u boks neće biti moguć

Jelena Benger

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Valtteri Bottas priznaje kako je pogriješio kada je mislio da na Velikoj nagradi Velike Britanije strategija s jednim zaustavljanjem neće biti moguća.

Bottas je naizgled imao sve pod kontrolom vodeći u utrci sve dok nije prvi puta ušao u boks. Njegov momčadski kolega iz Mercedesa Lewis Hamilton je produžio prvi stint planirajući u boks samo jednom. Uz to mu je puno pomogao sigurnosni automobil zbog kojeg je njegova promjena guma bila ”besplatna”.

„Ideja je bila da se razdvoje strategije, da će jedan od nas ići po hard za drugi stint, ali da taj vozač ide i na strategiju medium-hard-medium.“

„Iskreno, mislili smo da jedan odlazak u boks nije dolazio u obzir i tu smo pogriješili. Danas je daleko najbrža strategija bila medium-hard, a mi smo mislili da će biti puno sporija.“

– Valtteri Bottas

Šef momčadi Toto Wollf objašnjava kako su se odlučili razdvojiti strategije:

„Na jutarnjem su sastanku, na kojem smo dogovarali strategiju, zapravo vozači pitali imali mogućnosti da se drugom vozaču dodijeli offset strategija. Jer ako ih obojicu stavite na istu strategiju, završit će utrku na istim pozicijama.“

„Prihvatili smo prijedlog i odlučili da će vozač na drugom mjestu imati offset strategiju s hard gumama u srednjem stintu. Nismo bili sigurni hoće li strategija s jednim ulaskom uspjeti, jer smo mislili da će vjerojatno biti dva ulaska i nismo skupili dovoljno podataka o hardu, a na kraju se točno tako odigralo.

„Oba vozača su odvezla odličnu utrku i oba su zaslužila pobjedu, samo što je sigurnosni automobil presudio u korist jednog.“

– Toto Wolff

Hamilton kaže da ga je sloboda u izboru strategija na početku utrke inspirirala da napravi nešto drugačije.

„Za momčad je to teška situacija jer i jedan i drugi želimo pobijediti, a momčad svakome mora pristupiti jednako.“

„Ako napravite dovoljno dobar posao na kvalifikacijama, onda bolid koji je ispred ima prioritet. To je teško obrnuti, možete to učiniti jedino na stazi ili undercutom.“

Raspravljali smo o tome kako je najbrža strategija medium-medium-hard, ali bilo je i alternativnih strategija. Ja sam to pobliže razmotrio i već na početku utrke odlučio da ću produžiti prvi stint na 20 ili 21 krug. Jesam li znao da će to biti jedan prolazak kroz boks? Ne. Međutim, ponekad i sami moramo biti stratezi.“

– Lewis Hamilton

Rezultati VN Velike Britanije 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: Serviser .
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Nije toliki problem što su mislili da će morati dva puta u boks. Puno veći je problem što te nisu uveli za vrijeme SC-a, a pri tom si koristio dva seta iste komponente guma. I moraš obavezno otići još jednom. Pa jbt, uđi sam i parkiraj bolid ako neće da ti promjene gume. I još ti na kraju Hamilton uzme najbrži krug sa starim hardom. Bottas ti si jedna obična p***a.



    9

    7
  2. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Bottasu, ubit’ će te Hamilton u pojam – što bi rekli naši. Tj. psihološki će te satrt’…….
    Ideš na opciju soft, da bi uzeo 1 bod za najbrži krug, i Hamilton na starom hardu uzme najbrži krug…..

    Bottasu, na startu, i u prvim krugovima bio si solidan i pružao si solidnu partiju, ali onaj SC te neugodno iznenadio – a nije te smio iznenaditi jer si profesionalac i F1 iskusnjara.
    Hamilton je ipak kliker,; mentalno postaje sve jači i jači,….. i željan je novih pobjeda i titula – tamnoputi Britanac će statistički skinuti Michaela Schumachera. sa trona…. Verstappen i Leclerc, i još neki mladci bi ga mogli spriječiti u tome, ali Mercedes AMG će dominatno harati bar još 2020.-u i 2021.



    5

    1
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Komentar bi bio u redu samo da si umjesto Hamiltona napisao Mercedes. Mercedes ga je ubio u pojam, sa pogrešnom strategijom. A vjerujem da su mu i za najbrži krug rekli da uspori, i da ne pravi više brzih krugova, što je na kraju Hamilton iskoristio. Tako su ga i u Azerbejdžanu usporavali (govorili mu da ne pokušava najbrži krug, jer je neko bio uzeo meke, Leclerc ili Gasly, nisam siguran), dok ga je Hamilton lovio sa najbržim krugovima…



      1

      2
  3. Ferrari laky614 Prikaži

    Dragi moj VB, mislim da su te Hamilton i Mercedes izigrali, nadmudrili. Pogotovo nakon sto je LH na 100 krugova starom hardu odvozio najbrži krug.



    4

    2
  4. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    VB stanovnik Hlebina. Prodali su mu priču u Mercedesu….. Ili ne kolaju informacija iz Lewisove garaže prema Bottasovoj….
    Jer je Lewis izjavio da je u petak imao fenomenalan long run i da je znao da će izdržat u utrci….

    http://www.gptoday.com/full_story/view/686965/Hamilton_explains_decision_to_defy_Mercedes_team_orders/



    2

    0
  5. Pa sasvim jednostavno, ako na svaku utrku donesu 3 komponente guma da se i sve 3 moraju koristiti u utrci. Automatski minimalno dva zaustavljanja u boku i nema više šparanja guma kao Hamiltom u ( Monte Carlu ) i mogučnost različitih strategija. Možda kod prvog zaustavljanja Hamilton uzme HARD a Vetel brži MEDIUM pa postiji mogučnost da da Vetel prođe,a kod sljedečeg boxa je opet kontra i opet dođe do preticanja. I sigurno će biti puno više preticanja. Uz napomenu da se svaka komponenta guma mora najmanje koristiti 8 krugova da ne bi mjenjali svi u zadnjem krugu i to je to.



    1

    0