Formula 2

Dorian Boccolacci ponovo u F2 zahvaljujući Tridentu

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dorian Boccolacci, 20-godišnji Francuz koji je uoči prošlog GP vikenda ostao bez mjesta u Campos Racingu, vratit će se u Formulu 2 na utrkama na Silverstoneu za volanom Tridentova bolida.

Boccolacci je u Formuli 2 debitirao prošle sezone na utrkama na Spa-Francorchampsu za momčad MP Motorsporta gdje je zamijenio Roberta Merhija do kraja sezone. Ove se sezone prebacio u Campos, ali nakon Francuske više nije mogao financirati mjesto u španjolskoj momčadi te je njegovo mjesto zauzeo Indijac Arjun Maini.

U Tridentu će zamijeniti Amerikanca Ryana Tvetera koji je odvozio samo rundu u Austriji – dotad je za talijansku momčad vozio Ralph Boschung, još jedan vozač koji je zbog nedostatka financijskih sredstava ostao bez mjesta u F2 momčadi. Tveter je u obje utrke bio izvan bodova, 15. i 16.

Francuzu ovo neće biti prvo iskustvo s Tridentom, za njih je prije dvije godine nastupao u GP3 seriji te u prvenstvu završio šesti.

“Uzbuđen sam što ću se vratiti u obitelj momčadi Tridenta nakon sjajnih rezultata koje smo zajedno ostvariti u GP3 seriji 2017. Postoji obostrano povjerenje i poštovanje s momčadi te sam sretan što su se uvjeti poklopili da ponovo radimo zajedno. Jedva čekam vratiti se na stazu i osigurati važan rezultat u Silverstoneu.”

– Dorian Boccolacci, novi vozač Tridenta

Boccolacciju će timski kolega biti sunarodnjak Giuliano Alesi koji dosad nije imao bajnu debitantsku sezonu. Osvojio je samo jedan bod, dok momčad sveukupno ima 4 boda zahvaljujući Boschungovim bodovima te drži prilično uvjerljivo posljednje mjesto u prvenstvu.

Boccolacci s druge strane ima 30 bodova s kojima drži 12. mjesto u vozačkom poretku, s četvrtim mjestom iz glavne utrke u Monaku kao najboljim rezultatom.

“Vrlo sam sretan što mogu objaviti da će se Dorian Boccolacci vratiti u momčad Tridenta narednog vikenda u Silverstoneu. Dat ćemo sve od sebe kako bismo pomogli našem vozaču da brzo pronađe pravu kemiju s bolidom i pomogne momčadi da ostvari vrhunski rezultat.”

– Giacomo Ricci, šef momčadi

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni