Jack Aitken stigao je do svoje druge ovosezonske i treće pobjede u Formuli 2 na sprint utrci pred domaćom publikom na britanskom Silverstoneu. Aitken je uspio nadmašiti Švicarca Louisja Deletraza koji četvrti put u karijeri završava nadomak pobjedi, iako je vodio većinu utrke.
Treće mjesto pripalo je Nycku de Vriesu koji je time ponovno povećao vodstvo u ukupnom poretku. Četvrti je završio polesitter Callum Ilott, domaći vozač nakon lošeg starta do kraja utrke nije uspio prestići de Vriesa unatoč konstantnom pritisku.
Peto mjesto pripalo je de Vriesovom glavnom konkurentu u borbi za naslov, Nicholasu Latifiju koji je jučer završio drugi. Latifi je uspio obraniti poziciju od odličnog Micka Schumachera koji se s 11. na startu probio na šesto mjesto u cilju. Krug osvajača bodova zatvorili su Nobuharu Matsushita i Guanyu Zhou.
Start je još jednom prošao mirno po pitanju incidenata, ali ne i po pitanju promjena – Ilott nije uspio iskoristiti prednost pole positiona te je izgubio mjesta od Deletraza, de Vriesa i Aitkena. Ipak, utrka nije prošla bez sigurnosnog automobila koji je izašao u drugom krugu nakon što je Giuliano Alesi stao na stazi. Francuza je straga pogodio Arjun Maini, na isti način na koji je Maini jučer udario Nikitu Mazepinu. Jučer je dobio vremensku kaznu nakon utrke, a danas je morao odslužiti drive-through kaznu.
Akcija se nastavila u četvrtom krugu, a u sedmom krugu dolazi do promjene na drugom mjestu – Aitken agresivno napada de Vriesa u zavoju Loop, a zatim nakon utrke na pravcu prolazi s vanjske strane Brooklandsa. Dva kruga kasnije se u Stoweu izvrtila Tatiana Calderon, no nije bilo potrebe za prekidom s obzirom na to je da odmah nastavila vožnju.
Ključni trenutak utrke dogodio se u 17. od 21 kruga – Jack Aitken ponovno agresivno napada s unutrašnje strane, ovaj put u Brooklandsu, te prolazi Deletraza za vodstvo utrke koje do kraja nije ispustio. Uz to je uzeo i dodatna dva boda za najbrži krug utrke. U istom je krugu jučerašnji pobjednik Luca Ghiotto ušao u boks zbog probušene gume, dotad je držao šesto mjesto.
Nimalo bajnu utrku nije imao ni jučer četvrtoplasirani Sergio Sette Camara, Brazilac je s petog mjesta na startu odmah pao izvan top 10, a cijelu se utrku mučio s Juanom Manuelom Correom u borbi za 11. mjesto. Na kraju Sette Camara udara u Amerikančev stražnji kraj i lomi svoje prednje krilo zbog čega je morao u boks te je završio tek 17.
Iduće utrke voze se za tri tjedna u Mađarskoj!
Vozač | Momčad | Zaostatak | |
---|---|---|---|
1 | J. Aitken | Campos Racing | – |
2 | L. Delétraz | Carlin | 4.997 |
3 | N. de Vries | ART Grand Prix | 8.194 |
4 | C. Ilott | Sauber Junior Team by Charouz | 8.850 |
5 | N. Latifi | DAMS | 16.203 |
6 | M. Schumacher | PREMA Racing | 19.222 |
7 | N. Matsushita | Carlin | 19.666 |
8 | G. Zhou | UNI-Virtuosi Racing | 20.181 |
9 | J. King | MP Motorsport | 21.731 |
10 | J. Correa | Sauber Junior Team by Charouz | 25.820 |
11 | A. Hubert | BWT Arden | 34.309 |
12 | N. Mazepin | ART Grand Prix | 37.426 |
13 | A. Maini | Campos Racing | 40.581 |
14 | D. Boccolacci | Trident | 47.259 |
15 | L. Ghiotto | UNI-Virtuosi Racing | 57.696 |
16 | T. Calderón | BWT Arden | 59.998 |
17 | S. Sette Câmara | DAMS | 69.991 |
18 | M. Raghunathan | MP Motorsport | 70.157 |
– | G. Alesi | Trident | – |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobra utrka, čini mi se da je Deletraz imao problema sa štednjom guma. Schumacher je opet dobro odvozio, u jednom trenutku se borio za peto mjesto, odlično se obranio od Zhoua i Matsushite.
1
0