Izdvojeno

Hulkenberg: Pretjecanja su teška kao i prije

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renaultov Nico Hulkenberg kaže da je danas kao i bilo kad u prošlosti jako teško slijediti drugi bolid unatoč promjenama tehničkog pravilnika nakon prošle sezone i novim prednjim krilima koja su trebala olakšati praćenje i pretjecanje.

FIA-in tehnički direktor za jednosjede Nikolas Tombazis je tvrdio da simulacije bolida za 2019. godinu pokazuju kako bi pretjecanje moglo biti poboljšano čak i do 50% na određenim stazama, a do 10% na nekim drugim. Međutim, neki vozači nisu uvjereni u to, a među njih spada i Hulkenberg.

“Mislim da je jednako loše kao i bilo kad u prošlosti, da budem iskren. Posebno ako ste jako blizu… Možda pet desetinki iza drugog bolida. Ako vozač ispred vas zapleše ili napravi pogrešku – iznenadni gubitak gripa je ponekad drastičan i morat ćete pustiti gas ili ćete izletjeti sa staze.”

“To je kao da udarite u Kineski zid ili vam netko makne tlo pod nogama.”

Hulkenberg je dodao kako bi se situacija mogla popraviti s drukčijim konceptom koji se priprema za 2021. godinu.

Podsjetimo, Lewis Hamilton je nedavno rekao kako smatra da planovi za 2021. nisu ni blizu stadija u kojem bi trebali biti.

“Ne znam na što on [Hamilton] misli, ali čini mi se da tehnički pravilnik ide u pravom smjeru. Što se mene tiče – najveća tema su pravila oko aerodinamike koja bi trebala omogućiti dobro, neizvjesno, čisto utrkivanje.”

“Svi su to shvatili na našem sastanku nekidan i činilo se da svi želimo isto jer, na kraju krajeva, svi želimo pravo utrkivanje i to je vrijednost Formule 1. Nisam siguran na što je on mislio ili što je htio.”

– Nico Hulkenberg

Komentiraj

2 komentara

  1. Da ste vi napravili aerodinamički savršen bolid kao Mercedes ili Red Bull nebi tebi smetalo kad bolid ispred tebe zapleše ili napravi pogrešku. Budimo realni Nico.



    2

    3
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Pa ova pravila su vjerojatno uvedena da se spriječi još teže pretjecanje nego prošle godine.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni